Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290683 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2640 : 07.08.11 - klo 10:58 »
Tralllalaa US nationals top8 6 caw bladea tralalaa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2641 : 08.08.11 - klo 17:04 »
Tralllalaa US nationals top8 6 caw bladea tralalaa.

Vaikka tässä tapauksessa johtopäätös on varmaankin oikein, niin muistutetaanpa väkeä seuraavasta. Multiformaattiturnauksissa pudotuspelipakkojen jakauma ei välttämättä kerro mitään Constructed-osiosta. Ylipäätään satojen pelaajien turnauksissa kahdeksan pakan jakauma ei välttämättä kerro mitään Consun voimasuhteista. Kärkipakoilla on tietysti mediakiinnostavuutta ja medialla on paljon valtaa, mutta media myös vääristää käsitystä siitä, mikä on "totta".

Poissa Ermutmut1

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2642 : 08.08.11 - klo 18:07 »
Krapula ja ääretön pilkkunnussintamahdollisuuksien metsästys pistävät hieman ohimoa koholle  >:(

Poissa Nyller

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2643 : 08.08.11 - klo 19:30 »
...medialla on paljon valtaa, mutta media myös vääristää käsitystä siitä, mikä on "totta".

Jep. Vituttaa talousmyllerryksestä ja kriisistä puhuminen, vaikka jo aika monelle on selvää, mistä on kyse.
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2644 : 08.08.11 - klo 19:35 »
Maailman partiolaiset, joita oli Kööpenhaminan lentokenttä täynnä ja joilla oli kaikilla kärryllinen matkatavaraa minkä takia baggage drop-jono venyi normaalilta alueelta kulman taakse autovuokraamoiden käytävään, ja jotka etuilivat siinä jonossa (no joo, tähän syyllistyivät ehkä vain espanjalaiset partiolaiset) ja vaihtelivat keskenään niitä typeriä huivejaan.

Onneksi ne kaikki halusivat hampurilaiselle ennen turvatarkastusta, niin ei tarvinnut jumittaa niiden takana siinäkin jonossa ja ehti sentään itse syödä lounasta ennen lentoa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Augustus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2645 : 09.08.11 - klo 12:18 »
Yleensä ei juuri kyrsi, mutta nyt viime aikoina on ruvennut hämmästyttämään ja ärsyttämään naisten korkkarit: lähinnä se, kun noi toimiston leidit ramppaa mun työpisteen ohi viiden minuutin välein ja askeleet kopsuu kuin vasaralla paukuteltaisiin parkettia. Pitäisi olla jotkut kumisukat korkkarien päällä vaimennukseksi tai sitten matot joka paikassa. Kop, kop, kop! Jatkuvaa kopinaa, menee hermo.

Niin joo, ja sekin ärsyttää, kun ei käytetä täysenglanninkielistä sanaa asioista eikä edes reilusti suometettua, vaan jotain epäpyhää liittoa. "Deck", "dekki" ja "pakka" on musta kaikki ihan ok, mutta "deckki" näyttää mitä typerimmältä väännökseltä. "Deskki". Samoin vois kirjoittaa "casual" tai "kasuaali", mutta "casuaali" ei oo minkään maan kieltä. "Sasuaali", pthyi!

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2646 : 09.08.11 - klo 13:16 »
Yleensä ei juuri kyrsi, mutta nyt viime aikoina on ruvennut hämmästyttämään ja ärsyttämään naisten korkkarit: lähinnä se, kun noi toimiston leidit ramppaa mun työpisteen ohi viiden minuutin välein ja askeleet kopsuu kuin vasaralla paukuteltaisiin parkettia. Pitäisi olla jotkut kumisukat korkkarien päällä vaimennukseksi tai sitten matot joka paikassa. Kop, kop, kop! Jatkuvaa kopinaa, menee hermo.

