Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290631 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #510 : 17.12.07 - klo 15:34 »
Olen kokenut paljon vastaavanlaisia tilanteita, joten saat sympatiani paavo3. Tuo on tärkein syy siihen, miksi lakkasin pelaamasta MagicWorkstationilla muita vastaan. En enää jaksanut selittää sadatta kertaa perussääntöjä tietämättömille enkä sitä, ettei Mirrodin-block ole enää laillinen vuoden 2007 Standardissa :o. Ei näin.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #511 : 22.12.07 - klo 08:58 »
Vituttaa, kun luulin olevani hyvä kun pelasin Baldur's gaten (sen ekan version ilman lisäosia) 2,5 tunnissa läpi, mutta sitten löysin youtubesta videon, jossa se pelataan puolessa tunnissa läpi. Palautti kyllä maanpinnalle aika ikävästi...

Poissa Hezzu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #512 : 22.12.07 - klo 22:21 »
Olen kokenut paljon vastaavanlaisia tilanteita, joten saat sympatiani paavo3. Tuo on tärkein syy siihen, miksi lakkasin pelaamasta MagicWorkstationilla muita vastaan. En enää jaksanut selittää sadatta kertaa perussääntöjä tietämättömille enkä sitä, ettei Mirrodin-block ole enää laillinen vuoden 2007 Standardissa :o. Ei näin.

Kyllä, tuo joskus vittuutta itsekutakin mwssässsä, mutta onneksi omalla kohdalla tätä ei ole tapahtunut vähään aikaan...

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #513 : 25.12.07 - klo 23:47 »
Vituttaa tuo vitun karma - jakaminen joka vitun asiasta

Poissa Fumba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #514 : 25.12.07 - klo 23:53 »
Vituttaa tuo vitun karma - jakaminen joka vitun asiasta

Vituttaa, kun ihmiset postaavat täysin sisällöttömiä viestejä ja jaksavat vielä nillittää niiden perusteella jaetusta kritiikistä.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #515 : 25.12.07 - klo 23:59 »
Vituttaa tuo vitun karma - jakaminen joka vitun asiasta

Vituttaa, kun ihmiset postaavat täysin sisällöttömiä viestejä ja jaksavat vielä nillittää niiden perusteella jaetusta kritiikistä.

Mulla tuo naurattaa ja tulee hyvä mieli, mutta vitutuksen aiheena on se, että tämä foorumi on vähän kuollu näin jouluna  :( Saan lueskella wanhoja topicceja, tosin jotku on ihan kivoja.

Vituttaa myös se kun jotku ihmiset tekee elämääni vaikeaksi.

(E: korjasin selvemmäksi)

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #516 : 26.12.07 - klo 00:03 »
Vituttaa tuo vitun karma - jakaminen joka vitun asiasta

Vituttaa, kun ihmiset postaavat täysin sisällöttömiä viestejä ja jaksavat vielä nillittää niiden perusteella jaetusta kritiikistä.

Mulla tuo naurattaa ja tulee hyvä mieli, mutta vitutuksen aiheena on se, että tämä foorumi on vähän kuollu näin jouluna  :( Saan lueskella wanhoja topicceja, tosin jotku on ihan kivoja.

Vituttaa myös se kun jotku ihmiset tekee elämääni vaikeaksi.

(E: korjasin selvemmäksi)


Mua vituttaa joka asia jouluna. Vituttaa koko karma systeemi kun ei sillä kuitenkaan mitään tee <'(-_-)'>

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #517 : 26.12.07 - klo 00:06 »
Mä kyllä tykkään näistä mwsplayn ihmisistä kun niille yrittää selittää ettei mun 3/4 Tarmogoyf kuole Hammer of Bogardaniin. Siitä sain palkaksi seuraavanlaisen "Hyvää Joulua" -toivotuksen:

<w!z@rD> YOURE MUM IS ASS SHIT WHY INTO HER EAR FUKK

En nyt ole aivan 100% varma korrektista kieliasusta mutta jotenkin näin se meni.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #518 : 26.12.07 - klo 00:08 »
Lainaus
Mua vituttaa joka asia jouluna. Vituttaa koko karma systeemi kun ei sillä kuitenkaan mitään tee <'(-_-)'>

Pahoitteluni offtopicista, mut eiköhän se anna suuntaa sille, miten täällä tulisi käyttäytyä.

