Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289288 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7800 : 20.10.16 - klo 03:36 »
Tiketti ja trokarit.

Sinänsähän tähän on tosi helppo ratkaisu, liput nimellisiksi ja henkkarien tarkastus ovella eikä vaihto-oikeutta, saa halutessa palauttaa lipun 90% refundiin.

Tämä vaan muuttaisi esim. lippujen jakamisen vaikka jonkun kilpailun palkintona aika vaikeaksi (ellei sitten tietyille tahoille myytäisi nimettömiä lippuja tai geneerisiä lippuja jotka voi vaihtaa myöhemmin nimettyihin).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7801 : 20.10.16 - klo 12:56 »
Tiketti ja trokarit.

Sinänsähän tähän on tosi helppo ratkaisu, liput nimellisiksi ja henkkarien tarkastus ovella eikä vaihto-oikeutta, saa halutessa palauttaa lipun 90% refundiin.

Tämä vaan muuttaisi esim. lippujen jakamisen vaikka jonkun kilpailun palkintona aika vaikeaksi (ellei sitten tietyille tahoille myytäisi nimettömiä lippuja tai geneerisiä lippuja jotka voi vaihtaa myöhemmin nimettyihin).

Tämä ei kuulosta mitenkään ylitsepääsemättömältä ongelmalta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7802 : 20.10.16 - klo 13:02 »
Miten olisi myyntirajoitus vaikkapa 4 lippua per henkilö ja suosituilla keikoilla lippujen arvonta ennakkoon rekisteröityneiden käyttäjien kesken. H-hetkellä sitten kone arpoisi ilmoittautuneiden ihmisten kesken ne, jotka saisivat liput (tai osto-oikeuden niihin), ja jos jotain jää ylitse niin ne sitten julkiseen myyntiin. Tällä tavalla säästyttäisiin hirveän trokaamisen lisäksi myös "pääsenkö tiketin jumissa olevien sivujen läpi kännykällä klo 9 täältä palaverista, jossa mun on pakko olla"-lotolta.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7803 : 20.10.16 - klo 14:40 »
Miten olisi myyntirajoitus vaikkapa 4 lippua per henkilö ja suosituilla keikoilla lippujen arvonta ennakkoon rekisteröityneiden käyttäjien kesken. H-hetkellä sitten kone arpoisi ilmoittautuneiden ihmisten kesken ne, jotka saisivat liput (tai osto-oikeuden niihin), ja jos jotain jää ylitse niin ne sitten julkiseen myyntiin. Tällä tavalla säästyttäisiin hirveän trokaamisen lisäksi myös "pääsenkö tiketin jumissa olevien sivujen läpi kännykällä klo 9 täältä palaverista, jossa mun on pakko olla"-lotolta.

Tää vaan johtais siihen että trokarit tekis monta tunnusta tai jos olis joku tunnistautuminen, käyttäis myös vanhempien, pikkuveljen ja serkun tunnuksia.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Stormis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7804 : 21.10.16 - klo 16:13 »
Myin läjän bfz-lappuja juuri ennen kuin WotC ilmoitti uudesta rotaatiosta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7805 : 21.10.16 - klo 22:01 »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Samsson


Poissa Vladi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7807 : 21.10.16 - klo 23:14 »
Millonkohan saadaan possunuha pellet mukaan bileisiin ?

Poissa Etheraven

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7808 : 22.10.16 - klo 20:51 »
Latasin rahaa nintendon e-shopiin aikomuksena ostaa halloween alessa oleva Super Castlevania IV, mutta jostain selittämättömästä syystä se on ladattavissa vain New 3DS'lle... No ostin sitten ensimmäisen Castlevanian, koska olen viimeaikoina taas himoinnut päästä sitä pelailemaan, hyvä ostos- mutta ladattuani sen tajusin että olisin voinut sen sijaan ladata Earthboundin, ei viitsi ladata toista 10€ sinne sen takia.
(facts: kauppaan voi ladata kerralla vain tiettyjä summia rahaa, minimi 10€, Castlevania alennuksessa maksaa 3,59 ja Earthbound 9,99.)
Tosin nyt kun mietin, en katsonut olisiko Earthboundiakaan pystynyt ladata perus 3DS'lle.
Edit: kiitos chlb.

Ja melkein samasta aiheesta, missasin sitten sen kun Child of Light oli steamissa alennuksessa, se taitaa olla ainoa peli minun toivelistalla. :'D D:
« Viimeksi muokattu: 22.10.16 - klo 23:38 kirjoittanut Etheraven »

Poissa chlb

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7809 : 22.10.16 - klo 20:59 »
Tosin nyt kun mietin, en katsonut olisiko Earthboundiakaan pystynyt ladata perus 3DS'lle.

Lohdutan sen verran, että ihan oikein meni sillä Earthbound on vain new 3DS:lle.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7810 : 23.10.16 - klo 12:48 »
Well, that escalated quickly.