Niin joo, ja sekin ärsyttää, kun ei käytetä täysenglanninkielistä sanaa asioista eikä edes reilusti suometettua, vaan jotain epäpyhää liittoa. "Deck", "dekki" ja "pakka" on musta kaikki ihan ok, mutta "deckki" näyttää mitä typerimmältä väännökseltä. "Deskki". Samoin vois kirjoittaa "casual" tai "kasuaali", mutta "casuaali" ei oo minkään maan kieltä. "Sasuaali", pthyi!
Minua ei häiritse c:llä alkavien alunperin englanninkielisten sanojen suomalaisväännökset, jotka myös kirjoitetaan c:llä, mutta ei ole mitään niin ärsyttävää kuin "functio". Paitsi ehkä se, kun ihmisillä on jostain syystä tapana kirjoittaa vuosimäärät aina viivan kanssa (esim. "50-vuotta sitten").
« Viimeksi muokattu: 09.08.11 - klo 13:17 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2647 : 09.08.11 - klo 19:18 »
Yritin pelata pitkästä aikaa lihapoikaa ja Steam sanoo että "This game is currently unavailable. Please try again at another time." Mitä paskaa!? Silloin kun minä olin pieni niin laitettiin kasetti sisään konsoliin ja painettiin virtanappia, eikä siinä mikään Valve päässyt väliin sönkkäämään milloin minä saan pelata Mega Mania. Ei ole ollenkaan hyvä tämä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2648 : 09.08.11 - klo 19:57 »
Yritin pelata pitkästä aikaa lihapoikaa ja Steam sanoo että "This game is currently unavailable. Please try again at another time." Mitä paskaa!? Silloin kun minä olin pieni niin laitettiin kasetti sisään konsoliin ja painettiin virtanappia, eikä siinä mikään Valve päässyt väliin sönkkäämään milloin minä saan pelata Mega Mania. Ei ole ollenkaan hyvä tämä.

DRM:n ja muitten härpäkkäiden takia olen ruvennut siirtymään enemmän konsolipuolelle koska siellä minun ei tarvitse CD-koodeja syöttää ja/tai pitää nettiä päällä. Nostalgiapelit lähinnä pitävät minut PC:n parissa, mutta harvemmin ostan pelejä PC:lle. Yleensä ostan pleikkarille pelit. Mitä vanhoin kultaisin aikoihin tulee niin jos kasetti ei toiminnut konsolissa niin vanha kunnon räkäsylki puhallus auttoi aina.  :)
Varsinnaisesti minua vituttaa kun Fallout New Vegasissa ei voi jatkaa lopun jälkeen. Fallout 3:ssa tämä sentään onnistui.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2649 : 09.08.11 - klo 20:01 »
Eipä nykyään konsolitkaan ole sen parempi. Halusitko kenties istua vähän pelaamaan Halo kolmosta? Äläpä hätäile, meillä on sinulle päivitys, josta et voi kieltäytyä!
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2650 : 09.08.11 - klo 20:14 »
Eipä nykyään konsolitkaan ole sen parempi. Halusitko kenties istua vähän pelaamaan Halo kolmosta? Äläpä hätäile, meillä on sinulle päivitys, josta et voi kieltäytyä!

Oletan että tarkoitat DLC:tä. Patchit ovat aina tervetulleita koska niiden tarkoituksena on korjata bugeja ja viilata peliä pikkuisen parempaan kuosiin, mutta jatkuva latailurumba on perseestä. En tiedä millainen päivityssysteemi boksilla on. DLC on nykyajan kirous koska välillä tuntuu että ostat torson pelin ja saat sitten varsinnaisen pelin kun maksat lisäaseista, lisäkartoista, lisätehtävistä jne. Ennen vanhaan DLC:t tunnettiin lisäosina joista sai paljon pelattavaa riippuen pelistä. Minulla ei ole mitään DLC:tä vastaan. Ainoastaan minua vituttaa se kun meiltä pelaajilta yritetään lypsää kaikki rahat tyyliin 15 euroa Call Of Dutyn parista hassusta kartasta. Mutta tyhmä ei ole se joka myy.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Harvestman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2651 : 09.08.11 - klo 20:18 »
Eipä nykyään konsolitkaan ole sen parempi. Halusitko kenties istua vähän pelaamaan Halo kolmosta? Äläpä hätäile, meillä on sinulle päivitys, josta et voi kieltäytyä!

