Poromagia

Äänestys

Käyn turnauksissa..

Aina kun sellaiset järjestetään
4 (11.1%)
muutaman kerran kuussa
7 (19.4%)
silloin tällöin
8 (22.2%)
prelikat käyn läpi, siinä kaikki
5 (13.9%)
pöh, jos ihmiset osaisi järjestää oikeaa typeä. kävisin useammin..
12 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 36

Äänestys päättynyt: 14.07.04 - klo 14:15

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein käyt turnauksissa ?  (Luettu 7411 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonzza

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« : 14.07.04 - klo 14:15 »
Eli kuinka usein käyt turnauksissa vai käytkö ollenkaan ? tähän saa myös laittaa mielipiteitä jos tiettyjä turnauksia tehdään liian vähän.
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa duracel

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #1 : 14.07.04 - klo 14:27 »
Vastasin siis kysymykseen "kuinka usein pelaat turnauksissa?". Useammin olen järjestäjän/tuomarin roolissa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Tonzza

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #2 : 14.07.04 - klo 14:57 »
juh, taisi pari vaihtoehtoa jäädä väliin, mutta postatkaa listalle jos ei vaihtoehdoissa ole sitä mikä kuvaa sinua parhaiten
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa DogMeat

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #3 : 14.07.04 - klo 21:26 »
En voi nyt sitten votea, mutta äänen olisin antanut "En ole käynnyt vielä ainakaan" vaihtoehdolle

Poissa Farseer

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #4 : 14.07.04 - klo 22:18 »
Vaihtelee aika runsaasti, ennen huhtikuuta en kertaakaan, huhtikuussa jotain 3? kertaa, toukokuussa noin~10 kertaa (prelikat) ja viime kuussa kait kaksi kertaa. Tässä kuussa tulee varmaan jotain 4 tai 5 kertaa pelattua.

Useimmiten pelaan jos on T2 tai dräfti (jos lompakko sallii ja jumala suo).
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #5 : 15.07.04 - klo 09:38 »
Olen aika tasaisesti ollut viime aikoina joko järjestämässä tai sitten pelaamassa, taitaa olla pelattuja turnauksia tänä vuonna noin 10 kasassa kun viime vuonna niitä tuli koko vuonna vain 8.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Anssi

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #6 : 16.07.04 - klo 21:17 »
FNM:t ja viikonloppujen Constructed-turnaukset.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa xapanthe

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #7 : 16.07.04 - klo 22:59 »
toistaiseksi en jaksa pelata niin "tosissaan" ... ainakaan vielä. Kuhan safessa vaihtelen ja pelailen casualia tai T1:stä.
xapan Have/want

Poissa Farseer

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #8 : 16.07.04 - klo 23:50 »
eihän sitä "tosissaan" edes jaksa pelata. Parempi tehdä pakkoja joista itse pitää ja on mieluista pelata. Niillä saatu voittokin tuntuu paljon makeammalta  :D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Dark Knight

EI IKINÄ
« Vastaus #9 : 17.07.04 - klo 18:05 »
Enpä taida käydä turnauksissa koskaan. (koska niissä käytetyt pakat on liian tyhmiä :/  (ei millään pahalla) ja ne maksaa muutenkin liikaa :D )
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Naama

Re: EI IKINÄ
« Vastaus #10 : 18.07.04 - klo 19:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Enpä taida käydä turnauksissa koskaan. (koska niissä käytetyt pakat on liian tyhmiä :/  (ei millään pahalla) ja ne maksaa muutenkin liikaa :D )



Tyhymiä?
http://www.mtfinland.com/~mtf/forums/viewtopic.php?t=1246


Entdecken Sie Deutschland auf Fahrten durch die Regionen, lassen Sie sich mitreißen
vom spannenden Treiben der Großstädte.

Poissa Dark Knight

Kyllä
« Vastaus #11 : 19.07.04 - klo 17:32 »
Kyllä, kuulit oikein : TYHMIÄ.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Squirrelman

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #12 : 19.07.04 - klo 18:09 »
Mikäs niistä nyt niin tyhmiä tekee?

Paikalla smo

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #13 : 20.07.04 - klo 00:24 »
Jos t2, extended ja t1 pelottavat niin testaa ihmeessä tosimies formaatteja eli Draft ja Sealed Deck. Mikään ole "tyydyttävämpää" (gröhm) kuin pakan teko.

Poissa xapanthe

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #14 : 20.07.04 - klo 08:33 »
Squirrelman ja Naama, oletan että Dark Knight tarkoittaa, ettei hänellä ole varaa ostaa powereita tai muita rokkilappuja kuten uusimpia moxeja tai masticoreja, mopoja, kegejä tai dualeita jne.

Joten hänen mielestään sellainen power controll, joka laputtaa ekassa vuorossa tai pitää vastustajan visusti kurissa, on tyhmä dekki.