GP Kuala Lumpur top 8:

6 UW Flash, 2 Mardu Vehicles.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7811 : 23.10.16 - klo 12:52 »
Well, that escalated quickly.

GP Kuala Lumpur top 8:

6 UW Flash, 2 Mardu Vehicles.

Feat. 31/32 Gideon, Ally of Zendikar
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7812 : 23.10.16 - klo 18:18 »
pinnapultti meni poikki

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7813 : 24.10.16 - klo 23:28 »
En onnistunut tänäkään vuonna saalistamaan ensimmäistäkään PoroTour pistettä joten joudun jättämään kampanjajulisteeni odottamaan liimausta ja kettukarkit kääreisiin.  :'(

(click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7814 : 25.10.16 - klo 13:53 »
Odottelin Ashes of Ariandel lisäriä innolla, mutta nähtävästi tekijät paskoivat emopelin jollain taannoisella pätsillä. Keväällä toimi aivan täydellisesti, mutta nyt peli stutteraa ja lagaa sekä yrittää kaataa koneen jatkuvasti. Nettiä selaamalla löytyy vain kohtalotovereita.  >:(

Säästyypähän 15e kun katsoo playthroughta twitchistä...

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7815 : 26.10.16 - klo 00:22 »
Vitutti herätä ku kännykkä kilisi ku äitimuori konsanaan

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7816 : 26.10.16 - klo 03:40 »
kaikki paitsi wildstar ja hyvä ruoka.
olen alkanut yökkimään tupakoidessani - se on jotain uutta. siksipä ei tee mieli. mutta harmittaa etten voi nauttia siitä niin kuin ennen. oikeassa jalassa on jotain ihme ihottumaa. toivottavasti mätänee irti tai jotain. ei tarvisi katsella enää. mutta ei tuo jalka mihinkään lähde.
yskittää välillä ja tätä on jatkunut jonkun aikaa.
ajantajuni on päin helvettiä, ja kaikki muukin.

toiset ihmiset on haistapaskoja default programmed. en kiinnosta heitä. --> eivät kiinnosta minua. tämä on teidän omaa syytänne. onnittelut, ja toivon lämpimästi että tuhoudutte taiteellisessa sotkussa. sitäpaitsi, olette tylsiä. tehkää jotain tosi tyhmää, pliis.
« Viimeksi muokattu: 26.10.16 - klo 03:43 kirjoittanut yeou »

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7817 : 26.10.16 - klo 12:53 »
Tarpeettoman vartalon kurittamisen trilogia:

1) perjantaina leikkasin sormenpäästä palan pois
2) sunnuntaina olin vastaanottamassa peräänajoa
3) huomenna juna Mordoriin lähtee kello 7.07
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7818 : 26.10.16 - klo 13:19 »
huomenna juna Mordoriin lähtee kello 7.07

Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7819 : 26.10.16 - klo 14:59 »
ALL ABOARD THE HYPE TRAIN
TOOT TOOT =D

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7820 : 26.10.16 - klo 18:12 »
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7821 : 26.10.16 - klo 18:28 »
Talviajan myötä kärsittävä 6 kuukauden Mordor, tuleva kylppäriremontti, väsymys, yleinen loman puute ja Legacy-korttien hinnat.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa Steep

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7822 : 26.10.16 - klo 22:55 »
Vaimo kysy että onko mulla nälkä ku mitään en oo koko päivänä syöny...

Vastasin kyllä ja se suuttu

Mitäköhän mää oon taas tehny väärin

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7823 : 26.10.16 - klo 23:39 »
Vaimo kysy että onko mulla nälkä ku mitään en oo koko päivänä syöny...

Vastasin kyllä ja se suuttu

Mitäköhän mää oon taas tehny väärin

Oisit syöny perkele.
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7824 : 27.10.16 - klo 16:58 »
Vastasin tänään kahteen puheluun, joiden viesti oli lyhykäisyydessään tämä: kiitoksia mielenkiinnosta hakemaasi paikkaa kohtaan, mutta muista haastateltavista löytyi kokeneempaa sakkia ja jäit kuin nalli kalliolle. Ja minä pöislö luulin että asiat olisi suht mallillaan kun viikon sisään kävi kahdessa työhaastattelussa, mikä on saavutus tällä hakijamäärän ja avoimien paikkojen suhteella.

Jospa sieltä jo vuoden tai parin sisään aukeaisi seuraava oman alan paikka kotiseudulta. Eihän tuosta edellisestä julkisessa haussa olleesta paikasta ollutkaan kuin puolitoista vuotta.
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7825 : 27.10.16 - klo 17:19 »
Vastasin tänään kahteen puheluun, joiden viesti oli lyhykäisyydessään tämä: kiitoksia mielenkiinnosta hakemaasi paikkaa kohtaan, mutta muista haastateltavista löytyi kokeneempaa sakkia ja jäit kuin nalli kalliolle. Ja minä pöislö luulin että asiat olisi suht mallillaan kun viikon sisään kävi kahdessa työhaastattelussa, mikä on saavutus tällä hakijamäärän ja avoimien paikkojen suhteella.

