Poromagia

Äänestys

Hienoimmat kuvat...?

Ice Age -blokki (IA,HL,AL)?
3 (6.8%)
Mirage-blokki (MI,VI,WL)?
6 (13.6%)
Rath-blokki (TE,SH,EX)?
1 (2.3%)
Urza-blokki (US,UL,UD)?
15 (34.1%)
Masques-blokki (MM,NE,PR)?
1 (2.3%)
Invasion-blokki (IN,PS,AP)?
1 (2.3%)
Odyssey-blokki (OD,TO,JU)?
3 (6.8%)
Onslaught-blokki (ON,LE,SC)?
6 (13.6%)
Mirrodin-blokki (MR,DS,FD)?
4 (9.1%)
Vaiko jokin vanhempi sarja? Mikä?
4 (9.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 44

Äänestys päättynyt: 16.08.04 - klo 14:26

Kirjoittaja Aihe: Hienoin blokki???  (Luettu 6559 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa anatoli

Hienoin blokki???
« : 16.08.04 - klo 14:26 »
Missä blokissa on mielestäsi hienoimmat kuvat...?

Poissa DogMeat

Hienoin blokki???
« Vastaus #1 : 16.08.04 - klo 17:20 »
En osaa sanoa vielä, kun en nyt jaksa miettiä oikein olan takaa tuota, joten en äänestä vielä :)

Poissa ilpo

jeah
« Vastaus #2 : 16.08.04 - klo 18:34 »
Bazaar of Baghdad ja Library of Alexandria ovat niin hienoja kortteja, että pisteet menee Arabian Nightsille.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa xapanthe

Hienoin blokki???
« Vastaus #3 : 16.08.04 - klo 18:46 »
Hmmh.. Kyllä se on se Urza blocki!

Niin kauniita kuvia, että housut ei enää pysy jalassa ;) (Morphling, Tolarian Academy, Ron Spencerin lappuja, Stroke of Genius, Masticore, Powder Keg)

Kaikki hienoja lappuja, tykkään varsinkin Urza's Sagan ns. rataslogosta.
xapan Have/want

Poissa DogMeat

Hienoin blokki???
« Vastaus #4 : 16.08.04 - klo 20:12 »
Ehkäpä tuo invasion, johon nyt sit votesin...  Lähinnä se planeshift siinä (joku ei nyt toimi ja näppis tilttas tai jotai; joten en nyt voi kirjottaa enempää kun merkitkää ei toimi oikein Mur Mur)

Poissa Teukku

Hienoin blokki???
« Vastaus #5 : 16.08.04 - klo 21:06 »
Joo.. Täytyy kattoo kun toi uus Kamigawa -block tulee. Se varmaan ei tuota pettymystä.
The key to winning any fight is simply staying alive.

Poissa Farseer

Hienoin blokki???
« Vastaus #6 : 16.08.04 - klo 21:34 »
Kyl täytyy sanoa että vanha suosikkini odyssey-blokki jyrää, vaikkakin mirrodin-blokissa on hienoimmat ländit (erityisesti foilit).
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa _nauku_

Hienoin blokki???
« Vastaus #7 : 17.08.04 - klo 09:00 »
Arabian nights roks ass

Poissa xapanthe

Hienoin blokki???
« Vastaus #8 : 17.08.04 - klo 10:07 »
Teukku: Voin kyllä uskaltaa väittää, että champions of kamigawa tuottaa suurta pettymystä. Ainakin mitä olen tähän mennessä siitä artikkeleita lukenut.
xapan Have/want

Poissa duracel

Hienoin blokki???
« Vastaus #9 : 17.08.04 - klo 11:27 »
Voisitko kertoa mitä artikkeleita olet lukenut?

Ja Teukku tarkoitti varmaankin ChK:n taidetta, koska siitähän tässä ketjussa on kyse (tai sitten olen vaihteeksi pihalla). Ihmettelen, jos jossain on nimenomaan ollut artikkeli Champions of Kamigawan taiteen huonoudesta. :)

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Kivenkantaja

Hienoin blokki???
« Vastaus #10 : 17.08.04 - klo 12:34 »
Lainaus käyttäjältä: "duracel"

Ja Teukku tarkoitti varmaankin ChK:n taidetta, koska siitähän tässä ketjussa on kyse (tai sitten olen vaihteeksi pihalla). Ihmettelen, jos jossain on nimenomaan ollut artikkeli Champions of Kamigawan taiteen huonoudesta. :)i


Varsinkin kun R. Guay on taas kuvittamassa. Hurrah.

