Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290591 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #630 : 17.06.08 - klo 17:16 »
No eikai tuolla kovinkaan merkitystä ole? Eikai noita kukaan oikeasti katsele

Olet muuten väärässä. Itse mielelläni lueskelen joskus palautteita, jotta saan hyvää kuvaa esim. pelaajasta kenen kanssa vaihdan.

Tästä nyt ei kuitenkaan tainnut olla kyse, vaan siitä, että kiinnostaako ketään onko palautteet annettu ostoista, myynneistä vaiko vaihdoista.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa ReapeR

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Shadows of my Heart
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #631 : 17.06.08 - klo 17:20 »
No eikai tuolla kovinkaan merkitystä ole? Eikai noita kukaan oikeasti katsele

Olet muuten väärässä. Itse mielelläni lueskelen joskus palautteita, jotta saan hyvää kuvaa esim. pelaajasta kenen kanssa vaihdan.

Tästä nyt ei kuitenkaan tainnut olla kyse, vaan siitä, että kiinnostaako ketään onko palautteet annettu ostoista, myynneistä vaiko vaihdoista.

Ai..Sain itse käsityksen, että oli kyse palautteista muutenkin, mutta minähän olenkin yksi puupää...Luen kuitenkin kaikki palautteet, koska myös myynneissä/ostoissa on voinut olla jotain vikaa..

Poissa veijari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #632 : 17.06.08 - klo 17:27 »
Juu kyllä kyse oli ihan koko systeemistä. Itse en ainakaan sitä katso kovinkaan useasti, negatiiviset palautteet on kyllä ok näkyä mutta hitonko väliä sillä on että "trade meni ok" "nopeasti tuli" kun nuo nyt pitäs olla selviä jo sanomattakin. Sama kuin karma, mitä väliä tolla on? Positiivisella 0 ja negatiivisella vielä vähemmän, jos nyt haluaa jotenkin eriarvottaa pelaajia niin lyötäisiin mieluumin "ääliö" tagi niille jotka sen ansaitsevat.


Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #633 : 18.06.08 - klo 14:52 »
Modo3. Vittu mikä ohjelma.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Anssi

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #634 : 18.06.08 - klo 15:06 »
Modo3. Vittu mikä ohjelma.

~jari

Älä nyt sentään kehu sitä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #635 : 18.06.08 - klo 17:06 »
Kylläpä osasi ihan pikkuasia ottaa ihan älyttömästi päähän äsken. Levautin huolimattomuuttani lattialle viimeiset korjausmerkinnät sisältävän version lisensiaattityöni käsikirjoituksesta, irtopapereina, ja paperit hajaantuivat pitkin lattiaa. Papereissa on sivunumerot, joten niiden kerääminen lattialta oli triviaali minuutin ähinä ja tuhina, mutta silti meinasin jostain syystä tiltata ihan täysin. Lieköhän tässä jotain patoumia syntynyt? Onneksi illalla tulee taas jalkapalloa telkkarista.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #636 : 18.06.08 - klo 19:52 »
Kyllä rassaapi. Lomahommat olen ajatellut sopia työnantajani kanssa, kun en siitä tarkemmin ole vieläkään kerennyt hänen kanssaan puhua. No tänään minä sain kuulla miten minulla on asenne ongelma ja pitäisi kuulemma hakea joku työ jossa saa vapaasti mennä ja tulla. Ymmärsiköhän joku tässä jotain väärin? No ei se mittää, voitin eilen draftin ja sain Painter's Servantin sekä sen ihme U/B ländin shadowmoorista.

Poissa tride

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #637 : 18.06.08 - klo 21:08 »
Vituttaa kun kuukauden kesätöistä viikko menee sairaslomalla. Tai vituttaisi, jos ei saisi samaa palkkaa.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #638 : 22.06.08 - klo 18:12 »
Vittu.

Pitkään odottamani Dozor-trilogian päätös ei todennäköisesti ole tulossa. Ainakaan Timur Bekmambetovin käsistä.
Saatana.

Vitun Hollywood ja sen tuottajat. Olisivat odottaneet sen yhden vitun vuoden ja sitten vieneet Moskovasta...

