Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290621 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2760 : 09.09.11 - klo 21:56 »
Lord Calvert

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2761 : 10.09.11 - klo 08:11 »
V*tun elisa.

Nätisti tuli sähköpostia kuun alussa että tekevät joensuussa verkonparannus töitä koko syyskuun. Tämä ilmeisesti tarkoittaa sitä että netti toimii maximissaan 5 min pätkissä koko kuukauden (Ainakin nyt jo viikon ajan) ja viikonloppuisin kun uskoisi ettei siellä mitään hommia tehdä niin max toimivan pätkän pituus on tipahtanut n.2 minuuttiin.

Vitutuksen aihe 2

Kunnon lentsuni näyttää pahasti kehittyvän keuhkoputkentulehdukseksi. Joka paikkaan koskee, räkä ei tunnu niistämällä loppuvan ja  2 yötä mennyt nukkumisen sijasta keuhkojen pihalle röhimiseen.

H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2762 : 10.09.11 - klo 13:07 »
Vituttaa MWS tardit jotka ei osaa brainstormata.

Poissa so not

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2763 : 12.09.11 - klo 17:40 »
Karppaus
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2764 : 12.09.11 - klo 20:02 »
Voi vittu että vituttaa, taas draftasin vihreetä. Väri on vähän huono!

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2765 : 12.09.11 - klo 20:57 »
Voi vittu että vituttaa, taas draftasin vihreetä. Väri on vähän huono!

M12? Niinhän tuo tahtoo keskiverrosti olla.

Asiaan, vituttaa kun kyynärpää ei tahdo parantua millään... vaarallista tuo urheilu.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2766 : 14.09.11 - klo 18:21 »
Neljän raajan kilinää! Tilasin tuotteita maanantaina ja valitsin Itellan palvelun, jonka pitäisi olla postikonttorissa seuraavana iltana. Odotin varmuuden vuoksi keskiviikkoon ja menin päivällä kyselemään tuotteita. "Ei tätä löydy vielä järjestelmän mukaan. Se ei ole maanantaina ehtinyt runkokuljetukseen." Neljän jälkeen tuli noutotekstari ja menin taas postiin. "Ei tälle ole merkitty hyllypaikkaa järjestelmään. *Hyllyjen kaivelua* Joo, ei tätä löydy täältä, pitää selvitellä."

Torstaina on sitten KOLMAS YRITYS paketin saamiseksi. Miten voi olla lähetysten seurantajärjestelmä, joka lähettää noutotekstareita, vaikka pakettia ei ole kirjattu esim. vastaanottopaikan hyllyyn?!?

-- Nute
Oulu

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2767 : 14.09.11 - klo 18:24 »
Neljän raajan kilinää! Tilasin tuotteita maanantaina ja valitsin Itellan palvelun, jonka pitäisi olla postikonttorissa seuraavana iltana. Odotin varmuuden vuoksi keskiviikkoon ja menin päivällä kyselemään tuotteita. "Ei tätä löydy vielä järjestelmän mukaan. Se ei ole maanantaina ehtinyt runkokuljetukseen." Neljän jälkeen tuli noutotekstari ja menin taas postiin. "Ei tälle ole merkitty hyllypaikkaa järjestelmään. *Hyllyjen kaivelua* Joo, ei tätä löydy täältä, pitää selvitellä."

Torstaina on sitten KOLMAS YRITYS paketin saamiseksi. Miten voi olla lähetysten seurantajärjestelmä, joka lähettää noutotekstareita, vaikka pakettia ei ole kirjattu esim. vastaanottopaikan hyllyyn?!?

-- Nute
Oulu

Itsellä sama tilanne, paitsi että tuli saapumisilmoitus kirjeestä joka ei koskaan ollut saapunut. Vittujee.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2768 : 14.09.11 - klo 18:33 »
Tänne päin tuli 12. 9. saapumisilmoitus, joka oli päivätty 5. 9... Paketti oli jo lähetyskoodin perusteella noudettu monta päivää ennen saapumisilmoituksen perille tuloa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2769 : 14.09.11 - klo 18:37 »
Tänne päin tuli 12. 9. saapumisilmoitus, joka oli päivätty 5. 9... Paketti oli jo lähetyskoodin perusteella noudettu monta päivää ennen saapumisilmoituksen perille tuloa.

