Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290634 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa freedfromthereal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3840 : 13.09.12 - klo 12:46 »
Eikö B/R ole aina ollut vähän semmonen sylkykuppi muutenkin? Ja mikä estää pelaamasta grixistä?

Nimenomaan kyseinen asiantila minua vituttaakin kun aina jaksan typeränä toivoa asioiden joskus muuttuvan ihan vain vaihtelun vuoksi. Ja ei mikään, paitsi että sininen. Pakkohan sitä varmaan kuitenkin on pelata.

Sininen ja valkoinen, värit ovat vitutuksen
"It's that moment of dawning comprehension I live for."
- Hobbes, Calvin and hobbes

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3841 : 13.09.12 - klo 13:32 »
Huoh, vituttaa kun kaikki menee perseelleen. Siis aivan kaikki, taas vaihteeksi "pitkästä" aikaa. Ja kyllä, nuo tosiaankin ovat sarkasmisitaatit.

Niin, ja tietysti se että ihmiset vittuuntuuvat turhaan asioista ja haukkuvat niitä, vaikka eivät edes tiedä kaikkea siitä asiasta ja tietävät sen itsekin etteivät tiedä kaikkea siitä. Niin MtG:tä koskien kuin yleisestikin siis.

Huomatkaa nyt hyvät ihmiset ennen kuin liikaa vittuunnutte Azoriuksesta, ettei Rakdokselta ole spoilattu paskaakaan mitään muihin kiltoihin nähden. Ei se pelkkä sylkykuppi ole kuitenkaan, ja nytkin on jo 2-6 hyvää korttia spoilattu riippuen mitä arvostaa. Vaikuttaisi hieman että Wizards pihtaa jotain todella kovaa lappua. Ja eihän Rakdosta itseäänkään ole spoilattu, kun taas esim. Niv ja Jarad spoilattiin ja julkaistiinkin jo Duelissa ja kumpikin oli pettymys. Kenties hyvää kannattaa pihdata, spoilien osalta puhuttaessa siis. ;)
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3842 : 14.09.12 - klo 14:44 »
Kaikki eivät tajua hyviä vitsejäni joille helposti käkättelen joskus... on ilkeämpääkin ketutuksenaihetta.
Tiedän että kehenkään ei voi luottaa, että ei ole ystäviä, mutta tuntuu vaan pahalta kun porukka ei ota huomioon samalla tavalla kuin toisiaan. Onhan se ymmärrettävää, silti. Tottakai kuuntelisit mieluiten musiikkia kuin pelaisit kanssani jotakin yksinkertaista noppapeliä. Olet vähän tiellä. Tulee sellaiset vaikutelmat minulle toisten käytöksistä minua kohtaan.
Olen varma että tarpeen tullen saan kaikki takuulla kuuntelemaan minua.
Mutta kaveeraaminen on hankala asia.
Se vain hiukan haittaa, ja se on pelkkä bonus jonka ehkä saa toisten kanssa olemisesta. Hyvä kun on tällaisia kylmiä ongelmia joista pääsee läpi niin ei tarvi pelätä jos jotain rajua tulee vastaan.
Lisäksi menetän hilpeyttäni väsymyksen lisääntyessä. Hilpeyden menetys ei ole koskaan hyvä asia. Toivottavasti parannun vakavuudesta pian.

Muuten kaikki näyttää olevan hyvin.

Lisää sunnuntailta: pelkään maanantaita, aurinkoa
koska - maanantaina kaikki menee huonosti, mikään ei onnistu, ja koska aurinko on kirkas, ärsyttävä, aiheuttaa päänsäryt, on muutenkin kaikki paha mitä maailmasta löytyy

...maanantai täytyy poistaa viikonpäivistä
« Viimeksi muokattu: 16.09.12 - klo 20:46 kirjoittanut yeou »

Poissa luma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3843 : 17.09.12 - klo 01:03 »
Air Kehitysmaan tarjoama ilmainen lomayö Riiassa.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3844 : 17.09.12 - klo 12:23 »
Ensimmäinen kerta, kun pohdin pitäisikö MtG kortteja (From the Vaults: Realms) myydä sen vuoksi, että voisi tehdä voittoa.
Tajusin, että boostereita ei kannata ostaa aukaistavaksi. Kuudes Reforge the Soul avasi silmät.
Minulla on kortteja, joita vaihtamalla pystyisin luultavasti kokoamaan leka-pakan, mutta en raaskisi luopua korteistani.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3845 : 17.09.12 - klo 13:15 »
En ehtinyt lukea romaania. Selkeästi viestien editointi mahdollisuus pitää poistaa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3846 : 17.09.12 - klo 13:36 »
En ehtinyt lukea romaania. Selkeästi viestien editointi mahdollisuus pitää poistaa.
Ei siinä suuremmin muuta ollut kuin että kritisoin hieman Matomestarin ja Rancidin foorumikäyttäytymistä yms., mutta kun tilanne on siellä jo nyt mikä on, niin katsoin että olisi kenties moderaattoreille helpompaa jos poistan sen enkä lisää vettä myllyyn. Että ihan vakavissaan: turha siitä on vittuuntua.