Onneks pleikka antaa kieltäytyä.

Poissa Harvestman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2652 : 09.08.11 - klo 21:00 »
Vitun idiootti kusipää pyörävarkaat saatana! Toinen 2 kuukauden sisään. Ja lukittu pyörä lukitusta varastosta helvetti!

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2653 : 11.08.11 - klo 13:03 »
Vitun flunssa ja siitä seurannut työkyvyttömyys vituttaa  >:(
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2654 : 11.08.11 - klo 15:35 »
Lukutaitoni puutteellisuuden takia oon saattanut kämmätä meidän firman Viron-maayhtiöltä viimeisen kuukauden ajalta tehdyt myynnit silppurimatskuksi. Opinpahan.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2655 : 11.08.11 - klo 19:28 »
http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/arcana/774

FtV Legendsin sisältö jäi melko lailla omaan makuuni vaisuksi. Miksi siellä on esim. Omnath? Miksi siellä on Ulamog? Menneinä aikoina julkaistiin monta mukavaa legendarya ja sitten joukkoon valitaan melkoinen läjä näitä tuoreempia tapauksia. FtV-settienhän kuvaillaan olemaan joukko lappuja, jotka ovat vaikuttaneet Magicin historiaan melkoisella tavalla. Onhan totta, että osa noista korteista on ollut aikanaan pelattavia kavereita mutta eivät läheskään kaikki ennen EDH:n syntyä.

Vai sattuiko Magicin legendaryjen merkitys vasta aikaan Alara ja eespäin? Yrittäähän tuo olla melkoisen FtV: EDH mutta siinäkään se ei täysin luonnistu.

Tämä hieman. Onneks tuo näytti siltä että hyvin voi jättää välistä. Lisäks vituttaa muuten päivän kulku.

1) Aamulla töihin mennessä huomasin että jäänyt pukukopin avain kotiin -> etsi työvaatteita kiireellä ennen töiden alkua ja toivo että kaapissa ei ole mitään omia kamoja mitä haluat / tarvitset sietlä pois mahdollisesti.

2) Töistä lähtiessä huomaan että pyörästä kumi tyhjä. Onneks en ole vaihtanut sen tänä kesänä kun vasta kerran. Tulepahan rutiinia.

3) Kelalta kirje postilaatikossa asumistuen takaisin perinnästä. Eräpäivä "heti". Nosti hymyä vähän korvia kohti.

Huomista jännityksellä odotellen..

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2656 : 11.08.11 - klo 20:36 »
Muuton takia jäävät sm-kisat väliin, sniff.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2657 : 12.08.11 - klo 10:13 »
Voi vittu Saatana, miten vaikeaa voi olla turvakettingin ostaminen vuonna 2011?!? Tapaus on saanut ihan surkuhupaiset mittasuhteet. Minulla on edelleen tulollaan tarina kauppaongelmista Kartenmarktissa espanjalaisen myyjän kanssa. Kirjoitan tämän kettinkijutun vaikka siihen loppuun ei-Magic-bonukseksi.

Poissa pyyhttu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2658 : 12.08.11 - klo 19:47 »
Lainaus
...Kartenmarktissa espanjalaisen myyjän kanssa.

Tämä.

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2659 : 13.08.11 - klo 11:00 »
Vittu ku on paska pyykinpesukone, pyykkiä kyllä pesee mutta luukku ei aukea. Vittu!
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa angel882

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2660 : 13.08.11 - klo 13:30 »
Vittu ku on paska pyykinpesukone, pyykkiä kyllä pesee mutta luukku ei aukea. Vittu!
Eipähän pääse vaatteet likaantuu, ku ovat koneessa turvassa  :)

Poissa Ilkka_s

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2661 : 13.08.11 - klo 14:59 »
Vittu ku on paska pyykinpesukone, pyykkiä kyllä pesee mutta luukku ei aukea. Vittu!