Onhan se vitutuksen aihe tämäkin ja osoitus toimimattomasta prosessista, mutta kumminkin ihan eri asia. Minun puolestani vaikka kaikki maailman saapumisilmoitukset saavat jäädä saapumatta tai tulla vuoden myöhässä. Sen sijaan SEN ITSE PAKETIN tahdon perille silloin, kun pitää.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2770 : 14.09.11 - klo 20:10 »
Mistäköhän vitusta mun ruuvari + vaihtoterät -paketin kantta kiinni pitämään oli ilmestynyt pieni musta nippuside? Rusautinpa sitten sen oikean avausmekanismin paskaksi kun en huomannut tätä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2771 : 16.09.11 - klo 10:12 »
En juurikaan osaa käyttää laskutikkuani.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Ilkka_s

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2772 : 16.09.11 - klo 10:38 »
En juurikaan osaa käyttää laskutikkuani.
http://www.maol.fi/fileadmin/users/EDimensio/2008/Laskutikuista.pdf

---
Ja asiaan: vituttaa kun olin merkinnyt tenttipäivän väärin kalenteriin ja luulin että tentti on ensi viikon perjantaina... en sitten mennyt tenttiin kun se olisi ollut tänään.

Poissa Hopo

IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2774 : 16.09.11 - klo 10:49 »
Tulli. "Hei, tilasit 28 euron tuotteen Kiinasta. Luulit varmasti välttäväsi tullit eikö? Ajattelepa uudestaan, me lisättiin nämä postikulut tuohon tuotteen hintaan niin saadaan sulle tästäkin lasku kun tuotteen hintahan on siis yhteensä 44,85 € postikulut mukaan laskien! Koska itse posti Kiinasta ei todennäköisesti maksa mitään, keinottelua! Nii että tässä olis tää tullausehdotus, voit hyväksyä sen ja maksaa saman tien niin saat tuotteesi heti... Tai jos et halua sitä tuotetta heti niin kokeilepa vaan, voihan siihen tullausehdotukseen muutosta hakea. Saat kamas sit joskus."

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2775 : 16.09.11 - klo 11:02 »
Tulli. "Hei, tilasit 28 euron tuotteen Kiinasta. Luulit varmasti välttäväsi tullit eikö? Ajattelepa uudestaan, me lisättiin nämä postikulut tuohon tuotteen hintaan niin saadaan sulle tästäkin lasku kun tuotteen hintahan on siis yhteensä 44,85 € postikulut mukaan laskien! Koska itse posti Kiinasta ei todennäköisesti maksa mitään, keinottelua! Nii että tässä olis tää tullausehdotus, voit hyväksyä sen ja maksaa saman tien niin saat tuotteesi heti... Tai jos et halua sitä tuotetta heti niin kokeilepa vaan, voihan siihen tullausehdotukseen muutosta hakea. Saat kamas sit joskus."

Ei pitäisi olla mikään yllätys, että postikulut lasketaan mukaan tuotteen verotusarvoon (tulliahan alle 150 euron summasta ei tarvitse maksaa), se lukee hyvinkin selkeästi tullin sivuilta löytyvässä "Ostaisinko Internet-kaupasta" -oppaasta. Tietysti jos tulli on omasta päästään keksinyt lisää postikuluja hintaan, niin sitten asia on eri.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2776 : 16.09.11 - klo 12:39 »
Ei se ylläri ollut, mutta voi se vituttaa silti. Harvoin kun mitään jää tulliin. Menee just se kympin raja rikki alv:n kanssa, eipä oo iso summa maksaa.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2777 : 17.09.11 - klo 11:04 »
Puhelimen 3G-yhteys lakkasi toimimasta eikä minkäänlaista käsitystä syystä tahi korjaustoimenpiteistä.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2778 : 17.09.11 - klo 23:00 »
Itsellähän 3G on kans jatkuvasti lomalla. ::)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2779 : 17.09.11 - klo 23:16 »
Kummasti alkoi toimia kun pääsin parin kilometrin päähän kotikulmilta, minkä jälkeen toimii taas täälläkin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2780 : 18.09.11 - klo 05:37 »
Joku vitun langaton verkkokortti, joka ei toimi pelikäytössä.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2781 : 18.09.11 - klo 23:00 »
Luin Taloussanomien artikkeleita euroalueen velkakriisistä ja sen ratkaisuvaihtoehdoista. Takaraivossa kolkuttaa jatkuva "Suomi-keskeisyys", joka niissä oli esillä, ala. "Suomi suurin vastuunkantaja", tiedätte ehkä kyllä. En kuitenkaan usko mm. Jan Hurrin olevan mikään persujen nuoleskelija, ja taustalla oli enemmän tai vähemmän neutraalien tahojen kokoamiksi väitettyjä tilastoja. Vaikka en tietenkään niiden uskottavuutta voikaan tarkistaa - mutta kaipa edes hieman luottamusta on löydyttävä kyseistä lehteä kohtaan. Siispä, pahalta näyttää. Varsinkin ajatus eurobondeista tulee kummittelemaan, vaikka en usko millään tällä olevan erittäin selvästi näkyvää, radikaalia vaikutusta arkeeni kuin aivan pahimmissa tilanteissa. Suurin huolenaihe lienee, kuinka useiden sitoutumattomilta vaikuttavien ja sellaisiksi väitettyjen talousasiantuntijoiden haastattelut antavat ymmärtää, että lopultakin suuri osa tehdyistä päätöksistä on ollut kammottavan huonoja ja joissakin tapauksissa selvästi mm. Saksan ja Ranskan eli EU:n isojen tahojen omien etujen mukaisia. Toisin sanoen politiikka alkaa vaikuttaa yhä enemmän siltä, mitä olen käytännössä aina pelännytkin sen olevan: itsekeskeistä ja asiantuntematonta. Ei sillä, onneksi persujen kannat tyrmättiin suhteellisen tehokkaasti, ja kun esillä on ollut ajatus "liittovaltio tai ero", olen enemmän liittovaltioajattelun kannalla niin kauan kuin se ei tarkoita ongelmien kohtuutonta vyöryttämistä suhteessa hyviä valintoja tehneiden ja hyvin menestyneiden niskaan.