Tosin poistaminenhan sitten feilasi siinä että pari-muutama ihmistä ehtikin sen lukea, mutta se on mun moka enkä haluaisi muiden siitä vittuuntuvan.

Ja siinä tulikin jo tämänhetkinen vitutuksenaiheeni kenties hieman rivien välissä mainittua.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3847 : 19.09.12 - klo 01:32 »
Ainakin yksi duali kadonnut. Vituttaa.

Edit: Löytyi sukasta(!!!???) haisevana ja hivenen runnottuna sliivistä. WTF?
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo 01:47 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3848 : 19.09.12 - klo 02:04 »
Ainakin yksi duali kadonnut. Vituttaa.

Edit: Löytyi sukasta(!!!???) haisevana ja hivenen runnottuna sliivistä. WTF?

Vähemmän niitä sieniä.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3849 : 19.09.12 - klo 12:45 »
Ainakin yksi duali kadonnut. Vituttaa.

Edit: Löytyi sukasta(!!!???) haisevana ja hivenen runnottuna sliivistä. WTF?

Vähemmän niitä sieniä.

(click to show/hide)

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3850 : 19.09.12 - klo 13:52 »
(click to show/hide)

Nooooooooooooooo................... Pentelleen hemmetti, ja just kun maverikin pinppaaminen tuli valmiiks. D&T:n pimppaanisesta nyt puhumattakaan. Heti herättyä menee päivä pilalle.

Olen myös närkästynyt tästä vallallaan olevasta trendistä painaa suurin osa uusista wurmeista mythikkeinä. Wurmi kokoelman ajantasalla pitäminen alkaa syödä senttien sijasta euroja enenevissä määrin.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3851 : 19.09.12 - klo 14:05 »
Pitäisköhän ottaa ennakkovarauksia vastaan  ;D
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3852 : 19.09.12 - klo 16:25 »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Kertsu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3853 : 19.09.12 - klo 16:55 »
Rust In Peace

Vituttaa itseänikin, vaikka lehti onkin Jyrki Hämäläisen jälkeen mennyt vain paskempaan suuntaan.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3854 : 19.09.12 - klo 19:34 »

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3855 : 19.09.12 - klo 20:31 »
Liittyy keskeisellä tavalla aiheeseen! http://tyopiste.ttl.fi/Uutiset/Sivut/Vitutukseen_voi_kuolla.aspx

mitenhän vitutus vaikuttaa elinikään silloin kun sen purkaa antamalla raivon ottaa täyden hallinnan?
on käynyt näin minulla muutaman kerran ja niinä kertoina ...taisin kertoa aikaisemmin... puhdistin pöydän raivaamalla siitä pienet/keskinkertaisen kokoiset ärsyttävät tavarat lattialle, potkin ulko-ovea niin kovasti että voima hajoitti vähän ikkunaa, pelästytin äidin ja aiheutin puolustavan aggression ukolle. muutenkin koetin silloin aiheuttaa vahinkoa seinille ynnä muulle ympäristölle.

pitäisi tehdä erilainen tutkimus puhtaan raivon vaikutuksista joka nousi vitutuksesta..
Koska, näen vitutuksen sellaisena että ärsyttää itseään mutta ei voi/viitsi tehdä asialle enempää kuin jotakuinkin -fyysisesti rauhallisissa- merkeissä.
Joskus googlatessani olen nähnyt uutisia oppilaista joiden paine tiivistyi itsemurhaksi johtuen liiasta määrästä koulutehtäviä ja vähästä nukkumisesta tai kiusaamisesta. Tästä voisi myös kävellä luonnonvalintajuttuihin. Jos ei selviä vitutuksesta niin on (psyykkisesti) heikko elääkseen. Itsemurhahetkellä voi päättää elääkö vai kuoleeko: hyppääminen on helppoa, se vain tehdään mitään ajattelematta. Mutta myös halu elää voi silloin syttyä.

Kirjoitin jotain, nyt menen ja teen itselleni teetä ja nautin sitä kuin maailman herra.
« Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo 20:47 kirjoittanut yeou »

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3856 : 20.09.12 - klo 03:38 »
HoN ja sen idiootit pelaajat, jotka ei osaa välttää ilmiselviä gankkeja, supportit ei supporttaa, carryt ei carryta, kukaan ei osaa mitään kaikki pitää aina tehdä itse.

