Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166226 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Profundum

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "I come looking for demons... I hate angels."
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3120 : 27.10.12 - klo 21:31 »
Game Day. vaikka meni aggro-rakdos(splash lotleth trollit) 1-4 niin hauskaa oli pelata 2 päivää putkeen pitkästä aikaa. kävi hyvänä deckin testailuna sekä metan tutkailuna + sain ihan hyviä treidejä aikaiseksi. Myöskin ainoan voittopelini onnistunut valinta slaughter gamesin kohteeksi kaikista hyvin varteenotettavista vaihtoehdoista oli ehkä (puolivahingossa) hienoin peliliike mitä saanut akaiseksi :D
Emperor may be the Black Wizards, but Red Mage Wins.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3121 : 27.10.12 - klo 22:12 »
31 päivän kuivuuden jälkeen kännit käänsivät vitutuksen pois.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Farseer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3122 : 28.10.12 - klo 08:47 »
Noin viisi viikkoa kestänyt vaalikampanjointi ohi ja nyt saa lepäillä. Katsotaan illalla sitten mihin se riittää.

Siitä syystä huomisesta lähtien ehkä vähän nopeampia vastauksiakin tiedossa mtg-asioissa... tai ainakin keskiviikosta kun silloin on tentti  ;D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Yari85

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3123 : 28.10.12 - klo 15:44 »
Kiske.

Poissa Fal

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3124 : 28.10.12 - klo 20:28 »
Elf vs. Enchantress, Game 2, Turn 4

3x Glimpse of Nature, 36e
Hirveä läjä elffiotuksia, vähemmän
Laboratory Maniac, 15snt
Vastustajan ilme kun dekkaan itseni, Priceless
« Viimeksi muokattu: 28.10.12 - klo 21:09 kirjoittanut Fal »

Poissa syfilisx

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3125 : 28.10.12 - klo 20:31 »
4-1 mennyt elf jossa Laboratory maniac... ja mizzium skin. Hitto...mitkä...techit... :D

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3126 : 28.10.12 - klo 23:43 »
20 ääntä kuntavaaleissa. Tuli iso jytky.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Kertsu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3127 : 28.10.12 - klo 23:45 »
20 ääntä kuntavaaleissa. Tuli iso jytky.

Muori oli oikeessa kun sano että puolueet ottavat kaikki mahdolliset ehdokkaat listoilleen.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3128 : 29.10.12 - klo 05:36 »
On hienoa että yhtäkkiä minulla onkin vielä tunti ''aikaa''.
Mutta tämä systeemi on suurta turhuutta... ihan odotettua että ihminen keksii jotain näin tyhmää.

E: Päivältä paljon iloa :)
Tein hommat viimeiseen tuntiin niin kuin pitikin, annoin miehelle ''tuttavallisella ninjatekniikalla'' pyllyyn - kun näin hänet, otin hattuni pois päästä näyttääkseni arvostusta ja samalla tervehtiäkseni, hän kun huomasi minut, tervehti kanssa. Ohi kulkiessa napautin kämmenellä perälle. Voi kun voisitte kuvitella kuinka iloinen olin sen jälkeen! - onhan näitä ongelmia, jos minulla nousi raivo päähän niin se laski ainakin kohtuullisen pian. Joku poika oli tulittamassa perämoottoria... tai suihkua.. se piti kovaa ääntä, mutta minä pidän kyseisen äänen sävystä. Joku pamautti minun hilpeälle asenteelleni stressinsä ongelmansa kirouksina ja huutoina ja pyysi sitten myöhemmin anteeksi ja minä piirsin liidulla suuren koppakuoriaisen lattialle  :)

-tietokone sanoi piip
« Viimeksi muokattu: 29.10.12 - klo 20:22 kirjoittanut yeou »

Poissa Antsi123

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3129 : 29.10.12 - klo 17:27 »
Ekan vuoron rakdos cakler, tokan vuoron civic saber+equip

Poissa Samulai

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3130 : 30.10.12 - klo 01:31 »
Viisi enemmän tai vähemmän toisiinsa liittyvää päivää kulutettu veren, hien ja kaikkien muidenkin ruumiin eritteiden katkuiseen projektiin, joka saavutti täyttymyksensä tuossa yläpuolella näkyvään kellonaikaan (miinus pari minuuttia mikä kului viestin kirjoittamiseen).

