Poromagia

Kirjoittaja Aihe: juzam on slow(vaihteeksi)  (Luettu 16747 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« : 07.02.05 - klo 15:32 »
Sovimme yli viikko sitten traden jossa juzami saa minulta kortteja ja minä juzamilta kortteja/rahaa. Rahat juzam on väittänyt laittaneensa tilille pariin kertaan ja lupaillut useasti laittavansa. Kortit hän on väittänyt kiven kovaan postittaneensa viime keskiviikkona. Kuitenkin vielä seuraavana perjantaina maybach näki kyseiset kortit hänen kansiossaan. Nyt kyselin korteista/rahoista ja sain kuulla taas vaihteeksi vuoden onnettomimman selityksen sille ettei ole pystynyt rahoja maksamaan. Omia korttejani en onneksi vielä lähettänyt juzamille kyseenalaisesta maineestaan johtuen. Minulta tulevat kortit juzam on kuitenkin vaihtanut jo eteenpäin skitsoismille ja skitsolta tulevat kortit muunmuassa maybachille. Minun puolestani tämä edellinen kauppa voidaan perua(en tosin tiedä käykö tämä skitsoismille ja muille osapuolille) mikäli juzam ei kykene rahoja/kortteja toimittamaan. Kuitenkin haluaisin juzamilta 30 euroa jonka hän on minulle velkaa edellisestä tradesta joka tehtiin monta viikkoa sitten ja jota hän ei ole vielä pystynyt toimittamaan. Tämän lisäksi esim Majolle juzamilta tulevat kortit ovat toista viikkoa myöhässä vaikka majon kortit tulivat juzamille jo viikko sitten.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #1 : 07.02.05 - klo 16:02 »
Näyttää siltä että Juzam on sotkenut asiansa taas pahemman kerran. Odotetaan ensin vastinetta häneltä ja sitten katsotaan mihin toimenpiteisiin ryhdytään.

Omat mielipiteensä voivat kertoa myös Skitsoism, Maybach ja Majo.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #2 : 07.02.05 - klo 17:38 »
sen verran voin  puolustautua, että en ole kertaakaan väittänyt rahojen olevan tilillä. majon yms. laput tulivat myöhässä, karvapallon kuori oli samassa nipussa, mutta oli jäänyt kirjan väliin. ja tänään pistin karvapallon laput postiin. sen 30e maksan viim. keskiviikkona. skitsoismilta odottelemme vastausta.

Niin, ja kun karvapallolla oli kiire saada kuorensa(vaikka sanoin postittavani vasta kun molemmat intut ovat minulla), yritin postittaa sitä intua yksinään. silloin kun maybach näki intuitionin kansiossa, oli se se toinen intuition, joka oli saapunut sinä päivänä.

Sen voin sanoa, että hidas olen, mutta kyllä joku tässä ylireagoi pahemman kerran. en siis ole missään vaiheessa väittänyt, että olisin jo pistänyt rahat tilille, tai ne jo olisivat siellä.

Edit: selityksiä ehkä riittää, ja puolet eivät varmaan usko tätä, mutta totuus on tuossa.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #3 : 07.02.05 - klo 17:43 »
no sen verran otan sanojani takaisin kun noita logeja tutkin ettet ole missään vaiheessa sanonut rahojen olevan tilillä mutta monesti laittavasi ne sinne. Korttien valehtelit olevan postissa moneen kertaan, yhdestä intuitionista et puhunut mitään ja väitit että posti on hukannut kortit tai että olen saanut ne mutta valittelen v*ttuillakseni sulle. Onnetonta tradejen hoitoa kokonaisuudessaan. Kyllä tuosta slowileiman ansaitsee

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #4 : 07.02.05 - klo 17:46 »
luulin sen olevan postissa, en sitä kovin moneen kertaan sanonut, muistaakseni torstaina. keskiviikkona "luulin sen olevan postissa". hidas olen, myönnän. mutta en sentään niin paha, kuin sanotaan.

edit: ja et taida itsekään olla ihan viaton, maybach aikoi jo tehdä sinusta slowari ilmoituksen, korttisi myöhästyivät yliviikon, ja olit monesti sanonut, että kortit ovat postissa. kirjaston tapauksessa olin oikeasti hidas, mutta tässä treidissä mielestäni en, sanoin laittavani postiin kun molemmat intut olivat saapuneet.

Poissa Sedien

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #5 : 07.02.05 - klo 17:47 »
Tässä tapauksessa oon pihalla ku en kuulu tähä, mutta eihän tästä oo ku joku kuukaus ku jusamilla oli ongelmia muutaman mulle tulevan lapun kanssa ja karvapallon Library of Alexandrian kanssa. (Ehkä se leima viimeinkin pitäs antaa oikeesti?)

