Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166489 kertaa)

0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Etheraven

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6870 : 18.03.16 - klo 19:44 »
DCI tietojen päivitys onnistui, kiitos Wizardsin asiakaspalvelu kun toimit.

Poissa Jukkis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6871 : 18.03.16 - klo 20:17 »
farseer ja pifase annatteko hampaidenne syöpyä avaruuspölyksi vai käytättekö jotain aineita suojataksenne syömäprosessin ehkä ainutlaatuisen työkalunne jonka saa käyttöön vain kerran elämässä?

Myös kehon ph-tasapaino sanoo moi. Eikä edes aloteta siitä, mitä makeutusaineet aiheuttaa. Mutta ketäpä me ollaan toisiamme kysymättä neuvomaan.
« Viimeksi muokattu: 18.03.16 - klo 20:19 kirjoittanut Jukkis »
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6872 : 18.03.16 - klo 20:28 »
farseer ja pifase annatteko hampaidenne syöpyä avaruuspölyksi vai käytättekö jotain aineita suojataksenne syömäprosessin ehkä ainutlaatuisen työkalunne jonka saa käyttöön vain kerran elämässä?
Miksi mun hampaat on syöpymässä avaruuspölyksi?


Myös kehon ph-tasapaino sanoo moi.
Ai sanoo? Millähän mekanismilla?

Eikä edes aloteta siitä, mitä makeutusaineet aiheuttaa.
Aloitetaan toki.

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6873 : 18.03.16 - klo 20:45 »
Myös kehon ph-tasapaino sanoo moi.
Ei sano. t. Lääketiede

Limpparit kyl tekee hampaiden hoitamisesta melko haastavaa jatkuvan sokerikuormituken takia ja tekee ihmisestä läskin paljon helpommin kuin mikään määrä hampurilaisia tai voita, mutta jos niiden juomisesta huolimatta onnistuu välttämään kokisvalaaksi muuttumisen, niin mikäs siinä. Limpparien rooli ehkä kaikkein pahimpana mahdollisena liikalihavuuden aiheuttajana on se niiden paha juttu, ei niinkään muu.

Oon laiska, enkä jaksa vääntää kuha kokisvalas vitsiä.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6874 : 18.03.16 - klo 20:48 »
Miksi mun hampaat on syöpymässä avaruuspölyksi?

mun edellisessä koulussa toisella alalla oli tyyppi joka oli juonu lapsesta lähtien pelkkää hiilihapotettuu juomaa (kokis yms) ja se oli mun ikänen. mutta sen hampaat oli ku vanhalla papalla, ne oli oikeesti rumat ja syöpyneet, niin että sen kyllä näki.
et ehkä haluu käyttää rahaa hammaslääkäriin tulevaisuudessa.
mut olen kuullut että rikkaita ihmisiä on olemassa, joten ehkä mun vihje menee harakoille.

edit: lisää ekstaasia
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20056282/a-new-hearthstone-hero-has-come-to-light-3-15-2016

"Players who level a World of Warcraft character to level 20 will earn a new Achievement, Fledgling Hero of Warcraft, that will unlock Liadrin for use in Hearthstone"
OMG FUCK YES

sit ymmärsin väärin pifase mut pidähän huolta itestäs
« Viimeksi muokattu: 18.03.16 - klo 21:08 kirjoittanut yeou »

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6875 : 18.03.16 - klo 20:56 »
Yeou, en edelleenkään ymmärrä miksi juuri meikäläisen hampaat on syöpymässä avaruuspölyksi. Minähän lähinnä kommentoin Farseerin juomakokoelmaa ei niin iloisella hymiöllä, jolloin sen voisi indikoida tarkoittavan etten ole ihan täysin samaa mieltä hänen  massiivisesta kolajuomien kulutuksesta. Juon kyllä itse pepsi maxia mutta edes joka päivä.

Poissa Jukkis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6876 : 18.03.16 - klo 21:26 »
Myös kehon ph-tasapaino sanoo moi.
Ei sano. t. Lääketiede

Netistä löytyy tietoa. Joku voi kutsua huuhaaksi ja jopa rahastukseksi, minä osin myös, mutta tämä seikka voi hyvinkin pitää paikkansa. Ihan kaikkea vaihtoehtorahastusta en minäkään usko. Oireet kehon ph-tason laskulle täsmäävät kuitenkin aika hyvin tietämieni kolaollien oireiden kanssa. Voi toki olla myös sattumaa.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6877 : 18.03.16 - klo 22:34 »
Myös kehon ph-tasapaino sanoo moi.
Ei sano. t. Lääketiede

Netistä löytyy tietoa. Joku voi kutsua huuhaaksi ja jopa rahastukseksi, minä osin myös, mutta tämä seikka voi hyvinkin pitää paikkansa. Ihan kaikkea vaihtoehtorahastusta en minäkään usko. Oireet kehon ph-tason laskulle täsmäävät kuitenkin aika hyvin tietämieni kolaollien oireiden kanssa. Voi toki olla myös sattumaa.
Mitkäköhän ne oireet on? Biologi tossa vieressä sanoo, että jos kyseessä pH-arvojen heittäminen, ne olisivat epileptiset kohtaukset, kooma ja/tai kuolema...
Netistä tosiaan löytyy paljon tietoa.

