Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291249 kertaa)

0 jäsentä ja 21 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #810 : 03.10.08 - klo 19:30 »
vituttaa venata tunti junaa joka ei ikinä tuu. 20 min siihen päälle seuraavaa johon ei mahtunu enää kokonaista ihmistä (ehkä jonkun puolikkaan ois voinu heittää sinne muitten jalkoihin) ja puol tuntii vielä kolmatta jos vaikka pääsis kotiin (pääsin, tsägä).

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #811 : 03.10.08 - klo 22:03 »
vituttaa venata tunti junaa joka ei ikinä tuu. 20 min siihen päälle seuraavaa johon ei mahtunu enää kokonaista ihmistä (ehkä jonkun puolikkaan ois voinu heittää sinne muitten jalkoihin) ja puol tuntii vielä kolmatta jos vaikka pääsis kotiin (pääsin, tsägä).

Onneksi julkinen liikenne toimii niin hyvin, aivan kuten Vihreät kertovat.

Eilen sai odotella ratikkaa puolisen tuntia kun oli teknistä vikaa raiteiden vaihtohärpäkkeessä (en keksinyt parempaa termiä). Olipahan hyvä ajoitus kun ekaa kertaa ratikalla liikkeellä maanantaisen polvileikkauksen jälkeen.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #812 : 04.10.08 - klo 13:45 »
Lähetin kortit vahingossa väärään osoitteeseen... Nyt vituttaa.
aka. Awaclus

Poissa FIN hessu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #813 : 04.10.08 - klo 15:12 »
Vituttaa kun täll viikoll ei tullutkaan Stargateen uutta jaksoa... vasta 10.10

Poissa Kiltamestari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #814 : 10.10.08 - klo 13:46 »
Vituttaa kun kyselevät oikein kirjallisesti, että miksi ei ole opintopisteitä kertynyt 4,8/tukikuukausi. Painukaa kravattipellet vittuun! Tekisi mieli ampua aivot seinälle, keräillä niitä tohon palautuskuoreen ja pistää matkaan, mutta en näe miten tuo onnistuisi ilman apuvoimia postmortemisti. Välillä meinaa loppua usko siihen, että tässä yhteiskunnassa kannattaisi tällaisen tyhmän ihmisen tehdä mitään muuta kuin poistaa itsensä geenipoolista.

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #815 : 10.10.08 - klo 13:52 »
Vituttaa kun kyselevät oikein kirjallisesti, että miksi ei ole opintopisteitä kertynyt 4,8/tukikuukausi. Painukaa kravattipellet vittuun! Tekisi mieli ampua aivot seinälle, keräillä niitä tohon palautuskuoreen ja pistää matkaan, mutta en näe miten tuo onnistuisi ilman apuvoimia postmortemisti. Välillä meinaa loppua usko siihen, että tässä yhteiskunnassa kannattaisi tällaisen tyhmän ihmisen tehdä mitään muuta kuin poistaa itsensä geenipoolista.

Sain samanlaisen kirjeen. Minua tosin enemmänkin vituttaa se, että tuli sitä opintotukea aiheettomasti nostettua. Oma mokahan se kuitenkin on, ei sitä etua minusta tarvitse tyhjästä maksaa.

Poissa luma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #816 : 10.10.08 - klo 16:40 »
Vitun VR.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #817 : 10.10.08 - klo 19:14 »
Vittu TJ 84 enää, joista iki-ihania metsäaamuja vain 30 jos sitäkään.
Spade so sad  :'(

Poissa Eskomi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #818 : 12.10.08 - klo 11:27 »
Luin vitutusketjua ja näin että jollakulla on alle ysikyt aamua. Nyt taas vituttaa. TJ 172.

Poissa Teroin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #819 : 12.10.08 - klo 15:37 »
Nolla jo vuodesta 2002. Suck on balls, boys.

Darra aiheuttaa spontaania ärsyynnystä jota nyky-yhteiskunnassa myös vitutukseksi nimitetään. Vitun vuosijuhlat.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa NIB

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #820 : 12.10.08 - klo 21:05 »
Otin kulauksen energiajuomaa yönyli pöydällä olleesta tölkistä, siel oli sit ampiainen ja pisti mua kitalakeen kostoks.
Sit oliki juomat pitkin seinii, pöytii ja sunmuita.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #821 : 25.10.08 - klo 13:46 »
Jänniä nämä ryyppyillat. Sama kertoa koko tarina:

Näin kun joku hyvin vahvasti päihtynyt mies, oli poistettu paikallisesta ravintolasta. Hän sitten riehui tiensä naapurissa toimivan kukkakaupan viereiseen metsikköön. Tyttöystävä seurasi mukana. Itse katselin kukkakaupan edessä kun mies itkeskeli sitten siellä ja tyttöystävä yritti lohduttaa häntä. Soittelin kaverille, että missä hän viipyy ja kun sain puhelun päätettyä niin tämä känninen pariskunta lähti sitten kävelemään takaisin tielle. Minun kohdalle sattuessa mies huusi kännissä jotain tämän tapaista "HALUATKO SINÄ NGIPOANGIOPR SAATANA!", mihin tokaisin vain "Jaa..". Mies sitten kääntyi kääntyi minua kohti, minun seisoessa paikoillani, ja käveli minua päin. Hän otti minua vasemmalla kädellä rinnuksista kiinni, katselin vaan vielä, että mitä hän aikoo. No, hän yritti lyödä oikealla kädellään minua, heilauttaen oikeaa kättään mahtavassa kaaressa, jolloin minun tarvitsi vain nostaa vasen käteni eteen. Seuraavaa sekuntia en ollenkaan muista, mutta yhtäkkiä olinkin jo hänen päällään maassa, kurkussa kiinni. (Niin ne känniläiset rauhoittuvat). Tosin tämä miehen tyttöystävä alkoi repiä minua tukasta ylös, pitkä letti kun vielä sattuu, nyt tosin harkitsen lyhennystä, vaikka armeija alkaakin vasta kesällä. Nainen huusi samalla "PÄÄSTÄ MINUN MIEHESTÄ IRTI!" ja kun olin noussut kokonaan, nainen vielä huusi, että: "MINÄ LYÖN SINUA TIILISKIVELLÄ KASVOIHIN, JOS ET MENE POIS!". Eipä minulla kiinnostanut jäädä paikalle, joten kävelin pois.

