Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290536 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Avez

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5850 : 11.10.14 - klo 08:56 »
Vituttaa awikka CS:GO-pelissä.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5851 : 11.10.14 - klo 14:40 »
Ja niinhän siinä oli käynyt, että asiamiespostipoika oli antanut mulle väärän lomakkeen, joka olikin tarkoitettu vain kotimaanliikenteeseen. Noh, paketti lähti nyt matkaan ilman mitään lisäkuluja ja jatkossa osaan älähtää jos antavat väärän lapun.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5852 : 12.10.14 - klo 15:18 »
Vaihteeksi ei pystynyt voittamaan GPT:llä pelejä sitten millään. Siinä kohtaa tietää, että on aika dropata, kun häviää matsin jossa vastustaja nimeää Pithing Needleen Splinter Twinin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5853 : 12.10.14 - klo 21:25 »
Vaihteeksi ei pystynyt voittamaan GPT:llä pelejä sitten millään. Siinä kohtaa tietää, että on aika dropata, kun häviää matsin jossa vastustaja nimeää Pithing Needleen Splinter Twinin.
Vitutti mennä 2-4 kun en saatana soikoon osannu lukee taaskaan kortteja. Pelasin meinaan tokavikan kortin (joka muuten oli landi, joka ei tehnyt niinkun mitään) pöytään kun vastapeluri swingaamassa seuraavalla vuorolla Sword of Feast and Faminella (No, Thalialla mutta anyway) ja kädessä Violent Outburst (manat kiinni tän vuoron ajan, ens vuorolla massiivinen Living End tulossa)...
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5854 : 15.10.14 - klo 17:39 »
Ja niinhän siinä oli käynyt, että asiamiespostipoika oli antanut mulle väärän lomakkeen, joka olikin tarkoitettu vain kotimaanliikenteeseen. Noh, paketti lähti nyt matkaan ilman mitään lisäkuluja ja jatkossa osaan älähtää jos antavat väärän lapun.

Saaga jatkuu! Laittoivat TAAS väärän lapun pakettiin kiinni. Tällä kertaa onneksi ei tarvinut itse juosta postiin asiaa selvittämään, vaan postitäti huomasi kämminsä, teki uuden lapun, ja lähetti seurantakoodiosan mulle postitse kotiin. Laittoipa vielä arkin postimerkkejä siihen lohdutuspalkinnoksi...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5855 : 16.10.14 - klo 12:45 »
Taitaa olla ensimmäinen kerta kun ite joudun vittuuntumaan postin toiminnasta. Tähän asti lähinnä ilahduttanut tai ainakaan ei ole ollut erityisempää moitittavaa, mutta kun ykkösluokan postissa kestää kolmatta päivää ja postipoika on 2+ tuntia myöhässä, joutuu jo vähän ihmettelemään...
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5856 : 16.10.14 - klo 15:11 »
Taitaa olla ensimmäinen kerta kun ite joudun vittuuntumaan postin toiminnasta. Tähän asti lähinnä ilahduttanut tai ainakaan ei ole ollut erityisempää moitittavaa, mutta kun ykkösluokan postissa kestää kolmatta päivää ja postipoika on 2+ tuntia myöhässä, joutuu jo vähän ihmettelemään...

Tiedä taas mitä säätö siellä on. Mulle tuli ainakin kahden päivän postit yhdeksältä.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa hansjoerg

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5857 : 17.10.14 - klo 14:15 »
Jälkitauti juuri kun piti pitkästä aikaa keritä dräftäämään. Ei sit.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5858 : 17.10.14 - klo 18:21 »
Wotcin hieno päivitys WERiin, joka ilmeisesti aiheuttaa sen, että kun Wotcin serverit ovat alhaalla niin päivitetty WER ei käynnisty laisinkaan. No, kyllähän sitä käsinkin näitä FNM:iä voi pyöritellä...
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5859 : 17.10.14 - klo 21:59 »
Tiedä taas mitä säätö siellä on. Mulle tuli ainakin kahden päivän postit yhdeksältä.
Yhdeksältä? Jestas, tulis ees kerran niin aikasin... :D

Ilahduttaa jotta olihan ne postit tulleet kun pikkasen kävi muualla reilaamassa.

(Edit: Väärä ketju ilahtua joo, muttei jaksanu nyt sotkea yhdessä ketjussa puhuttua aihetta toiseen)
« Viimeksi muokattu: 17.10.14 - klo 23:59 kirjoittanut Reflektio »
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5860 : 17.10.14 - klo 23:28 »
Wotcin hieno päivitys WERiin, joka ilmeisesti aiheuttaa sen, että kun Wotcin serverit ovat alhaalla niin päivitetty WER ei käynnisty laisinkaan. No, kyllähän sitä käsinkin näitä FNM:iä voi pyöritellä...
Samat on vitutuksen aiheet täällä. Loistavasti onnistuivat juuri ajoittamaan päivityksen perjantaille. Onneksi mua osattiin jelppiä ja saatiin http://challonge.com/ pyöritettyy turnee ja recordit jäämään sinne.

