Poromagia

Äänestys

Ja paras on...

monkoosi
4 (7.7%)
Andromes
4 (7.7%)
xapanthe
17 (32.7%)
DogMeat-
12 (23.1%)
Rutabaga (Jarec)
2 (3.8%)
kivi
13 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 51

Äänestys päättynyt: 09.05.04 - klo 14:41

Kirjoittaja Aihe: Paras MTF Moderaattori  (Luettu 7382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DogMeat

Paras MTF Moderaattori
« : 09.05.04 - klo 14:41 »
Kuka hoitaa hommansa parhaiten? Kuka on aktiivisin? Kuka on asiallisin? Ketä haluatte nuolla? Ketä loveette?  ;)

Poissa Gorthaur

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #1 : 10.05.04 - klo 10:10 »
harmi kun ei voi äänestää kuka on huonoin  :(

Poissa xapanthe

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #2 : 10.05.04 - klo 10:39 »
Rage: DogMeat- taisi unohtaa sinut, mielestäni mainitsin hänelle että rage myös lisätään.

Gorthaur: Teen sellaisen äänestyksen kunhan tähän on saatu vähän puhtia :D
xapan Have/want

Poissa duracel

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #3 : 12.05.04 - klo 08:42 »
Siihen vaadittais vielä se, että "asiakkaat" uskaltaisivat sanoa mitkä asiat ovat pielessä (not gonna happen).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa xapanthe

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #4 : 12.05.04 - klo 10:55 »
Envinyatar, tämä on puhdasta mielenkiintoa ja kokeilunhalua. Haluamme myös tietää ketkä meistä tekevät asiansa väärin. Ei oteta tosissaan tälläisiä moderaattoreiden tempauksia, joten rauhassa vaan.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #5 : 12.05.04 - klo 11:40 »
Duracel, heh, kaikki pelkää et saa potkut tai bännit  :D

Poissa Shaba

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #6 : 12.05.04 - klo 14:55 »
No kaikkihan tekee hommansa ihan hyvin.
Ei mitää valittamisen aihetta ;)
Eiks toi monkoosi oo linnassa? Et minkä takii seki on pistetty
tohon ku ei oo pystyny mitää sieltä käsin tekemään. heh :)

Poissa DogMeat

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #7 : 12.05.04 - klo 17:29 »
Juuh, monkoosi on häkissä kun ei halunnu sivariin eikä armejaan, mutta kaipa se sieltä tulee joskus takaisin. Ei me sitä olla potkittu ulos =)

Poissa xapanthe

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #8 : 12.05.04 - klo 19:14 »
Kivi kerskailee, mutta minä tuun perässä (no ei nyt noin tosissan tätä oteta, hauskaa hupiahan tämä on)

Monkoosi häkissä vai, kaveria ei siis kiinnostanut armeija, armoton lusmu ja surkimus jos ei asepalveluun halua mennä (Minun mielipiteeni, annetaan sen olla, ei lisäkommentteja, kiitos)
xapan Have/want

Poissa Kivenkantaja

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #9 : 12.05.04 - klo 19:39 »
Lainaus käyttäjältä: "xapanthe"

Monkoosi häkissä vai, kaveria ei siis kiinnostanut armeija, armoton lusmu ja surkimus jos ei asepalveluun halua mennä (Minun mielipiteeni, annetaan sen olla, ei lisäkommentteja, kiitos)


Sanonpa vain, että on aika ikävää pistää tollanen provo ja sitten sanoa, ettei halua kommentteja. Varsinkin kun loukkaat siinä toista.

Jottei täysin offtopiciksi mene, niin sanonpa, että Huonoin moderaattori -äänestys olisi ollut mielenkiintoisempi. :P

Poissa xapanthe

Paras MTF Moderaattori
« Vastaus #10 : 14.05.04 - klo 09:51 »
Emminä toista loukkaa, kuhan sanon mielipiteeni asevelvollisuuden pakoilemisesta. Se on yleinen "loukkaus" joka ei ole tarkoitettu henkilökohtaisesti.
xapan Have/want