Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291275 kertaa)

0 jäsentä ja 25 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1260 : 29.12.09 - klo 20:08 »
Katsoin Avatarin eilen ja silmät valuvat pitkin poskia yhä. Joko joku idiootti oli kastanut lasit jossain erityisen silmiä ärsyttävässä aineessa ja jättänyt sinne lillumaan joulupyhien yli tai sitten 3d tekee silmistäni hyytelöä. Yhtäkaikki, vasen silmä ei näe mitään, särkee perkeleesti, vituttaa perkeleesti ja päälle päätteeksi on flunssa, joka nyt oli orastellut lauantaista asti.

Että silleen.

Silmiä olen huuhdellut pitkin päivää.

Päätäkin särkee.


Vittu.

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #1261 : 29.12.09 - klo 21:07 »
Ehkä se oli vain se elokuva.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1262 : 31.12.09 - klo 10:53 »
smurffielokuvat ei voi aiheuttaa päänsärkyä...

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1263 : 09.01.10 - klo 01:24 »
Pikkusormi murtui, ja käsi teipattiin näppiksen käytön kannalta ihan uskomattoman vittumaiseen asentoon. Vasen sentään, mut yritä nyt tän kanssa kirjoittaa tai pelata mitään, joutuu varmaan opiskelemaan tai jotain. Kaks viikkoa pitäis tuota katella. Jos vaikka tiistaina kokeilis miten tällä käsitellään highlander-läjää.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Athalon

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1264 : 09.01.10 - klo 20:48 »
Vituttaa inttiin meneminen :E

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1265 : 09.01.10 - klo 20:58 »
Juuri kun autojupakka alkaa olla paketissa (ei maksa onneksi minulle kuin reilun 500e ja saan jakopäänhihnan vaihdon, joka kuitenkin olisi kohta pitänyt hoitaa, sekä öljynvaihdot tuossa), niin saan tiedon, että joku on avannut minun hetullani puhelinpakettiliittymän ja tehnyt parissa päivässä yli 900e laskun, ennen kuin operaattori on sulkenut liittymän. Oikeasti, mitä on tapahtunut, kun miun hetulla ja jonkun muun nimellä tilataan liittymä ihan muuhun osoitteeseen, kuin miun omaan JA vieläpä luovutetaan postista paketti ilman miun henkilöpapereita niitä hakevalle henkilölle? Nyt kyllä semisti vituttaa... Mitähän sitä seuraavaksi tarjoillaan?

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1266 : 09.01.10 - klo 22:35 »
JA vieläpä luovutetaan postista paketti ilman miun henkilöpapereita niitä hakevalle henkilölle?

Tämmöinen vastaava leväperäisyys on kyllä todella ärsyttävää. Virkailijat kai ajattelevat, että ei tässä nyt kumminkaan mitään satu, mutta mitä sitten, jos sattuu? Minä olen esimerkiksi käynyt hakemassa omat huonekaluni liikkeen noutovarastosta ilman papereita ja vaimo kävi hakemassa ruokalaan unohtuneen lompakkoni ilman sen kummempia kyselyjä. Ja yhden tutun tietoja sai pankin konttorista kysymällä sellainen henkilö, jonka niitä ei missään nimessä pitänyt saada.

Ärsyttävintä tuossa on se, että tuolle ei varmaan aikapäiviin mitään tapahdu. Jos joku kriittinen erhe sattuu, niin virheen tekijä on sitten vähän tiukempana - vuoden tai pari. Esimieskin sen omassa toimipaikassaan muistaa - vuoden tai pari. Mutta yleisesti isossa mittakaavassa mikään ei muutu.