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6878 : 18.03.16 - klo 22:43 »
Netistä löytyy tietoa. Joku voi kutsua huuhaaksi ja jopa rahastukseksi, minä osin myös, mutta tämä seikka voi hyvinkin pitää paikkansa. Ihan kaikkea vaihtoehtorahastusta en minäkään usko. Oireet kehon ph-tason laskulle täsmäävät kuitenkin aika hyvin tietämieni kolaollien oireiden kanssa. Voi toki olla myös sattumaa.
Niin meidänkö pitää etsiä todisteita sun väitteille? Ei se nyt kuule ihan näin toimi.

Ihminen ei pysty muuttamaan kehonsa pH-arvoja ainakaan ruokavaliolla vaan kropassa on todella hyvät ionipuskurit pitämään veri ja kudokset 7,35–7,45 pH:ssa. Vähäinenkin muutos on huomattavissa. Jos hengität nopeasti ja voimakkaasti jonkun aikaa saat aikaan hyperventilaation, joka käytännössä tarkoittaa veren pH:n muutosta emäksiseen suuntaan. Hengittäessä poistat hiilidioksidia enemmän kuin aineenvaihdunta tuottaa. Oireina: tukehtumisen tunne, rintakipu, sydämentykytys, käsien pistely ja puutuminen, vapina, huimaus ja jopa pyörtyminen.

Miksi näin jos kerran happamuus on se paha juttu ja emäksisyys hyvä?

"Terveellä ihmisellä ruokien ja juomien happamuus tai emäksisyys ei vaikuta mitään veren tai solujen pH-arvoon, sillä munuaiset säätelevät happamuutta tehokkaasti. Hapanta ruokaa syödessä munuaiset erittävät liiat vetyionit nopeasti virtsaan ja emäksisen ruuan jälkeen ne välittömästi vähentävät vetyionien erittymistä."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=&p_artikkeli=dlk00656&p_haku=

Alkaloosi on myös mahdollista saada jos oksentaa rajusti pitkään tai syö ruokasoodaa paljon. "Metabolisen alkaloosin oireena esiintyy päänsärkyä, oksennuksia ja kouristustaipumusta."

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00655

pH-dieetit ovat huijari Robert O. Youngin käsialaa, joka tällä hetkellä istuu vankilassa syytetty lääkärinä esiintymisestä, kuoleman- ja vammojentuottamuksista. https://www.sciencebasedmedicine.org/ph-miracle-living-dr-robert-o-young-finally-arrested-but-will-it-stop-him/
« Viimeksi muokattu: 18.03.16 - klo 22:49 kirjoittanut Pifase »

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6879 : 18.03.16 - klo 23:36 »
Lainaus käyttäjältä: Jukkis
Netistä löytyy tietoa. Joku voi kutsua huuhaaksi ja jopa rahastukseksi, minä osin myös, mutta tämä seikka voi hyvinkin pitää paikkansa. Ihan kaikkea vaihtoehtorahastusta en minäkään usko. Oireet kehon ph-tason laskulle täsmäävät kuitenkin aika hyvin tietämieni kolaollien oireiden kanssa. Voi toki olla myös sattumaa.
Netistä tosiaan löytyy vaikka mitä, tämä kommentti on siitä hyvä esimerkki. Allekirjoituksesikin osuu hyvin yksiin.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa de-layer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6880 : 19.03.16 - klo 14:25 »
pH-arvot tai ei, tuo määrä kolaa, lightia tai normaalia ei tee hyvää kellekkään. Kohtuus kaikessa.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6881 : 19.03.16 - klo 14:34 »
pH-arvot tai ei, tuo määrä kolaa, lightia tai normaalia ei tee hyvää kellekkään. Kohtuus kaikessa.

