Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166262 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mahonen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5820 : 29.06.15 - klo 18:09 »
http://postimg.org/image/6fzwfqso5/full/

Mielelläni passailisin Vendilion Cliqueita useamminkin.

Voi vi**u sun kanssas!

Poissa deviant

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5821 : 29.06.15 - klo 18:14 »
http://postimg.org/image/6fzwfqso5/full/

Mielelläni passailisin Vendilion Cliqueita useamminkin.

Voi vi**u sun kanssas!

Vitutusketjuun siitä. On myös heater päällä: viimeset 5 draftia 3-0 ,3-0 ,3-0 ,2-1 ja 3-0.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Etheraven

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5822 : 29.06.15 - klo 19:11 »
Mulligan sääntöpäivitys.

Poissa JuGe

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5823 : 29.06.15 - klo 19:59 »
Mulligan sääntöpäivitys.
Ja siitä koitunut suolan määrä

Poissa JosephCross

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5824 : 29.06.15 - klo 22:03 »
Ovet aukes lääkikseen!
Kauhavan Kandalffi,
Vaasan Väinämöinen,
Tampereen Tuntematon sotilas,
Rauman Juuso.

Poissa Yabo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5825 : 29.06.15 - klo 22:46 »
Uusi duunipaikka  :)

Poissa Orion

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5826 : 30.06.15 - klo 21:03 »
Hypeconin myyntipöydästä mukaan tarttunut erikoistarjous: 6 WHFB-armeijakirjaa kympillä!

Poissa Sigu7

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5827 : 30.06.15 - klo 21:33 »
SKIDZ - R/C Justice

Poissa Masa88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5828 : 01.07.15 - klo 02:54 »
Vitutusketjun puolella ollut kuva ihan oikeasti ilahdutti näin kolmen aikaan aamuyöstä.
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa 326

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5829 : 02.07.15 - klo 05:29 »
Sain opiskelupaikan. Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5830 : 02.07.15 - klo 10:22 »
Sain opiskelupaikan. Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.

on toi silti aika hyvä. itse vasta koetan päästä kouluihin. miten hunajaiseksi se teksti oikein pitää kirjoittaa...?
itteä kai ilahduttaa se että ukkeli tarjoutui maksamaan laskun kokonaan itse. pääsee vihdoinkin ostamaan xlaastareita. ja kengät.

Poissa JoneZki

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5831 : 02.07.15 - klo 13:32 »
Ilahduttaa kun porukka iloitsee koulupaikoista :) Ilahduttaa myös saada kämppis opiskelutoveriksi syksyllä!

Poissa psyno

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5832 : 02.07.15 - klo 15:10 »
Sain opiskelupaikan. Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä.

on toi silti aika hyvä. itse vasta koetan päästä kouluihin. miten hunajaiseksi se teksti oikein pitää kirjoittaa...?
itteä kai ilahduttaa se että ukkeli tarjoutui maksamaan laskun kokonaan itse. pääsee vihdoinkin ostamaan xlaastareita. ja kengät.
Et oo ainoa jolla tällä forumilla menee internet memet ohi.

Poissa naminami

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5833 : 02.07.15 - klo 16:17 »
Vanhemmilla sijaitseva vanha leikkimökki on nyt kunnostettu ja uudet leikkijät (siskon lapset) saavat jatkaa leikkimistä perinteikkäässä miljöössä. (RIP hiekkalaatikko ja metsämaja)

Poissa Dredi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5834 : 02.07.15 - klo 20:25 »
Metsätieteestä opiskelupaikka :).

Poissa Ksanen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5835 : 02.07.15 - klo 20:55 »
Kolminkertainen frisbeegolfin maailmanmestari Paul McBeth tänään Jyväskylän Laajavuoressa. Oli aivan loistava keli seurata heittoja ja nimmaritkin tuli pariin kiekkoon herralta, sekä kahdelta muulta maailmanluokan heittäjältä. Myös suomalaisen, vasta 15 tai 16-vuotiaan Antin heitot ilahduttivat, eipä tainnut hirveästi jäädä McBethiä huonommaksi. Pojasta varmasti kuullaan vielä.

Poissa mork

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5836 : 02.07.15 - klo 21:37 »
Muutto suoritettu ja konekkin vihdoin takas online muutaman päivän tauon jälkeen :)
+48m² tuli meille neljälle lisää tilaa 76m²->124m²
Muksuille omat huoneet ja Vaimolle pukeutumishuone :D
« Viimeksi muokattu: 02.07.15 - klo 21:56 kirjoittanut mork »

Poissa Sigu7

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5837 : 03.07.15 - klo 22:19 »
Titansgrave, varsinkin uusin nelosjakso :)

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5838 : 03.07.15 - klo 22:29 »
Meidän rappua heippalapuilla ynnä muulla hysterialla terrorisoinut koiranvihaajamummo on muuttanut pois  ;D
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5839 : 03.07.15 - klo 23:30 »
12-2 rogue.
Vieläkin jaksaa ilahduttaa!
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa oblivion69

