Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290609 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #240 : 07.08.07 - klo 23:51 »
Ipiä vastaan ei henk.koht. ole mussuttamista, olisi vain "hauska" tietää minkälainen naama höyryisten juttujen takaa löytyy.
Kostin pyynnöstä "parempaa" kuvaa.

Itse aiheeseen ei voi sanoa muuta kuin yhtyä tuohon Rayennin ensimmäiseen vitutukseen.
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 - klo 00:18 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #241 : 08.08.07 - klo 00:02 »
Eihän tuosta giffistä edes naamaa kunnolla erota, VINTAGE HARRY POTTERista löytyy paljon parempia kuvia vaikka SM-kisojen yhteydestä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa vodel

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #242 : 08.08.07 - klo 00:06 »
Lainaus
1) Jos skootterilla kaatuu niin se EI luultavasti hajoa niin ettei sillä voisi ajaa (kuten ei tässäkään tapauksessa) vaan siitä saattaa vääntyä joitain ulkoisia osia ja tulla naarmuja.
2) 70 euroa olisi riittänyt vallan mainiosti niiden vahinkojen korjaukseen

Vituttaa juniorit, joilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä asiat maksavat. Kohtuullisen pienenkin maalipinnan korjaamisessakin puhutaan jo yli reilusti sadan euron ylittävistä summista. (onnea vaan yritykseen ojentaa korjaamon sedälle 70e maalipinnan kunnostuksesta, koska se riittää ihan hyvin).
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #243 : 08.08.07 - klo 08:50 »
Eeei mutta oikeasti, nyt vituttaa modo. Voi jumalauta miten pahasti voi vituttaakaan, ei oo kyl ikinä hajottanut niin paljoo modo että oisin näppiksestä lyöny tommosen tuen paskaks ja rääkyny ittekseni vittusaatanaa.

Vähänks oot mun veli!

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #244 : 08.08.07 - klo 11:06 »
Lainaus
1) Jos skootterilla kaatuu niin se EI luultavasti hajoa niin ettei sillä voisi ajaa (kuten ei tässäkään tapauksessa) vaan siitä saattaa vääntyä joitain ulkoisia osia ja tulla naarmuja.
2) 70 euroa olisi riittänyt vallan mainiosti niiden vahinkojen korjaukseen

Vituttaa juniorit, joilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä asiat maksavat. Kohtuullisen pienenkin maalipinnan korjaamisessakin puhutaan jo yli reilusti sadan euron ylittävistä summista. (onnea vaan yritykseen ojentaa korjaamon sedälle 70e maalipinnan kunnostuksesta, koska se riittää ihan hyvin).

Pst. Jos itse korjaa niin riittää ihan hyvin. Ei tuollaisten vahinkojen takia kannata korjaamoon viedä ;)

Jospa ette enää tätä juttua kommentoi, kun ei ole mitään syytäkään. Asia on minun päänsärkyni, ei teidän.
Ei kai tämän ketjun tarkoitus ole kommentoida erityisemmin muiden vitutuksen aiheita ja vittuilla siitä, jos ei itse näe siinä mitään miksi se voisi vituttaa...
Eli voitte pitää oamt mietteenne aivan omana tietonanne tästä asiasta. En jaksa kuunnella enää yhtään ininää tähän liittyen kun ei ole teidän päänsärkynne.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #245 : 08.08.07 - klo 12:00 »
Vituttaa kostokarman jakajat sekä ihmiset, jotka päättävät muiden puolesta, mistä "Vapaata keskustelua" -alueella saa keskustella ja mistä ei. Ja tällä en tietenkään tarkoita moderaattoreita.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Jetch

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #246 : 08.08.07 - klo 12:56 »
No kerran vituttaa pitkästä aikaa.
Vituttaa kun sain kortteja, jotka tulivat ilman sleevejä ja jotkut olivat EX/SP, josta pitäisi ilmoittaa vaihdon tehtäessä.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #247 : 08.08.07 - klo 13:06 »
Vituttaa nuha. Pää täynnä räkää just parhaaseen kesäaikaan.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #248 : 08.08.07 - klo 13:14 »

Pst. Jos itse korjaa niin riittää ihan hyvin. Ei tuollaisten vahinkojen takia kannata korjaamoon viedä ;)

Eli voitte pitää oamt mietteenne aivan omana tietonanne tästä asiasta. En jaksa kuunnella enää yhtään ininää tähän liittyen kun ei ole teidän päänsärkynne.

Yksi huonoimpia perusteluja aikoihin. Jos aiheuttaa jotain vahinkoa, totta kai se pitää korvata sen mukaan mitä sen korjaaminen ammattiliikkeessä maksaa. Jos rikot jonkun tietokoneen, et voi sanoa että "tällä rahalla ne hajonneet osat saa, hyvin riittää kun ite laittaa". Sitäpaitsi maalipintaa ei ihan jokainen mopon omistajan tai sellaisen isäkään saa entiselleen itse.

