Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)  (Luettu 367757 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #660 : 07.10.15 - klo 16:31 »
en sanonut mitään siitä häiritseekö se minua vai ei. ja minun on sanottava että tavallisesti ei häiritse.

kuitenkin, en ymmärrä miten jää tällainen paitsi : http://cdn-assets.turtlebeach.com/products/547/images/large_image_476x574_z11_red1.jpg

siinä kuulee musiikkinsa paremmin, mutta vicard taitaa tanssia villistikin?

Poissa Vicard

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #661 : 07.10.15 - klo 18:08 »
Kuulokkeissa on se huono puoli, että niitä voi käyttää vain yksi henkilö kerrallaan... ::)
mutta vicard taitaa tanssia villistikin?
Tarkoittaen ???

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #662 : 07.10.15 - klo 19:17 »
kuulokkeet päällä ei voi tanssia kovin hyvin.
koska kuuntelet ilman niitä jos ymmärsin oikein :)

Poissa Vicard

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #663 : 07.10.15 - klo 19:33 »
Itse asiassa mä käytän Razerin Kraken Pro:ta (suosittelen).
Viittasin siihen, että siellä on varmaan ollut jengiä bilettämässä ja volat sen takia vähän kovalla... :D

Poissa Demppa

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #664 : 07.10.15 - klo 20:18 »
Käyttäkää ny hyvät ihmiset ees oikeita kuulokkeita.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #665 : 07.10.15 - klo 22:32 »
turtle beachit on kuulokkeita!

Poissa Vicard

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #666 : 07.10.15 - klo 23:12 »
Käyttäkää ny hyvät ihmiset ees oikeita kuulokkeita.
jokainen tyylillään hei :P

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #667 : 08.10.15 - klo 05:29 »
On semmoinen ongelma pillars of eternity roolipelissä, että  jos charmaan tai säikäytän yms, että vihollinen menettää taistelutahdon niin silloin vihollisen ympyrä muuttuu punaisesta vihreäksi enkä pysty enää hyökkäämään enää häneen. On jokseenkin perseestä kun vihu saa aina yllätyshyökättyä muhun koska saan hyökättyä häneen vasta kun charmi tai pelotus loitsu lakkaa toimimasta.

Miten pakotan hyökkäämään charmattuun tai muuten taistelutahdottomaan viholliseen vai onko kaikki nuo mieleen vaikuttavat spellit aivan turhia kun käytännössä antavat pahimmassa tapauksessa viholliselle 20sekunnin immuniteetin hyökkäyksiltäni.

hitsi kun en osaa paremmin selittää.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa syfilisx

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #668 : 08.10.15 - klo 08:46 »
Miten pakotan hyökkäämään charmattuun tai muuten taistelutahdottomaan viholliseen vai onko kaikki nuo mieleen vaikuttavat spellit aivan turhia kun käytännössä antavat pahimmassa tapauksessa viholliselle 20sekunnin immuniteetin hyökkäyksiltäni.
Miekkasymbolia ja sitten klikkaa niitä. Ilmeisesti pikanäppäin tälle on A. Hyvin samantyyppinen homma kuin miten baldurs gatessa pystyi käymään ystävällisten hahmojen päälle.

Poissa Reflektio

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #669 : 08.10.15 - klo 09:40 »
Onkos Epic card gamesta kuulunut mitään (arviointeja, pelikokemuksia, pelaajakommentteja tm.)? Onko kukaan foorumilainen päässyt vielä testaamaan?
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Samsson

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #670 : 08.10.15 - klo 18:10 »
Onkos Epic card gamesta kuulunut mitään (arviointeja, pelikokemuksia, pelaajakommentteja tm.)? Onko kukaan foorumilainen päässyt vielä testaamaan?

Kickstartterit olivat saapuneet monelle tällä viikolla (omani tuli tänään). Olin päässyt testaamaan sitä aikaisemmin jo Fantsussa, ja pakko sanoa että minulle demotettu versio uppoo minuun. Se on yksinkertainen MtG paitsi ettei pakanrakennuksessa ole käytetty aikaa tai vaivaa. Sen lisäksi oli yksinkertaiset interaktiot ja ei ole mitään stäkin kanssa sähläämistä. Counttereitten puuttuminen kokonaan pelistä on pelkkää plussaa! :D
MUTTA, se on silti yksinkertainen MtG joka ei oikeastaan tarjoaa mitään muuta kuin sama peli nopeammassa ja helpommassa formaatissa. Se ei ole mullistava eikä uudistava. Itse näen sen enemmänkin pelinä millä voisin opettaa esim vaimoa pelaamaan MtG:tä joku päivä.

3/5, ostaisin ei MtG:tä harrastavalle kaverille joululahjaksi. ;)

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #671 : 08.10.15 - klo 21:37 »
Saako näitä jossain vaiheessa suomalaisilta jälleenmyyjiltä?
"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/

Poissa Samsson

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #672 : 08.10.15 - klo 22:14 »
Saako näitä jossain vaiheessa suomalaisilta jälleenmyyjiltä?
Fantasiapelit saanee näitä jossain vaiheessa. Niitä voi nyt jo ennakkovarata nettisivuilla:
https://www.fantasiapelit.com/index.php?main=ai&kat=single&mista=indeksi&etsittava=_161956

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #673 : 14.10.15 - klo 16:21 »
http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php?topic=69854.0

älä sitä älä tätä...

minkä vitun koneen ostan sitten kun tämä hajoo korjauskelvottomaksi?