Poissa kärpänen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #639 : 23.06.08 - klo 13:44 »
Vituttaa, kun sitä oli niin retardi koko viikonlopun (taas). Eli: Juhannus lähti siis normisti käyntiin. Torstaina Alkosta ihan liikaa viinaa ja auto kohti Nummirockia. Kippaus alkoi luonnollisesti heti. Lauantaina sain kuulla että festarit alkavat olla loppu. Saldo:
-monta bittiä --> hampaasta pala pois ja poika täynnä ruhjeita
-kieli ihan vitun kipeä koska siihen on vissiin tumpattu röökejä
-kaulassa sormien jäljet eli vissiin on päässyt rähisemäänkin
-maailman ääliöin idea ja sen toteutus. Perjantaina tajusin että maanantaina tulee luultavasti maailman hirveimmät liskot... Hmm... Mitenkähän tästäkin selviäisi??? Sittenpä sen keksin! Kävin ostamassa muovimiekan ja aloin kerätä armeijaa. Löin 20-30 ritaria ja lisäksi sain 2 oraakkelia ja yhden aseenkantajan. Joku lisäksi halus olla mun kuningatar, mutta mua vitutti se aivan suunnattomasti. Ritareille kuuluu prinsessat. Ei kuningattaret. Vittu. Armeija näytti aika kovalta koska en huolinut siihen mitään paskahousuja, vaan valikoin vain semmoset äijät joilla oli tappajan katse. Nyt kun liskot näkyy jossakin vaiheessa tätä päivää, voin yliritarin ominaisuudssa puhaltaa hornaan ja mun armeija tulee puolustamaan mua liskoilta. Näytinpä varmaan tyhymältä kun kiersin puoltoista vuorokautta keräämässä ritareita.
-Ensimmäisessä 30 tunnissa upposi 5 pulloa tasavaltaa --> Kunto "vähän" kehnohko. Ambulanssikin kävi kattomassa mua.
-Kippaus ei luonnollisesti loppunut siihen että sunnuntaina pääsi päivällä kotia vaan pitihän sitä päästä heti uuteen nousuun.
-Nyt olo semmoinen ettei pysty kuin maata ja pelätä. Juoppohulluus on pop.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #640 : 23.06.08 - klo 13:59 »
Sinusta voi tuntua että on niin paha olo että pelkäät kuolevasi. Mutta sitten on vasta huono olo kun pelkäät että et kuolekaan.

Pysäyttäkää maailma, hyppään tässä pois!
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa kärpänen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #641 : 23.06.08 - klo 14:07 »
Joo. Eihän tää ole mitään. Provinsssin jälkeen oli paha olo. Nyt vain tärisee ja pelkää. Alkaa tulla nälkä. Uskaltaiskohan sitä lähteä syömään. Onneks sitä on kerennyt aiemminkin elämässä olla niin ääliö ettei enään tule edes morkkista. Kätevää. Vituttaa kun ei osaa kirjottaa.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #642 : 24.06.08 - klo 12:23 »
Vituttaa kun suuressa boosterin-avaus-fetississäni ostelen turhia boostereita, vaikka saisin haluamiani kortteja samaan hintaa ja halvemmallakin.

Vituttaa kaikki maailman juhannus pällit jotka tulevat hakemaan uutta puhelinta tai uutta SIM-korttia. Asiakas palvelu rocks.

Vituttaa että foorumin eka viestini meni vitutusketjuun kun vituttaa.

Lainaten hyvin tuntemaamme paikallista kuuluisuutta:

Vittu.
There is no place like that's no moon!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #643 : 24.06.08 - klo 15:16 »
Lainaten hyvin tuntemaamme paikallista kuuluisuutta:
Vittu.

Onko kyseessä Magic-pelaajanakin kunnostautunut Patrice Vittu?

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #644 : 24.06.08 - klo 15:20 »
Lainaten hyvin tuntemaamme paikallista kuuluisuutta:
Vittu.

Onko kyseessä Magic-pelaajanakin kunnostautunut Patrice Vittu?

Hyvä yritys, mutta mönkään meni. Haeskelin universumin puolustajaa, kapteeni itsestäänselvyyttä ja eversti vittuilua, Herra Kaptaani Picard Vittu:a.
There is no place like that's no moon!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #645 : 24.06.08 - klo 18:08 »
Vituttaa kun porukka ei vastaa vaihtoehdotuksiin, pelkkä "Ei." tai "HV" riittäisi, mutta ei edes sitä saa vastaukseksi...

edit: ja mikä on niin hemmetin vaikeeta niissä private messagejen kattomisessa? Jos joku käyttää syynä sitä ettei vastaa privateihin niin voisi erakoitua hieman lisää saatana.
« Viimeksi muokattu: 24.06.08 - klo 18:10 kirjoittanut absurdimuukalainen »

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #646 : 25.06.08 - klo 00:13 »
Vituttaa kun porukka ei vastaa vaihtoehdotuksiin, pelkkä "Ei." tai "HV" riittäisi, mutta ei edes sitä saa vastaukseksi...
Niin, siis eihän täällä pyörivillä ihmisillä saa olla muuta elämää. Itselläni on tosiaan kanssasi vaihto kesken, mutta on paljon muutakin tekemistä kuin pyöriä täällä ja itse ainakin haluan miettiä vaihtoa vähän ennen kuin heitän ehdotusta ja listojen selaaminen ei sekään ole nopeaa puuhaa ja siihen päälle vielä itselläni on useampi vaihto menossa tälläkin hetkellä niin ei kaikkeen meinaa aika heti riittää.

