Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290607 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Fumba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #330 : 11.10.07 - klo 17:44 »
Vituttaa ihmiset, jotka valittavat vitutuksen määrää vaikkei oikeasti edes vituta.

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #331 : 11.10.07 - klo 17:50 »
Vituttaa kun jokainen viesti tällä alueella (Tai ainakin suuri osa) alkaa sanalla "vituttaa" ja vituttaa sekin kun tälläistä topiciakin pidetään pystyssä? Onko tälle muuta käyttöä kuin post countien keräys... Nii ja et pääsee emoomaan.

Poissa Sigu7

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #332 : 11.10.07 - klo 18:03 »
Vituttaa kun jotkut tyypit eivät jaksa/halua vastata yveeseen vaikka ovat paikalla.

Poissa hall0n

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #333 : 11.10.07 - klo 18:14 »
Ei vittu kun vituttaa koulun tämän päivänen ruoka, ei saatana et tuntuu se haju vieläkin nenäonteloissa. Mistä ihmeestä joku oli keksiny että yhdistetään tavallinen ruskea kastike ja maksapihvit!?

Oli muuten eka kerta kun ei pystynyt kouluruokaa syömään.

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #334 : 11.10.07 - klo 18:50 »
Ei vittu kun vituttaa koulun tämän päivänen ruoka, ei saatana et tuntuu se haju vieläkin nenäonteloissa. Mistä ihmeestä joku oli keksiny että yhdistetään tavallinen ruskea kastike ja maksapihvit!?

Oli muuten eka kerta kun ei pystynyt kouluruokaa syömään.
Noh, se on koulu, se selittänee kaiken...

Poissa Altair

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #335 : 11.10.07 - klo 20:24 »
Vituttaa, kun Birds of Paradise on jossain kadoksissa.

Meen kattoo huOmenna josko se olis jäänyt kaverille:/

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #336 : 11.10.07 - klo 20:32 »
Vaikka tämä on vitutusketju ja eräänlainen varaventtiili, pitäydytään kuitenkin henkilökohtaisten hyökkäysten ja loukkausten ulkopuolella. Eli yleisellä tasolla saa purkaa edelleen angstiaan, mutta solvauksia ei tulla sietämään ja ne tulevat johtamaan myös tällä alueella ja tässä ketjussa toimenpiteisiin.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa tride

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #337 : 11.10.07 - klo 22:24 »
Vituttaa kun päivänkodin lapset ovat taas pihalla.

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #338 : 12.10.07 - klo 16:51 »
Vituttaa pikku siskot, ne tulee selittää mulle mitä kaikkee ne on päivän aikana tehny... Siis, ketä yleensäkkään kiinnostaa mitä pikkusystat/broidit on tehny koulus...

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #339 : 12.10.07 - klo 19:01 »
Hurskastelu

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #340 : 12.10.07 - klo 19:34 »
Vituttaa pikku siskot, ne tulee selittää mulle mitä kaikkee ne on päivän aikana tehny... Siis, ketä yleensäkkään kiinnostaa mitä pikkusystat/broidit on tehny koulus...

Ootko kotkasta?  :-X

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #341 : 14.10.07 - klo 12:52 »
Vituttaa pikku siskot, ne tulee selittää mulle mitä kaikkee ne on päivän aikana tehny... Siis, ketä yleensäkkään kiinnostaa mitä pikkusystat/broidit on tehny koulus...

Ootko kotkasta?  :-X
En kuinka ni?



Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #344 : 14.10.07 - klo 20:07 »
Lainaus
Mulla ainakin oli hauskaa  Virnist&auml;&auml;

Oletko kenties jotenkin sairas?

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #345 : 14.10.07 - klo 20:28 »
Lainaus
Mulla ainakin oli hauskaa  Virnist&auml;&auml;

Oletko kenties jotenkin sairas?


Vituttaa ihmiset joiden mielestä pitää olla surullinen ja masentunut jos jossain kaukana on joku täysin tuntematon ihminen tehnyt jotain ikävää mikä ei kosketa omaa elämääsi millään tavalla. Kiitos medialle siitä että saamme tietää näinkin tärkeistä asioista.

Poissa ilpo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #346 : 14.10.07 - klo 20:47 »
Tuo Kotka-läppä on kyllä parasta tällä foorumilla pitkään aikaan, jos multa kysytään.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Laava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #347 : 14.10.07 - klo 20:59 »
Jep, tuo "Ootko Kotkasta" huvitti harvinaisen paljon silloin kun se tänne postattiin.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Dark Knight

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #348 : 14.10.07 - klo 21:04 »
Lainaus
Mulla ainakin oli hauskaa ;D

Oletko kenties jotenkin sairas?