Toisaalta turhaa vatvoa tätä mutta vituttaa ihmiset jotka ei vaan tajua järkipuhetta. Päästiinpä itse topicciinkin.

Ei myöskään ole minun päänsärkyni kiinnostaako niiden vastikkeiden lukeminen.

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #249 : 08.08.07 - klo 17:46 »
Vituttaa nuha. Pää täynnä räkää just parhaaseen kesäaikaan.


Ei vittu pahempaa voi ollakaan. Paitsi se, että on nuha viimeisellä kesälomaviikolla parhaaseen marjastusaikaan. Mehtään kuoloo.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #250 : 08.08.07 - klo 17:52 »
Tuostapa tulikin mieleen, että vähäisessä määrin vituttaa, kun aikataulukonfliktien takia ei päässyt tänä kesänä ollenkaan Lappiin hillastamaan.

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #251 : 08.08.07 - klo 20:22 »
Vituttaa vittusaatana olla töissä kuumalla. Ei helevetti kun lähemmäs kolmekymppiä mittarissa. Vituttaa myös äärettömästi ihmisten tyhmyys kun ei vittu tajua mistään mitään. Pistetään vielä samaan syssyyn, että vituttaa toi saatanan gradu, joka pitäis tehdä vuoden sisään. Ja vielä vituttaa ihan vitun turhat 500-1000 sivun tentit, joista ei ole mitään vitun hyötyä. Saatana!
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #252 : 09.08.07 - klo 08:08 »
Vituttaa tollanen "vitun" liikakäyttö.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa AnKKa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #253 : 09.08.07 - klo 08:25 »
Vituttaa, kun toisten jälkeen suihkusta tulee ainoastaan kylmää vettä.
Vituttaa aikaiset herätykset.
Vituttaa silmien kirvely.
Vituttaa, kun koskaan ei ole kunnollista ruokaa.
Vituttaa, kun loma loppuu.
Ja nyt vituttaa yleensäkin ihan kaikki.

Poissa vodel

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #254 : 09.08.07 - klo 09:19 »
Lainaus
Vituttaa tollanen "vitun" liikakäyttö.

Vitun liikakäyttö voi aiheuttaa hiertymiä.

Vituttaa duunin ilmastointijärjestelmä, joka koko kesän puhkuttuaan niin kylmää että töitä on saanut tehdä kunnon vaatetuksessa, päättää nyt sitten  lämpimimmillä keleillä sekoilla ja kosahdella.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #255 : 09.08.07 - klo 16:25 »
Vituttaa oikein urakalla henkilöt jotka alkavat aukoa päätään jos kortit eivät ole heti seuraavana päivänä vaihdosta perillä. Sovimme erään henkilön kanssa, että laitan kortit perjantaiksi hänelle. Ja nyt sitten tarvii alkaa aukomaan päätään, koska kortit eivät olekkaan tänään (torstaina) perillä. Eniten kuitenkin vituttaa se, että kyseinen henkilö itse sanoi, että jos kortit perjantaiksi ovat perillä ei ongelmaa ole. Eipä tule olemaan herran tulevaisuus kovin valoisa jos alkaa myöhemmässäkin iässä itkemään asioista jotka ovat sovittu ja toinen osapuoli pitää kiinni omasta puolestaan sopimuksessa.

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #256 : 09.08.07 - klo 17:11 »
Vituttaa totuutta vääristelevät kersat  ::)
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Jukkis

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #257 : 09.08.07 - klo 18:39 »
Vituttaa tollanen "vitun" liikakäyttö.

~jari

Luulin, että tämä on vitutusketju. Eikö pitänytkään viljellä vittua koko ajan? Kun en oikeassa elämässä sitä paljon viljele, niin ajattelin täällä viljellä. Höh, ihan turha ketju.

Mutta eipähän vituta enää. Jotain hyötyä ehkä kumminkin...
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa henqsir

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #258 : 09.08.07 - klo 19:27 »
..Lisäksi sanon jo etukäteen, että kiroilusta valittavat tekopyhät janarit vituttaa myös.

Hyvin ennakoitu. Vituttaa minuakin.

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #259 : 09.08.07 - klo 19:53 »
Vituttaa niin vinettäjät kuin nekin, joiden kiroilurepertuaariin kuuluu pelkästään sana vittu.