Projektia viivästyttivät koneen äkilliset jäätymiset, päin helvettiä tehty ohjelmointi, nettiyhtyksien katkeilu kesken latauksien, maksullisten ohjelmien käsittämätön toimimattomuus, zip-tiedostojen lataus- ja purkuaikojen pituus (11h), kovalevyn pienuus, koneen kyvyttömyys tunnistaa ja poistaa huonosti asennettu ojelma, rekisterin tyhjentämisen pettäminen ja allekirjoittaneen kyvyttömyys ymmärtää nörttislangia (tuo n-sana lausutaan sitten kunnioittavassa sävyssä). Rekisteröinti windows-ohjelmistoihin on tehty myös mahdottoman vaikeaksi ja niiden päivittäminen onnistuu joka viidennellä yrityksellä.

Kaikesta selvittiin peräänantamattomuudella ja sitkeydellä ja teellä. Ja nyt...

(click to show/hide)

(click to show/hide)


...ilahduttaa myös tämä aivotoiminnan laatu näin aamuyöstä...

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3131 : 01.11.12 - klo 20:25 »
Lainaton (ja asunnoton) mies.

Poissa Kavu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3132 : 01.11.12 - klo 20:48 »
Event Reporter, joka keksi aivan uuden tavan suolata. 8 hengen 2hg turnaus josta top4:lle palkintoja. Sijat 4-5 tasapisteissä ja kaikki resistancet pilkulleen tasan. Meidän tiimi oli tietysti viidentenä, vaikka voitettiin keskinäinen matsikin ihan pystyyn. Niin hyvää suolaa.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3133 : 01.11.12 - klo 23:54 »
Event Reporter, joka keksi aivan uuden tavan suolata. 8 hengen 2hg turnaus josta top4:lle palkintoja. Sijat 4-5 tasapisteissä ja kaikki resistancet pilkulleen tasan. Meidän tiimi oli tietysti viidentenä, vaikka voitettiin keskinäinen matsikin ihan pystyyn. Niin hyvää suolaa.

Olen kuullut huhun (ei siis mitään salaista sisäpiirin tietoa), että neljäs tiebreaker Reporterissa olisi ilmoittautumisjärjestys. Kannattaa siis olla ajoissa paikalla turnauksissa ;)

Poissa Ilkka_s

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3134 : 02.11.12 - klo 00:13 »
Event Reporter, joka keksi aivan uuden tavan suolata. 8 hengen 2hg turnaus josta top4:lle palkintoja. Sijat 4-5 tasapisteissä ja kaikki resistancet pilkulleen tasan. Meidän tiimi oli tietysti viidentenä, vaikka voitettiin keskinäinen matsikin ihan pystyyn. Niin hyvää suolaa.

Olen kuullut huhun (ei siis mitään salaista sisäpiirin tietoa), että neljäs tiebreaker Reporterissa olisi ilmoittautumisjärjestys. Kannattaa siis olla ajoissa paikalla turnauksissa ;)
Jos meni tuon mukaan niin myöhemmin ilmoittautuneet sijoittuivat paremmin...
---
Jatkossa tarkistan nämä asiat ennen kuin alan jakaa palkintoja.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3135 : 02.11.12 - klo 17:34 »
Ihmiset on liian vittuuntuneina joten minulla on pakottava tarve kirjoittaa tänne.
Miehet:
Myyjä on pysynyt aitona
Pelaaja on pysynyt aitona
Linja-auton kuljettaja näki minut toisesta autosta eikä näemmä uskonut silmiään kun räpäytin silmiäni yhtäaikaa. Onko silmäniskuissani voimaa...? Hämmästyneen näköinen oli
Aika pysähtyi kun mies jonka silmät olivat espresso-kahvin väriset katsoi minua ja minä katsoin häntä

loput:
Täti rupesi tekemään jotain ja jätti tukikärrynsä mäen päälle juuri niin että se alkoi siitä rullata alas. Minä tietenkin satuin kävelemään siinä ja juoksin ja pysäytin kärryn ennen kuin se kieri tielle. Huolettaa enemmän se kärryn kunto kuin täti koska minun otteeni olivat aika rajuja.
Naurettiin pajalla niin että mahaan meinasi sattua
Minulla ei ole tylsää

Yksi asia mikä kuitenkin huolestuttaa vaikka päivä on ollut todella hyvä, herra pääpirun kommunikointi kanssani esineiden kautta. Mielestäni tämä ei lupaa hyvää.