Poissa xapanthe

Hienoin blokki???
« Vastaus #11 : 17.08.04 - klo 13:11 »
Artikkeleissa on puhuttu itse sarjasta ja mitä sinne tulee, myös USEITA kuvia näkynyt. Se näytti oikeastaan aika hirveältä :(

Rebecca Guay on milestäni kohtuullisen huono kuvittamaan, mutte se on vain minun mielipiteeni  o_O
xapan Have/want

Poissa duracel

Hienoin blokki???
« Vastaus #12 : 17.08.04 - klo 15:22 »
Toistan. Voitko kertoa missä näitä artikkeleita on? :)

Itse en ole nähnyt juurikaan Wizardsin julkaisemia artikkeleita ja muut voinee tässä vaiheessa jättää omaan arvoonsa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa ovinomi

Hienoin blokki???
« Vastaus #13 : 17.08.04 - klo 15:34 »
Ice Age aikaiset kuvat ovat ainakin minun mielestä kiehtovia. Ne ovat paljon yksilöllisempiä kuin uudemmat ja niissä on mielestäni paljon enemmän tunnelmaa. Myönnän ettei vanhempien korttien kuvien taide ole yhtä huolella tehtyä kuin uudemmissa, mutta silti niissä on sitä jotain mitä uusista korteista ei löydy.

Rebecca Guayn taiteelle annan taas ehdottomasti oman kannatukseni. Harmi vaan, että hänen kuviaan löytyy harvoin kovimpien korttien seasta.

Poissa xapanthe

Hienoin blokki???
« Vastaus #14 : 17.08.04 - klo 16:04 »
En muista missä artikkeleita, mutta on pari sivua jotka ovat CoK:lle tarkoitettu. En tiedä wizardsien osaa siihen, mutta näyttää vakuuttavalta. www.mtgnews.com on yksi paikka josta näkynee parisen kuva jne. mutta se ei ole ainoa josta niitä kuvia löytyy. En muista missä on lisää enkä muista tosiaan artikkelien URLeja
xapan Have/want

Poissa xapanthe

Hienoin blokki???
« Vastaus #15 : 17.08.04 - klo 16:06 »
Ovinomi: Totta, harvemmin on näissä käyttiksissä rebecan käsialaa, mutta yksi lappu, jonka Rebecca on piirtänyt, ja joka on mieleeni (kuvasta puhutaan): Commander Eesha, joka myös on minun avatarini ;)
xapan Have/want

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Hienoin blokki???
« Vastaus #16 : 17.08.04 - klo 16:16 »
Guyan maalaama Serra Angel on yksinkertaisesti tyylikkäin artti mitä on vastaan tähän mennessä tullut, joten minua ei ainakaan haittaa jos hänen taiteellaan varustettua tavaraa tulee lisää Kamigawa blokissa. Muutenkin uskon että kyseinen blokki tulee olemaan sekä fleivöriltään että taiteeltaan huomattavasti Mirrodiniä parempi. Ehkä saamme NINJOJA!!!1
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Teukku

Hienoin blokki???
« Vastaus #17 : 17.08.04 - klo 16:27 »
Ainakaan Mtg ei oo julkistanut mitään virallista kuvaa/ artikkelia koskien Kamigawa -blockkia.  Mä en ainakaan luota kuin tuon sivun tietoihin http://www.wizards.com/magic/displayexpansion.asp?set=chk&page=1
The key to winning any fight is simply staying alive.

Poissa oltrak

Hienoin blokki???
« Vastaus #18 : 18.08.04 - klo 13:06 »
Olen Ovinomin linjalla, aikaisemmin korttien taiteessa oli vähän enemmän särmää. Mutta eipä varmaan ole toivoa, että Drew Tuckerin kaltaisia tunnelmoijia enää palkattaisiin. Eihän lapset sellaisia ymmärrä. Ääneni meneekin Mirage-blokille.

Tosin Urzaosastollekin pitää antaa vähän kannatusääniä (joskaan ei millekään Academylle tai Strokelle, jotka eivät näytä hyvältä edes foilattuina - ja tämä ei ole mielipide vain totuus :D ), nimittäin musta ei ole tuntunut koskaan yhtä vaikuttavalta kuin juuri Sagassa. Pelatkaa vaikka Swamp, Ritual, Priest of Gix ja Sanguine Guard niin johan alkaa Phyrexia tuntumaan rajulta paikalta. Mainittakoon myös ainoat neljä korttiansa Sagassa piirtänyt H. G. Higgenbotham.

Poissa duracel

Hienoin blokki???
« Vastaus #19 : 18.08.04 - klo 14:12 »
Äänestin Mirage-blockia vain ja ainoastaan Baarimikon vuoksi. Ei niin hyvää kuvaa kuin Baarimikossa!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Dark Knight

.
« Vastaus #20 : 23.08.04 - klo 11:13 »
Vaikka puolustelinkin Mirrodinin foilikortteja, ni siitä huolimatta Urza vetää voitin ja sitten tulee joko Invasion tai Mirrodin.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."