Vituttaa ihmiset joiden mielestä pitää olla surullinen ja masentunut jos jossain kaukana on joku täysin tuntematon ihminen tehnyt jotain ikävää mikä ei kosketa omaa elämääsi millään tavalla. Kiitos medialle siitä että saamme tietää näinkin tärkeistä asioista.
Tulkitsit tuon ihan tahallasi väärin hembba. Tuollainen käytös on todella ääliömäistä. Mahonen ei missään nimessä tarkoittanut sitä, että jos jossain päin maailmaa joku ihminen kuolee, niin sitten myös muiden PITÄISI olla surullisia ja masentuneita vaan sitä, että ei pitäisi nauraa tai ilkkua muiden murheelle. Omia mielipiteitään saa toki kertoa, mutta jossain menee kuitenkin raja ja sinä ylitit sen...taas kerran.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #349 : 14.10.07 - klo 21:08 »
Vituttaa tyhjänpäiväiset karma miinukset

Poissa Crakken-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #350 : 14.10.07 - klo 21:09 »
Mua vitutta koulunkäynti  ;D sade, satais vaikak lunta mielummin mutta ei vettä, ja kolmanneks se että ikää on vasta 14 eikä saa ajella mopolla vielä vuoteen laillisesti,
Vituttaa myös se etten pärjännyt "Junnumestaruuskisoissa"

Iso kivi putos sydämmeltä  ;D

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #351 : 14.10.07 - klo 21:12 »
Vituttaa tyhjänpäiväiset karma miinukset
Ristiriita, parahin Watson?

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #352 : 15.10.07 - klo 18:32 »
Kattokaa nyt noita miinuksia! ei saatana mistä syistä porukka noita minulle antaa, mikä kaikilla on minua vastaan? yritättekö tahallanne pilata kaikki mahdolliset vaihdot häh? VITTU!
« Viimeksi muokattu: 15.10.07 - klo 18:35 kirjoittanut fallen angel 91 »

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #353 : 15.10.07 - klo 18:43 »
Kattokaa nyt noita miinuksia! ei saatana mistä syistä porukka noita minulle antaa, mikä kaikilla on minua vastaan? yritättekö tahallanne pilata kaikki mahdolliset vaihdot häh? VITTU!
Nyt kyllä en hiffaa ajatuksenkulkuasi.
Karma ei ainakaan minun kohdallani vaikuta paskan palaa vaihdoissa. Ihminen saa olla vaikka kuinka vittumainen tai tyhmä persoona foorumeilla, kunhan hoitaa tradet kunnolla.
Jos se karma todellakin nakertaa niin maan perkeleesti, niin suosittelen sitten heräämään niillä äikäntunneilla kun opettaja puhuu yhdys_sanoista ja IsOiStA alku_kirjaimista. Muutenkin se on ihan selkeä fakta, että hyvä kirjoitusasu herättää luottamusta ja oikeasti kiinnostusta, jos ajatukset ja mielipiteet on selkeästi kirjoitettu eikä oksennettu perjantai-illan huumassa ruudulle.

Sitä niittää mitä siittää ja sinä olet ikävä kyllä hosunut, jolloin tuloksena on kusipäitä.
« Viimeksi muokattu: 15.10.07 - klo 18:44 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #354 : 15.10.07 - klo 18:49 »
En ymmärrä mitä saatanan väliä on sillä kirjoittaako 100% täydellisellä suomenkielellä kunhan asia menee perille! Vituttaa!!!

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #355 : 15.10.07 - klo 18:54 »
Vituttaa ihmiset joiden kirjoitusten sisältö ja ulkoasu on tätä luokkaa: http://bash.org/?14207
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Nox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #356 : 15.10.07 - klo 18:56 »
Vituttaa hivenen fallenin puolesta. En itsekään haluaisi karmamiinuksia, jostain tekstin ulkoasusta. Saa karjamies laittaa itselleen karmamiinuksia, kun ei osaa tulkita suomenkieltä. Tärkeintä on viestin ymmärtäminen eikä mikään pilkkuvirhe vai mistä hitosta tommoset traumat sällille jääny?

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #357 : 15.10.07 - klo 18:59 »
Pilkku on foorumin pahin jakorasia.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa BeerForDinner

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #358 : 15.10.07 - klo 19:01 »
Kattokaa nyt noita miinuksia! ei saatana mistä syistä porukka noita minulle antaa, mikä kaikilla on minua vastaan? yritättekö tahallanne pilata kaikki mahdolliset vaihdot häh? VITTU!

Tuskin nuo 2 neutraalia ja 2 negatiivista palautetta ovat tulleet muista kuin omista tekosistasi, ainakaan kuvausten perusteella näin ei ole käynyt.

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #359 : 15.10.07 - klo 19:09 »
Vituttaa paskat perustelut ala-arvoisen tekstin kirjoittamiselle. Kirjoituksen ulkoasulla on merkitystä, jos haluaa, että vastaanottaja ymmärtää tekstin, tai jos ei halua vaikuttaa aivan täydeltä tursolta. Suomen kielen kirjoittaminen ei ole oikeasti kovin vaikeaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!