Long hail non-power decks ;)
xapan Have/want

Poissa Dark Knight

Jep
« Vastaus #15 : 20.07.04 - klo 12:44 »
Aika lähelle meni Xapanthe. Mä tosiaan vihaan sellasia pakkoja jotka ei anna vastustajalle mahiksia tehä periaatteessa yhtään mitään (esim counter pakka). Mitä tulee powereihin ni itse aisaa mul olis varaa ostaa 2xPower ysi joten suu suppuun siitä. Mä oon sitä mieltä että tyypille pitää "antaa" mahiksia edes johonkin eikä yksinkeraisesti tyrmätä sitä alkuunsa. Totta kai turnauksissahan on kyse korteista ja rahasta mutta silti ne on ylityhmiä. (siis pakat siellä turnauksissa)


ps. Jos mä ostaisin ne power ysit ni emmä niillä kuitenkaan mitään tekisi, sillä mul on noin kymmenen erilaista pakkaa ja mä pelaan niillä kaikilla. Mä haluun pärjätä omillani enkä millään sikakalleilla korteilla. (ja hyvin pärjäänkin ;) )
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Dark Knight

Lisää
« Vastaus #16 : 20.07.04 - klo 14:45 »
Viel tohon mun edelliseen viestiin voin vielä lisätä on se että syy siihen, miksi mä vihaan niin paljon niitä turnauspakkoja, on tämä. Mä oon pelaillu erilaisilla pakoilla yhtä turnauspakkaa vastaan ja oon kullu huhuja parista muusta pakasta ja niistä olen huomannut sen, että mitä tahansa sä yrität, miten vaan sä yrität saada jotain hyvää peliin, ni aina sieltä on tulossa joku v***n i******i counterspell/damage/humility/giant growth-kortti joka aina pilaa kaiken. Voi siis periaatteessa sanoa että olet jo hävinnyt, ennen kuin varsinainen peli on edes alkanut. Ja mitä kivaa siinä sit on enää pelata ku ei oo mitään mahiksia voittoon!??!? Luulis et jokasella pelaajalla olis edes muisto "hyvästä pelistä" eikä AINAINEN HÄVIÖ!!!! :/
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #17 : 20.07.04 - klo 15:31 »
Alkaa mennä melkolailla off-topiciksi. Sovitaanko että ei tehdä tästä casual- vs. turnauspelaajat topiccia, semmoisen voi kyhätä erikseen jos kokee moiselle olevan tarvetta.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Nesaja

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #18 : 20.07.04 - klo 15:46 »
Olisin antanut  voten "oon yhdesti käynyt" vaihtoehdolle
Those who fear darkness have never seen what light can do.

Poissa Dark Knight

Miten vaan
« Vastaus #19 : 20.07.04 - klo 19:06 »
Miten vaan kivi. Mul ei oo mitään tarvetta tehä semmosta topiccia tän keskustelun takia. Tää nyt vaan eteni tähän pisteeseen ja minkäs teet.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa xapanthe

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #20 : 20.07.04 - klo 19:59 »
Mielestäni tämä kyllä kuuluu Yleiselle keskustelulle ja muutenkin, forumilla on tarkoitus keskustella, väitlelä, tuoda mielipiteensä julki jne.

Joten jatketaan normaalisti keskustelua, eikö niin kivi?
xapan Have/want

Poissa Dark Knight

hah
« Vastaus #21 : 20.07.04 - klo 20:09 »
HAH! Xapanthen mielipiteestä päätellen hänellä on jotain painavaa sanottavanaan. Hmm mitäköhän seuraavaksi.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa xapanthe

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #22 : 20.07.04 - klo 22:29 »
Ei ole mitään painavaa sanottavana. Tosim edellisen viestin typot johtuvat humalasta  o_O
xapan Have/want

Poissa duracel

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #23 : 21.07.04 - klo 09:42 »
Minkähänlaisia pakkoja vastaan Dark Knight sitten haluaa pelata, jos vahinkoa tekevät ja creaturea boostaavat kortit on tyhmiä? Pakka, jossa on ländiä ja "Hill Gianteja"?

(Joo, kyllä minä oikeasti ymmärsin mitä tarkoitit. :) )

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

Tällasia esim.
« Vastaus #24 : 21.07.04 - klo 10:16 »
Siis semmoset pakat mis on kunnon äijäjytäämistä :D  (tietenkin mukaan saa tunkea vähän boostia ja lämää). Siis semmosia pakkoja mis jyrätään isoilla äijillä ja LUJAA tai käytetään mahollisesti creaturetyyppipakkoja (esim. Wizard, Beast, Zombie tai harvinaisempi Kavu). Tai sit jotain muuta ovelaa.
Yhellä kaverilla on pakka jonka nimi on "Yksi lensi yli käenpesän" . Pakka käyttää hyväkseen äijiä jotka voi tehä lämää vastustajaan vaikka ne blockattaisiin (Thorn Elemental, Rhox, Lone Wolf).  Vaikuttaa aika hauskalta.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Tonzza

Kuinka usein käyt turnauksissa ?
« Vastaus #25 : 21.07.04 - klo 15:31 »
sanotaan vaikka näin että jos turnauksessa pelataan ja on mahdollisuus tehdä pakka jossa vastustajan mahdollisuudet minimoidaan, miksi jättää sellainen pakka tekemättä ? ;) kaikki turnaukseen osallistujat haluavat aina voittaa, ei se onnistu millään normaalilla casual pakoilla. totuus on puhunut. :D

P.S. haluaisin kyllä joskus nähdä pelkän casual-pakka turnauksen, tosin semmoinen olisi lähes mahdotonta järjestää.. ;)
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."