Meijän äitee anto ohjeeksi että kohtuus kaikessa, pullo päivässä. Tosin tällä viitattiin viinan/oluen juontiin. Nykyisin katselen hämmentyneenä Alkon hyllyjä, että todellako vain yksi pullo todella kuivaa suomalaista valkoviiniä per päivä?
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa psyno

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6882 : 20.03.16 - klo 18:58 »

Mitä tässä tilanteessa tehdään

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6883 : 20.03.16 - klo 21:18 »
Mitä tässä tilanteessa tehdään
Kysymyksen voi käsittää ainakin kahdella tavalla, joten vastaan kumpaankin:
1) Cheon cuttaa Jacobsonin pakan shufflaamisen jälkeen, alkaa asettamaan sitä paikalleen tämän ländien viereen, mutta tulee vahingossa hutaisseeksi ne ländit pöydältä lattialle.
2) Mitä moisessa tilanteessa pitäisi tehdä tai ainakin itse tekisin tilanteen selvittämiseksi, on judge call, sen sijaan että menisi itse suoraan noukkimaan niitä läänejä takaisin pöytään. Pöydän alle kurottelu kesken matsin ilman judgea kun on jokseenkin huonotapaista ja tarjoaa pahimmillaan mahdollisuuden huijatakin. Vai oliko se peräti sääntöjen vastaistakin? En tosin ole varma, kumman pelaajan toiminta toimi Otuksen motiivina linkkaamiselle vai peräti kummankin.

Vai oliko se sittenkin retorinen kysymys?
« Viimeksi muokattu: 20.03.16 - klo 21:21 kirjoittanut Reflektio »
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa psyno

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6884 : 20.03.16 - klo 22:18 »
Mitä tässä tilanteessa tehdään
Kysymyksen voi käsittää ainakin kahdella tavalla, joten vastaan kumpaankin:
1) Cheon cuttaa Jacobsonin pakan shufflaamisen jälkeen, alkaa asettamaan sitä paikalleen tämän ländien viereen, mutta tulee vahingossa hutaisseeksi ne ländit pöydältä lattialle.
2) Mitä moisessa tilanteessa pitäisi tehdä tai ainakin itse tekisin tilanteen selvittämiseksi, on judge call, sen sijaan että menisi itse suoraan noukkimaan niitä läänejä takaisin pöytään. Pöydän alle kurottelu kesken matsin ilman judgea kun on jokseenkin huonotapaista ja tarjoaa pahimmillaan mahdollisuuden huijatakin. Vai oliko se peräti sääntöjen vastaistakin? En tosin ole varma, kumman pelaajan toiminta toimi Otuksen motiivina linkkaamiselle vai peräti kummankin.

Vai oliko se sittenkin retorinen kysymys?
Oli kyllä aika vammaisesti artikuloitu. Mietin sitä, että kuinka tuossa tilanteessa judge toimii ja miten tilanne korjataan.

Poissa Reflektio

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6885 : 21.03.16 - klo 16:46 »
Oli kyllä aika vammaisesti artikuloitu. Mietin sitä, että kuinka tuossa tilanteessa judge toimii ja miten tilanne korjataan.
Regularilla (FNM) judge on asiasta kysyttyäni tuumannut, ettei moinen ole siellä niin vakavaa ja nosta vaan suoraan jatkossa jos vastustajalle sopii, mutta että comp relillä judge aina paikalle, professionalista nyt puhumattakaan. Foorumin judget voivat toki korjata, mikäli tämä tieto on virheellinen.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Nastaboi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6886 : 21.03.16 - klo 21:35 »
Minulla ei tuomarina ainakaan olisi Jacobsonin toimintaan nokan koputtamista. Ensinnäkin tilanne tulee niin yllättäen, että korttien perään syöksyminen on varsin refleksinomaista toimintaa. Toisekseen kaikki tippuneet kortit olivat tunnettuja, joten sinne on vähän paha sujautella väliin ylimääräisiä permanentteja. Kaiken kaikkiaan Jacobsonin potentiaalinen hyöty tilanteessa pyöristyy nollaan.

Jos pelaaja tiputtaa sekoittaessaan omasta tai vastusjan pakasta kortin lattialle, niin siinä on jo teoreettinen mahdollisuus että hän tekisi sen tahallaan ja voisi yrittää jotain kierouksia korttia noukkiessa. Jos tiputtaa kortin vastustajan pakasta on syytä pyytää tuomari paikalle, mutta omasta pakasta tippuneiden korttien nostoon riittää pyytää vastustajalta lupa ja tehdä se niin että vastustaja näkee mitä siellä pöydän takana oikein ähellät.