Poissa Lightstorm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3136 : 02.11.12 - klo 23:21 »
TJ 40! Vitsit näyttää vaan koko ajan hienommalta: http://www.thehobbit.com/index.html#content=choose-your-moment

Noita ei kannata katsoa jos ei halua spoilaantua elokuvasta ollenkaan.
« Viimeksi muokattu: 07.11.12 - klo 13:37 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Samulai

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3138 : 04.11.12 - klo 13:09 »
Tarkennetaan vielä edelliseen, että usein prellufoili on suurinpiirtein samoissa hinnoissa kortin normaalin foilaamattoman version kanssa, yleensä hieman halvempi (koska turnauspelaajat eivät yleisesti tykkää foileista pakoissaan). Kallein versio on sitten yleensä "normaali foili".
World makes sense.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3139 : 04.11.12 - klo 15:25 »
http://www.mangareader.net/164-10845-9/liar-game/chapter-33.html

Sain tästä sivusta hyvät naurut :)
Yllättäen kiinnostava sarjakuva.
(+ IRIAD herran 100% ennustettu häilymätön pokerinaamainen vitutus)

Poissa Elwood

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3140 : 05.11.12 - klo 23:08 »
Harvoin tulee käytyä elokuvateatterissa, äsken kävin.

Olin asennoitunut slammaamaan Looperin first pickinä, jos kohdalle osuu. Osuihan se, ja hyvin jaksoi loppuun asti. Odotukset ylittäen mentiin 4/5. Bondia näkemättä sanon: p1p1 valintatilanteessa, jossa Skyfall ja Looper vaihtoehtoina, pickaisin Looperin edelleen kevyesti Bondin yli. Pick on siis mielestäni ns. "helppo Looper".

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3141 : 07.11.12 - klo 10:21 »
Amerikka äänesti oikein.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Kide

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3142 : 07.11.12 - klo 10:33 »
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa Eik

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3143 : 07.11.12 - klo 13:18 »
Aamulla oli tj 269, nyt enää 254!

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3144 : 07.11.12 - klo 16:08 »
Saksankieli. Saksankieliset MtG-kortit. Stoßzahn-Thrag! Minusta taisi tulla keräilijä...

Edit: myyjän nimi, Derpmann. Epäonnista.

Ulkona on lumimyräkkä! Yeah!
« Viimeksi muokattu: 07.11.12 - klo 16:11 kirjoittanut Wintersmith »

Poissa Juzam Djinn

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3145 : 07.11.12 - klo 16:23 »
Saksankieli. Saksankieliset MtG-kortit. Stoßzahn-Thrag! Minusta taisi tulla keräilijä...

Edit: myyjän nimi, Derpmann. Epäonnista.

Ulkona on lumimyräkkä! Yeah!

Tämä +1.

Itsekin tilailin MCM fbb kortteja mustaan highlanderiin. Nevinyrrals Wunderscheibe ja Hypnotisierendes Gespenst pisti vähän hymyilyttämään, jostain syystä.

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3146 : 07.11.12 - klo 17:50 »

Poissa Alucard_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3147 : 07.11.12 - klo 17:51 »
Minua ilahdutti kun nostin RtR boosterista Foili Jacen :)

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3148 : 08.11.12 - klo 15:31 »
Selasin huvikseni, että kaikki fetsit on yhä tallella. Löysin ylimääräisen Flooded Strandin & Misty Rainforestin. Lisäksi ilahduttaa että dualikokoelma on vaiheessa 19/40.



e: 17 ei 19
e2: kyllä. 19.
« Viimeksi muokattu: 08.11.12 - klo 15:37 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa Nyksy

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3149 : 08.11.12 - klo 16:35 »
Selasin huvikseni, että kaikki fetsit on yhä tallella. Löysin ylimääräisen Flooded Strandin & Misty Rainforestin. Lisäksi ilahduttaa että dualikokoelma on vaiheessa 19/40.



e: 17 ei 19
e2: kyllä. 19.

Muistatko lainanneesi minulta ikinä lappuja? Puuttuu nimittäin yksi Misty Rainforest.