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #6 : 07.02.05 - klo 17:52 »
sedienin kortit tulivat n. viikon traden sopimisen jälkeen, anteeksi annettavaa o_O? monella muullakin on laput myöhästynyt useamman kerran viikon, ja ei leimaa ole tullut. psst, monkko, sendi ne mun laput kunhan kerkeet. monkkoa en ala syyttämään, mut vois ne laput joskus tulla.

Poissa maybach

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #7 : 07.02.05 - klo 17:56 »
Näin sivusta seuranneena voin sanoa että jusami on hoitanut kaikki tradensa enkä usko että hän ketään rippaa. Mutta minua alkaa kyllästyttää kun viikoittain minulta tullaan kyselemään jusmin lappujen perään, jotka ovat myöhässä tai erinäisten sotkujen takana piilossa. (En haluaisi olla mukana tämänkaltaisissa selvittelyssä!)

Suurin syy näihin hidasteluihin on varmaan myös se ettei jusamilla ole kämpässään konetta. Postimerkkirahat yleensä löytynevät.

Minulle oli tulossa skitson 2 chain lightingia ja yksi bloodstained mire, mutta näistä sovimme tuohon isompaan treidiin vielä laput tilalle. Minulla on tästä tradesta minulla on vielä muutaman pahvi saamatta,  mutta luotan kyllä siihen että ne saan, sillä minulle jusami ei meidän vaihdoistamme ole valehdellut ja hoitanut kaikki "etukäteen" treidatut pahvit ja valuutat minulla suurinpiuirtein sovituissa ajoissa. Tosin tuskin kukaan irl tuntemaansa ihmistä huijaa =P

Myöhästelyjen kyseenalaiset selitykset
Niistä tuskin kukaan tykkää, on minullekkin tälläistä kohdalle osunut netti treidauksissa ja kylläpä on sapettanut. Ei ole kivaa.
 (etenkin jos selitellään melkien kaikissa treideissä jne.)

Mielestäni pitää suoraan sanoa ettei ole kyennyt lappua vielä toimittamaan tai että laput eivät vielä ole tulleet tai että missä laput oikei liihottavat.

( "Karvapallon kuori oli samassa nipussa, mutta oli jäänyt kirjan väliin"  miten nipusta voi joku kuori jäädä kirjan väliin, oliko koko nippu kirjan välissä..?)

No jooh, reilu mies muuten, mut vähän pölhöilee vaihtojensa kanssa =P
Tällaisesta on ollut ennenkin puhetta, ryhdistäydy.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #8 : 07.02.05 - klo 18:16 »
"vähän pölhöilee vaihtojen kanssa" on erittäin lievästi sanottu ottaen huomioon että juzam on hoitanut traden toisensa jälkeen päin helvettiä ja sotkenut asiat moneen kertaan. Olisi hän voinut jo kaksi viikkoa sitten ilmoittaa että rahaa ei ole ja ettei pysty ostamaan kortteja vähään aikaan ja sen 30e velankin olisi varmasti saanut jotenkin hoidettua. Slowaritagikin juzamilla on ollut mutta eipä mies oppinut mitään. Toki pari hidastelua on ymmärrettävää ja voidaan antaa anteeksi mutta "kone faijan luona" tai "kortit tarttuivat kirjan väliin" ei kelpaa selitykseksi loputtomalle myöhästelylle, valehtelemiselle ja selittämiselle.

Poissa maybach

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #9 : 07.02.05 - klo 18:18 »
Myönnän, sitä kyll sanotaan jo turttailuksi. :D
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
OFF TOPIC!!
« Vastaus #10 : 07.02.05 - klo 18:26 »
ihan ulko puolisena kerron erään tarinan joka ei näihin henkilöihin liity mitenkään:
"Ostin joskus huuto.netistä kortteja herra X:ältä. kortteja ei kuulunut kahteen viikon jonten soitin hänelle, olihan yht tiedoissa puh. num, no sen jälkeen kortit tulivat reilun viikon päästä, mutta eihän niitä sinä päivänä ollut postittanut kuin lupasi. Ja mistä tämän tiedän? Siitä leimasta posti-merkin päällä"

eipä muuta, mutta katelkaa niitä leimoja niin tiedättä milloin ks henkilö on kortit lähettänyt, että onko aikaillut posti, vai lähettäjä.