edit: ja mikä on niin hemmetin vaikeeta niissä private messagejen kattomisessa? Jos joku käyttää syynä sitä ettei vastaa privateihin niin voisi erakoitua hieman lisää saatana.
Ne ovat tuolla ylhäällä pienellä präntillä laitettuna näkyvissä ja sitten, kun niitä satelee niin tuppaa käymään sitä, että osa viesteistä jää edelliselle sivulle sivun vaihtuessa eikä sitä aina huomaa. Siksi en itse kauheasti tykkää privoja täällä käyttää.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #647 : 25.06.08 - klo 11:13 »
edit: ja mikä on niin hemmetin vaikeeta niissä private messagejen kattomisessa? Jos joku käyttää syynä sitä ettei vastaa privateihin niin voisi erakoitua hieman lisää saatana.
Ne ovat tuolla ylhäällä pienellä präntillä laitettuna näkyvissä ja sitten, kun niitä satelee niin tuppaa käymään sitä, että osa viesteistä jää edelliselle sivulle sivun vaihtuessa eikä sitä aina huomaa. Siksi en itse kauheasti tykkää privoja täällä käyttää.
[/quote]

Yhtiömme suosittelee sähköpostimuistutusten käyttämistä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa duracel

Re: Vitutusketju
« Vastaus #648 : 25.06.08 - klo 11:19 »
Niitä voisi käyttää enemmän, jos joka helvetin viestin otsikko ei olisi (Ei otsikkoa). Älyttömän helppo seurata niitä keskusteluja, tai myöhemmin etsiä sieltä, että kukas ja mitäs. Sähköpostiin tulee kaikkea paskaa muutenkin tarpeeksi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #649 : 25.06.08 - klo 12:08 »
Viikon ainut lomapäivä ja kappas kappas, tietenkin olen kipeänä. ADDSDSASDAD. Tänään piti hoitaa kaikenlaisia rästiin jääneitä hommia esim. laina kirjat kesätentteihin, käydä ostamassa jotain vaatteita ja ehkä vielä mennä katsomaan onko kukaan pelimaassa gatewaylla. Nyt joudun vaan tököttää kotona. Niin ja pöytäkoneeni on meseviiruksen takia rikki, eli joudun käyttämään läppäriä.

(Jos joku tajuaa mitään tietokonejutuista niin: Kone herjaa windowssin käynnistyttyä, että "Explorer.exe on havainnut virheen ja tuota on suljettava", kun ilmoituksen klikkaa pois, häviää kaikki työpöydän kuvakkeet hetkeksi, kunnes ne palaavat takaisin saman ilmoituksen kera...Virusscan ei löydä enää mitään koneelta.)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa JunioRcmf

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #650 : 25.06.08 - klo 13:24 »
edit: ja mikä on niin hemmetin vaikeeta niissä private messagejen kattomisessa? Jos joku käyttää syynä sitä ettei vastaa privateihin niin voisi erakoitua hieman lisää saatana.
Ne ovat tuolla ylhäällä pienellä präntillä laitettuna näkyvissä ja sitten, kun niitä satelee niin tuppaa käymään sitä, että osa viesteistä jää edelliselle sivulle sivun vaihtuessa eikä sitä aina huomaa. Siksi en itse kauheasti tykkää privoja täällä käyttää.

Yhtiömme suosittelee sähköpostimuistutusten käyttämistä.
[/quote]
En käytä pahemmin sähköpostiakaan. Noin kerran viikossa saatan muistaa sen käydä katsomassa. Loppujen lopuksi siis kyseessä on oma pälliyteni, mutta sellainen vaan olen. Muilla voi tietysti olla omat syynsä miksi eivät pahemmin välitä privoista (kts. Duracelin viesti), mutta tuossa oma syyni.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #651 : 25.06.08 - klo 13:50 »

(Jos joku tajuaa mitään tietokonejutuista niin: Kone herjaa windowssin käynnistyttyä, että "Explorer.exe on havainnut virheen ja tuota on suljettava", kun ilmoituksen klikkaa pois, häviää kaikki työpöydän kuvakkeet hetkeksi, kunnes ne palaavat takaisin saman ilmoituksen kera...Virusscan ei löydä enää mitään koneelta.)

1. Format C:
2. ?????
3. Profit!

Päivässä vituttaa joidenkin saamattomien turjakkeiden osaamattomuus elämässä. Kuinka helvetin vaikeaa on ymmärtää että miten WLAN toimii? Napista päälle, ja städämmotherfucker, johan vilikkuu. Ei siinä mitään saatanan DPNMS ( ? ) osoitteita ruveta määrittelemään, eikä muuttamaan puhelinmodeemin asetuksia. Ja vaikka olisit omistanutkin sen tiiieeetokooneen 15 vuotta, ei se sitä tarkoita että oisit MSE-tason insinööri/korjaaja. Perkele.
There is no place like that's no moon!

