Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291249 kertaa)

0 jäsentä ja 21 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa zacharias

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #540 : 22.01.08 - klo 19:05 »
Lainaus
E: Offtopic: Tietääkö kukaan, että mikä setti tulee seuraavaksi R-Kioskille myyntiin? ärrällä on turha kysyä kun se joka tietää ei oo siellä ikinä myymässä kun minä olen asioimassa

Olen itsekkin kysellyt että onko sinne tulossa mutta ne mummot ikinä tiedä mistään mitään. Katoin niiden verkkosivuilta ja siellä oli vain "MTG 10th edition booster pack. tuotteen myynti loppuu ajankohtana 0.0 " -.- Tuo vituttaa kun Lorwyn tai Morningtide ei ole ilmestynyt ärrälle.

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #541 : 22.01.08 - klo 19:08 »
Lainaus
E: Offtopic: Tietääkö kukaan, että mikä setti tulee seuraavaksi R-Kioskille myyntiin? ärrällä on turha kysyä kun se joka tietää ei oo siellä ikinä myymässä kun minä olen asioimassa

Olen itsekkin kysellyt että onko sinne tulossa mutta ne mummot ikinä tiedä mistään mitään. Katoin niiden verkkosivuilta ja siellä oli vain "MTG 10th edition booster pack. tuotteen myynti loppuu ajankohtana 0.0 " -.- Tuo vituttaa kun Lorwyn tai Morningtide ei ole ilmestynyt ärrälle.

Ite kuulin täälä jampan alueella myytävän melkein kaikkia boostereita...En tiedä uusimmista seteistä kyllä... V*tuttaa kyl kun se on niin h*lvetin kaukana

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #542 : 22.01.08 - klo 19:37 »
Vituttaa ihmiset jotka tuomitsee toiset ulkonäön perusteella
Ootko sit ruma?

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #543 : 22.01.08 - klo 19:40 »
Vituttaa ihmiset jotka tuomitsee toiset ulkonäön perusteella
Ootko sit ruma?

Miten sen nyt ottaa... Aiotko sen perusteella ruveta morkkaamaan?

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #544 : 22.01.08 - klo 19:49 »
En, vituttaa vaan ihmiset jotka itkee turhista

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #545 : 22.01.08 - klo 19:52 »
En, vituttaa vaan ihmiset jotka itkee turhista

Ja mikä siinä on turhaa... Se on vitun ärsyttävää kun heti alkaa toisista tyyliin "kato vittu mikä pälli" kun vaan näkee päältäpäin..

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #546 : 22.01.08 - klo 19:55 »
Heh. No vittu minkäs teet, kampaa naamas tai jotain, mikä ikinä onkaan vikana. Mua vituttaa myös ihmiset jotka ei tiedosta omaa ulkonäköään.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #547 : 22.01.08 - klo 20:06 »
Missähän lienee vika, kun kersat aina whinee kuinka vulvainen naama on eikä pesää saa edes petolinnulta?


Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #548 : 23.01.08 - klo 14:33 »
Vituttaa myös kersat jotka antaa karmamiinuksia ja luulee että niillä on muuta väliä kuin juurikin se että saa kivasti provottua antamalla turhia miinuksia  ::). Onpa ollut vitutuksen täytteinen viikko.

Poissa one fool

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #549 : 23.01.08 - klo 16:25 »
Voi saatana! Alakerran ipanat huudattaa Britney Spearsia niin kovaa, että se kuuluu tänne saakka. Pitää varmaan mennä pimpottamaan ovikelloa ja vähän irvistelemään, jos vaikka lopettaisivat. >:(
« Viimeksi muokattu: 23.01.08 - klo 22:17 kirjoittanut one fool »

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #550 : 23.01.08 - klo 16:33 »
Hehhee.. oon kersa. Eikä vituta yhtään.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #551 : 23.01.08 - klo 16:43 »
Ei nyt niin hyvää nassikkaa kuin saimu! Ei saa dissata hei heti jos se on jotakuta fiksumpi:(

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #552 : 23.01.08 - klo 18:11 »
Vanhat parrat sentään muistavat ne ajat, kun Sami oikeasti oli nassikka. Siitä on kyllä aikaa.

Poissa Chantti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #553 : 27.01.08 - klo 19:34 »
vituttaa, multa pöllittiin Wrath of God setti. Myötätuntoa, pls :(

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #554 : 27.01.08 - klo 20:59 »
vituttaa, multa pöllittiin Wrath of God setti. Myötätuntoa, pls :(

Miten tällainen on päässyt käymään?