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #519 : 26.12.07 - klo 00:15 »
No ei ainakaan miun mielestä. Rupee vaan enemmän vituttaa noi. Joo olihan se turha kommentti mut se - oli mun mielestä kanssa aika turha -_-

E:Joo ja sori kaikille ketä vituttaa tää kun mua vituttaa .
« Viimeksi muokattu: 26.12.07 - klo 00:18 kirjoittanut ReapeR »

Poissa Elwood

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #520 : 26.12.07 - klo 17:12 »
oho  xD

* Turhat huutomerkit ja hymiöt eivät kuulu foorumille.
* Lyhyitä, sisällöttömiä viestejä ja vanhan toistelua

Foorumin säännöt ovat kelvottomia! Eihän niissä ole mitenkään huomioitu sitä, jos käyttää turhaa tekstiä JA hymiöitä. Eikunniinjoo, tuo alempi kohta..

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #521 : 01.01.08 - klo 21:25 »
Jatkamme MWS:ään vittuuntumista:

Kapuziner taps Plains
Kapuziner taps Plains
Kapuziner plays Temporal Isolation from Hand
tutka taps Nimbus Maze
tutka taps Nimbus Maze
tutka plays Momentary Blink from Hand
Kapuziner puts Temporal Isolation to Graveyard from Play
Epochrasite now has 3 (+3) counters.
tutka puts Momentary Blink to Graveyard from Play
<Kapuziner> souspend?
<tutka> +1+1
<tutka> it came from the play from somewhere else than from my hand
<Kapuziner> but it don't went in a graveyard
<tutka> blink removed it from the game and brought it back
<tutka> so 3 +1+1 -counters
<Kapuziner> why? the card said "when is put in a graveyard from game"
<tutka> then it goes into suspend
<System> Player Lost

Ainii, ja mun joululahjasuklaat loppuu kohta. Penseetä.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa YuHo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #522 : 02.01.08 - klo 15:59 »
Vituttaa kun jotkut vittuilee toisten vitutuksen aiheista!
Voikohan asiaa vaikeemmin ilmaista...  ???

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #523 : 02.01.08 - klo 19:48 »
Vituttaa kun törmäsin pimeässä reiässä tuollaiseen rullatuoliin. Varpaaseen sattuu, varmaan murtunut hiukan tjn.
Vituttaa kun jos minulle laittaa vähän pitempää viestiä niin se tulee "palasina", 160 merkkiä kerrallaan, eikä kokonaan. Saapi vaihtaa aina viestiä lukiessa. (johtuukohan tämä minun osaamattomuudesta nokiaa kohtaan vai lähettäjästä vai mistä?). Vituttaa kun ne asiat mitkä minulle viestillä laitetaan pitää esittää 5 viestin pituisena, kun sen voisi tiivistää yhteen lauseeseen. Sama viestirykelmä vielä lähetetään moneen kertaan, että varmana vastaisin, vaikka on muita kiireitä. Esim. oon töissä, minkä minun ahdistelija hyvin tietää.
Vituttaa kun ei saa nukkua lomalla pitkään: "YLÖS SÄNGYSTÄ, KELLO ON JO 12". Päiväunien otossakin vissiin jotain vikaa.

Helpotti.