-- Nute
Oulu

AZ-Aroth

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1267 : 09.01.10 - klo 23:31 »
Vituttaa, kun kirjoittaa vastauksen johonkin topikkiin, ja jonkun täytyy aina päästä viilaamaan sitä VITUN pilkkua!
'' Eikun, itse asiassa .. '' '' Ei se kyllä noin mee '' '' Ootko tossias? '' '' No joo, mutta... '' BLAH - VITUN - BLAH ! >:(

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1268 : 10.01.10 - klo 10:51 »
Vituttaa, kun kirjoittaa vastauksen johonkin topikkiin, ja jonkun täytyy aina päästä viilaamaan sitä VITUN pilkkua!
'' Eikun, itse asiassa .. '' '' Ei se kyllä noin mee '' '' Ootko tossias? '' '' No joo, mutta... '' BLAH - VITUN - BLAH ! >:(
Minua taas vituttaa, kun ihmiset ovat väärässä ja ovat sitä mieltä, että maailma on parempi, jos kaikki ovat koko ajan väärässä, eikä kukaan saa korjata.
aka. Awaclus

Poissa Hideo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1269 : 10.01.10 - klo 18:02 »
Saatika silloin, kun ihminen luulee olevansa oikeassa ja kimpaantuu muille siitä että he ovat osoittaneet tämän esittämien faktojen olevan paskaa. Oppimassa täällä ollaan...

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1270 : 11.01.10 - klo 18:29 »
Vituttaa monitoimitulostin, joka ei suostu skannaamaan sen takia, että yksi mustekasetti on tyhjä.

Poissa Petuzki

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1271 : 11.01.10 - klo 18:40 »
Kaikki menee päin helvettiä :/ Siinäpä vitutukseni syy.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1272 : 12.01.10 - klo 18:07 »
Esseetä tehdessä tekstiä tulee kuin poliitikolta, mutta jahka pysähtyy miettimään tätä suunnatonta tajunnanvirtaa tarkemmin tuntuu kuin tulppa vedettäisiin ja ajatukset sekä ideat kivasti livahtavat viemäriin ennen kuin ehtii epätoivoisesti kaapaista niiden rippeistä kiinni.

Kivaa on, kun aihekin on virkistävän mammuttimainen, josta on käsittämättömän vaikea jostain syystä päästä alkuun, jonka lanka kestäisi ekaa palstaa pidemmälle ja tarkoituksena olisi kirjoittaa vaivaiset kolmisen, nelisen sivua. Ei vaikeaa, eihän?
Ajatuksien kasaaminen kävelyllä tai ikkunasta naapureita tiirailemalla ei myöskään helpota, sillä koneelle takaisin ehtiessä virvatuli on jo ehtynyt ja ilme ensimmäistä kirjasinta painaessa vastaa innokasta Lappeenrantalaista limitedin äärellä. Kita napaan asti auki, silmät kestolasissa ja tyystin jäätyneenä sormi näppäimellä. Paria minuuttia myöhemmin palaa syke, aistit ja viimeisimpänä älli ja väläys, ettei siitäkään nitrosta saatu aikaan hetken huumaa kummempaa. Tuhmia sanoja kyllä ilmaantui ruudulle, mutta kehtaako niillä ylpeillä?

Tovia tuonnempana tilanne toistuu kymmenettä kertaa.

Silloin muutes vituttaa!


Poissa mairou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1273 : 12.01.10 - klo 20:16 »
Vituttaa hissiremontti.

Aamu seittemästä ilta viiteen asti kauhee porakoneen jytinä kaikuu tuolla rappukäytäväs.
Koitappa siinä nukkua aamulla pidempää tai ylipäätäsä kuulla omia ajatuksia.

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1274 : 12.01.10 - klo 21:08 »
vituttaa ylipäätään ihmisten tyhmyys... sitä on vielä niin monenlaista.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1275 : 12.01.10 - klo 21:12 »
vituttaa ylipäätään ihmisten tyhmyys... sitä on vielä niin monenlaista.

Erityisesti se, kun ihmiset eivät ymmärrä mitä niille sanotaan.

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1276 : 12.01.10 - klo 21:35 »
vituttaa ylipäätään ihmisten tyhmyys... sitä on vielä niin monenlaista.

Erityisesti se, kun ihmiset eivät ymmärrä mitä niille sanotaan.

se on yksi niistä asian ilmenemismuodoista.