Poissa maybach

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #11 : 07.02.05 - klo 18:35 »
Cosminen, mite toi liittyy tähän. Kyll se vaan niin on että posti kulkee ja koirat haukkuu, postia ei dissata sillä kyllä posti tekee työnsä. Postissa nykyään mitään käytännössä voikkaan hävitä. Jos kortit ei tule, vika on lähettäjän päässä. Lähettäjä on voinut kämmätä vastaanottajan osoitteen, eikä ole laittanut omaansa kuoreen. silloin kuori "katoaa". Jos siinä on oma osoitteesi, postimaksuun kuuluu se että kirje palautetaan.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #12 : 07.02.05 - klo 18:39 »
Toinen täysin off-topic juttu, mutta ainakin minä olen onnistunut pistämään kortit postiin perjantaina ja postileima oli lätkäisty kuoreen vasta tiistaina ja kuori oli perillä vasta torstaina, joten kyllä se Suomen Postikin osaa hidastella. Tosin tässä tapauksessa selityksenä oli että laatikko tyhjennettiin vasta maanantaina klo 17:00 ja kirjeen matkassa kesti muuten vain pitkään.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #13 : 07.02.05 - klo 18:49 »
no tämän kertaiseen tapaukseemme postin hidastelu ei liity millään tavalla eli offtopiciksi tuo menee

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #14 : 07.02.05 - klo 19:01 »
Lainaus käyttäjältä: "karvapallo"
Olisi hän voinut jo kaksi viikkoa sitten ilmoittaa että rahaa ei ole ja ettei pysty ostamaan kortteja vähään aikaan.


valitettavasti en ole ennustaja. laitan sulle huomenna/ylihuomenna sen 30e, juttelemme asiasta sitten lisää, kun saadaan selville skitsoismin ajatukset. Muissa tapauksissa olin ehkä hidas, mutta tranquilin tapauksessa(maksu dualeista ja intujen postittaminen), en ainakaan näe itse itseäni slowariksi tms. jääköön modejen päätettäväksi haluavatko minusta slowarin tehdä

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #15 : 07.02.05 - klo 19:41 »
Lainaus käyttäjältä: "maybach"
Cosminen, mite toi liittyy tähän.


Ei mitenkään, siksi viestin nimi oli OFF TOPIC :)
kuhan tuli mieleen noita juttuja lukiessani, vaan ehkä olisi pitänyt siellä mielessä pitääkin :)

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #16 : 07.02.05 - klo 20:22 »
Lainaus käyttäjältä: "Juzam Djinn"
Lainaus käyttäjältä: "karvapallo"
Olisi hän voinut jo kaksi viikkoa sitten ilmoittaa että rahaa ei ole ja ettei pysty ostamaan kortteja vähään aikaan.


valitettavasti en ole ennustaja. laitan sulle huomenna/ylihuomenna sen 30e, juttelemme asiasta sitten lisää, kun saadaan selville skitsoismin ajatukset. Muissa tapauksissa olin ehkä hidas, mutta tranquilin tapauksessa(maksu dualeista ja intujen postittaminen), en ainakaan näe itse itseäni slowariksi tms. jääköön modejen päätettäväksi haluavatko minusta slowarin tehdä


Tuossa meidän tradessa et hidastellut kuin viikon korttien kanssa ja rahoja et sitten pystynytkään monien lupailujen jälkeen toimittamaan. Jos tuo ei ole slowtradettamista niin sitten en tiedä mutta joka tapauksessa sotkit tapasi mukaan asiat ja hoidit kaupat päin helvettiä eli kyllä tästäkin ansaitsisi jossei sitten slowarimerkkiä niin jonkun "brainlesstrader" merkin

Poissa nohes

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #17 : 07.02.05 - klo 20:24 »
jos ei jo ton ikänen ihminen osaa huolehtia kortteja postiin useista kyselyistä ja slow trader leimoista huolimatta nii on se jo kumma juttu... selityksetkin on niin huonoja "luulin sen olevan postissa" ja sitten se kun toisen kortit on myöhässä viikon nii se oikeuttaa omien 3 viikon myöhästymisen. se vaan on ärsyttävää odottaa korttejaan monta viikkoa kun on niillä vaikka turnaukseen korteillä menossa.

tämähän ei tuonut oikeastaan mitään uutta, mutta tiivistin asian. ja mielestäni sen leiman vois antaa.

off topic: voi olla kirjaston tädeillä hauskaa ku yks ja sama mies on siellä monta tuntii joka päivä. kun vielä otetaan huomioon juzamin huima postaus määrä per päivä.

edit: yks ääni tolle "brainlesstrader" merkille

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #18 : 07.02.05 - klo 20:25 »
lupasin lähettää intuitionit silloin kun saapuvat, ja ilmoitin näin. jos lähetin nämä pari päivää sen jälkeen, niin en ainakaan itse saa sitä viikoksi venymään en sitten millään

Poissa nohes

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #19 : 07.02.05 - klo 20:29 »
hyvä juzam oot saanu yhen melkein onnistuneen traden aikaseks!!!hienoa jatka samaan malliin!

