Poromagia

Äänestys

Kuinka monta kertaa olet nähnyt naisen pelaavan MTG:tä?

en kertaakaan
66 (46.8%)
kerran
27 (19.1%)
useammin
48 (34%)

Äänestäjiä yhteensä: 137

Äänestys päättynyt: 14.12.03 - klo 19:52

Kirjoittaja Aihe: Kauniimman sukupuolen MTG  (Luettu 16753 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #30 : 29.08.04 - klo 14:51 »
Dogmeat, sellasia ne vanhemmat on, tosin minun vahemmat oli erittäin innoissaan airsoft harrastuksestani, menin vapaaehtoisesti ulos juoksemaan ;)


Musiikista ei tule valitusta, koska ne ei ole mitään 70 vuotiaita kiihkouskovaisia jotka uskovat hevimusiikin olevan pirun tekosia ;)
xapan Have/want

Poissa Fantasialinna

Re: Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #31 : 31.08.04 - klo 18:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Squirrelman"
Ihan tämmöinen kysymys, että kuinka usein olet nähnyt naisen/tytön pelaavan MTG:tä? ITse en ole sitä 5-vuotisen pelailuni aikan nähnyt kertaakaan. Vastailkaa.



Fantasialinnalla on oma vakio-naispelaajansa. =)

Mutta totta on, että harva kauniimman sukupuolen edustaja pelaa. Linnalla käy pelaamassa 4 eri naispelaajaa, joista vain 1 säännöllisesti.

Poissa Planeteer

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #32 : 10.10.04 - klo 12:40 »
Hoh joo olen jossain safessa tai conissa nähnyt muutaman eukon pelaavan mtg:tä, mutta toivoisin etten olisi nähnyt, hehe. Tuntuu että mtg:tä pelaavilla eukoilla on kaikilla ainakin yksi sama piirre...

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #33 : 10.10.04 - klo 12:41 »
Mikä? Kaikki on: Kauniita? Rumia? Tyhmiä? Älykkäitä?
xapan Have/want

Poissa z00ze

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #34 : 12.10.04 - klo 10:26 »
"ei niin missi kelpoisia" ?
-
Maaku83: laitappas tyttärelles joku kunnon rare (call of herd tjsp.) käteen ja videokamera pyörimään. :D
Ja sit nettiin jakoon: "The ultimate slaying movie: Whole Herd!"
Ja suosio on taattu! Kyllä sillä pari oscaria tulee.



[ehhehehheheeheheheh]
Mörkö

Poissa Ragorn

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #35 : 12.10.04 - klo 18:30 »
Safessa on niitä naisia ollut aina silloin tällöin...

Poissa maybach

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #36 : 12.10.04 - klo 22:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Planeteer"
Hoh joo olen jossain safessa tai conissa nähnyt muutaman eukon pelaavan mtg:tä, mutta toivoisin etten olisi nähnyt, hehe. Tuntuu että mtg:tä pelaavilla eukoilla on kaikilla ainakin yksi sama piirre...


Jeesus kristus, mitä välii sillä on minkä näkösiä ne on?
Mukavaa vaan et löytäneet näin jalon harrastuksen  :D

Ja onhan tää vaa leikkiä. (niinkuin iskä jakso muistutella aikoinaan)
Mut so what? tykkään leikkiä mätsik lappusilla. Olen siis lapsi?

Korttipelit menee melkein kaikkialla pokemonina, enkä yleensä julkisilla paikoilla tai tuntemattomampien seurassa mainosta pelaavani korttipelejä, se kun lyö sen nörtti leiman niin helposti. Eikä se oo kivaa, kun se ei oo totta. ( hei! oikeesti! :D )

"Harrastan keräilykorttipelejä ja tietokonetta" on vaan niin totaalinen vastaus.


Sotaleikit 4evah!