E: Offtopic: Tietääkö kukaan, että mikä setti tulee seuraavaksi R-Kioskille myyntiin? ärrällä on turha kysyä kun se joka tietää ei oo siellä ikinä myymässä kun minä olen asioimassa.
« Viimeksi muokattu: 02.01.08 - klo 20:07 kirjoittanut Mns »

Poissa YuHo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #524 : 04.01.08 - klo 16:41 »
Vituttaa se että aloin lueskelemaan tätä topicia, ja törmäsin monta kertaa sanaan/lyhenteeseen MODO ja ei oo hajuakaan mitä se tarkottaa.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #525 : 04.01.08 - klo 17:03 »
"Magic Online with Digital Objects".

Softan nimi on sittemmin vaihtunut, nykyään WotC:n virallisesti käyttämä lyhenne on MTGO. Lisätietoa http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/magiconline
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa YuHo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #526 : 05.01.08 - klo 10:43 »
Kiitoos!  :) Nyt on yksi vitutuksen aihe vähemmän.  :)

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #527 : 06.01.08 - klo 13:59 »
Vituttaa fysikaalisen kemian tentti, joka estää täysipainoisen modottamisen.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #528 : 07.01.08 - klo 18:22 »
Vituttaa ku Huuto.netissä mtg-osiolla lähes kaikki kortit ovat aivan järjettömän hintaisia. Yksikin tyyppi myy jitteä 15 eurolla. Jos tänne foorumille olisi joku ilmestynyt myymään jitteä sillä hinnalla, hänet olisi tervattu tuota pikaa.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #529 : 07.01.08 - klo 19:35 »
Vituttaa ku Huuto.netissä mtg-osiolla lähes kaikki kortit ovat aivan järjettömän hintaisia. Yksikin tyyppi myy jitteä 15 eurolla. Jos tänne foorumille olisi joku ilmestynyt myymään jitteä sillä hinnalla, hänet olisi tervattu tuota pikaa.

Vituttaa kun Fantasialinna yms. kaupat myy huuto.netissä kortteja niin kalliilla.

E: Miinin, ilmoita kun tajuat jotain minun viestissäni.
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo 20:06 kirjoittanut Mns »

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #530 : 07.01.08 - klo 19:57 »
Vituttaa kun Fantasialinna yms. kaupat myy huuto.netissä kortteja niin kalliilla.

Ei hyvää päivää, ne ovat voittoa tavoittelevia yrityksiä, eivät hyväntekijöitä. Jos korteista joku maksaa hinnan X, niin yritys ei sitä normaalitilanteessa tahdo myydä hintaan œX. Eläkää sen kanssa, ostakaa kaverilta halvemmalla, jos se niin vaivaa.

Poissa Arcane

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #531 : 07.01.08 - klo 23:11 »
Vituttaa kun wanttini tavarat ovat ehkä hieman turhan arvokkaita verrattuna siihen, mitä minulla on antaa.

Lisäksi olen casual-pelaaja, joten useita käyttiskortteja vieläpä tarttisi sen pari settiä muutamaan eri pakkaan, koska en ole tyyppiä "omistan yhden pakan koossa, kun teen uuden, voin vaihtaa pakan mehut uusiin wantteihini", vaan tälläkin hetkellä omistelen 9 pakkaa koossa ja 4 on tulossa. Noista ehkä 1:llä omistamallani voi mennä parin lainaamisen avulla T2-turnaukseen asti (kithkin aggro, duh, se halvin) ja yhdellä tulossa olevalla ehkä (blinketi blinketi).

...lisäksi uusiin korttiin ei juuri varaa, Suomen hinnat osaa aikalailla järkyttää. Töihin pitäs päästä heti kun kirjoitukset on ohi. Sitten taas tulee intti, joka vetää mut kokonaan pois magicista siinä Morningtiden jälkeen. Onneksi Morningtiden kohdalla pääsen todennäköisesti pelaamaan kaveriporukassa taas halpoja 8-10 euron drafteja, jossa saan helposti kartutettua Lorwyn Blockini kortteja, ne kun yleensä kelpaavat ainakin jollekulle.