EDIT: Onneksi kuitenkin kolmen paskan pelin jälkeen älysin lopettaa. Vitutus vain on suurenmoinen...
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo 03:44 kirjoittanut jambo »
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3857 : 20.09.12 - klo 08:37 »
Abrupt Decayn hinnannousu vituttaa lievästi, kun nyt sitä ei saa tilattua. Se myös kun en osaa päättää tilaisinko golgarishamaania setin nyt vai myöhemmin ts. nouseeko niiden hinta-> olisiko järkevämpää siis tilata nyt? Ym. RtR:ään liittyvää, sekä muutamien ihmisten hämy käyttäytyminen. Pikkuvitutuksia useampia siis, ei mitään isompaa.

yeou: Vitutuksen luomaan raivoon voi kuolla sitten joku muu eikä vain itse? :D Tai tieteki voi aina joku verisuoni poksahtaa päästä...

Hmm... "Vituttaa-sanan käytöstä julkisuudessa käytiin periaatteellinen keskustelu Ylessä ja nyt myös Työpisteessä. Lopputulema: mikään muu sana ei kuvaa kyseistä tunnetta riittävän hyvin." Varsin totta.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Klemeesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3858 : 20.09.12 - klo 08:43 »
Liittyy keskeisellä tavalla aiheeseen! http://tyopiste.ttl.fi/Uutiset/Sivut/Vitutukseen_voi_kuolla.aspx

Eilen vitutti niin paljon että pelkäsin saavani sydänkohtauksen.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3859 : 20.09.12 - klo 11:14 »
HoN ja sen idiootit pelaajat, jotka ei osaa välttää ilmiselviä gankkeja, supportit ei supporttaa, carryt ei carryta, kukaan ei osaa mitään kaikki pitää aina tehdä itse.

EDIT: Onneksi kuitenkin kolmen paskan pelin jälkeen älysin lopettaa. Vitutus vain on suurenmoinen...

Nämä kommentit vaan aina jaksaa huvittaa. Se Elo-pohjainen matchmaking muuten toimii. Jos omat ovat tasaisesti tuota tasoa niin niin ovat vihollisetkin, ja jos itse olisit ollenkaan merkittävästi parempi niin ihan hirveästi et pelejä häviäisi.

edit - typo
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo 13:56 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3860 : 20.09.12 - klo 13:18 »
HoN ja sen idiootit pelaajat, jotka ei osaa välttää ilmiselviä gankkeja, supportit ei supporttaa, carryt ei carryta, kukaan ei osaa mitään kaikki pitää aina tehdä itse.

EDIT: Onneksi kuitenkin kolmen paskan pelin jälkeen älysin lopettaa. Vitutus vain on suurenmoinen...

Nämä kommentit vaan aina jaksaa huvittaa. Se ELO-pohjainen matchmaking muuten toimii. Jos omat ovat tasaisesti tuota tasoa niin niin ovat vihollisetkin, ja jos itse olisit ollenkaan merkittävästi parempi niin ihan hirveästi et pelejä häviäisi.

http://www.reignofgaming.net/blogs/a-different-view/gentleman-gustaf/21500-gaming-like-a-gentleman-elo-hell

LOL:ssa olen tällä hetkellä 1470 ELO:ssa ja kultatasolla. Itsehän olen veikannut, että oikea ELO:ni on jossain 1800-2000 puolella, kun olen pelannut kaverini kanssa duoa jonka ELO on 1900. Syy siihen miksi ELO:ni on matala on se, että pelaan vain kaverin kanssa duoa. On todennäköisempää voittaa peli, kun tietää että kaveri on oikeasti hyvä pelaaja.

Btw. Ostakaa wardeja ne pelastavat monien pelaajien henkiä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3861 : 20.09.12 - klo 13:51 »
yeou: Vitutuksen luomaan raivoon voi kuolla sitten joku muu eikä vain itse? :D Tai tieteki voi aina joku verisuoni poksahtaa päästä...
ahaa... minulla siis toimii eri tavalla...

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3862 : 20.09.12 - klo 13:52 »
LOL:ssa olen tällä hetkellä 1470 ELO:ssa ja kultatasolla. Itsehän olen veikannut, että oikea ELO:ni on jossain 1800-2000 puolella

::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3863 : 20.09.12 - klo 13:56 »
Aaah, Suomen oikea arvontakori FIFA- ja UEFA-arvonnoissa huudettu.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3864 : 20.09.12 - klo 13:59 »
LOL:ssa olen tällä hetkellä 1470 ELO:ssa ja kultatasolla. Itsehän olen veikannut, että oikea ELO:ni on jossain 1800-2000 puolella, kun olen pelannut kaverini kanssa duoa jonka ELO on 1900. Syy siihen miksi ELO:ni on matala on se, että pelaan vain kaverin kanssa duoa. On todennäköisempää voittaa peli, kun tietää että kaveri on oikeasti hyvä pelaaja.