Jospa sieltä jo vuoden tai parin sisään aukeaisi seuraava oman alan paikka kotiseudulta. Eihän tuosta edellisestä julkisessa haussa olleesta paikasta ollutkaan kuin puolitoista vuotta.

Ei kannata hätkähtää suuria hakijamääriä, ne kun ovat normi ~joka duunissa tätä nykyä. Itse olen syksyn aikana hakenut muutamaa työtä vakavissani ja niistä se mol.fi:stä löytynyt erittäin kilpailtu paikka oli vastoin kaikkia odotuksia se joka tärppäsi.

Ja sitten tietty se, että arviolta suurin osa töistä ei ole julkisessa haussa. Kannattaa ottaa omaan keinovalikoimaan avoimet hakemukset ja alkaa vaan ronskisti kysellä relevanteilta ihmisiltä työn tarpeesta. Tekisi mieli sanoa, että ei kukaan sinua tule kotisohvalta tai kortistosta töihin hakemaan mutta koska se on tapahtunut mulle jo useamman kerran, en raaski.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7826 : 27.10.16 - klo 17:58 »
Vastasin tänään kahteen puheluun, joiden viesti oli lyhykäisyydessään tämä: kiitoksia mielenkiinnosta hakemaasi paikkaa kohtaan, mutta muista haastateltavista löytyi kokeneempaa sakkia ja jäit kuin nalli kalliolle. Ja minä pöislö luulin että asiat olisi suht mallillaan kun viikon sisään kävi kahdessa työhaastattelussa, mikä on saavutus tällä hakijamäärän ja avoimien paikkojen suhteella.

Jospa sieltä jo vuoden tai parin sisään aukeaisi seuraava oman alan paikka kotiseudulta. Eihän tuosta edellisestä julkisessa haussa olleesta paikasta ollutkaan kuin puolitoista vuotta.

Ei kannata hätkähtää suuria hakijamääriä, ne kun ovat normi ~joka duunissa tätä nykyä. Itse olen syksyn aikana hakenut muutamaa työtä vakavissani ja niistä se mol.fi:stä löytynyt erittäin kilpailtu paikka oli vastoin kaikkia odotuksia se joka tärppäsi.

Ja sitten tietty se, että arviolta suurin osa töistä ei ole julkisessa haussa. Kannattaa ottaa omaan keinovalikoimaan avoimet hakemukset ja alkaa vaan ronskisti kysellä relevanteilta ihmisiltä työn tarpeesta. Tekisi mieli sanoa, että ei kukaan sinua tule kotisohvalta tai kortistosta töihin hakemaan mutta koska se on tapahtunut mulle jo useamman kerran, en raaski.

Tässä on kolmisen vuotta tehty jos jonkunlaista taikatemppua, tuloksena määräaikaisia pätkiä reissutyössä Espoosta Kuhmoon. Haaveilepa siinä asuntolainasta ja koirasta. Pointtini oli lähinnä harmitella työtilannetta ja töiden vähyyttä. Metsätaloudesta on koulutus.

Jos joku tulee vänisemään minulle että ole aktiivisempi, niin julmistun. Olen valmistumisen jälkeen kolme vuotta reissannut haastatteluissa etelärannikolta Rovaniemelle, avoimia hakemuksia tunkenut joka paikkaan ja soitellut ja käynyt naamatusten kysymässä että olisiko töitä kun ei ole julkisia paikkoja näkynyt. Vastaukseksi on tullut että njet, njet.

Yksi tuttu yrittäjä lupaili että ainakin sulanmaan maastosesongille olisi suunnittelutöitä luvassa. Ei ollutkaan kun tuli aika kysellä.

Avautuminen suoritettu, jatkakaa.
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7827 : 31.10.16 - klo 08:40 »
Kuukauden sairasloman jälkeen takaisin duuniin:

- Suurin osa työtehtävistä on vaihtunut, ei muuta kuin opettelemaan itse juttuja joita en ole ennen tehnyt
- Ne tehtävät/asiakkuudet jotka sain pitää ovat muuttuneet tavalla, jota kukaan ei ole vaivautunut dokumentoimaan poissaollessani
- Ei mitään hajua miten tässä suunnittelisi päivänsä
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Tiemuuu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7828 : 02.11.16 - klo 20:27 »
legacy > modern

Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7829 : 03.11.16 - klo 09:03 »
Castasin eilen pitkästä aikaa Goblin Ringleadereitä, pelasin niitä yhdessä matsissa kolme ja sain nostaa kaksi korttia! voi juku voi juku!
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."