Poissa Etheraven

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #674 : 14.10.15 - klo 23:28 »
Pitäisikö ottaa näin viimeisien kuukausien aikana lopulta opintolainaa?
Mietin koska voisi sitten hankkia uuden koneen jonka avulla voisi pitää alan osaamistakin yllä kun vanha läppärini nyt ei jaksa kovin hurjasti pitää photoshoppia ja indesigniä yllä.

Sen lisäksi toki että huolimattoman muuttamisen johdosta minulla on nyt vähän "ylimääräistä" maksettavaa.

Poissa Rancid-

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #675 : 14.10.15 - klo 23:29 »
Pitäisikö ottaa näin viimeisien kuukausien aikana lopulta opintolainaa?
Keskimäärin kyllä. Lainojen korot ovat viime aikoina olleet naurettavan pieniä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #676 : 14.10.15 - klo 23:57 »
Pitäisikö ottaa näin viimeisien kuukausien aikana lopulta opintolainaa?
Mietin koska voisi sitten hankkia uuden koneen jonka avulla voisi pitää alan osaamistakin yllä kun vanha läppärini nyt ei jaksa kovin hurjasti pitää photoshoppia ja indesigniä yllä.

Sen lisäksi toki että huolimattoman muuttamisen johdosta minulla on nyt vähän "ylimääräistä" maksettavaa.

Sossusta saa muuttotukea, jos asiasta kyselee ajoissa.

Olen nostanut viiden vuoden aikana ~6000e lainaa ja korkoprosentit ovat pienentyneet vuosien varrella. Ja takaisinmaksua voi lykätä pitkälle tulevaisuuteen, jos on edes etäisesti siedettävä syy. MTG on ollut siitä meikäläiselle hieno harrastus, että lainan maksu ei aiheuta minkäänsortin vaivaa.


Lainaus
http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php?topic=69854.0

älä sitä älä tätä...

minkä vitun koneen ostan sitten kun tämä hajoo korjauskelvottomaksi?

Jos olet laiska, niin kopypastea (tai tuumaile itse) haluamasi paketin osat ja osta Saksan Amazonista. Jimmsistä/verkkokauppa.comista/tai vastaava tämä kone olisi ollut reilusti yli 2000e eikä kaikkia osia olisi ollut saatavissa yhdestä paikkaa tai odotusaika olisi ollut yli kuukausi, koska matskua ei ollut varastossa. Amazonista kaikki osat löytyi ja sai posteineen n. 1400e hintaan.

Poissa yeou

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #677 : 15.10.15 - klo 06:11 »
niin ehkä "tulevaisuuden minä" tietää miten tietokoneeseen vaihdetaan lamppu.
...voin jo nyt sanoa ettei tule tietämään ilman ihmeempää ohjeistusta.
enkä uskalla koskea, koska ainut asia josta olen kuullut sen suhteen on "jännite".
antaa olla, kiitän jottei tule paha mieli.

suurin osa maailman ihmisistä ei ehkä tiedä tietokoneen käsittelystä mitään. ja minä olen yksi niistä.
koska olen mtg foorumilla, senkö takia minulta odotetaan osaamista tietokoneen suhteen.
olen tosi tyhmä, joten en osaa.
ja uudestaan? kiitos.

Poissa Etheraven

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #678 : 17.10.15 - klo 21:45 »
Missä voin kysyä mtg-aiheisia kysymyksiä tekemättä uutta aihetta? :D
(koska mietin vain kannattaako poromagialle kreduttaa prellufoil dragonlord silumgaria, kredutussivulla kun näkyy vain normaaliversiosta maksettava kredumäärä)

Poissa Saimu

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #679 : 17.10.15 - klo 21:58 »
Missä voin kysyä mtg-aiheisia kysymyksiä tekemättä uutta aihetta? :D
Täällä? :)
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Etheraven

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #680 : 17.10.15 - klo 22:13 »
Missä voin kysyä mtg-aiheisia kysymyksiä tekemättä uutta aihetta? :D
Täällä? :)

Aa aivan, yritin vain yleistä mtg aluetta ja yksittäiskorttiosiota etsiä.  ;D

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #681 : 20.10.15 - klo 14:10 »
Onko firefoxista olemassa jotain riisutumpaa versiota tms?
Tykkään ja oon oppunut käyttämään firefoxia mutta on se vaan perkule liian raskas vaikka koneeni ei ole toivoton vaan pyörittää hyvin suht monia suht uusiakin pelejä.
Kuitenkin jos asennan koneen alusta loppuun alusta niin 2-3 kuukautta ja alkaa firefox heittää joka vellin väliin not respondingia ja toisaalta on alkanut pyörittää videoita itsestään kun esim uudelleen käynnistä koneen mitä ei tehnyt ennen.

