Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290631 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rampe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #600 : 01.06.08 - klo 22:44 »
Vituttaa ku liian moni kaveri käyttää ei typessä olevia kortteja, perkele

Poissa ilpo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #601 : 02.06.08 - klo 22:42 »
Pelaat väärää typeä.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Rampe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #602 : 03.06.08 - klo 13:51 »
Pelaan Time Spiral, X Edition ja Lorwyn Blokkia ja minusta se on ainoa oikea :p

EDIT: No mitäs muita siihen tämänhetkiseen typeen kuuluu, vai olenko nt ihan väärässä?
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo 14:05 kirjoittanut Rampe »

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #603 : 03.06.08 - klo 13:54 »
Miks pitää keksii kaveripeleihin oma type, jos sitä ei kuitenkaan noudateta?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa tride

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #604 : 03.06.08 - klo 16:34 »
EDIT: No mitäs muita siihen tämänhetkiseen typeen kuuluu, vai olenko nt ihan väärässä?
Ne sarjat riippuu ihan siitä mitä typeä pelaat :E

Edit: Vituttaa ku joku luulee, että Shadowmoor on Lorwyn blockii.
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo 16:37 kirjoittanut tride »

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #605 : 03.06.08 - klo 17:07 »
Edit: Vituttaa ku joku luulee, että Shadowmoor on Lorwyn blockii.

Shadowmoor kuuluu Lorwyn-blokkiin...

-.-

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #606 : 03.06.08 - klo 17:27 »
Vituttaa kun joku ei tiedä et Shadowmoor kuuluu Lorwyn-blokkiin.

Vituttaa kun ei ole satanu pitkään aikaan  ::)
« Viimeksi muokattu: 03.06.08 - klo 17:48 kirjoittanut Akspee »
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa tride

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #607 : 03.06.08 - klo 17:33 »
Vituttaa ku Wizardsin(kin) sivulla lukee, että Shadowmoor ei kuulu Lorwyn-blokkii : (

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #608 : 03.06.08 - klo 17:35 »
Shadowmoor ei kuulu Lorwyn-blokkiin vaan Shadowmoor-blokkiin. GP Birminghamin Block Constructed -formaatissa tosin pelattiin ensimmäistä(?) kertaa kahden blokin muodostamaa Block Constructedia, samoin kuin tulevalla PTQ-kaudella.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #609 : 03.06.08 - klo 18:19 »
Vituttaa kun ei ole satanu pitkään aikaan  ::)

Vituttaa, että Tampereella on just nyt hyvät säät, kun itse olen ollut jo reilun viikon poissa Tampereelta Itä-Suomessa lomailemassa, missä taas on ollut kohtuullisen kylmä ja satanut vettä.

Vituttaa myös kun ei ole päässyt pelailemaan määgicciä vähään aikaan esmes testailemaan Seinäjoen smq:ta varten.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Laava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #610 : 03.06.08 - klo 22:45 »
Vituttaa kun ei ole satanu pitkään aikaan  ::)

Vituttaa, että Tampereella on just nyt hyvät säät, kun itse olen ollut jo reilun viikon poissa Tampereelta Itä-Suomessa lomailemassa, missä taas on ollut kohtuullisen kylmä ja satanut vettä.

Vituttaa myös kun ei ole päässyt pelailemaan määgicciä vähään aikaan esmes testailemaan Seinäjoen smq:ta varten.
Tampereella on oikein mukavaa. Aurinko paistaa kivasti parvekkeelle ja kalia on kylymää. Ei vituta.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #611 : 03.06.08 - klo 23:24 »
Vituttaa kun olen paisti.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #612 : 04.06.08 - klo 09:30 »
Vituttaa. En tiedä mikä, mutta eipä nyt vaan ole kiva olo o_O
aka. Awaclus

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #613 : 04.06.08 - klo 09:32 »
Vituttaa kun ei tullut juotua enempää niin ei olisi vielä krapula.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #614 : 12.06.08 - klo 15:29 »
Vituttaa kun ei ole satanu pitkään aikaan  ::)

Vituttaa, että Tampereella on just nyt hyvät säät, kun itse olen ollut jo reilun viikon poissa Tampereelta Itä-Suomessa lomailemassa, missä taas on ollut kohtuullisen kylmä ja satanut vettä.

Vituttaa myös kun ei ole päässyt pelailemaan määgicciä vähään aikaan esmes testailemaan Seinäjoen smq:ta varten.
Tampereella on oikein mukavaa. Aurinko paistaa kivasti parvekkeelle ja kalia on kylymää. Ei vituta.

Jep jep, näinhän se menee, että kun minä tulen takaisin, niin heti säätkin kylmenivät. Ens viikolla töitä, katsotaanhan niin sitten puskee taas hellettä.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Laava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #615 : 12.06.08 - klo 15:43 »
Vituttaa kun ei ole satanu pitkään aikaan  ::)

Vituttaa, että Tampereella on just nyt hyvät säät, kun itse olen ollut jo reilun viikon poissa Tampereelta Itä-Suomessa lomailemassa, missä taas on ollut kohtuullisen kylmä ja satanut vettä.

Vituttaa myös kun ei ole päässyt pelailemaan määgicciä vähään aikaan esmes testailemaan Seinäjoen smq:ta varten.
Tampereella on oikein mukavaa. Aurinko paistaa kivasti parvekkeelle ja kalia on kylymää. Ei vituta.