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #652 : 25.06.08 - klo 17:19 »
Lainaus
1. Format C:
2. ?????
3. Profit!

Päivässä vituttaa joidenkin saamattomien turjakkeiden osaamattomuus elämässä. Kuinka helvetin vaikeaa on ymmärtää että miten WLAN toimii? Napista päälle, ja städämmotherfucker, johan vilikkuu. Ei siinä mitään saatanan DPNMS ( ? ) osoitteita ruveta määrittelemään, eikä muuttamaan puhelinmodeemin asetuksia. Ja vaikka olisit omistanutkin sen tiiieeetokooneen 15 vuotta, ei se sitä tarkoita että oisit MSE-tason insinööri/korjaaja. Perkele.

Kaverin äiti joskus aikoinaan soitti poliisille kun koneella oli VIRUS.

Tuon perkeleen olisit tuonne loppuun voinu laittaa capseil ja boldilla tällee: PERKELE.

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #653 : 26.06.08 - klo 14:32 »
Kuumetta 38, vittu. Vituttaa ku joutuu hakemaan poissaolotodistuksen lääkäiltä työnantajalle. Tää on yks asia mitä en oo ikinä tajunnu, enhän minä perkele voi kuumeessa lähteä minnekään kaupungille hakemaan mitään poissaolotodistuksia. Määhän pyörryn tonne jos lähen kävelee. Olen sairas ja siks just olen kotona.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #654 : 26.06.08 - klo 15:29 »
Kuumetta 38, vittu. Vituttaa ku joutuu hakemaan poissaolotodistuksen lääkäiltä työnantajalle. Tää on yks asia mitä en oo ikinä tajunnu, enhän minä perkele voi kuumeessa lähteä minnekään kaupungille hakemaan mitään poissaolotodistuksia. Määhän pyörryn tonne jos lähen kävelee. Olen sairas ja siks just olen kotona.

Mä en kanssa tajua. Itelläni on migreenikohtuaksia, mitkä luokiteltu 4 luokkaan. (Eli harvinaisin, iskee aivoissa tuntemus osioon, mulla katoaa tunte vasemmasta puolesta kehoa.) Sitten edellisessä työpaikassa yhdenkin päivän (mikä riitti migreeni laantumiseen) vaadittiin LÄÄKÄRINtodistus että sai palkkaa. Kuka helvetti lähtee hiuka syrjemmältä ajamaan 3 eri kolmiolääkkeen vaikutuksena hakemaan LÄÄKÄRINtodistusta? Mitä vittua.


PERKELE.
There is no place like that's no moon!

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #655 : 27.06.08 - klo 12:02 »
Tragikomiikan huippu: Tajusin aamulla käydessäni lääkärillä, että täällähän on oikein hyvä keli. En oo ees tajunnu koko asiaa, kun olen ollut kipeenä. Korkeeta kuumetta ja kurkussa vissiin joku bakteeri tjsp.

Ajattelin parantua ens viikoksi, silloin alkaa sit sade.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #656 : 28.06.08 - klo 03:44 »
Ajattelin parantua ens viikoksi, silloin alkaa sit sade.

Ei vitussa ala, sillon alkaa miun loma!

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #657 : 28.06.08 - klo 08:08 »
Tragikomiikan huippu: Tajusin aamulla käydessäni lääkärillä, että täällähän on oikein hyvä keli. En oo ees tajunnu koko asiaa, kun olen ollut kipeenä. Korkeeta kuumetta ja kurkussa vissiin joku bakteeri tjsp.
Ajattelin parantua ens viikoksi, silloin alkaa sit sade.

Mulla kävi tällä viikolla aivan sama, koko viikko on mennyt neljän seinän sisällä kun on ollut kuumetta ja kurkku saatanan kipeänä. Sitten perjantaina menin hakemaan postia laatikosta niin totesin että täällähän on hemmetin kiva ilma. Joten sadetta odotellessa (tai no sitä näyttää tulevan vain tiistaihin asti).
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Mns

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #658 : 04.07.08 - klo 12:50 »
Voi jumalauta. Muikkumarkkinat prellu vkl ja Ouluu pääsee vasta sunnuntaina illalla.

Poissa Kompoilija

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #659 : 04.07.08 - klo 14:53 »
Voi jumalauta. Muikkumarkkinat prellu vkl ja Ouluu pääsee vasta sunnuntaina illalla.

Pistän paremmaksi. Olen armeijassa samaan aikaan. Siirtäisivät viikolla muikkumarkkinoita, ihan vaan meidän takia. Se ois hienoa.
Perkele!
Faksilapsi