Sotahan on ainoa asia mikä erottaa ihmiset eläimistä  ;)
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #37 : 12.10.04 - klo 23:06 »
Tää threadi kyllä räjäyttää mun tajunnan  :/
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa smo

11 tunnin työpäivän jälkeen raaka ja verinen tilitys...
« Vastaus #38 : 12.10.04 - klo 23:23 »
Vaikka kaljamahan omaavana uroksena arvostelenkin kaveri porukassa naisväkeä heidän viostaan, niin ei sitä kannata tälläisellä yleisellä foorumilla harrastaa. Välillä tulee heitettyä siellä kaveri porukassa jotakin suhteellisen törkeää, koska yleinen "kyll mä oon äijä"-imago on kumminkin pidettävä koossa. Illalla luonnollisesti itken itseni uneen.

Kohta naisväki hyökkää tänne ja toteaa: "Sehän on kaljamaha!" ja silloin saatte aiheutettua märkivät haavan sieluuni. Ainakin melkein...

Ja lopuksi supi suomalaiseen tapaan pyydän ant...ks...i...örinää...

Kas noin! On se niin helppoa!

Poissa Sunfire

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #39 : 15.10.04 - klo 09:56 »
Itse pelaan lähinnä porukassa, jossa on yleensä mukana 2 naista/tyttö. Eivät ne niin harvinaisia kuitenkaan ole,ettei löytyisi  ;)

Poissa Drikon

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #40 : 15.10.04 - klo 10:31 »
kemistä tiedän 1 jolla on 2 elffiä (kaveri anto säälistä kun ne oli sen mielestä kauniita)

ja yksi pohjolan sanomien likka kokeili sitä meidän MTG kerhossa kun kävi haastattelemassa

Poissa mora

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #41 : 18.10.04 - klo 10:38 »
naisille pitäisi järkätä MTG teemapäiviä: Magic for women saturday :)  learn how and why to play card games :)
vaikka joku nainen haluaisikin pelata korttia, ei hän välttämättä välitä  tulla kyselmään sääntöjä kesken peli rientojen :/ , jos hän ei muualta oppisi pelaamaan,vai? :)

Poissa Ziilot

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #42 : 19.10.04 - klo 13:43 »
hassu juttu

Poissa Wandall87

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #43 : 23.10.04 - klo 18:08 »
minäkin tunnen odottakaas... kaksi naispelaajaa... eivät tosin taida olla edes casual pelaajia...

(mikäli olen ymmärtänyt että casual o sellainen kotipelaaja joka sillo tällö käy josai turnaukses...)
Terveisin Turun "THE Wandall"

Poissa Spiritmonger

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #44 : 25.10.04 - klo 00:39 »
Tunnen muutaman naisen joka pelailee ... ja voin sanoa ettei tuo "missikelpoisuus" väittämä ihan kaikkiin päde ... eli joukossa myös serran enkeleitä ;) . Osa noista naikkosista kyllä keskittyy enemmän keräämiseen ku pelaamiseen. Kun eivät kuulemma jaksa tuhertaa dekkien parissa

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #45 : 25.10.04 - klo 11:01 »
Maanantaiaamun kunniaksi totean, että valitettavasti miespuolisista Magic-pelaajista suuri osa on rasvaisia nörttejä, joista ns. missikelpoiset nais-ihmiset pysyvät syystäkin kaukana. Joten olkaa onnellisia että edes me rumat Magic-naiset siedämme teidän seuraanne.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa xapanthe

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #46 : 25.10.04 - klo 12:40 »
snif :( nyt kyllä jkk potkaisit alas.
xapan Have/want

Poissa Nod

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #47 : 26.10.04 - klo 19:38 »
Naisia näkee aina välillä pelailevan mtg:tä. Ei se mahottoman harvinaista ole, mutta turnauspelaamiseen eivät tule mukaan.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa mordere

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #48 : 06.12.04 - klo 22:40 »
No yrittäkääs sitten antaa itsestänne postiivista kuvaa. Minä olen itse tuputtanut ystävättärilleni tätä jaloa pahvilappuharrastetta ja muutama on jopa innostunutkin. Joku nyt ottaa ja alkaa järjestää vaikka Safessa naisille pelejä. Eiks jee?

