Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166238 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Yms

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3300 : 14.12.12 - klo 23:38 »
Yeoun viimeisin postaus vitutusketjuun aiheutti sen verran naurua että ilahduttaa. Myös jungledräftissä p1p1 Bonfire pitää mielen iloisena!
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3301 : 15.12.12 - klo 01:06 »
(click to show/hide)

Tää peli nauratti.. :D Viis kertaa olin lyömäs mmiljooonia, nope.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3302 : 15.12.12 - klo 22:11 »
Hienot vastaukset kysymykseen wowin foorumilla ja wowin henkiökunnalta vastaus bugiraporttiin.
Ennen sitä kuopion muikkukukko, ja ennen sitä ilmoitus että 24hn päästä saan kuivattua inkivääriä. Se on tosi namia!
Ennen sitä sarjakuva jota luin. Vielä ennen sitä linnut jotka näyttäytyvät vain silloin kun tuulee tarpeeksi mukavasti. Kauniita lintuja, ja erityisiä kun ei muuten näy koskaan.
Ihan heräämisen jälkeen kun äiti antoi kynttilän joka hälventää hajuja joita minä en haista. o_o
No kynttilä on aina hyvä juttu kun se pysyy pystyssä.

Poissa Raitantor

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3303 : 15.12.12 - klo 22:50 »
Ihan heräämisen jälkeen kun äiti antoi kynttilän joka hälventää hajuja joita minä en haista. o_o

Omaa pierua ei tunnettusti haista. Tämä viisaus ilahdutti minua kovasti kun luin tätä.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3304 : 16.12.12 - klo 02:13 »
Katsoin ensimmäisen jakson Game of Thronesin ensimmäisestä kaudesta ensimmäistä kertaa. Ja loput jaksot odottavat..n.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3305 : 16.12.12 - klo 02:52 »
Katsoin ensimmäisen jakson Game of Thronesin ensimmäisestä kaudesta ensimmäistä kertaa. Ja loput jaksot odottavat..n.

Suosittelen nauttimaan kerran viikossa, niin pääset lähes heti perään nauttimaan kolmatta kautta joka tulee huhtikuussa. Itse mehustelen kirjojen parissa, joita lueskelen sadan sivun tipoissa vähän väliä. Kolmas kirja juuri työn alla ja aivan mahtavaa materiaalia.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3306 : 16.12.12 - klo 03:17 »
Ihan heräämisen jälkeen kun äiti antoi kynttilän joka hälventää hajuja joita minä en haista. o_o

Omaa pierua ei tunnettusti haista. Tämä viisaus ilahdutti minua kovasti kun luin tätä.

Ei ole totta. Minä haistan kaikki omat pieruni ja tiedän kun ne tulevat! Kyse oli kuulemma homeen hajusta.
Vain zombin pieru haisee homeelle! Ja minussa on maukasta lihaa! Zombit eivät voi maistua hyvälle.
Minä maistun paremmalle kuin zombi! Ja näin, en ole zombi.
Eli en voi tehdä homepieruja.
Jos et tajunnut niin mene nurkkaan katumaan kartiohattu pääs

Poissa Raitantor

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3307 : 16.12.12 - klo 11:31 »
Ensimmäinen asia joka riemastutti




Minä maistun paremmalle kuin zombi! Ja näin, en ole zombi.

Minua ilahdutti ajatus siitä, että saatan arvata mistä tiedät tuon.

Poissa Lightstorm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3308 : 16.12.12 - klo 11:35 »
Hobitti 2D. Aivan käsittämättömän upeasti tehty, kolme tuntia meni aivan hetkessä. Vielä pitää mennä katsomaan 3D HFR.
« Viimeksi muokattu: 16.12.12 - klo 12:25 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa Anrix

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3309 : 16.12.12 - klo 12:53 »
Kuutiodrafti serkun kanssa pitkästä aikaa.

Poissa luma

Re: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3310 : 17.12.12 - klo 12:51 »
DI-tutkinnon viimeinen tentti tehty. Nyt kun saisi vielä diplomityön aloitettua...

