Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290603 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Corpseriuz

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3540 : 15.05.12 - klo 19:35 »
Eipä kolissut sitten tänäänkään verkkokauppa.com D3 ennakkotilaus postilaatikkoon.... Vituttaa kuin pientä oravaa!

Poissa Anrix

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3541 : 15.05.12 - klo 21:09 »
Eipä kolissut sitten tänäänkään verkkokauppa.com D3 ennakkotilaus postilaatikkoon.... Vituttaa kuin pientä oravaa!

Itellä kolahti (coolshopin ennakkotilaus) ja kerkesin jopa 7lvl asti sitä hakkaamaan, mutta eipä aika riitä enempään. Ja huomennakaan en ole kuin illalla vasta kotona ja sitten odottaa siivousta yms. järjestelyä torstaita varten. Parempi puoliskokaan ei oikein lämmennyt idealle, että hän tekisi kaiken siivouksen ja järkkäilyn ja minä vain pelaisin :/

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3542 : 15.05.12 - klo 21:18 »
Vituttaa kun pääsen jatkamaan Diablo 3:a vasta ensi viikon tiistaina, koska Malmön GP. Nimimerkillä lvl 16 Barbaari.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa JunioRcmf

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3543 : 15.05.12 - klo 22:20 »
Eipä kolissut sitten tänäänkään verkkokauppa.com D3 ennakkotilaus postilaatikkoon.... Vituttaa kuin pientä oravaa!
Itselle tuli tänään Verkkokauppa.comin D3 CE :)
Enpä vain ole päässyt pelaamaan, kun serverit ovat täynnä. Kolme tuntia tässä ollut sisäänkirjaantumisen "Retrieving Hero List..." kohdassa odottelemassa, jos vaikka kohta pääsisi sisään.
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 15.05.12 - klo 22:22 kirjoittanut JunioRcmf »

Poissa Ziilot

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3544 : 16.05.12 - klo 00:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=-5EIpgeYlXk

Hyvä peli on ja tuntuisi haastettakin löytyvän ainakin vaikeammilla vaikeusasteilla. T: LVL 40 Monk

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3545 : 16.05.12 - klo 04:22 »
Eipä kolissut sitten tänäänkään verkkokauppa.com D3 ennakkotilaus postilaatikkoon.... Vituttaa kuin pientä oravaa!
Itselle tuli tänään Verkkokauppa.comin D3 CE :)
Enpä vain ole päässyt pelaamaan, kun serverit ovat täynnä. Kolme tuntia tässä ollut sisäänkirjaantumisen "Retrieving Hero List..." kohdassa odottelemassa, jos vaikka kohta pääsisi sisään.
(click to show/hide)
Tarkistapas onko sinulla asetuksissa valittu EU:n servut. Itsellä rupesi toimimaan, kun vaihdoin Amerikan servut EU:n servuiksi.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Polari

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3546 : 16.05.12 - klo 08:40 »
Mitä tämä postin odottelu on? Miksi ei vain ostaisi ja lataisi peliä internetseistä?

Mutta ei hätää, onneksi odotellessa voi kokeilla täysin autenttisen tuntuista Diablo 3 -simulaattoria.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Armus79

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3547 : 16.05.12 - klo 17:09 »
PERHANA ETTEN OSTANUT SILVERHEARTEJA KUN OLIVAT HALPOJA! Kattelin niitä juuri ennen Barcelonaa, ja olisin ostanut jos olisivat olleet 1€, mutta olivat 1,50€. Nyt HIEMAN kalliimpia... Voi peppu. Toisaalta, jotain ilahdutti tänään myös.

edit: grammar. effin Finnish.
« Viimeksi muokattu: 17.05.12 - klo 11:41 kirjoittanut Armus79 »
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa absurdimuukalainen

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3548 : 17.05.12 - klo 02:50 »
http://magiccards.info/query?q=!Path+to+Exile (duel decks art)


Miksei Rebecca Guayn versio ilman dci logoa/foilausta  :'(

Poissa jotudin

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3549 : 17.05.12 - klo 12:22 »
Nomnom sanoi kissa ja söi kaapeleita. Vielä varmuuden vuoksi kiinteästi laitteissa olevia eikä vaihdettavia. Eikä ole kun vasta 21423 kerta.

Poissa Juzam Djinn

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3550 : 18.05.12 - klo 23:59 »
Vituttaa huoneistossani lymyävä kookas mutta nopea ja ketterä mutantti-itikka jota en ole onnistunut listimään. Yöllä se käy puremassa erittäin kivuliaasti ja puremat paisuvat halkaisijaltaan 1,5cm-3cm kokoisiksi. Näitä on tähän mennessä siunaantunut puoli tusinaa ympäri kehoa. S****nan moskiitto.

