Yliviivatut kortit vaihto ja myyntilistoissa. Voiko joku kertoa mitä hyötyä tästä on kenellekään?
Olkaa, hyvät ihmiset, vähemmän kärkkäitä kertomaan muille, mitä niiden pitää tehdä omien kauppalistojensa kanssa ainakin teknisellä tasolla.
Taksikuskien ajattaminen alle neljän tunnin yöunilla on ihan mielenkiintoinen juttu liikenneturvallisuudenkin kannalta. Viranomaisia ja mediaa vois kiinnostaa.
Tässä on tosin huomattava, että ongelmaksi jäisivät joka tapauksessa isäntien omat ajot. Kaveri kertoi tapauksesta, jossa kuski selosti olleensa ajossa noin vuorokauden "ja vielä pitää pari tuntia jaksaa painaa". Kuulemma oli oma auto: "Eihän tällaisia vuoroja ketään renkiä saa tekemään!"
Liikenneturvallisuuden kannalta pitäisi tietysti saada hanskaan sekä renkien että isäntien ajot. Tosin raskaan liikenteen puolella taas on niin, että vaikka isäntien työtunneista ei pidetäkään työehtomielessä kirjaa, niin liikenneturvallisuusmielessä kuitenkin pidetään. Miksiköhän taksimaailma on sitten eri?
-- Nute
Oulu