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3311 : 18.12.12 - klo 19:42 »
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa JunioRcmf

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3312 : 18.12.12 - klo 22:08 »
http://www.terriblefate.com/
Kylmät väreet kulki selkäpiitä pitkin, kun sivuston avasin. OC Remix julkaisee Majora's Mask tribute albumin ensimmäisen levyn ilmaiseksi jakoon, sivuston laskurin lyödessä nollaa. Ei malta odottaa!

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3313 : 18.12.12 - klo 22:11 »
26 päivää töitä putkeen. Vapaat alkoi ja nyt alkoi myös koffin lavaan syventyminen. Myös tilinauha näyttää nelosella alkavaa summaa....
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Polari

Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3315 : 19.12.12 - klo 20:12 »
Ketuttaa kun en saa nostettua kahta miljoonaa kaapista koska kaappi on niin valtava, katto niin korkea, tikkaat rikki, ja sitä vartioi pelottava peikko. Tässä kuva:
(click to show/hide)

Tänään käytiin ostamassa hyvää ruokaa ja äiti antoi kassin jota ei saa avata kuin vasta 24. päivän iltana. Kun ei ehdi silloin antaa.
Parhain juttu on se että minulla on nyt lempilelu, pehmoinen metso. Nimestä päätän minä... en ole vielä päättänyt... mutta oikean nimen löytää aikanaan. Sitten vanha juoppo välitti tupla-patukan ja 10 euroa. Ehdottomasti pitäisi vastata seuraavan kerran kun hän soittaa.
Sitten se tärkein. Tiedän mitä minun pitää tehdä. (mutta huono juttu on se että en oikein tee sitä.)
Tiedän kuitenkin asian. Ja vaikka en tietäisi niin on metso! Vielä ketuttaa kun käytin puolet saadusta ihmepalkasta ruokaan ja karkkiin. Toisen puolikkaan käytin lempileluun mitä en kadu.

Vielä yksi positiivinen asia. Toivottavasti suomi muuttuu osaksi välimerta turvallisesti 21.
Haluan että lumi sulaa ja että dinosaurukset rupeaa kukkimaan. Haluan ruokkia kameleontteja ulkona pusikossa.
Haluan tanssia lintusten kanssa kaktusten ja kukkasten seassa... niin että katajaa kasvaa joka nurkasta.
että täällä olisi lämmin. ei tarvis kärsiä ihottumasta käsistä rasvauksen takia. onpa inhja homma.
että kissat muuttuvat leopardeiksi. ja että nämä masentuneet ihmiset hyppivät onnesta joka päivä kun ovat vielä elossa.

olisi kiva jos kameleontteja kiipeilisi pitkin puita...
« Viimeksi muokattu: 19.12.12 - klo 20:24 kirjoittanut yeou »

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3316 : 19.12.12 - klo 20:50 »
En osannut päättää kuuluuko vitutusketjuun vai tänne, mutta Centos. Pienen peitsen kalistelun ja keskinäisen vihanpidon jälkeen alamme tulla toimeen.

Poissa hansjoerg

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3317 : 19.12.12 - klo 21:58 »
Cabalsin uusi laajennus ja itse Suuri Peto.


Poissa Stils

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3319 : 19.12.12 - klo 22:25 »
Sain käsiini hyväkuntoisen Betan Demonic Tutorin. Koska en harrasta deckin pimppaamista, niin saatan sen laittaa myyntiin ja näin hyvän kiertämään :) Kiinnostuneet voi vinkata vaikka privalla.

Poissa Tervonaattori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3320 : 20.12.12 - klo 02:24 »
Sypressi.

Poissa Masa88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3321 : 20.12.12 - klo 09:34 »
http://www.terriblefate.com/
Kylmät väreet kulki selkäpiitä pitkin, kun sivuston avasin. OC Remix julkaisee Majora's Mask tribute albumin ensimmäisen levyn ilmaiseksi jakoon, sivuston laskurin lyödessä nollaa. Ei malta odottaa!

Sivusto kyllä kieltämättä ilahdutti ;D
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3322 : 20.12.12 - klo 10:35 »
Tältä foorumilta löytyvien vaihtokorttivalikoimain laajuus ilahduttaa, tai ostamalla niiden korttien osalta mitä ei muuten löydy. Yllättävän paljon hyviä vaihtoja ynnä Farseerin friendly neighbourhood lappumyyntipalvelu, hienoa tämä. Ainoa mitä en tunnu mistään löytävän (täältä enkä muualta) on Altar of Dementia, muuten pirun jees.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3323 : 20.12.12 - klo 11:34 »
Ainoa mitä en tunnu mistään löytävän (täältä enkä muualta) on Altar of Dementia, muuten pirun jees.