Artikkeli oli ihan kiva, mutta kai tää osuus oli joku vitsi? En löydä tuosta järkeä, logiikkaa enkä pointtia.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3865 : 20.09.12 - klo 14:49 »
Nämä kommentit vaan aina jaksaa huvittaa. Se Elo-pohjainen matchmaking muuten toimii. Jos omat ovat tasaisesti tuota tasoa niin niin ovat vihollisetkin, ja jos itse olisit ollenkaan merkittävästi parempi niin ihan hirveästi et pelejä häviäisi.

edit - typo

Kai nyt kuitenkin pystyt hyväksymään, että 3 peräkkäistä randomien kanssa pelattua peliä voi hävitä ihan tiimin jäsenten täyteen yhteistyökyvyttömyyteen ja peruspeliosaamisen puutteeseen? Tätä tukeakseni totean, että kahdessa kolmesta pelistä upgradesin itse courierin (olematta itse main support hero) SEKÄ ostin reilusti eniten wardeja (toisessa pelasin jopa carrya [EW]). Lisäksi tiimistä löytyi joka kerta vähintään kolme pelaajaa, joilla oli huonompi k+a:d. Lisätään tähän vielä se, että pelasin pelit sub-accountilla, joka on vielä toistaiseksi 100 ratingia main accountin (jolla 1000+ peliä pelattu, joten voinee todeta todellisen tason alkaneen löytyä) alapuolella. Ei sitä aina vaan pysty tai edes halua kantaa kaiken maailman kyrpäjooseppeja voittoon, varsinkaan jos haluaa esim. kokeilla uusia heroja, joita pelaa muuten harvoin tai ei ollenkaan. Se pubstomp-fayde on sitten erikseen, ei aina jaksa.

E: Ja tiedän/tajuan kyllä aivan täysin, että MMR-systeemi toimii, oletan että "elo"lla tarkoitat samaa
« Viimeksi muokattu: 20.09.12 - klo 14:57 kirjoittanut jambo »
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa roussih

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3866 : 20.09.12 - klo 14:56 »
Ei honissa kannata pelata muuta kuin Midwars, joka on loistavaa känniviihdettä. Dota 2 parempi siihen normi peliin ja oikeastaan suurin osa hyvistä hon pro pelaajista on jo siirtynyt dota 2 et taso varmaan aika heikkoa all around :P

Vituttaa YT neuvottelut jotka alko mukavasti tänää.

Poissa monkoosi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3867 : 20.09.12 - klo 14:59 »
Jambo: ei kukaan väitäkkään etteikö siel ois pelejä mitä ei voi voittaa, mutta kun pelaan vähän runsaammin ni siellä on vastaava määrä pelejä missä sut kärrytään voittoon. Jälelle jää pelit jotka sun taidot ratkasee.

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3868 : 20.09.12 - klo 15:04 »
Jambo: ei kukaan väitäkkään etteikö siel ois pelejä mitä ei voi voittaa, mutta kun pelaan vähän runsaammin ni siellä on vastaava määrä pelejä missä sut kärrytään voittoon. Jälelle jää pelit jotka sun taidot ratkasee.

Jeah, mutta oma vitutukseni koskikin vain mainittua kolmen pelin putkea, en ole koskaan väittänyt ettei mmr-systeemi toimi pitkällä tähtäimellä. Turha siis lähteä pätemään alunperinkään että "et vain näe omaa paskuuttasi", näen ja tiedän omat paskuuteni, mutta this was not the case tällä kertaa, lyhyet perustelut aiemmassa viestissä.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #3869 : 20.09.12 - klo 15:12 »
LOL:ssa olen tällä hetkellä 1470 ELO:ssa ja kultatasolla. Itsehän olen veikannut, että oikea ELO:ni on jossain 1800-2000 puolella, kun olen pelannut kaverini kanssa duoa jonka ELO on 1900. Syy siihen miksi ELO:ni on matala on se, että pelaan vain kaverin kanssa duoa. On todennäköisempää voittaa peli, kun tietää että kaveri on oikeasti hyvä pelaaja.

Artikkeli oli ihan kiva, mutta kai tää osuus oli joku vitsi? En löydä tuosta järkeä, logiikkaa enkä pointtia.

No siis koska minun ja kaverini elo ero on iso, niin pelaan pelaajien kanssa joiden elo on 1750-1850. Ja ihan hyvin olen pärjännyt tuossa tierissä. Ja varsinkin jos olen support Alistar, niin silloin pystyn pitämään huolen siitä, että tiimi voi kärriä pelin. Itsehän olen sanonnut kaverilleni, että carry kärrii peliä, mutta supportti kärrii carrya. Myönnän että joskus on huonoja pelejä, mutta ne huonot pelit ovat vähentyneet ajan myötä, kun osaan pelata supporttia todella hyvin.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/