Kun ei sitä viitsi tulla istumaan kuumaan koppiin miesten kanssa jotka tulee naureskelemaan olan ylitse kun joku palikoi ihan olan takaa. Se ei todellakaan ole omiaan innostamaan harrastuksen pariin. Ja siksi toisekseen, ne muutamat kerrat kun olen Safella käynyt turnauksia katsomassa, olen osakseni saanut lähinnä ikäviä mulkaisuja kun yritän seurata peliä.
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.

Poissa Anssi

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #49 : 07.12.04 - klo 16:05 »
Lainaus käyttäjältä: "mordere"
No yrittäkääs sitten antaa itsestänne postiivista kuvaa. Minä olen itse tuputtanut ystävättärilleni tätä jaloa pahvilappuharrastetta ja muutama on jopa innostunutkin. Joku nyt ottaa ja alkaa järjestää vaikka Safessa naisille pelejä. Eiks jee?

Kun ei sitä viitsi tulla istumaan kuumaan koppiin miesten kanssa jotka tulee naureskelemaan olan ylitse kun joku palikoi ihan olan takaa. Se ei todellakaan ole omiaan innostamaan harrastuksen pariin. Ja siksi toisekseen, ne muutamat kerrat kun olen Safella käynyt turnauksia katsomassa, olen osakseni saanut lähinnä ikäviä mulkaisuja kun yritän seurata peliä.


No, jos sinne tulee vaan tulee tulee turnausta vilkaisemaan, niin silloin porukka siellä ajattelee sinun olevan joku random-henkilö, joka on vain tullut  
ostamaan leffaevästä ja samalla katsomaan mitä siellä tapahtuu. Ei kai kukaan kiellä tulemasta vaikka perjantaina FNM:iin pelaamaan?
Nyt lauantaina on Safessa 'aloittelija-T2', sinne vain kaverit mukaan.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa henward

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #50 : 07.12.04 - klo 17:35 »
Meillä oli Oulussa Unhinged prelikassa tyttö pelaamassa. Hän tosin oli erään pelaajan pikkusisko. Pärjäsikin vallan hyvin, tuli toiseksi. Luulisin että tuli pelaamaan kun kerran oli tällänen hauskempi setti mitä pelata. Joo, ja lisäksi hän vielä miellyttää silmää  ;) .

Omallekin pikkusiskolle on tullut opetettua vähän pelaamaan, se ei vaan siitä oikein innostu, kun "emmä osaa, ja nuissa korteissa on vaikeita enklannin sanoja, mää varmasti häviän"

Sen verran olen naispuolisia immeisiä nähnyt lappu kädessä.

Poissa mordere

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #51 : 07.12.04 - klo 22:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Andar"

No, jos sinne tulee vaan tulee tulee turnausta vilkaisemaan, niin silloin porukka siellä ajattelee sinun olevan joku random-henkilö, joka on vain tullut  
ostamaan leffaevästä ja samalla katsomaan mitä siellä tapahtuu. Ei kai kukaan kiellä tulemasta vaikka perjantaina FNM:iin pelaamaan?
Nyt lauantaina on Safessa 'aloittelija-T2', sinne vain kaverit mukaan.


Perjantaisin ei koulun takia ehdi -btw

Olin minä siellä reilun tunnin. Yritin olla söpö ja kiinnostunut, mutta kun omaltakin poikaystävältä saa osakseen lähinnä ärtyneitä örähdyksiä kun kurkkii olan ylitse peliä. Elekeetten syytelkö vainen meitä femakoita.
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #52 : 07.12.04 - klo 23:02 »
Pitäisköhän tässä sitten järjestää joku naisten turnaus/kortti-ilta Safessa ja vaikka Tonin luvalla heittää ilkeilevät miehet ulos...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa mordere

Kauniimman sukupuolen MTG
« Vastaus #53 : 08.12.04 - klo 08:11 »
*chant* juu! Minä tulossa ehdottomasti ^^ Ja varmaan saa pari muutakin innostumaan ideasta.

Ukothan voi olla sillä palloilemassa seassa. (siis tekemässä sitä mitä femakot yleensä), jos antaa naisille 'etuajo-oikeuden'

*EDIT* luimpas edellisen postin uudestaan ja poistan turhan..
Find me @quake.net #moraalipiru
http://www.walma.cjb.net Potter + yaoi. Yahyah.