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #260 : 09.08.07 - klo 23:06 »
Vituttaa jantterit, joiden joka toinen sana on vittu.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Poika

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #261 : 09.08.07 - klo 23:28 »
Vituttaa ihmiset jotka eivät tiedä korttien arvoista mitään.
Vituttaa ihmiset joiden kanssa on mahdoton tehä vaihtoa.
Vituttaa ihmiset jotka valittavat toiselle ihan ilman syytä.
Vituttaa ihmiset jotka luulevat olevansa "paljonkin" järkevämpiä kuin muut.


PS: Vituttaa ihmiset jjotka jaksaa valittaa jokaisesta kirjoitus virheestä. :D

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #262 : 10.08.07 - klo 00:30 »
Vituttaa ihmiset jotka eivät tiedä korttien arvoista mitään.

Nehän on just parhaita. Siis silloin kun omistavat arvokortteja ja haluavat paskaa ;)

Vituttaa tää helleaalto ja se, että suihkussa saa ravata kolmesti päivässä ettei haise kilometrin päähän. Vituttaa kolatatin bännitkin kun nyt foorumilla on paljon vähemmän absurdia viihdearvoa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #263 : 10.08.07 - klo 14:00 »

PS: Vituttaa ihmiset jjotka jaksaa valittaa jokaisesta kirjoitus_virheestä. :D

Opettele kirjoittamaan  ;D

Poissa SnowCrow

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #264 : 10.08.07 - klo 20:15 »

PS: Vituttaa ihmiset jjotka jaksaa valittaa jokaisesta kirjoitus_virheestä. :D

Opettele kirjoittamaan  ;D
Luulen, että nuo olivat tahallisia typoja.

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #265 : 12.08.07 - klo 23:57 »
Vituttaa ihmiset, jotka ajavat motarilla œ km/h kovempaa, ja sitten on pakko ohittaa. Siis häh? Ei voi hiljentää sen verran? Pitää ajaa siinä rinnalla monta kilometriä. Sitten ohitettuaan ne tulee suoraan siihen eteen metrin päähän ja ajavat siinä. Tänään juuri kaveri pääsi multa n. 25 km matkalla 100 metriä karkuun. Ei näin. Vituttaa myös ihmiset, jotka tekevät riskiohituksia.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #266 : 13.08.07 - klo 00:08 »
Lainaus
Vituttaa ihmiset, jotka ajavat motarilla œ km/h kovempaa, ja sitten on pakko ohittaa. Siis häh? Ei voi hiljentää sen verran? Pitää ajaa siinä rinnalla monta kilometriä. Sitten ohitettuaan ne tulee suoraan siihen eteen metrin päähän ja ajavat siinä. Tänään juuri kaveri pääsi multa n. 25 km matkalla 100 metriä karkuun. Ei näin. Vituttaa myös ihmiset, jotka tekevät riskiohituksia.

AEMN! Tälläiseen perseilyyn tuntuu törmäävän ainakin Tampereen ja Jyväskylän välillä joka yrityksellä.

obv:
Tämän lisäksi vituttaa myös modo, jossa tuntuu pärjäävän vain jos ei pelaa omilla produkteillaan. Huomenna uusiks (viesti siis). En myöskään ole avannut 15 buusterista yhtään mitään (edes unkkeja) toverien avattua samalla määrällä 3 kipua + muuta herkkua each.

samuraieditt:
Sean Kingston - Beatiful Girls. Voi jumalauta ei voi mikään nykypoppia tuottava laitos saada aikaan mitään näin hermoja raastavaa paskaa.
« Viimeksi muokattu: 13.08.07 - klo 00:33 kirjoittanut rayenni »

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #267 : 13.08.07 - klo 05:59 »
Vituttaa nykypoppi, koska se on hermoja raastavaa paskaa.

En myös näe motarilla mitään väärää vaikka +0,01km/h ajavien ohituksissa kunhan viitsii ohittaessa painaa vähän kaasua ettei tuki tunniksi viereistä kaistaa, jos ei muuten vaikeuta sitä ohitettavan menoa. Matkassa/ajassa ei voita juuri mitään mutta mielenrauhassa kyllä kun ei tarvitse "toisten takia hidastella" :). Asiahan on täysin toinen kun mennään tietä jossa on yksi kaista suuntaansa. Vastike loppuu nyt.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #268 : 13.08.07 - klo 08:20 »
Huomenna klo 10 lukion kolmannelle HOOOO!
Enkku ja kemia syksyllä HOOOO!
Eikä edes naksuta HOOOO!

Subi esittää paskaa telkussa HOOOO!
Näyttäisi japanilaista viihdeshowta ennemmin HOOOO!
Josta olen napannut tämän: HOOOO!
Youtube - Hard Gay YaHOOOO! + Father's Day + yms.

Voiko viimeisenä lomapäivänä mikään vituttaa?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #269 : 13.08.07 - klo 09:32 »
Nakertaa miestä oravan lailla kun jäi koni väliin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.