Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tyrokki on mitä luultavammin slow  (Luettu 3889 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vodel

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« : 18.03.05 - klo 12:10 »
Eli tämä uusi tradettaja tyrokki on ainakin slow jos ei pahempaakin. Vaihto sovittu viime su ja kortit piti postia ma(omani lähtivät silloin). Kuitenkin ma sain tyrokilta seuraavan privan:

Lainaus
Joops,pistele vaan portit poskeen  Mul on äidin kanssa vaan sellanen juttu että en saa postittaa eka mutta kyllä mä ne lähetän


Siis mitä h.... en mä kenenkään mutsin kanssa täällä vaihtele. Olisin perunut traden heti, mutta olin jo kortit postittanut. Vaikka aikaa ei ole kulunut kuin viisi päivää, seuraava viesti varmistanee kyseisen henkilön olevan slow treider:

Lainaus
Joo laitan ne sitten kun saan yhen toisen kanssa traden sovittua niin laitan samalla


Eli tuossahan voi mennä vaikka kuinka pitkään.

Tämä topic varoitukseksi kaikille tyrokin(tai hänen äitinsä) kanssa tradea aikoville.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #1 : 18.03.05 - klo 15:28 »
Täysin käsittämätöntä toimintaa. Annetaan herran vastata, tai jos vastausta ei tähän topikkiin kuulu niin välitön leima niskaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa karvapallo

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #2 : 19.03.05 - klo 20:20 »
Sun sijassas lähtisin kyläilemään ton kaverin luokse ensitilassa. Missäs päin tämmönen sankari asuu?

Poissa Tyrokki

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #3 : 19.03.05 - klo 20:58 »
Kortit lähtevät maanantaina ihan satavarmasti!

Poissa karvapallo

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #4 : 19.03.05 - klo 21:13 »
ehkä jonkun kannattais selvittää tälle kaverille vähäsen pelisääntöjä

Poissa xapanthe

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #5 : 20.03.05 - klo 17:40 »
Tyrokki, tuollainen ei vetele. Aivan idioottitoimintaa jota itse en ainakaan halua nähä ollenkaan. Jos äitisi määrää miten tradetat, älä tradeta ollenkaan. Ja et tosiaankaan voi vastata: "Sit ku saan toiset tradet tehtyy ni lähetän". Kortit viedään postiin jos tradet on sovittu! Vaikka reissu tuntuisikin hukkareissulta yhen kirjekuoren takia.

Toimi kunnolla, tai älä toimi ollenkaan.
xapan Have/want

Poissa vodel

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #6 : 22.03.05 - klo 16:23 »
Eli eipä näkynyt tyrokin kortteja tänäänkään, vaikka tuossa ylempänä lupasi ne postiin pistää. Ainoa yhteyden otto minuun päin oli tällainen:

Lainaus
Nokun oon ollu tässä kaverin kanssa ulkona joka päivä...mut kyl ne lähtee sitten


Alkaa touhu muistuttamaan surullisen kuuluisaa Genietä(eli miestä ilman postimerkkejä). Täytyneen alkaa ottamaan yhteyttä tyrokin vanhempiin(viesteistä päätellen aivan juniori) jos sillä sais jotain tapahtumaan.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Tyrokki

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #7 : 22.03.05 - klo 17:11 »
Lähetin kortit tänään

Poissa vodel

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #8 : 23.03.05 - klo 19:34 »
Tyrokin kortit saapuivat tänään reilun viikon myöhässä, eli tämän topicin voi lukita, ellei kukaan muu odottele häneltä kortteja.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Tyrokki

Tyrokki on mitä luultavammin slow
« Vastaus #9 : 23.03.05 - klo 19:59 »
Joo,massacr oli se toinen,kenen kanssa setvin sen traden..lähetin hänenkin korttinsa samalla joten kai ne on sitten tullut??