Poissa Fal

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3551 : 20.05.12 - klo 16:32 »
VR ja Pendoliino. Siinäpä vasta parivaljakko.

Poissa Dewil

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3552 : 21.05.12 - klo 09:28 »
Suomi hävis, ei edes vituta mutta silti http://www.youtube.com/watch?v=kmqhrdYlrgM

Poissa Warma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3553 : 22.05.12 - klo 12:41 »
Vituttaa huoneistossani lymyävä kookas mutta nopea ja ketterä mutantti-itikka jota en ole onnistunut listimään. Yöllä se käy puremassa erittäin kivuliaasti ja puremat paisuvat halkaisijaltaan 1,5cm-3cm kokoisiksi. Näitä on tähän mennessä siunaantunut puoli tusinaa ympäri kehoa. S****nan moskiitto.

Kommentti saattaa olla asiaton, mutta mikäli et ole spesifisesti nähnyt itikkaa vielä, yöllä pureminen (varsinkin kun itikat eivät pistä useita kertoja) viittaisi enemmän tähän -> http://en.wikipedia.org/wiki/Bedbug

Nuo ovat viime vuosina yleistyneet länsimaissa. Ulkomailta on helppo tuoda hotellituliaisia.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3554 : 22.05.12 - klo 19:14 »
Pari päivää myöhässä: Soirotar hyytyi ykköspäivän viime metreillä.

EDITAATIO: Selvisi, että Antti pelasi myös lauantain loppupuolella kakkospäivästä ja hävisi pöytä täynnä läskiä Gisela, Blade of Goldnightiin. Ärrr. [Lisätty 24.5.12 klo 23.53.]
« Viimeksi muokattu: 24.05.12 - klo 23:53 kirjoittanut Thaurwylth »

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3555 : 25.05.12 - klo 10:44 »
Näin pahaa unta jossa iso* mies jahtasi minua.

*pituus-suunnassa

Poissa sax

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3556 : 26.05.12 - klo 13:38 »
H/W listojen yliviivatut kortit ja wanttiin/haveen listatut "Ehkä want [en halua näitä nyt]" -listat. Miks yliviivata joku kortti? Kun haen listoilta kortteja joita haluan vaihtaa löydän usein tälläsia ilmoituksia:

H:
1x Sword of Light and Shadow

tai

Sittenjoskuswant: [EN HALUA JUURI NYT KIITOS!]
kortti
kortti
kortti

Miksi listata kortteja joita ei halua tai joita ei ole olemassa?
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."

Poissa Hiski

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3557 : 26.05.12 - klo 14:46 »
Vituttaa kun hävisin kaikki pelit tänään LoL:ssa :( ja myöhästyn töistä koska bussi on jumissa.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3558 : 26.05.12 - klo 16:17 »
Hieman vituttaa, että D&D 3.5 -kirjojen toimituskulut Jenkeistä ovat niin valtavat. Olen viime aikoina päivitellyt kirjastoani, koska jossakin määrin keräilen noita.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3559 : 26.05.12 - klo 21:15 »
Hieman vituttaa, että D&D 3.5 -kirjojen toimituskulut Jenkeistä ovat niin valtavat. Olen viime aikoina päivitellyt kirjastoani, koska jossakin määrin keräilen noita.

DD-kirjoja sinun ei pidä keräilemän. Niiden määrä on kuitenkin jotain niin absurdia, että niihin saa upotettua kivitalon verran käteistä ja silti jää jokunen kirja puuttumaan.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3560 : 27.05.12 - klo 13:40 »
Hieman vituttaa, että D&D 3.5 -kirjojen toimituskulut Jenkeistä ovat niin valtavat. Olen viime aikoina päivitellyt kirjastoani, koska jossakin määrin keräilen noita.

DD-kirjoja sinun ei pidä keräilemän. Niiden määrä on kuitenkin jotain niin absurdia, että niihin saa upotettua kivitalon verran käteistä ja silti jää jokunen kirja puuttumaan.
En kerää niitä siis periaatteella "Gotta catch em' all", vaan hankin vain itseäni kiinnostavat kirjat varastoon. On se parempi tunne kuin pdf:ien selaaminen. Ja suuri osa mainitsemisen arvoisista kuitenkin jo löytyy: viimeisimmät hankinnat mukaan luettuna 42 kirjaa.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3561 : 28.05.12 - klo 05:56 »
Ihan yhtä suuri vitutus tulee kun yrittää kerätä Lovecraftin opusten alkuperäispainoksia ja Chaosiumin CoC -tavaraa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3562 : 28.05.12 - klo 11:31 »
Ihan yhtä suuri vitutus tulee kun yrittää kerätä Lovecraftin opusten alkuperäispainoksia ja Chaosiumin CoC -tavaraa.