Ja tuomarihan vastaavassa tilanteessa käskisi laittaa landit takaisin pöydälle ja jatkamaan peliä kehottaen jatkossa varovaisuuteen.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6887 : 22.03.16 - klo 00:31 »
asia joka ilahdutti
VITTU KAIKKI
mun kaveri stressas niin hullusti että se rupes puhelimes puhuu älyttömyyksii mut rauhottu sit!! ooh sitä en unohda ikinä >=D
nauran varmaan loppuelämän sille asialle..
http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/women-need-more-sleep-because-of-their-complex-brains-research-suggests-a6925266.html

MUN AIVOT ON ITSE MATEMATIIKKA!! MAHTAVAA OvO
ja

source: internet, ei tietenkään oma lautanen =3=
luu keskellä piirakkaa :DD

edit 23.3.2016:
https://youtu.be/T5MeSSVP0_g
tätä jaksaa kuunnella vaan
« Viimeksi muokattu: 23.03.16 - klo 15:23 kirjoittanut yeou »

Poissa Kylooppi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6888 : 22.03.16 - klo 19:00 »
Boardstate of the day ja vanha kunnon scooppi 20 lifessä. Vähän hassu limited pakka 20 creaturella ja ilman yhtään suoraa removalia, kaikki kuusi rarea mukana vaikkakin niistä kaksi landeja. Hyvin tuntuu rullaavan tähän mennessä. :)

(click to show/hide)
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6889 : 23.03.16 - klo 00:37 »
Magic show jaksoi tällä kerralla huvittaa.

https://www.youtube.com/watch?v=5AjnG-PLz9E

Poissa Meltyman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6890 : 24.03.16 - klo 08:11 »

Poissa Rhianne

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6891 : 24.03.16 - klo 10:47 »
Paria muutakin on Stam1nan uusi albumi täällä ilahduttanut, mutta nostetaan nyt vielä kerran se esille. Olin jo luopua toivosta Stam1nan suhteen, kun edelliset kolme albumia ovat olleet mielestäni enemmän tai vähemmän huteja, mutta tämä uusi levy on todellakin yllättänyt positiivisesti! Hienoa saada uutta kuuntelemisen arvoista musiikkia Stam1nalta, joka vetää lähes vertoja ensimmäisille albumeille.

Poissa Rosetta Stoned

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6892 : 24.03.16 - klo 13:50 »
Mature.

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6893 : 24.03.16 - klo 13:59 »
Mature.

Itellä menee lähinnä vitutusketjuun. Se muijan vikinä raivostuttaa ihan liikaa että vähään aikaan toistamiseen levyä kuuntelisin. Saa nähdä parin kuukauden päästä torvessa miten heittävät livenä.

Poissa Vilhis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6894 : 25.03.16 - klo 09:42 »
Mature.

Second this.

On kyllä hyvä kevät, kun ensin tuli Stöön levy, nyt Mature ja Rotaatio. Khidin levyä vielä odotellessa...
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa mahonen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6895 : 25.03.16 - klo 15:18 »
Mature.

Itellä menee lähinnä vitutusketjuun. Se muijan vikinä raivostuttaa ihan liikaa että vähään aikaan toistamiseen levyä kuuntelisin. Saa nähdä parin kuukauden päästä torvessa miten heittävät livenä.

Ruger on paskaa vaan siin merkitykses et se on vitun kovaa paskaa.

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6896 : 29.03.16 - klo 18:15 »
Ranskasta ostettu setti FoWja saapui vihdoin.
Mukavana yllätyksenä kunto olikin LP, vaikka myyjän grading olikin Played. ;D
« Viimeksi muokattu: 29.03.16 - klo 18:22 kirjoittanut Vicard »

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6897 : 29.03.16 - klo 18:27 »
Ranskasta ostettu setti FoWja saapui vihdoin.
Mukavana yllätyksenä kunto olikin LP, vaikka myyjän grading olikin Played. ;D
Mulla on ollu kans iloisia kokemuksia ranskalaisten myyjien varovaisista greidauksista. Erottuvat eteläisistä naapureistaan iloisesti.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6898 : 29.03.16 - klo 18:39 »
Ranskasta ostettu setti FoWja saapui vihdoin.
Mukavana yllätyksenä kunto olikin LP, vaikka myyjän grading olikin Played. ;D
Mulla on ollu kans iloisia kokemuksia ranskalaisten myyjien varovaisista greidauksista. Erottuvat eteläisistä naapureistaan iloisesti.
Juu :D
Harmi vaan, että ranskan postin käsittelyajat on ihan liian pitkiä.

Poissa FailSafe

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6899 : 29.03.16 - klo 21:36 »
Trail Gator-lapsenhinauspuomeja fillariin sai suomesta, lähetys tuli matkahuollolla ripeästi ja asennus onnistui ilman hermostumisia. Hintakaan ei hävennyt Saksanmaalle ollenkaan.