Poissa Chantti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #555 : 27.01.08 - klo 21:00 »
Emt.
Meillä on tapana lainailla kortteja jos on ennen Standard turnausta juuri jostain puute. Lainalin niitä sitten muutaman kerran. Sitten yks ilta vaan hoksasin että mitä vit... multahan puuttuu wogi setti. wtf :D

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #556 : 27.01.08 - klo 21:02 »
Emt.
Meillä on tapana lainailla kortteja jos on ennen Standard turnausta juuri jostain puute. Lainalin niitä sitten muutaman kerran. Sitten yks ilta vaan hoksasin että mitä vit... multahan puuttuu wogi setti. wtf :D

Etkä muista kenelle lainasit? Siinä taupauksessa on sinussakin vikaa. Mitäs lainaat, etkä muista pyytää takaisin?

Poissa Chantti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #557 : 27.01.08 - klo 21:03 »
en kieltänyt että oma itseni vitutti.

voi olla hyvin mahdollista että setti hävisi kansiostakin- en voi olla varma, tuo onkin vain oletus :I silti vatuttaa ja hurjasti

Poissa ilpo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #558 : 28.01.08 - klo 05:58 »
Voit sentään lohduttaa itseäsi sillä, että menetit vain valkoisia kortteja. Eli et mitään.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Chantti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #559 : 28.01.08 - klo 18:45 »
Voit sentään lohduttaa itseäsi sillä, että menetit vain valkoisia kortteja. Eli et mitään.

haha, totta. paitsi tietenkin jossain splash-white dekissä on wrathit ihan ok. mutta tuo kyllä lohduttaa :)

Poissa YuHo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #560 : 05.02.08 - klo 20:09 »
Vituttaa se et tää paska kone ei toimi, ja yks nimeltä mainitsematon vinee koko ajan tossa vieressä jostain...

EDIT: Huh helvetti nyt se örisee...

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #561 : 16.02.08 - klo 23:48 »
Hohhoijjakkaa, itärintamalla on ollut helvetin hiljaista, missä kaikki tradettajat ovat?
Löytyy vain samoja pieruja päivästä toiseen ja lähes päivittäistä uppailua, muttei toimintaa. Mihin ovat kadonneet ne tuoreet ja ihanaiset lihapimp... lihakimpaleet, jotka piristivät päivää ostamalla tai vaihtamalla ylijäämät pois?

Voihkaus. Siinä meni se vitutuksen aihe. Toisena on se, että typeryyksissäni en osallistunut abiristeilylle ja on vitun tylsää.

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #562 : 21.02.08 - klo 16:27 »
Vituttaa iltatentti (17-20) ja loputon päänsärky. Aamu 9:stä koulussa niin ihan saleen keskittysmiskyky on maksimissaan siinä 17 hujakoilla.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #563 : 02.04.08 - klo 20:58 »
Livemoodissa Hezzu alkaa puhua jonkun fooruminkäyttäjän hienosta postauksesta: (en ikävä kyllä muista kenen viestistä oli kyse.)

Hezzu sanoo: Nii, piti mun laittaa sille karmaplussa kun oli niin hyvä. Se oli saanu siitä viis plussaa jo aiemmin.
Minä: Ööö... Menit antamaan karmaplussan vaikka oli jo ennestään saanu viis samasta viestistä? o_O
Hezzu: NII-I, [rupeaa mutisemaan jotain mutta keskeytän]
Minä: Mutta siis, miks sä annat karmaplussaa semmosesta viestistä, joka on jo saanu maksimit kaks muutenkin?!
Hezzu: MUTTA SE OLI ENSIMMÄINEN MUN ANTAMA KARMAPLUSSA SIITÄ VIESTISTÄ!

Harmi vaan kun tämä ei tapahtunut eilen niin olisin voinut uskoa aprillipilaksi.

Poissa FIN hessu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #564 : 02.04.08 - klo 21:30 »
Vituttaa Elwood, joka ei tee dragonstormia vaikka kuinka haluiasinkin :'(!

Poissa Hezzu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #565 : 03.04.08 - klo 07:43 »
Vituttaa mun oma tursumursutus välillä

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #566 : 03.04.08 - klo 07:47 »
Vituttaa, kun wilebile kopioi kaikki pakkaideat muilta, ja vaihtaa sen damnationin pois jonka just sai... >:(

Poissa jatoen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #567 : 07.04.08 - klo 10:04 »
vituttaa koulu 8-18 ihan syvältä

ja ihmiset joilla on vaikeus pysyä lupauksissa

Poissa mora

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #568 : 13.04.08 - klo 20:21 »
fallen angeli:

 

evk, hei.  parempaa luettavaa.

Poissa Planeswalker

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #569 : 15.04.08 - klo 17:46 »
Vituttaa hävitä Ässällä ja kasilla all-in kakkoskolmosta vastaan. -.-
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W