Poissa Ravenousrane

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1277 : 15.01.10 - klo 21:20 »
Pelailin tänään mun veljeni kanssa mtg:tä... pelasin dredgee ja muovi hajosi sekoittaessa ja tietysti hajonnut muovi osui hyvän lapun kohdalle, joten. Ichorid (foil version) vasen yläkulma sai pahasti osumaa, niin eipä ole kortti enää NM kuntoinen ja tämä vituttaa lujaa!!!!

Poissa jhavuka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1278 : 16.01.10 - klo 14:03 »
Vituttaa, kun FNM:n alkaessa saankin kuulla, että minulle lainaksi luvattu pakka on unohdettu ottaa mukaan ja käteen ojennetaan läjä ally-paskaa feat. 21 landia, joista 5 fetchiä, avg CMC 3+. Ei ne Birds of Paradiset ja Garruk-setti siinä konkurssissa auta, prkl.

Vituttaa, kun kyykkäkauden alkaessa huomaa omien välineiden olevan paskana, kun joku on keksinyt lainata niitä lupaa kysymättä.

Vituttaa, kun matsin kolmanteen peliin siirryttäessä turnauksen tuomari (L0) katsoo asiakseen kertoa miten edellisessä pelissä olisi voinut pelata paremmin.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1279 : 27.01.10 - klo 00:02 »
Ne jotka ymmärtävät Hattrickin päälle voivat ihmetellä tätä matsia: http://www.hattrick.org/Club/Matches/Match.aspx?matchID=267162250

Tähän siis katkesi joukkueen cup-taival tällä kaudella.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1280 : 28.01.10 - klo 21:38 »
Seuraa Magic the Puzzling.

Pelaat High Tide -comboa highlanderissa, vastustajalla on joku WW. Heartbeatin ansiosta vastustajasi pelasi edellisellä vuorolla Ranger of Eoksen hakien mm. Mother of Runesin tiskiin random nallejen kaveriksi, eli tulossa on vähintäänkin lethalit seuraavalla vuorolla. Sinulla on pelissä Heartbeat, Top, 6 Islandia joista kolme on tapissa. Kädessä on Gifts, Treachery, Meditate, blankkoa. Gravella on Desire ja merkityksettömiä kortteja. Mitä teet?

a) Pelaat Giftsin hakien untappereita toivoen vastustajan antavan sinulle toisen niistä, johon riittää vielä manaa pelata.

b) Pelaat Treacheryn vastustajan mieheen toivoen, että vastus ei tajua käyttää Mutsia responssina.

c) Pelaat Meditaten toivoen, että nostat jotain.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa paavo3

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1281 : 28.01.10 - klo 22:00 »
Seuraa Magic the Puzzling.

Pelaat High Tide -comboa highlanderissa, vastustajalla on joku WW. Heartbeatin ansiosta vastustajasi pelasi edellisellä vuorolla Ranger of Eoksen hakien mm. Mother of Runesin tiskiin random nallejen kaveriksi, eli tulossa on vähintäänkin lethalit seuraavalla vuorolla. Sinulla on pelissä Heartbeat, Top, 6 Islandia joista kolme on tapissa. Kädessä on Gifts, Treachery, Meditate, blankkoa. Gravella on Desire ja merkityksettömiä kortteja. Mitä teet?

a) Pelaat Giftsin hakien untappereita toivoen vastustajan antavan sinulle toisen niistä, johon riittää vielä manaa pelata.

b) Pelaat Treacheryn vastustajan mieheen toivoen, että vastus ei tajua käyttää Mutsia responssina.

c) Pelaat Meditaten toivoen, että nostat jotain.

Kyl muakin vituttais jos mun High Tide-kombo pelais Concordant Crossroadsia.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1282 : 29.01.10 - klo 09:47 »
Seuraa Magic the Puzzling.

Pelaat High Tide -comboa highlanderissa, vastustajalla on joku WW. Heartbeatin ansiosta vastustajasi pelasi edellisellä vuorolla Ranger of Eoksen hakien mm. Mother of Runesin tiskiin random nallejen kaveriksi, eli tulossa on vähintäänkin lethalit seuraavalla vuorolla. Sinulla on pelissä Heartbeat, Top, 6 Islandia joista kolme on tapissa. Kädessä on Gifts, Treachery, Meditate, blankkoa. Gravella on Desire ja merkityksettömiä kortteja. Mitä teet?

a) Pelaat Giftsin hakien untappereita toivoen vastustajan antavan sinulle toisen niistä, johon riittää vielä manaa pelata.

b) Pelaat Treacheryn vastustajan mieheen toivoen, että vastus ei tajua käyttää Mutsia responssina.

c) Pelaat Meditaten toivoen, että nostat jotain.

Takerrun lihavoituihin. Eikö mutsi ollut summoning sick?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #1283 : 29.01.10 - klo 09:52 »
Vituttaa, kun ihmiset ei ymmärrä lukemaansa. Tai sitten eivät vain lue.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Hopo

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1284 : 29.01.10 - klo 09:54 »
Lainaus
Vituttaa, kun ihmiset
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Peikko

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1285 : 29.01.10 - klo 15:26 »
Seuraa Magic the Puzzling.

Pelaat High Tide -comboa highlanderissa, vastustajalla on joku WW. Heartbeatin ansiosta vastustajasi pelasi edellisellä vuorolla Ranger of Eoksen hakien mm. Mother of Runesin tiskiin random nallejen kaveriksi, eli tulossa on vähintäänkin lethalit seuraavalla vuorolla. Sinulla on pelissä Heartbeat, Top, 6 Islandia joista kolme on tapissa. Kädessä on Gifts, Treachery, Meditate, blankkoa. Gravella on Desire ja merkityksettömiä kortteja. Mitä teet?

a) Pelaat Giftsin hakien untappereita toivoen vastustajan antavan sinulle toisen niistä, johon riittää vielä manaa pelata.

b) Pelaat Treacheryn vastustajan mieheen toivoen, että vastus ei tajua käyttää Mutsia responssina.

c) Pelaat Meditaten toivoen, että nostat jotain.

Mikäli Äitikulta ei ole saikulla, ja olettaen että olet pelannut vuoron ländin, pelaa Treachery. Jää Gifts vielä varmistamaan kombon käyntiinlähdön.

Mikäli ländiä ei ole pelattu, Giftsaaaminen ja ländin bluffaaminen lienee ihan hyvä strategia. Toki jos toinen dekissä olevista untapperista johon manat riittää on Snap, Treacheryn pelaaminen on minusta fiksumpaa koska Snap kusee yhtälailla jos vastus tajuaa käyttää Äitiä. Tässä tapauksessa kuitenkin Meditate ja toppi voi tarjota tyhjää ja vaikka vastus kämmääkin, on ihan mahdollista että homma kuivuu kokoon.

Näkisin että Meditaten pelaaminen on vaihtoehto vain jos ländi on pelattu ja vastus on selvästi osoittanut osaavansa pelata.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1286 : 29.01.10 - klo 17:31 »
Ollaan omalla vuorolla ja landi on jo pelattu.

P.S. Kannattaa lukea koko viesti ja miettiä, miksi tämmöinen on postattu nimenomaan vitutusketjuun.

P.P.S. Valitsin itse vaihtoedon c)  :'(
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Nod

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1287 : 29.01.10 - klo 19:01 »
Wingo vituttaa.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1288 : 31.01.10 - klo 10:52 »
vituttaa kun eilinen prelika meni perseelleen, wee toka vika 47 pelaajasta-.-

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1289 : 31.01.10 - klo 12:24 »
vituttaa kun eilinen prelika meni perseelleen, wee toka vika 47 pelaajasta-.-
Elähä ny, mä olin myös toisiks viimene. Muutenki paskoja kortteja tuli... Paras joku Omnath, jee, senki hinta laskee huhujen mukaan.
Kaiken lisäks hävetti pelata yhen tytön kanssa kun sen kaa piti kommunikoida enkuks, ei sillä et mul ois paska enkku mutta kun lausun sitä niin huonosti. Mutta joo kyllä se tais mua ymmärtää ku ei tullu mitää probleemoja  :)
Ihan hauska kokemushan tuo prellu oli ku kävin siellä ekaa kertaa.
Landfall deckillä koetin mennä, yks tasapeli ja 3 häviötä  ;D
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.