Edit: Vähän v*tuttaa myös, että olen itse saanut Standard-pakkaani kommentoida viimeisimmät viisi tai jotakin viestiä ilman minkäänlaista palautetta siitä, onko suunta hyvä, ja mitä tehdä paremmin. Miltei alan kaivata sitä, kuinka laumalla tultiin toteamaan, ettei se vain toimi, ellei tehdä näin ja näin.
« Viimeksi muokattu: 18.09.11 - klo 23:02 kirjoittanut VariSami »
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2782 : 18.09.11 - klo 23:04 »
Hieman tympii alkava tauti.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2783 : 18.09.11 - klo 23:27 »
mutta kaipa edes hieman luottamusta on löydyttävä kyseistä lehteä kohtaan

Taloussanomista sanotaan välillä, että se on talouslehdistön Iltalehti. Tai Seiska.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2784 : 19.09.11 - klo 08:17 »
mutta kaipa edes hieman luottamusta on löydyttävä kyseistä lehteä kohtaan

Taloussanomista sanotaan välillä, että se on talouslehdistön Iltalehti. Tai Seiska.

Olin tätä juuri itsekin kirjoittamassa. Nykyään voisi jopa sanoa että talouslehtien Aamulehti. Talousuutisten viihteellistäminen ei vaan mahdu mun päähän.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2785 : 19.09.11 - klo 08:22 »
Kyrsii 9. sija Legacyssa, vaikkakin hauska reissu oli. Myös oma "vähäinen" turttailu turnauksessa hieman hajottaa.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2786 : 19.09.11 - klo 09:09 »
mutta kaipa edes hieman luottamusta on löydyttävä kyseistä lehteä kohtaan

Taloussanomista sanotaan välillä, että se on talouslehdistön Iltalehti. Tai Seiska.

Olin tätä juuri itsekin kirjoittamassa. Nykyään voisi jopa sanoa että talouslehtien Aamulehti. Talousuutisten viihteellistäminen ei vaan mahdu mun päähän.
Eikä olisi tullut minunkaan mieleeni, mutta se kyllä selittää polemisoivia ajatuksia, joita siellä on esitetty. Ja itse asiassa ymmärrän, miksi niin tehdään, vaikka ainakaan minä en ole valmis myöntämään, että niin tekeminen olisi oikein. Sillä juuri nyt talouden tila on - hauskaa kyllä - aika mediaseksikästä, joten toki sillä lypsetäänkin.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2787 : 19.09.11 - klo 22:18 »
Jalka lipesi polkimelta kesken pyöräilyn. Pystyssä onneksi pysyin, mutta lopputuloksena metallinen poljin suhteellisen kovalla voimalla suoraan akillesjänteeseen.  >:(
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2788 : 19.09.11 - klo 22:41 »
Aamulla kuudelta töihin meno ja just rupesin silmiä ummistamaan niin alkaa kilinää kuulumaan. Joku prkln puliveivari murtautui lasioven läpi rappukäytävään. Katellaan jos ne vuokot ilmaantuisi kohtapuoleen hakemaan tuon ölisijän tuolta poies että pääsis nukkumaan.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2789 : 19.09.11 - klo 22:42 »
Keittiössä alko vettä vuotamaan... kivat yöunet varmasti saan kun huollosta sanovat tulevansa vasta aamulla.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn