Poromagia

Äänestys

Pelini Kesto:

pöh, maksimissaan 10min
21 (29.6%)
hmm.. jotain 20min
39 (54.9%)
pakkani ansiosta tylsät päivät lentävät kuin siivillä
11 (15.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 68

Äänestys päättynyt: 19.07.04 - klo 11:46

Kirjoittaja Aihe: Kauanko mtg pelisi kestävät  (Luettu 6055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonzza

Kauanko mtg pelisi kestävät
« : 19.07.04 - klo 11:46 »
ajattelin tehä tämmösen kun eilen pelasin T1 kahteen voittoon pelin kaveriani vastaan U/r control vs.parfait.
kaverini voitti 1-2 ja pelit kesti yhteensä noin 2h (skuuppasinkin yhden pelin) ;)
eli kauanko omat pelisi (siis 1peli) kestää. kommentoida voi vapaasti
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa Nesaja

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #1 : 19.07.04 - klo 12:08 »
Mun pelit kestää jotain 20 minsaa, vaikkakin riippuu millä pakalla oon liikenteessä.
Those who fear darkness have never seen what light can do.

Poissa DogMeat

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #2 : 19.07.04 - klo 12:14 »
Tjooh, Casualit tuppaa venähtää joskus muutaman tunnin peliksi jopa jos on useampi pelaaja kun porukka tekee vaihtokauppoja loitsuilla (esim, enchanttaa toisten sotilaita ja parantaa toisaan vastalahjaksi) ja tekee liittoja...  Joskus ne on 5min juttuja kans.

EDIT: Pisin peli on kai 6 tuntia

Poissa Warden

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #3 : 19.07.04 - klo 15:16 »
Lainaus käyttäjältä: "DogMeat"


EDIT: Pisin peli on kai 6 tuntia


Täh ? Eikö deck lopu kesken jo tossa ajassa ?  o_O

Ite oon pelannu kaveriporukassa semmosii 2 tunnin pelei ffa:na
ja aina ku "pieksee" toisen , saa 1 victorypointin ( saa 5 lifee ja lopussa kenellä on eniten v-pointtei , woittaa pelin ) eli pitkii peleistä tulee  ;) victorypointtien awulla peleistä tulee pitempii ja siinä on kanssa semmosta taktikointia , keneen hyäkkää sun muuta .
Yleensä 1ws1 pelit on semmosii 5-25 min , vähä riippuu wastustajan deckist
Share your destiny with me

Have ja Want

Poissa mishrak

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #4 : 19.07.04 - klo 15:19 »
No yleensä 10-20 min, pisin peli kyllä oli yli 6 tuntia, eikä edes loppunut vielä, aika vaan loppu niin piti lopettaa kesken :D

Poissa DogMeat

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #5 : 19.07.04 - klo 15:25 »
6 tunnin salaisuus meillä: Feldon's Canet ym.  :D

Poissa mishrak

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #6 : 19.07.04 - klo 15:35 »
Thran Foundryt toimii kansa hyvin.

Poissa xapanthe

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #7 : 19.07.04 - klo 18:30 »
Kikkailen U/R/A deckillä noin 30-60min / peli. Se kestää, mutta voitto on yleensä kohtuu varma
xapan Have/want

Poissa Farseer

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #8 : 19.07.04 - klo 22:02 »
Yleensä kestää n. 10-30 minuuttia mutta jos on kontrollipakka niin voi mennä type 2-pakallanikin paljon pidempään, hyvinkin tunti menee. Erityisesti jos pistäisin pakkani voittokeinoksi ensi kerralla reminiscit ja vastustajan dekkaamisen  suunnilleen vuorolla 55 :D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa dsgds

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #9 : 20.07.04 - klo 01:09 »
oon pelannu yhen 7,30h tunnin matsin 7 pelaajan kaaoksessa
i am kind a SUPER SAYIAN

Poissa Juzam Djinn

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #10 : 02.12.04 - klo 10:41 »
Muutaman minuutin pelejä yleensä, riippuu että millä itse pelaa ja millä kaveri pelaa ja montako pelaajaa pelis on. jos toisella on sinine control ja sitä rataa, voi kestää pitkäänkin. Tai sitten jos pelaa elffillä ja rupee leikkimään laatan kanssa, niin voi dekcin tyhjenemiseen kuluakin aikaa

Poissa instiqma

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #11 : 02.12.04 - klo 16:22 »
t1 Dragonilla kun pelaa niin pelit kestää oikeastaan max. 15min, joskus jopa n. minuutin. :D

EDIT: Riippuen tietysti mistä lasketaan. Siitä kun heitetään noppaa vai siitä kun eka lappu lyödään pöytään.

Poissa Headless1

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #12 : 01.02.05 - klo 15:47 »
yleensä 1 vs 1 peleissä menee joku 10-30min
emperorissa menee helposti tunti pari
olisi kyllä hieno kokemus pelata samaa peliä joku 6 tuntia en ole sitä vielä kokenut ehkä se johtuu pelaajien puutteesta

Poissa Ikiolo

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #13 : 14.04.05 - klo 20:28 »
Mä pyrin tais siis minä ja mun pakat pyrkii nopeaan voittoon. Usein vielä jos voitto tulee nin se tulee nopeasti, mutta joskus saa vääntää kauemminkin.

Kaks parasta suoritusta oli voitto Mopo contrtollista 4:llä mun vuorolla ^^ (R/G rush pakka) Ja sitten kidutus peli jossa vein kaverini keräämät 130 elämää pois ja voitin. (B/W pestilence pakka)

Mä pidän enemmän sellasista nopeista peleistä, missä ei tarvitse varata loitsuarsenaali vaan sen takia, että vastustajalla on nitä counterspellejä, mutta kuka pitää mistäkin. Eihän pitkä peli välttämättä vaadi sitä sinistä, mutta yleensä näin tuppaa olemaan. Ainakin täällä päin.

Poissa Sedien

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #14 : 16.04.05 - klo 18:14 »
Mulla pisin peli jatkuis periaatteessa vieläkin, ellei oltais kaverin kanssa sitä keskeytetty. Tilanne oli sellanen ettei kumpikaan voinut hävitä eikä voittaa, kiitos Platinum Angelien, mitkä molemmilla oli tiskissä. :) Tää peli pelattii joskus dst:n aikoihin..

Poissa Excaliburr

Kauanko mtg pelisi kestävät
« Vastaus #15 : 16.04.05 - klo 20:01 »
1-165min. Kuten näkyy, 2h 45Žmin on pisin, lyhyin 1 min.