Oletko koskaan kuullut esim. MCM:stä? Pikasilmäys kertoi, että heillä on myydä sinulle 111 kappaletta tällä kyseisellä ajan hetkellä.

Poissa jambo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3324 : 20.12.12 - klo 12:46 »
"Ainoa mitä en tunnu mistään löytävän (täältä enkä muualta) on Altar of Dementia, muuten pirun jees."

Se voi olla, että ihmiset vaan on unohtanu moisen olemassaolon. Teehee.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3325 : 20.12.12 - klo 13:44 »
Oletko koskaan kuullut esim. MCM:stä? Pikasilmäys kertoi, että heillä on myydä sinulle 111 kappaletta tällä kyseisellä ajan hetkellä.
MCM:stä löytänee kaikki kortit, mutta siis "ei mistään" viittasi siihen, ettei sitä löydy mistään mistä itelläni on mahdollisuus vaihtaa/ostaa/tilata, ei muuten, ja ne paikat on melko rajalliset. ;)
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3326 : 20.12.12 - klo 14:58 »
Oletko koskaan kuullut esim. MCM:stä? Pikasilmäys kertoi, että heillä on myydä sinulle 111 kappaletta tällä kyseisellä ajan hetkellä.
MCM:stä löytänee kaikki kortit, mutta siis "ei mistään" viittasi siihen, ettei sitä löydy mistään mistä itelläni on mahdollisuus vaihtaa/ostaa/tilata, ei muuten, ja ne paikat on melko rajalliset. ;)

Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksei olisi mahdollisuutta ostaa sieltä? Ei se kovin ihmeellisiä asioita vaadi.

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3327 : 20.12.12 - klo 15:11 »
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksei olisi mahdollisuutta ostaa sieltä? Ei se kovin ihmeellisiä asioita vaadi.
Eipähän se, muuta kuin tunnukset ja uskoa systeemin toimivuuteen ja myyjien luotettavuuteen. Tiedän että nuo ovat (kai) järjettömiä perusteita ja että tulisi yleisesti varmaankin halvemmaksi ostaa MCM:stä, mutta sanotaanko vaikka että tuntuu hmm turvallisemmalta (kämänen sana kuvaamaan, mutta menköön) ostaa Poromagiasta kuten yleensä teen, kait ihan vaan kun siihen oon tottunut - ja luulisin että PM:llä on myös nopeemmat toimitusajat kun kuitenki suomalainen firma. Huoh niin, ehken vain sitten ole vieläkään tottunut MCM:ään.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3328 : 20.12.12 - klo 15:27 »
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta miksei olisi mahdollisuutta ostaa sieltä? Ei se kovin ihmeellisiä asioita vaadi.
Eipähän se, muuta kuin tunnukset ja uskoa systeemin toimivuuteen ja myyjien luotettavuuteen. Tiedän että nuo ovat (kai) järjettömiä perusteita ja että tulisi yleisesti varmaankin halvemmaksi ostaa MCM:stä, mutta sanotaanko vaikka että tuntuu hmm turvallisemmalta (kämänen sana kuvaamaan, mutta menköön) ostaa Poromagiasta kuten yleensä teen, kait ihan vaan kun siihen oon tottunut - ja luulisin että PM:llä on myös nopeemmat toimitusajat kun kuitenki suomalainen firma. Huoh niin, ehken vain sitten ole vieläkään tottunut MCM:ään.

Tuen mielelläni suomalaista työtä ja yrittäjyyttä periaatteesta. Ostan kortteja "lähimyyjiltä" eli tamperelaisilta (MtGSuomen kautta), kannan rahaa PKP:hen ja Fantsuun yms. Mutta ne MCM:n laput ovat vain niin paljon halvempia ja helposti ostettavissa, että kyllä sieltä jo suurin osa irtokorteista tulee ostettua.

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #3329 : 20.12.12 - klo 18:01 »
Jaa-a, joku vois kait kyllä vähän opastaa mua MCM:n suhteen, hahaha... :D Mut kukapa jaksais, nope there's none, kreato.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post