Jep jep, näinhän se menee, että kun minä tulen takaisin, niin heti säätkin kylmenivät. Ens viikolla töitä, katsotaanhan niin sitten puskee taas hellettä.
Hyvä, helle kelpaisikin taas!
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #616 : 13.06.08 - klo 15:31 »
Vituttaa kun menee niin vitun pitkään, että hyvät leffat tulee tänne teattereihin ja Dvd:llä.

Rampo = 3.7.08, ensi-ilta miljoona vuotta hesaa ja triljardi Usaa perässä. Rikollinen velipoika waretti superhyberteräväpiirtoeditionin, mutta minä haluan kosketella ja nukkua levy sylissä + kaverilla on se 90" plasmalaajakuvavisuaaliorgasmimasiina, jolla tarkoitus olisi naattia, kun se lätty tänne ehtisi.
Sweeney Todd = 23.7.08, ehti kasvaa karvaa naamaan parin palttoon verran, kunnes ehti tulla ensi-iltaan. Soundtrackkiakin joutuu odottamaan varmaan ensi vuoteen.

Kyrvänvitut ja saatananpallit.

Tropic Thundernkin tulee vasta vittu kesän lopussa perkele!
Ummikoille: http://youtube.com/watch?v=tSI15ltIacI

RAAAH!
Kreegah!
Bundolo!

Edit: Aijjuu, voinhan minä ne dvd:t tilailla ameriikasta. Jos netti ei olisi Soneran tinapurkkilaajakaista, joka kaatuu googleen! VITUN PERKELE!
« Viimeksi muokattu: 13.06.08 - klo 15:33 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #617 : 13.06.08 - klo 15:44 »
Shadowmoor tuli modoon, joten kirjoitan jo etukäteen:
modo.


Tämän lisäksi revin kantapäätäni, siinä ei ole kohta ihoa ollenkaan :(

Poissa Knape1

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #618 : 15.06.08 - klo 00:51 »
Vituttaa kun väsyttää ja kun väsyttää niin vituttaa

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #619 : 15.06.08 - klo 19:23 »
Nyt vituttaa:
1. Draftissä sijoitus 3-4 (tätä ratkaisevaa peliä ei pelattu).
2. Ennen turnausta pelatussa hupipelissä sivusta katsoja kaatoi Ed:it korttien päälle -> Llanowar Elves (4th wb), Trinisphere, Birds of Paradise (Rav), Eternal Witness, Regrowth (DCI foil) ja Magus of the Moat ottivat turpaan.
3. Samaisen tapauksen jäljiltä kaksi Snow Basic Landia (Forest/Plains) ja Root Maze kadoksissa.
4. Tämä turha ketju.

Poissa lithium

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #620 : 15.06.08 - klo 19:53 »
Rancid- ja kumppanit eivät ymmärrä Scuzzback scrapperin ylivertaisuutta.


Paska keli vituttaa myös.

Poissa ilpo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #621 : 16.06.08 - klo 06:19 »
Kantsii käyttää muovisuojia niin ei kortit mee paskaksi jostain juomasta.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #622 : 16.06.08 - klo 08:19 »
Kantsii käyttää muovisuojia niin ei kortit mee paskaksi jostain juomasta.
Kyl niissä oli ihan ehjät Dragon Shieldit päällä, mutta kylläpä vaan noihin kortteihin meni juoma sisään. Aluksi luultiin, että ei tullut minkäänlaista vahinkoa, kun pullo kaatui sivusuunnasta, mutta kyllä se ED tunkeutui jotenkin sieltä kyseisten korttien shieldien sisään. Useimmat kortit siinä kyllä pelastuivat, mutt nuo ottivat turpaan, osa aika rankasti ja osa vähemmän.

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #623 : 16.06.08 - klo 08:27 »
Ilpon kikkahan onkin laittaa ensin Dragon Shield ja sitten sen päälle toiseen suuntaan sellanen jätemuovin, niin pysyy kortit kuivina vähän kovemmassakin menossa.

Ja vittu: ei tuoda niitä pulloja avonaisina pöytiin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #624 : 16.06.08 - klo 08:36 »
En osaa mulligoida tarpeeksi. Enkä oikeastaan pelata muutenkaan. Seize on käsissäni shokki itseeni plus turha kortti toiselta pois.

Vitutuksen inspiroi Seinäjoki.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Kava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #625 : 16.06.08 - klo 09:46 »
Vituttaa kun kissa meni jäystämään melkein puolet pakasta pelikunnottomaks (ja saman verran dragon shieldejä) onneks ei menny mitään hirviän tärkeää mut kyl korttien menetys melkein aina vituttaa...

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #626 : 16.06.08 - klo 10:40 »
En osaa mulligoida tarpeeksi.

Vitutuksen inspiroi Seinäjoki.

Chaosworm.
« Viimeksi muokattu: 16.06.08 - klo 10:52 kirjoittanut WaMMaSaNDe »

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #627 : 17.06.08 - klo 13:39 »
Ei vituta, mutta lievästi ärsyttää oma höpöily: Noin puolet ajasta unohdan vaihtaa itseni myyjäksi kauppapalautetta antaessani. Sitten tulee oletuksena annettua palautetta ostajalta Thaurwylth, palautteen sisältö yleensä jotain tällaista: "Osti kortteja. Maksoi nopeasti."

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #628 : 17.06.08 - klo 16:28 »
No eikai tuolla kovinkaan merkitystä ole? Eikai noita kukaan oikeasti katsele

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #629 : 17.06.08 - klo 17:14 »
No eikai tuolla kovinkaan merkitystä ole? Eikai noita kukaan oikeasti katsele

Olet muuten väärässä. Itse mielelläni lueskelen joskus palautteita, jotta saan hyvää kuvaa esim. pelaajasta kenen kanssa vaihdan.