*Sob* :(

[edit] Ja tietysti se, että kaikki wanttini tavarat tuntuvat olevan eri seteistä, joten uusia kortteja ei boostereista edes kiinnosta juuri ostaa. Kuten Hikipediakin asian ilmaisee: "pelaajat rakentavat itse omat pakkansa tuhlaamalla omaisuuksia paketteihin, joista ei ikinä löydy niitä kortteja, joita pelaaja tarvitsee."
« Viimeksi muokattu: 07.01.08 - klo 23:14 kirjoittanut Arcane »
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #532 : 07.01.08 - klo 23:37 »
Pssst:

avitimme oikean asenteen omaavaa Vintageguruuden alkutaipaleelle:

1. Postille töihin.
2. Powerit.

Tätä hyväksi havaittua kaavaa ovat tämänkin turnauksen kärkikolmikon lisäksi noudattaneet mm. Preacher sekä tämänkin foorumin oma oululaismaskotti.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #533 : 08.01.08 - klo 13:10 »
Vituttaa olla hidas vaihtaja, varsinkin kun viimeksi on tän firman kautta vaihtanu kortin joskus vuonna perunalaatikko. Data Jumala vois painaa aborttia siellä komentokeskuksessa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #534 : 11.01.08 - klo 08:58 »
Vituttaa kun piti kolmena aamuna tulla kasiin kouluun vitun turhien kemian työturvallisuusluentojen takia. Ok, ne on lain määräämiä, ymmärrän. Eniten tässä kuitenkin vituttaa se että kahtena ensimmäisenä aamuna kului vajaa tunti ja kolmantena vartti. Eikö näitä mitenkään voinut pitää samaan putkeen yhtenä aamuna? Sanomattakin selvää että kaksi noista kolmesta päivästä olisi ollut täysin vapaita ilman tätä paskaa.

Helvetin kemistit.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #535 : 21.01.08 - klo 13:58 »
Kone hajos :< Kiintolevy kait otti loparit tai ainakaan ei löytänyt sitä setupista. Voi vittu, pitäsköhän ostaa uusi.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa skirge

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #536 : 21.01.08 - klo 20:56 »
Kone hajos :< Kiintolevy kait otti loparit tai ainakaan ei löytänyt sitä setupista. Voi vittu, pitäsköhän ostaa uusi.

ei. kannattaa ottaa ekana irti ja laittaa takaisin. sitten jos on toinen kovalevy, niin asentaa käyttöjärjestelmä siihen ja laittaa se "first boot deviseen" ja sen jälkeen katsoa näätkö toista kovoa.

niin ja aiheeseen: Vituttaa kun purin kynsiäni ja kynsi lohkesi pahasti ja koskee.

EDIT: käyttöjärjestelmän kohdalla luki winukka :ASD
H/W:   http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php?topic=5737.0

"The best things in life are free. Money, for instance."

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #537 : 22.01.08 - klo 16:32 »
Vituttaa kun morningtiden prelussa nostin puusterista boldwyr heavyweightsin ajatellen että se olisi mainio prelu kartonki, mutta joka saatanan vastustajalla on pakassaan shriekmaw!!
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo 16:47 kirjoittanut miinin »

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #538 : 22.01.08 - klo 16:39 »
Vituttaa kun morningtiden prelussa nostin puusterista boldwyr heavyweightsin ajatellen että se olisi mainio prelu kartonki, mutta joka saatanan vastustajalla on pakassaan shriekmaw!!
Se saattaisi olla käytännöllinen Earwig Squadin jälkeen...
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 - klo 16:50 kirjoittanut miinin »

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #539 : 22.01.08 - klo 18:38 »
Vituttaa kun elämä menee ihan päin persettä, vituttaa kun on sormi paskana sen jälkeen kun vitutti niin vitun paljon sielä vitun koulussa -_-