Olisi hyvä jos selain ei alkaisi playbackittaa mitään videoita/äänijuttuja jos ei tabi ole aktiivinen.
Minulla on helposti 30-60 tabia auki yhdessä selailusessiossa (kaikkee muka tärkeitä juttuja) niin pitääkö vaan suosilla siirtyä oopperaan vai mikä tässä avuksi?
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #682 : 20.10.15 - klo 14:52 »
Onko firefoxista olemassa jotain riisutumpaa versiota tms?
Tykkään ja oon oppunut käyttämään firefoxia mutta on se vaan perkule liian raskas vaikka koneeni ei ole toivoton vaan pyörittää hyvin suht monia suht uusiakin pelejä.
Kuitenkin jos asennan koneen alusta loppuun alusta niin 2-3 kuukautta ja alkaa firefox heittää joka vellin väliin not respondingia ja toisaalta on alkanut pyörittää videoita itsestään kun esim uudelleen käynnistä koneen mitä ei tehnyt ennen.

Olisi hyvä jos selain ei alkaisi playbackittaa mitään videoita/äänijuttuja jos ei tabi ole aktiivinen.
Minulla on helposti 30-60 tabia auki yhdessä selailusessiossa (kaikkee muka tärkeitä juttuja) niin pitääkö vaan suosilla siirtyä oopperaan vai mikä tässä avuksi?

Vähän kuulostaisi keskusmuistin loppumiselta, varsinkin tuollaisella tabi määrällä. Mitkäs ne koneen tarkat specsit olikaan?

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #683 : 20.10.15 - klo 14:59 »

Vähän kuulostaisi keskusmuistin loppumiselta, varsinkin tuollaisella tabi määrällä. Mitkäs ne koneen tarkat specsit olikaan?

-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #684 : 20.10.15 - klo 15:06 »

Vähän kuulostaisi keskusmuistin loppumiselta, varsinkin tuollaisella tabi määrällä. Mitkäs ne koneen tarkat specsit olikaan?

(click to show/hide)

Keskusmuistin laajennus 4GB -> 8GB pitäs auttaa. Prossu riittää ihan hyvin tuohon hommaan. Koneen kylkipelti vaan auki ja katsot montako vapaata paikkaa löytyy ja sen mukaisesti sitten DDR3 muistia lisää.
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 15:09 kirjoittanut Juzam Djinn »

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #685 : 20.10.15 - klo 15:18 »
thanks:) pitää kattoo
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #686 : 20.10.15 - klo 23:44 »
Miksi Windows 10 poistaa itsestään taustakuvani? Jo toisen kerran teki näin.

Edit: Uudelleenkäynnistys palautti, mutta mistä tämmöinen johtuu?
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 23:55 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa Samulai

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #687 : 20.10.15 - klo 23:57 »
Toinen kyssäri on, että suositelkaa avaruusaiheista taidetta, mitä ihastella/tunnelmoida työpöydällä. Mielellään kylmiä värejä ja jokin maisema/asia/esine mikä vaatii tuijottamaan. Ei avaruustaisteluita, räjähdyksiä eikä mielellään Gigerin arttia.

Kävisikö tämä: http://tinyurl.com/pt8nnfe
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 23:59 kirjoittanut Samulai »

Poissa Avez

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #688 : 21.10.15 - klo 00:11 »
Onko firefoxista olemassa jotain riisutumpaa versiota tms?
Kannattaa testata miten Google Chrome toimii vastaavalla käytöllä, pitäisi olla "kevyempi" ja varmaan varustettu suurin piirtein samoilla ominaisuuksilla kuin Firefox. Yksi mikä voi kanssa vaikuttaa tuohon nopeuteen/hitauteen on selaimen mahdolliset lisäosat esim. Adblock. Adblockin tilalle suosittelen kevyempää uBlock-mainosten estäjää.

Toinen kyssäri on, että suositelkaa avaruusaiheista taidetta, mitä ihastella/tunnelmoida työpöydällä.
Avaruustaustakuvia vaikka täältä: http://www.deviantart.com/browse/all/customization/wallpaper/?q=space
« Viimeksi muokattu: 21.10.15 - klo 00:46 kirjoittanut Avez »

Poissa LoneFox

Vs: Kysy sitä ja tätä (ei Magiciin liittyvät)
« Vastaus #689 : 21.10.15 - klo 06:42 »
Onko firefoxista olemassa jotain riisutumpaa versiota tms?
On, Pale Moon.

Lainaus
Kuitenkin jos asennan koneen alusta loppuun alusta niin 2-3 kuukautta ja alkaa firefox heittää joka vellin väliin not respondingia ja toisaalta on alkanut pyörittää videoita itsestään kun esim uudelleen käynnistä koneen mitä ei tehnyt ennen.
Todennäköinen selitys tämmöiselle on, että koneellasi on kutsumattomia vieraita. Tietoturva-asiat kuntoon, niin ongelma ratkeaa.

God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.