Sain ekan karmamiinuksen  :'( unohdin yli 2v vanhan asian:
Lainaus
« Vastaus #5 : 01.04.06 - klo:15:02 »

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #822 : 25.10.08 - klo 21:17 »

Sain ekan karmamiinuksen  :'( unohdin yli 2v vanhan asian:
Lainaus
« Vastaus #5 : 01.04.06 - klo:15:02 »

Ei se karmamiinus vielä mitään, mutta että keneltä! Sus-siunakkoon maailmaa.
There is no place like that's no moon!

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #823 : 25.10.08 - klo 21:21 »
Hello and kolme karmamiinusta Sammakolta, yks kolatatilta ja yks DK:lta  ::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #824 : 25.10.08 - klo 23:06 »
Hello and kolme karmamiinusta Sammakolta, yks kolatatilta ja yks DK:lta  ::)

Mahtaa vituttaa!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #825 : 25.10.08 - klo 23:53 »
Kyllä, tämä on elämäni kauhein katastrååffi sitten judgetestin läpäisemisen! Vituttaa niin että hiukset lähtis päästä jos niitä olis.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Teroin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #826 : 26.10.08 - klo 11:57 »
Rancid-, älä viitsi kiroilla, Rancid-, se ei ole kohteliasta, Rancid-.


Vitun Turku.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #827 : 29.10.08 - klo 20:58 »
Foorumipaistien laiskuus vituttaa. Aktivoitukaa! Tämä foorumi on yksi harvoista jännistä sivuista joille työkoneella pääsee.

Työaikaa on vielä tunti jäljellä, työt loppuivat vajaa kolme tuntia sitten. En kuitenkaan valita töiden vähyydestä, onhan pelkästään DUUNISSA olo niin kool.

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #828 : 31.10.08 - klo 12:29 »
Vittu kun toiset jaksaa odottaa asioita ~10 vuotta, ja mä en juuri lainkaan.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #829 : 31.10.08 - klo 13:25 »
Vittu kun toiset jaksaa odottaa asioita ~10 vuotta, ja mä en juuri lainkaan.

Sama.

Ja sitäkin enemmän vituttaa että koskaan kukaan ei ilmoita mitä edikkaa heidän wrath of godinsa ovat, sitten kun kysyy niin odotellaan vastausta 3 päivää..

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #830 : 31.10.08 - klo 15:18 »
Vituttaa mun pyörän vitun takarengas!! Miten se vittu voi olla puhki joka vitun kuukaus!! Miks vitussa muilla ei tuu reikiä kumiin?!  :) (onneks ei olla vielä sillä vittuuntumisen tasolla)  :D Vitutus laski... helpotus!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #831 : 31.10.08 - klo 15:34 »
Vituttaa mun pyörän vitun takarengas!! Miten se vittu voi olla puhki joka vitun kuukaus!! Miks vitussa muilla ei tuu reikiä kumiin?!

Pistosuojattu ulkokumi ei ole ihan hirveän paljon kalliimpi kuin tavallinen ja säästää monelta mieliharmilta pitkällä aikavälillä.

Poissa pyyhttu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #832 : 31.10.08 - klo 17:04 »
Mulla just petti tavallinen pistosuojattu ulkokumi ja tiedossa on pitkän aikavälin mieliharmi.

Eiku...

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #833 : 01.11.08 - klo 10:18 »
Miks viina haluaa ulos, kun sisällä on niin paljon kivempaa :(

Kiva nukkua ilman peittoa, tyynyjä ja patjaa matolla.

Poissa ilpo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #834 : 01.11.08 - klo 22:07 »
MIKS ROMMI HALUAA SISÄÄN?
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #835 : 02.11.08 - klo 12:08 »
MIKS ROMMI HALUAA SISÄÄN?

Hajosin.

Vituttaa kun näinä välipäivinä enne palkan tuloa loppee WoW:ista peliaika. Nyt pitää sitten aktiivisesti pelata määtsikkiä!
There is no place like that's no moon!

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #836 : 02.11.08 - klo 14:36 »
Vithu kun ei saa WaW betaa toimimaan. Apua kellään? XP on ja kone on ihan tuliterä.

Poissa Ziilot

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #837 : 02.11.08 - klo 14:58 »
Vithu kun ei saa WaW betaa toimimaan. Apua kellään? XP on ja kone on ihan tuliterä.

asenna directx uusiks

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #838 : 02.11.08 - klo 19:23 »
Vithu kun ei saa WaW betaa toimimaan. Apua kellään? XP on ja kone on ihan tuliterä.

asenna directx uusiks

Just tajusin itteki ja rupes toimimaan. Jes. Enää vituttaa vain koeviikko  :P

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #839 : 02.11.08 - klo 22:18 »
Vituttaa aika raskaasti, ystävä kuoli n 1 h sitten..............
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power