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5840 : 04.07.15 - klo 18:17 »
http://magic.wizards.com/en/events/coverage/gplil15/trial-winners-grand-prix-lille-2015-2015-07-04

Selailin noita GPT Lillen voittajalistoja niin viidennen kohdalla pieni repeäminen :D

EDIT: Kyllä, nimi oli mielestäni hauska ja erikoinen kun sen huomasin, enkä ole aikaisemmin törmännyt Kylään(?) tai Harakkaan nimessä. :) Mutta jokatapauksessa onnittelut trialin voitosta ja onnea huomiselle jos pelit jatkuu, ja kaikille muillekin suomalaisille!
« Viimeksi muokattu: 05.07.15 - klo 01:09 kirjoittanut oblivion69 »

Poissa Kylis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5841 : 04.07.15 - klo 18:32 »
http://magic.wizards.com/en/events/coverage/gplil15/trial-winners-grand-prix-lille-2015-2015-07-04

Selailin noita GPT Lillen voittajalistoja niin viidennen kohdalla pieni repeäminen :D olikohan dekin nimi ja pelaaja mennyt sekaisin tms.

Onko meikän sukunimessä jotain hauskaa?
Lainaus käyttäjältä: RobertHatt
kohtuullisen tunnettu pro-pelaaja ja turnausraportoija

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5842 : 04.07.15 - klo 19:44 »
onneksi olkoon KYLA HARAKKA. mitä sait?:)

ite oon iloinen koska voitin ekan kerran busseja legacy dailyssa modossa.
menin 3-1 häviten jollekkin grixis hässäkälle ja saamalla yhden byen koska viimeisen roudin vastus ei koskaan saapunut XD
joulu!!!
sideboardia varmaan pitäisi vielä säätää. mutta en oo varma. on mulla siellä hyvääkin kamaa.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Kylis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5843 : 04.07.15 - klo 21:51 »
Perjantain trialeista napsahti aina voittajalle 2 byee ja 300 bazaar of moxenin kreduu (300 kredulla saa booster boxin uusinta settiä tai conspiracyy).
Lainaus käyttäjältä: RobertHatt
kohtuullisen tunnettu pro-pelaaja ja turnausraportoija

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5844 : 04.07.15 - klo 22:04 »
Hyvä kylis! tiedänkin palkkioseinän.
tuo sieltä kotiin semmoine uncut sheetti kortteja se olisi kiva ripustaa seinälle;)
jes pispa jatkoon!:)
« Viimeksi muokattu: 04.07.15 - klo 22:55 kirjoittanut vhirvela »
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Masafer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5845 : 05.07.15 - klo 22:17 »
Saan pitää yli kaksi viikkoa lomaa, ja sain vihdoin tehtyä tänne taas tunnukset. Viimeksi kun kävin niin oli ihan eri niminen ja näköinen sivusto. Hei taas kaikki! Lomalla on aikaa kirjoitella have/wantteja :) Iloista kesää kaikille!

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5846 : 06.07.15 - klo 14:40 »
vois jatkaa vitutusketjusta tänne. on mustapuku-olo.
tein sen perkeleen sopimuksen isäpuolen kanssa etten polta tupakkaa mutta minulla on aina jotain pahetta oltava että pysyn ihmisenä. voi voi, tiedän kyllä paheen joka tulee minulle kalliimmaksi kuin tupakka, taatusti, sillä jos polttaisin, imisin al caponea kerran viikossa, eikä se nyt sinänsä ketään haittaa. asennoituminen vain tarpeettoman tiukkaa joillakin ihmisillä... mitenhän tuo on elänyt 70 vuotiaaksi.

(click to show/hide)

viimeksi kun seikkailin marketissa, ostin väärää settiä mutta silti löysin exän.
tällä kertaa seikkailin taas kerran marketissa ja vihdoinkin ostin oikeaa settiä. mutta SILTI sain exän. valikoin kyllä omin sormin ne sieltä buusterien lomasta, enkä vetässy vaan 2 hanaan.
komea pahvi se on. katsokaa nyt noita pinkkejä sotkuja siinä. ja mitkä pulisongit.
kukkoilen vaan mun arvaustuurillani... jostain syystä arvaan loton numerot vähän huonommin.
mut niin, se eka kerta kun aloin arvailemaan, tiesin että niitä oli 3X numeroita. mulla oli 5 riviä, jossa oli kolme numeroa oikein jokaisessa. itse arvasin. mutta lotossa on parempi olla 6 tai 7, mikä tekee arvailusta asian turhuuden viereen. huoh.
ei vielä oo niin mitta täynnä että alkaisin menemään samalle linjalle kuin nämä rahastuksen omistajat. profits that be
arvailu on kivaa

edit: oikeasti mun pitäs varmaan olla iloinen että eräs paksu bitcoinien parissa työskentelevä haluaa minut nukekseen. saisin ilmaiset 150€~ kengät
onhan se hyvää vaihtelua nalkuttaville äideille ja maanjyrkille isäpuolille. mutta... no. hän saisi olla vähän laihempi. :-X
varvaralla ei ole parempaa tekemistä v_v
ammattikoulut ottakaa nyt!! tbh antaisin raquaza* deoxysistä joka on mun lompakossa jos pääsisin suorittamaan koneistajan perustutkintoa. antaisin vaikka mun jacaru cape york- hatun. hopeanuoli-dvd-kokoelman. tasangon kaneliässäpussin johon meni pieniä muurahaisia (mauriaisia). en tiedä kuoliko ne sinne... taru sormusten herrasta dvd trilogian. koko maailman linnut vanha versio. ...! ahh perkele unohdin ostaa teetä.
« Viimeksi muokattu: 06.07.15 - klo 14:49 kirjoittanut yeou »