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #20 : 07.02.05 - klo 20:44 »
nohekselle asia ei varmaan kuulu, koska en ole treidannut hänen kanssaan koskaan. ja nohes, kaikki varmaan osaavat lukea? postaus määrällä ei pitäis olla mitään tekemistä vaihtojeni kanssa, joten miksi se pitää tuoda esille? maksan tranquilille sen summan, mikä sovittiin ircissä, eli 35e, ja tranquil lähettää minun intuitionit takaisin kunhan ne saapuvat. skitson kanssa asiasta pitänee puhua. on moderaattoreiden/adminien asia, saanko slowari leiman. jos ei ole mitään uutta kantaa tähän asiaan, ei tarvitse vaivautua postaamaan tänne.

edit: niin, elikkä miksi postasit tuon viestin, mikä on tämän postauksen jälkeen?

Poissa nohes

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #21 : 07.02.05 - klo 20:52 »
onhan se totta että asia ei mulle kuulu ja eihän sekään kuulu mulle, mutta sun periaatteisiinhan on kuulunut jo kauan, että turhia mitään uutta tuovia postauksia on turha tuoda esiin

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #22 : 08.02.05 - klo 20:44 »
eipä yllättäen tullu tänään intuitionit jotka väitit eilen postittaneesi, eli kusetit taas vaihteeksi

Poissa xapanthe

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #23 : 08.02.05 - klo 20:49 »
Juzam, valituksia tulee miltein päivittäin. Ilmoita jos tiedät, että laput tulevat vastaaottajalle myöhässä. Äläkä IKINÄ tradeta lappuja eteenpäin jos ne eivät ole käsissäsi vielä. Jos sinut ripataan ja et voi lähettä kortteja eteenpäin kuten on luvattu, vika on sinussa.

Ja muutenkin, jos kohdallasi hidastellaan ja itse hidastelet vähän niin siitä tulee helposti 1-2vk homma. Muista aina siis, että lyö kaupat lukkoon vasta kun on laput kädessäsi.
xapan Have/want

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #24 : 09.02.05 - klo 16:30 »
tänäänkään ei tullut intut, näyttää siltä että posti on hukannut jo kuudennet intuitionit.. tulee varmaan kalliiksi hukata noin paljon intuja postiin

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #25 : 10.02.05 - klo 16:35 »
HYVÄ JUZAM! onnistuit postittamaan minulle toisen niistä intuitioneista. Ei siinä mennykkään ku puoltoist viikkoa. Ilmeisesti toinen intu on tarttunu kirjan väliin tai pudonnut kuoresta matkalla postiin tms. Rahoja ei oo vielkään näkyny..

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #26 : 10.02.05 - klo 17:38 »
laitoin molemmat intuitionit kyl samana päivänä parin tunnin sisään. kai se toinenkin joskus saapuu.

Edit: Btw tranquil, oliko siinä kuoressa muumi postimerkki vai sellainen kuu postimerkki? kysyn ihan vain sen takia, että tiedän onko vika postilaatikossa :/

Nimittäin jos se on muumipostimerkillä varustettu, niin voin päätellä ettei kannata viedä lappujaan keskustan postilaatikkoon, kestää aina 2-3 päivää.


Edit 2: Se brainless trader ois muuten parempi kuin tuo slowtrader.*wink wink

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #27 : 14.02.05 - klo 14:52 »
nyt lienee karvapallon kanssa asiat kunnossa, viimeinen lappu on kuulemma tänään tullut (lähetin sen jo keskiviikkona, mutta tuli tänään), mut anyway, toivottavasti ei jäänyt kovin p****n maku suuhun tuosta, anteeksi pyydän koko sotkua.

Poissa karvapallo

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #28 : 14.02.05 - klo 15:13 »
tänään saapui toinen intu mutta leimaus oli kyllä perjantaiksi. En sitten tiedä onko tähän virheleimaukseen syynä keskustan postilaatikko vai muumipostimerkki.

Poissa Juzam Djinn

juzam on slow(vaihteeksi)
« Vastaus #29 : 14.02.05 - klo 16:00 »
mikäpä lie, mutta keskiviikkona postitin molemmat. siitä lienee enää turha keskustella. btw, en ole saanut kuittausta rahoista, joko tänään näkyivät?