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5861 : 19.10.14 - klo 15:13 »
Ktk-drafti modossa. Drafti menee hyvin ja dekistä tulee ihan solidi BGw. Saan jopa raretettua Flooded Strandin ja Dig Through Timen. Voitan ekan rundin, jonka jälkeen toinen rundi ei vaan ala. Kaksi kertaa yritin sulkea ja käynnistää modon, mutta mitään ei tapahdu. Nyt ykkösrundin kesto on jo puolitoista tuntia.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5862 : 23.10.14 - klo 16:12 »
Noidannuoli iski selkään. Kun se oli jo vähän paranemaan päin niin en malttanut antaa rauhassa parantua, vaan menin tyhmänä nostamaan talvirenkaat esiin vaihtamista varten. Nyt on selkä niin kipeänä että hyvä kun kävelemään pystyy.

Poissa freedfromthereal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5863 : 23.10.14 - klo 18:34 »
Meikältä hajos auton tunkki kesken talvirenkaiden vaihdon.
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5864 : 23.10.14 - klo 22:48 »
Wingman Roc on tyhmä limited kortti. Ei mulla sit muuta..

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5865 : 23.10.14 - klo 22:54 »
Wingman Roc on tyhmä limited kortti. Ei mulla sit muuta..

Allekirjoitan. Tosin tämä kuuluisi ennemminkin asia joka ilahdutti-keskusteluun.

- Se joka nosti wingmaten joka pelissä ja meni 3-0

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5866 : 25.10.14 - klo 19:36 »
Kahdesti pataan Jeskai Ascendancy.deciltä aka ihan vitun hirveältä läjältä paskaa kun vihut cuorii yli 9000 kertaa paremmin kuin minä. Kiva GP,  mistä saa viinaa?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Andros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5867 : 26.10.14 - klo 09:08 »
Kasinelkku, joka päätyi nopeasti "ei voi hävitä mihinkään korttiin Magicissä" -moodista Pearl Lake Ancienttiin. Hyvä Cancel, parempi Wrathi.

Ei auttanut yhtään, että tämä tuli ihan tolkuttoman down swing/bädäri/tiltti session jälkeen jossa laitettiin boosteria palamaan oikein huolella. Ois vaan pitänyt lähteä ruotsiin, siellä olis sentään voinut juoda viinaa hyvässä seurassa.
« Viimeksi muokattu: 26.10.14 - klo 09:13 kirjoittanut Andros »

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5868 : 27.10.14 - klo 14:45 »
Vittu mua vituttaa ihmisten hysteerinen suhtautuminen ruokaan nykyään, kun perusargumentti tuntuu olevan: "Vain ruokavalio X on oikein ja kaikki muu on elintarviketeollisuuden ja THL:n propagandaa ja ne vaan tahtoo rahaa ja pitää ihmisen sairaana."

Touhu on kuin uskonnollisessa kultissa...

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5869 : 27.10.14 - klo 15:30 »
Vittu mua vituttaa ihmisten hysteerinen suhtautuminen ruokaan nykyään, kun perusargumentti tuntuu olevan: "Vain ruokavalio X on oikein ja kaikki muu on elintarviketeollisuuden ja THL:n propagandaa ja ne vaan tahtoo rahaa ja pitää ihmisen sairaana."

Touhu on kuin uskonnollisessa kultissa...
Yhdyn tähän, ja lisään vitutuksen aiheeseen liudan muita samalla logiikalla toimivia perseilyjä.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5870 : 28.10.14 - klo 09:11 »
Odotin viimeöisen Minnesota Wild @ New York Rangers väijymistä töiden jälkeen VoD:ilta...

-> Työtietokoneen Win 8.1 spoilasi pelin heti aamusta.

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5871 : 28.10.14 - klo 11:20 »
Blizzard bännäsi Hearthstonesta botteja käyttäneet pelaajat.

(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 28.10.14 - klo 11:25 kirjoittanut rayenni »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5872 : 28.10.14 - klo 11:33 »
GP-reissun aikana työpöydältäni on kadonnut mun lempparikynä. Ihan tavallinen musta kuulakärkikynä se vaan oli, mutta tykkäsin kirjoittaa sillä. Ei kelpaa tämä sininen jonka joku oli jättänyt sen tilalle, prkl.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5873 : 28.10.14 - klo 13:59 »
Vittu mua vituttaa ihmisten hysteerinen suhtautuminen ruokaan nykyään, kun perusargumentti tuntuu olevan: "Vain ruokavalio X on oikein ja kaikki muu on elintarviketeollisuuden ja THL:n propagandaa ja ne vaan tahtoo rahaa ja pitää ihmisen sairaana."