Poissa psyno

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5847 : 06.07.15 - klo 15:17 »
vois jatkaa vitutusketjusta tänne. on mustapuku-olo.
tein sen perkeleen sopimuksen isäpuolen kanssa etten polta tupakkaa mutta minulla on aina jotain pahetta oltava että pysyn ihmisenä. voi voi, tiedän kyllä paheen joka tulee minulle kalliimmaksi kuin tupakka, taatusti, sillä jos polttaisin, imisin al caponea kerran viikossa, eikä se nyt sinänsä ketään haittaa. asennoituminen vain tarpeettoman tiukkaa joillakin ihmisillä... mitenhän tuo on elänyt 70 vuotiaaksi.

(click to show/hide)

viimeksi kun seikkailin marketissa, ostin väärää settiä mutta silti löysin exän.
tällä kertaa seikkailin taas kerran marketissa ja vihdoinkin ostin oikeaa settiä. mutta SILTI sain exän. valikoin kyllä omin sormin ne sieltä buusterien lomasta, enkä vetässy vaan 2 hanaan.
komea pahvi se on. katsokaa nyt noita pinkkejä sotkuja siinä. ja mitkä pulisongit.
kukkoilen vaan mun arvaustuurillani... jostain syystä arvaan loton numerot vähän huonommin.
mut niin, se eka kerta kun aloin arvailemaan, tiesin että niitä oli 3X numeroita. mulla oli 5 riviä, jossa oli kolme numeroa oikein jokaisessa. itse arvasin. mutta lotossa on parempi olla 6 tai 7, mikä tekee arvailusta asian turhuuden viereen. huoh.
ei vielä oo niin mitta täynnä että alkaisin menemään samalle linjalle kuin nämä rahastuksen omistajat. profits that be
arvailu on kivaa

edit: oikeasti mun pitäs varmaan olla iloinen että eräs paksu bitcoinien parissa työskentelevä haluaa minut nukekseen. saisin ilmaiset 150€~ kengät
onhan se hyvää vaihtelua nalkuttaville äideille ja maanjyrkille isäpuolille. mutta... no. hän saisi olla vähän laihempi. :-X
varvaralla ei ole parempaa tekemistä v_v
ammattikoulut ottakaa nyt!! tbh antaisin raquaza* deoxysistä joka on mun lompakossa jos pääsisin suorittamaan koneistajan perustutkintoa. antaisin vaikka mun jacaru cape york- hatun. hopeanuoli-dvd-kokoelman. tasangon kaneliässäpussin johon meni pieniä muurahaisia (mauriaisia). en tiedä kuoliko ne sinne... taru sormusten herrasta dvd trilogian. koko maailman linnut vanha versio. ...! ahh perkele unohdin ostaa teetä.
Oletko hakenut kouluun? Voihan se sun setämies aina laihduttaa, turha siitä on mieltä pahoittaa.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5848 : 06.07.15 - klo 15:49 »
onhan mulla hakemuksia aika monta, koneistuksen perustutkinto ainoastaan tähtäimessä.
olisin hakenu kevään yhteishaussakin mutta on sääntö ettei sellaset saa hakea joilla on jo perustutkinto. (ja mulla metalli-artesaani)
työ-elinkeinotoimiston kautta on hakemuksia ja tämän vuoden aikana masentavan monta hylätty. kerran meni vaihe 1 läpi ja kävin pietarsaaressa tekemässä pari paperilaskua mutta ei nekään ottanu minua, varmaan siksi kun en osaa ruotsia
kävin vielä henkilökohtaisesti jyväskylän ammattikoulussa opettajan luona (se sattu olemaan siellä pari päivää jotenkin sopivasti, muuten lomilla kaikki) ja hän kyllä sanoi että hyvät näkymät mut kuitenkin haun läpi pitää mennä
tällä hetkellä odotan vain noita vastauksia, rovaniemen haku loppuu 20. ja jkl vastauksia pitäs tulla elokuussa. sitte on niitä muitakin paikkoja mut en muista mitä kaikkee.
...jos ei ole jotain supersalaista touhua mistä ei tavallisesti tiedä kukaan mitään, tämän suhteen ei oo paljon lisättävää kyseisen perustutkinnon eteen
« Viimeksi muokattu: 06.07.15 - klo 15:54 kirjoittanut yeou »

Poissa 326

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #5849 : 07.07.15 - klo 03:30 »
Heroes of the Stormin hitsaaminen kaveriporukalla. Tiukan holdin toteuttaminen yhteisvoimin tekee höpöä.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin