Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291279 kertaa)

0 jäsentä ja 24 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Temppi88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1650 : 27.06.10 - klo 23:06 »
Vituttaa puusilmätuomarit, jotka Argentiina - Meksiko peliä tuomitsevat. Hankkisivat lasit jos ei muuten näe! Paitsio mikä paitsio ja maali hyväksytään. Ja se maali oli kuulemma näytetty stadionin isoilla näytöillä hidastettuna (vaikka niin ei saisi tehdä.) Kaikki näki sen hidastettuna ja ei mitään vaikutusta.

EDIT: Ja vituttaa kun Meksiko tuosta tuskin nousee ja olis ollu hienoa nähdä Meksiko Argentiinan sijaan jatkossa.
« Viimeksi muokattu: 27.06.10 - klo 23:08 kirjoittanut Temppi88 »

Poissa Stefan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1651 : 01.07.10 - klo 00:13 »
Kuplajuomahyökkäys tuhosi kansion. Puolet korteista meni paskaksi. Ripeiden pelastustoimenpiteiden avulla sain kuitenkin arvokortit säästettyä, ja roskiin joutui vain kasa bulkkirareja. Nyt vituttaa lähinnä käyttökelvoton kansio, eli f2f partauksen tilapäinen vaikeus.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1652 : 01.07.10 - klo 22:56 »
Vituttaa spoilereita lukevat pelaajat nojatuolianalyytikot.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa jhavuka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1653 : 02.07.10 - klo 10:01 »
Vituttaa spoilereita lukevat pelaajat nojatuolianalyytikot.

Tämä ja ansiokas keskustelu turnauspalkinnoista.

Poissa lottotonttu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1654 : 02.07.10 - klo 13:33 »
Vituttaa, kun ei voi magioida.

Poissa KukistajA

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1655 : 05.07.10 - klo 11:11 »
Faksilaite. Olen varma että yli 50% työperäisestä stressistä johtuu ko. laitteen käytöstä. Kiva että meillä on laajakaistayhteydet ja mahdollisuus digitaaliseen tiedonsiirtoon (kyllä, jopa kuvien tai "skannien"  :o) mutta lähetelläänpä nyt kuitenkin puhelinlinjoja pitkin, että vastaanottaja voi olla varattu, numero voi olla kirjotettu päin persikkaa, paperi/muste voi olla loppu, tai muuten vaan lähetys / vastaanottaminen ei onnistu, ja saat vain kryptisen tulosteen (mikäli mustetta / paperia on...) jonka informaatioarvo aiheen tiimoilta on pyöreä 0.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa Omni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1656 : 05.07.10 - klo 17:55 »
Faksilaite. Olen varma että yli 50% työperäisestä stressistä johtuu ko. laitteen käytöstä. Kiva että meillä on laajakaistayhteydet ja mahdollisuus digitaaliseen tiedonsiirtoon (kyllä, jopa kuvien tai "skannien"  :o) mutta lähetelläänpä nyt kuitenkin puhelinlinjoja pitkin, että vastaanottaja voi olla varattu, numero voi olla kirjotettu päin persikkaa, paperi/muste voi olla loppu, tai muuten vaan lähetys / vastaanottaminen ei onnistu, ja saat vain kryptisen tulosteen (mikäli mustetta / paperia on...) jonka informaatioarvo aiheen tiimoilta on pyöreä 0.

Kuulostaa ihan siltä perinteiseltä "näin nämä asiat on aina tehty ja näin ne tehdään myös nyt"-asenteelta... Taitaapi esiintyä joka ikisellä alalla tätä samaa jääräpäisyyttä ainakin jossain määrin... Itsellä paljon huonoja kokemuksia tällaisesta.

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1657 : 08.07.10 - klo 09:01 »
Työpaikan keskilämpö pyörii siellä 30+ Celsiuksen luokissa... alkaa hieman ahdistamaan pikkuhiljaa.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1658 : 08.07.10 - klo 09:41 »
Työpaikan keskilämpö pyörii siellä 30+ Celsiuksen luokissa... alkaa hieman ahdistamaan pikkuhiljaa.

Häähää, Fantsun varastolla on aina miellyttävän viileetä!

Itseäni vituttaa ihmiset jotka ei jaksa odottaa yön yli ennenkuin vetävät johtopäätöksiä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1659 : 08.07.10 - klo 11:15 »
Työpaikan keskilämpö pyörii siellä 30+ Celsiuksen luokissa... alkaa hieman ahdistamaan pikkuhiljaa.
Tarkoituksena olisi ottaa saha käteen ja mennä metsään pariksi tunniksi. Näissä helteissä se on totaalinen mahdottomuus, kävelin ujon lenkin koiran kanssa ja nyt jo olen läpimärkä hiestä.

Tuulisi edes jotenkuten. Paska sää, parempi olo oli pakkasella.

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1660 : 08.07.10 - klo 14:26 »
Enää 4 aamua siviilissä  :'(

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1661 : 09.07.10 - klo 06:48 »
Työpaikan keskilämpö pyörii siellä 30+ Celsiuksen luokissa... alkaa hieman ahdistamaan pikkuhiljaa.
Tarkoituksena olisi ottaa saha käteen ja mennä metsään pariksi tunniksi. Näissä helteissä se on totaalinen mahdottomuus, kävelin ujon lenkin koiran kanssa ja nyt jo olen läpimärkä hiestä.

Tuulisi edes jotenkuten. Paska sää, parempi olo oli pakkasella.

8 kerrosta korkeilla huputetuilla rakennustelineillä töissä. Suojavarusteita koko lailla pakko pitää päällä koko ajan, fyysisesti melko raskasta työtä ja ilma ei kierrä yhtään. Tästä on kevyt kenttävitutus tehty.  :'(
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1662 : 09.07.10 - klo 08:18 »
Työpaikan keskilämpö pyörii siellä 30+ Celsiuksen luokissa... alkaa hieman ahdistamaan pikkuhiljaa.
Tarkoituksena olisi ottaa saha käteen ja mennä metsään pariksi tunniksi. Näissä helteissä se on totaalinen mahdottomuus, kävelin ujon lenkin koiran kanssa ja nyt jo olen läpimärkä hiestä.

Tuulisi edes jotenkuten. Paska sää, parempi olo oli pakkasella.

8 kerrosta korkeilla huputetuilla rakennustelineillä töissä. Suojavarusteita koko lailla pakko pitää päällä koko ajan, fyysisesti melko raskasta työtä ja ilma ei kierrä yhtään. Tästä on kevyt kenttävitutus tehty.  :'(

Jees on tullut tuotakin kokeiltua, ei tosissaan mitään viileintä puuhaa... meillä sentään yrittää tuulettimet viilentää töissä, epäonnistuen siinä suht pahasti tosin.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Karhumies

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1663 : 09.07.10 - klo 12:01 »
Paskan lapiointi 30+ asteisessa navetassa vituttaa. Onneksi sain viikonlopun järjesteltyä vapaaksi töistä.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1664 : 12.07.10 - klo 00:12 »
Howard Webb. Mä luulin tänään olevani huono tuomari, mutta onneks Englannista löytyy vielä paskempi kalju jätkä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa SnowCrow

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1665 : 12.07.10 - klo 00:31 »
Taitaa olla eka kerta kun tähän ketjuun kirjotan mitään. Eikä varmaan edes tarvitse sanoa, mikä vituttaa.

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1666 : 12.07.10 - klo 01:07 »
Howard Webb. Mä luulin tänään olevani huono tuomari, mutta onneks Englannista löytyy vielä paskempi kalju jätkä.

komppaan tätä, mäki olisin ollu parempi ja mulla on myös runsaasti enemmän tukkaa.  Uskomattoman paska jätkä tämä Webb... kai FIFA luuli että automaattisesti kaikki kaljut tuomarit on hyviä, ne tosin unohti että pitää olla myös Italialainen.