Touhu on kuin uskonnollisessa kultissa...
Yhdyn tähän, ja lisään vitutuksen aiheeseen liudan muita samalla logiikalla toimivia perseilyjä.

Viimeiset pari kuukautta tuijotellut kun naamakirjaan joka päivä spämmätään eläimilleihmisoikeudetjasosiaalituetsekäryhmäterapiaa.net kaltaista paskaa ja voivotellaan kuinka kinkku kärsii ankeudessa. Ihan vitun hyvältä tämä maistuu leivän päällä, ei mitään vikaa.

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5874 : 28.10.14 - klo 15:46 »
Vituttaa nillittäjät, jotka ei ymmärrä, että eläimilläkin voi olla hermosto ja tietoisuus.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa SalaHyena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5875 : 28.10.14 - klo 15:56 »
Vituttaa ihmiset jotka luulee että nillittäjiä kiinnostaa. Maistuu hyvältä->suuhun menee.
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5876 : 28.10.14 - klo 16:17 »
Vituttaa nillittäjät, jotka ei ymmärrä, että eläimilläkin voi olla hermosto ja tietoisuus.

Eläimet on kivoja. Meidän perheellä oli koira joka ilahdutti meidän elämää monta vuotta kunnes vuosi sitten pitkän sairastelun jälkeen vietiin piikille kun ei kyennyt enää nousemaan omin voimin. Tuli vähän suru, mutta se oli lemmikki, siihen tuleekin kiintyä koska se on perheenjäsen.

Tämä käsissäni oleva 400g lihasuikalepaketti on teollista ruokaa. Se syödään ja se on sitä varten tuotettu. Teollisen tuotteen demonisointi on tyhmintä tyhmyyttä maan päällä. Jos valitsee, että eläin ei ole ruokaa niin se on minulle ihan vitun cool. Syö rehusi, syön niitä itsekin lihan ohessa. Tästä ei tarvitse tehdä kumpaakaan suuntaan suurta haloota. Mutta nämä vitun terroristit jotka tykittävät omaa totuutta täyteenahdetuista kanaloista ja sikaloista kuvasarjoin, pamfletein, videoin ja demonstroiden tätä ratsioin, hyökkäyksin ja tuputtavat Suurta Sanomaa pahuudesta... Nämä heinäheikit tulisi viedä saunan taakse ja palauttaa todellisuuteen. Utopistinen maailmankatsomus on kivaa jos on pilvessä 24 tuntia vuorokaudessa eikä ajattele omaa nenää pidemmälle, mutta asiat elämässä eivät toimi eivätkä tule toimimaan niin.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5877 : 28.10.14 - klo 16:26 »
Vituttaa, kun en osaa päättää mitä ylläolevan keskustelun osapuolesta haluaisin trollata, kun sopivia tarttumakohtia on aiiiivan kaikkialla. Tämä hukatun raivopotentiaalin määrä on mieletön.

On tää hankalaa. Vois periaatteessa pelata "olen koe-eläimiä silpova paha tiedemies"-kortin tai toiselle puolelle "lemmikkieläimet ne vasta pitäisikin kieltää"-kortin.

Tämä jälkimmäinen on toisaalta muotoiltavissa kaikenkattavaksi yleistäkyksi, jos perustelen sen sillä, että koe-eläinten ja tuotantoeläinten olot on paljon paremmin suojeltu kuin lemmikkien, ja ne ovat sentään eläinten hyötykäyttöä, kun lemmikkieläinten pito sääntelemättömissä oloissa on vain itsekästä eläinten viihdekäyttöä. Noniin, tuli tästä hyvä sittenkin. Esitän nyt virallisesti, että vain lemmikkieläimet tulisi kieltää.
« Viimeksi muokattu: 28.10.14 - klo 16:32 kirjoittanut Gagis »
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Samsson

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5878 : 28.10.14 - klo 17:17 »
Kova hinku kirjoittaa GPn jälkeiset review:it muista tuomareista, vaan Wizardsin sivusto on alhaalla enkä siis pääse sisään.
Notepadille kirjoittaminen ei innosta lain...

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5879 : 28.10.14 - klo 18:22 »
Uutisointia ja oman yliopiston toimintaa kun on seurannut, niin mun mielestä koe-eläimillä on paremmat olot kuin teollisen puolen eläimillä. Tuottajia ei kiinnosta jos sika vähän stressaantuu, kun se menee kuitenkin lihoiksi kohta - koe-eläimistä taas ei saa todellista ja hyvää dataa, jos ne eivät ole terveitä, kivuttomia ja stressivapaita.