...Leka...

ja aiheeseen, vituttaa just päinvastainen ongelma, eli pesukoneen luukku vuotaa (TAAS, kerran jo tiivisteet vaihdettu tänä vuonna)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2662 : 14.08.11 - klo 11:16 »
Mitä Helvettiä, Lippupalvelu?!? Luulin ostavani X euroa maksavaa lippua. Sitten siihen tulisi heti kättelyssä päälle euron lisämaksu ilman perusteluja, sitten tulisi kahden euron lisämaksu maksutavasta, kolmen euron lisämaksu noutotavasta. Lopuksi selvisi, että osto ei onnistu ilman rekisteröitymistä verkkopalveluun. Pitäkää tunkkinne, Saatana!!1!

Mielipide: Pitäisi vaatia samanlaista toimintaa hinnoittelussa kuin lentoyhtiöiltä.

Sivuhuomio: Kaveri kertoi, että Jenkkilässä verkkokauppa Y poisti rekisteröitymispakon ostoksia tehtäessä. Liikevaihto otti buustia 60 %. Ei tarvitse olla Sherlock hoksatakseen jutun juonen.

-- Nute
Oulu

Poissa Ilkka_s

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2663 : 14.08.11 - klo 11:34 »
Samaa asiaa joskus kironneena ja asiasta valittaneena, vastaus oli että tiedot löytyvät näistä osoitteista...

http://www.lippupalvelu.fi/html/finland/fees.htmI?l=FI
http://www.lippupalvelu.fi/html/finland/deliveryPickup.htmI?l=FI

---

Ja tämän päivän vitutuksen aihe muuten on kesäflunssa, jonka takia lihaksissa tuntuu samalta kuin kaksi päuivää maratonin jälkeen

Poissa Ziilot

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2664 : 14.08.11 - klo 15:05 »

Poissa sax

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2665 : 14.08.11 - klo 17:41 »
Otin kauppaan lähtiessä väärän avainnipun mukaan--> en päässy takas himaa --> soitto ovenavauspalveluun, tunnin venaus--> 40€makso oven avaaminen --> Jää korttien ostaminen tekemättä
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2666 : 15.08.11 - klo 07:49 »
Kohta kouluun eilisillä silmillä... Hieman nakertaa jo valmiiks. Onneksi on kahvi!

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2667 : 15.08.11 - klo 16:43 »
Lainaus
...Kartenmarktissa espanjalaisen saksalaisen myyjän kanssa.

Tilasin japsi pahvin, sain kinkin. Laitoin palautteeseen et väärä kieltä puhuu, tuli viestiä et oon ite kattonu väärin ja laitto vielä linkin samaan ebay kohteeseen mistä itse vertailin et tämä ei ole japsi nähnytkään. Eli periaattees tää vois olla "asia mikä ilahdutti" ketjussa mutta ei nyt kuitenkaan ainakaan täl hetkel hirveesti ilahduta. Prkl.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2668 : 15.08.11 - klo 18:27 »
Lainaus
...Kartenmarktissa espanjalaisen saksalaisen myyjän kanssa.

Tilasin japsi pahvin, sain kinkin. Laitoin palautteeseen et väärä kieltä puhuu, tuli viestiä et oon ite kattonu väärin ja laitto vielä linkin samaan ebay kohteeseen mistä itse vertailin et tämä ei ole japsi nähnytkään. Eli periaattees tää vois olla "asia mikä ilahdutti" ketjussa mutta ei nyt kuitenkaan ainakaan täl hetkel hirveesti ilahduta. Prkl.
Itsehän tilasin jonkun aikaa sitten saksalaiselta myyjältä kiinalaisen Burning Wishin, joka osoittautui kuitenkin japanilaiseksi. Ei vituta yhtään.
aka. Awaclus

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2669 : 15.08.11 - klo 22:41 »
Kivasti tuli Modern juuri sen jälkeen kun tyhjensin muiden vehkeiden ohella pois 10x4 shokkidualia ja aika mittavan pinon muita Modern-käyttiksiä. Olihan se tiedossa että jotkin kortit ihan varmasti nousisivat, mutta yhteensä ainakin joku puoli tonnia parissa kuukaudessa jaksaa jo hieman nyppiä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)