Poissa Arcane

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1667 : 12.07.10 - klo 01:18 »
Vituttaa kohina jalkapallosta joka paikassa. Ei tämä muuten vituttaisi, mutta kun ei osaa sanoa asiaan juuta ja jaata, kun ei sitä vaan itseä kiinnosta tapittaa futista... sama juttu jokaisen isomman urheilutapahtuman kanssa. Käytännössä voisi melkein muut sanoa, että minua ärsyttää minä itse, koska en vain kiinnostu penkkiurheilusta, ja vielä vähemmän tuomareista ja filmaamisista itkemisistä.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1668 : 12.07.10 - klo 11:20 »
Eilen vitutti lähteä Amsterdamista päivällä kohti Suomea..

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1669 : 12.07.10 - klo 11:22 »
Hello I'm Taylor from Twilight-Saga and you're listening to Spotify!

Niin ja Andres Iniesta niinku kaikkia muitaki.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1670 : 12.07.10 - klo 12:15 »
Hello I'm Taylor from Twilight-Saga and you're listening to Spotify!


Alors On Danse on pirtein aneemisin kesähitti!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1671 : 12.07.10 - klo 12:23 »
Howard Webb. Mä luulin tänään olevani huono tuomari, mutta onneks Englannista löytyy vielä paskempi kalju jätkä.

komppaan tätä, mäki olisin ollu parempi ja mulla on myös runsaasti enemmän tukkaa.  Uskomattoman paska jätkä tämä Webb... kai FIFA luuli että automaattisesti kaikki kaljut tuomarit on hyviä, ne tosin unohti että pitää olla myös Italialainen.

Jeps oli kyllä facepalmin paikka useampaan otteeseen eilen illalla.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1672 : 12.07.10 - klo 19:05 »
Hello I'm Taylor from Twilight-Saga and you're listening to Spotify!

Herra Lautner ja hammasvammaset vituttaa täälläkin.

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1673 : 12.07.10 - klo 19:36 »
sen verta kuuma että joutuu pitämään ikkunoita auki ja jäätelöauto on kolunnu viimeset neljä tuntia ympäri lähikortteleita. molemmat vituttaa...

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1674 : 12.07.10 - klo 20:54 »
Pakasta NOSTETAAN, boosterista AVATAAN, molemmista KUORITAAN.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa marke

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1675 : 13.07.10 - klo 18:38 »
Eipä tämä sinällään vituta, mutta lähinnä ihmetyttää:

Se, että on maksanut jostain lapuista aikanaan ylihintaa, ja wizards lyö mm. formaattimuutoksilla korttien hinnat alas, tarkoittaa ihan päinvastaista kuin sitä, että lapuista saisi saman ylihinnan takaisin. Tyhmä ei ole se joka pyytää, ja ainahan sitä kantsii koittaa. Mutta onkohan nyt vähän liian paksu kesäparta kasvanut innokkaimille? Magiccardmarket ja Poromagia ovat molemmat niin helppoja ja varmoja käyttää, että eiköhän suurin osa forumin käyttäjistä tiedä mitä korteista kannattaa maksaa.

Enkä siis viittaa kehenkään yksittäiseen henkilöön. Mutta jos käyttäjällä X on ~20 tms. myyntikortin valikoima ja hinnat samat (tai korkeammat) kuin paikoissa joista saa lisäksi kaiken muunkin tarvitsemansa, niin varmaan aika itsestäänselvää kumman vaihtoehdon valitsee. 

Miksi tästä kannattaa sitten kitistä? No empä tiedä, mutta forumin myyntiosasto  on ostajalle "ilmiön" myötä aika käyttökelvoton. Vetoan käyttäjiin. Ihan kiva kuitenkin, että saa maksuttomasti ilmoitella myyntinsä jne.
Comeback (?)

Poissa konaldinho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1676 : 13.07.10 - klo 21:06 »
vituttaa ku miulta pöllittiin puhelin.

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1677 : 15.07.10 - klo 00:05 »
Tuossa parkkipaikalla on SKEITTAAJIA?! Ei kyllä ole luottoa yhtään näihin nykynuoriin, saatana.

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1678 : 15.07.10 - klo 19:08 »
KILIRIMPSIS ja SM-kisojen dekkivalintaprosessi.

Poissa Stils

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1679 : 16.07.10 - klo 00:07 »
Matala uutiskynnys.

"Kiista Veeti-mammutin peniksestä varjostaa perjantaina alkavia Kuopion asuntomessuja."