Totta puhut.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa FusionClock

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3563 : 28.05.12 - klo 17:32 »
Vituttaa väitellä korttien paremmuudesta.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3564 : 28.05.12 - klo 23:18 »
Vituttaa väitellä korttien paremmuudesta.

Hä?

Poissa nikoh

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3565 : 28.05.12 - klo 23:32 »
vituttaa ku jengi listaa havelle ja wantille yhtä ja toista, mutta wantin tavara ei kiinnosta ja haven tavara ei liiku  >:(. Eikä nyt puhuta huonoista vaihtoehdotuksista.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3566 : 31.05.12 - klo 12:56 »
Tänään olin vähällä tulla kirjaimellisesti hulluksi koska piti odottaa tunti ja puoli yhtä linja-autoa ilman tekemistä. Tekemisen puutteessa päähäni tunkee juuri niitä hulluja ajatuksia esim. puske pölkkyyn jonka näet, kieri laiturilta järveen. sen verran itsehillintää/rauhallisuutta oli etten niin tehnyt.

Tarvitsen jonkun joka määrittää minulle mitä minun pitää tehdä. Koen jotkut tekemiset epämukaviksi, joten niitä en aina tee. Sellainen, mätkäise tuolta pari puskaa ja tuo minulle, vie tämä kirje sinne, räjäytä tämä kivi tässä kappaleiksi *ojentaa materiaalit*, lyö turpaan tätä henkilöä, olisi minulle enemmän hyväksi. Vaikka minulta ei oikeasti tekemistä puutu, koen elämäni nyt yksipuoliseksi.

Pitkä tylsä kesäloma, ehkä pääsen siirtämään vanhasta navetasta pois pari lampaanlantaa pikkurahalla, ehkä käyn siivoamassa luultavasti tulevan työpaikkani eteisen, saatan piirrustaa omaa sarjakuvaani, pelata aamuyöhön moporki(mrpgrommgrg?)-pelejä, ehkä käydä uimassa järven toisella puolella sijaitsevan suolammen vedessä, väsätä omia pieniä varsijousijani (koska en ole ennen koskaan sellaista tehnyt- ei välttämättä onnistu. ja koska minua hitsisti kiinnostaa kuinka tikku lentää kovaa vauhtia jonnekin)...

Haluan jonkun joka käskee jotain kivaa tekemistä. Oikeasti kivaa. Jännittävää ja vaarallista. Ihan parasta. yhyy.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3567 : 31.05.12 - klo 13:12 »
Tänään olin vähällä tulla kirjaimellisesti hulluksi koska piti odottaa tunti ja puoli yhtä linja-autoa ilman tekemistä. Tekemisen puutteessa päähäni tunkee juuri niitä hulluja ajatuksia esim. puske pölkkyyn jonka näet, kieri laiturilta järveen. sen verran itsehillintää/rauhallisuutta oli etten niin tehnyt.

Tarvitsen jonkun joka määrittää minulle mitä minun pitää tehdä. Koen jotkut tekemiset epämukaviksi, joten niitä en aina tee. Sellainen, mätkäise tuolta pari puskaa ja tuo minulle, vie tämä kirje sinne, räjäytä tämä kivi tässä kappaleiksi *ojentaa materiaalit*, lyö turpaan tätä henkilöä, olisi minulle enemmän hyväksi. Vaikka minulta ei oikeasti tekemistä puutu, koen elämäni nyt yksipuoliseksi.

Pitkä tylsä kesäloma, ehkä pääsen siirtämään vanhasta navetasta pois pari lampaanlantaa pikkurahalla, ehkä käyn siivoamassa luultavasti tulevan työpaikkani eteisen, saatan piirrustaa omaa sarjakuvaani, pelata aamuyöhön moporki(mrpgrommgrg?)-pelejä, ehkä käydä uimassa järven toisella puolella sijaitsevan suolammen vedessä, väsätä omia pieniä varsijousijani (koska en ole ennen koskaan sellaista tehnyt- ei välttämättä onnistu. ja koska minua hitsisti kiinnostaa kuinka tikku lentää kovaa vauhtia jonnekin)...

Haluan jonkun joka käskee jotain kivaa tekemistä. Oikeasti kivaa. Jännittävää ja vaarallista. Ihan parasta. yhyy.

Mene armeijaan. Tai töihin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Roinisto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3568 : 01.06.12 - klo 10:11 »
Mene armeijaan. Tai töihin.
Tai sitten hankit "kaverin" joka nauttii komentamisestasi.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3569 : 01.06.12 - klo 10:49 »
Lainaus käyttäjältä: BDM
the points needed for the Players Club levels next season have been adjusted slightly and the cost of Gold and Platinum got a little more pricey. The new levels are as follows:

    Platinum—45 (was 40)
    Gold—30 (was 25)
    Silver—15 (same)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.