Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290686 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4140 : 06.11.12 - klo 16:39 »
Rahaa tuli eilen. Vuokran, kaupassakäynnin ja heräteostosten (sarjiksia & kortteja) jälkeen tilillä pyöreä kybä. Feels good.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4141 : 06.11.12 - klo 16:47 »
Pe-la Oksennustaudissa. Sekin kieltämättä hieman vitutti mutta pahemmin otti päähän että pomo oli perjantaina tuonut ylityölistan seinälle. Kun itse sunnuntaina kömpi töihin niin kaikki sunnuntait sekä omille vapaille osuneet ylityömahdollisuudet oli jo varattu. Koska tuplavuoron (16h) tekeminen ei vaan arkipäivinä mitenkään nappaa niin jäi ylitöitten tekeminen tältä kuulta väliin...
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa scor

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4142 : 08.11.12 - klo 00:37 »
MODO kaatuili, lagi ja bugi... Sinne meni ne uuden draftin ainekset...

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4143 : 08.11.12 - klo 08:36 »
http://www.giantitp.com/

Tuon sivuston tilanne viime aikoina. Toivottavasti kaverin käpälä tulee kuntoon.
« Viimeksi muokattu: 08.11.12 - klo 22:29 kirjoittanut Wintersmith »

Poissa mairou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4144 : 08.11.12 - klo 21:46 »

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4145 : 09.11.12 - klo 12:12 »
Modo ja kaksi dräftiä jotka häviää n. 8 poistoa omaavilla deckeillä manakusuihin.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4146 : 09.11.12 - klo 16:48 »
Tajusin vasta työhakemuksen laitettuani, että CV:ssä nimeni löytyy vain tiedostonimestä. Paha. Moka. Ja toisaalta ajatuttaa, onko pahempaa laittaa korjattu versio ja myöntää virhe, vai toivoa, että yhtenäistetty tiedostonimi itse hakemuksen ja CV:n välillä riittää. Hermoja raastavaa.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4147 : 09.11.12 - klo 18:18 »
Tajusin vasta työhakemuksen laitettuani, että CV:ssä nimeni löytyy vain tiedostonimestä. Paha. Moka. Ja toisaalta ajatuttaa, onko pahempaa laittaa korjattu versio ja myöntää virhe, vai toivoa, että yhtenäistetty tiedostonimi itse hakemuksen ja CV:n välillä riittää. Hermoja raastavaa.

Myönnä suoraan, että olet tehnyt virheen ja korjaa se. Omien mokien myöntäminen ja korjaaminen ripeästi ja suoraselkäisesti (myös asiakkaiden reklamaatioiden ollessa kyseessä) on monesti parasta, mitä voi tehdä. Pahinta on olla virheestä hiljaa ja toivoa ettei sitä huomata.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4148 : 09.11.12 - klo 19:47 »
Tajusin vasta työhakemuksen laitettuani, että CV:ssä nimeni löytyy vain tiedostonimestä. Paha. Moka. Ja toisaalta ajatuttaa, onko pahempaa laittaa korjattu versio ja myöntää virhe, vai toivoa, että yhtenäistetty tiedostonimi itse hakemuksen ja CV:n välillä riittää. Hermoja raastavaa.

Myönnä suoraan, että olet tehnyt virheen ja korjaa se. Omien mokien myöntäminen ja korjaaminen ripeästi ja suoraselkäisesti (myös asiakkaiden reklamaatioiden ollessa kyseessä) on monesti parasta, mitä voi tehdä. Pahinta on olla virheestä hiljaa ja toivoa ettei sitä huomata.

Jees. Päädyin tähän. Jos kyseessä olisi siis ollut virhe, jolla on varmasti merkitystä, olisin korjannut sen heti. Tässä tapauksessa oli kuitenkin lieventäviä asianhaaroja, joten mahdollisesti välittyvä huolimattomuudesta kertova mielikuva oli ongelma.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4149 : 09.11.12 - klo 20:49 »
Tajusin vasta työhakemuksen laitettuani, että CV:ssä nimeni löytyy vain tiedostonimestä. Paha. Moka. Ja toisaalta ajatuttaa, onko pahempaa laittaa korjattu versio ja myöntää virhe, vai toivoa, että yhtenäistetty tiedostonimi itse hakemuksen ja CV:n välillä riittää. Hermoja raastavaa.

Myönnä suoraan, että olet tehnyt virheen ja korjaa se. Omien mokien myöntäminen ja korjaaminen ripeästi ja suoraselkäisesti (myös asiakkaiden reklamaatioiden ollessa kyseessä) on monesti parasta, mitä voi tehdä. Pahinta on olla virheestä hiljaa ja toivoa ettei sitä huomata.

Jees. Päädyin tähän. Jos kyseessä olisi siis ollut virhe, jolla on varmasti merkitystä, olisin korjannut sen heti. Tässä tapauksessa oli kuitenkin lieventäviä asianhaaroja, joten mahdollisesti välittyvä huolimattomuudesta kertova mielikuva oli ongelma.

Huolimattomuus ei ole hyve. Kuten sanottu, tämä korjauksesi voi jopa olla loppujen lopuksi positiivinen asia.

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4150 : 10.11.12 - klo 02:56 »
Vituttaa olla samassa räkäpaskataudissa jo toistamiseen kahden kuukauden sisään  >:(


EDIT: Niin ja tietty se ettei sen takia saa nukutuksi yhtään
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4151 : 10.11.12 - klo 08:57 »
Talvivaara-vyyhti vähän ahdistaa. Ja kohta pitäisi lyödä oma lusikkakin siihen soppaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4152 : 10.11.12 - klo 13:32 »
Osallistuin robinin taustalaulaja kilpailuun mutta kone ei suostu tallentamaan mun esitystä. Helvetin helvetti.



Edit:

https://ispop.iltasanomat.fi/video/543/robin-puuttuva-palanen ;)
« Viimeksi muokattu: 10.11.12 - klo 13:49 kirjoittanut jupu_ »

Poissa Taikinavelho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4153 : 10.11.12 - klo 16:09 »
Cockatricessa pelaamassa EDH:ta ja pelasin life pakkaa. Sain tuplattua elämäni Celestial Mantelilla ja sitten tuli Server Timed out. MITÄ VITTUA!

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4154 : 11.11.12 - klo 17:29 »
MIKSI IHMEESSÄ on kemikaalista metallia! Mitä kettua sillä muka tekee!
KUKA HULLU keksi nestemäisen liiman? Siitä ei ole mitään hyötyä - ellei halua liimata paperia urheasti pöytään. Tämän vitun vitun vitun x 3001 takia menitin pienen lappusen jolle olin piirtänyt muuttuneet hoxn pikkuisiksi, sööteiksi, ja niiden yläpuolella WoWin kala-alasimen. Lappu muuttui vaaaaaaralliseksi. Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
MITÄ JÄRKEÄ on :=B näköisessä epox-liima pumpussa? Tavara jäätyy väliin ja siitä aiheutuu toisella käyttökerralla jonkinsorttista masennusta. Sitä ei voi käyttää kuin yhden kerran. Turha pyska.

Jos jotain hyvää niin nauran omille vitutuksilleni :-'

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4155 : 11.11.12 - klo 19:53 »
Cockatricessa casual EDH 4-way. Siihen tarkennettiin, että se tarkoittaa vain infinite combojen ja massa-LD:n kieltoa.

Puolet pakoista (2) 5c super friends. Mukaan lukien pelin aloittajan pakka. Joka iski vuorolla 4 peliin Tabernaclen ja vuorolla 5 Humilityn. Tosi hauska peli siitä eteenpäin. Sain sentään vedettyä Exsanguinaten 23 pisteellä, mitä seurasi Bolasin ultimate päin näköä. Ja Humilityn pelaaja vielä syyllisti minua siitä, että tapoin hänen ainoan olentonsa (Platinum Angel). Sillä olisi muka ollut tarkoitus tappaa Bolas, kun Bolaksen pelaajan vuoro oli ennen häntä ja tällä oli pöydässä myös Sorin 2. Bolaksesta eroon pääseminen oli olevinaan välttämätöntä Humilityn poistamiseksi, mutta hän olisi päässyt siitä eroon vain poistamalla Humilityn ensin.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa hansjoerg

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4156 : 11.11.12 - klo 22:22 »
"Mun kahden läänin avauskäsi ois UNBEATABLE jos en missais land droppeja, hitto et sulla käy hyvä tuuri ja lisäks sun pakka on ihan surkea"

Alan arvostaa "hello, good luck" -latteutta matsin alussa, sillä se ainakin merkitsee että vastustaja luultavasti ei ole itkupilli.

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4157 : 11.11.12 - klo 23:42 »
Edit: tuli monta vaihtotarjousta korteista.
Kerrankin ehdotuksia, mutta ei aikaa miettiä, eikä vastata. Saati kerätä ja lähettää kortteja lähipäivinä.

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4158 : 11.11.12 - klo 23:53 »
"Mun kahden läänin avauskäsi ois UNBEATABLE jos en missais land droppeja, hitto et sulla käy hyvä tuuri ja lisäks sun pakka on ihan surkea"

Alan arvostaa "hello, good luck" -latteutta matsin alussa, sillä se ainakin merkitsee että vastustaja luultavasti ei ole itkupilli.

11:51 PM joaodbe:  so lucky he only card that wins you the game u had it in both games....

Näin nillittää mies joka ampuu pillarinsa ensimmäiseen wandering wolfiin joka tielle tulee. Kortti johon hän viittasi oli varmaan Ulvenwald tracker.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4159 : 12.11.12 - klo 20:06 »
varoitus: raju rujo kieli jos teet enkeli-listan-tehtäviä niin voisitko jättää lukematta

Päivästäni lähti suurin osa tuurista pois kun linja-autossa potkaisin polvella hermostuksissani hajukasta seuraavaa penkkiä. Ajattelin asiaa tullessani pois autosta ja myönsin kuinka paska vittu minä olinkaan. Minuahan harmitti suunnattomasti, mutta sää oli hyvä. Mutta linja-auto on useimmiten ahdastistava.
Sitten tulin kouluun ja meillä valinnaisaineiden luukurssin pitää näköjään vanha täti jonka ääni ei olisi muuttunut tavallisemmaksi minulle puhuessaan ellen olisi tehnyt mainintaa: ''Miksi teidän äänenne muuttuu korkeammaksi kun puhutte minulle?'' siis tädin äänihän kuulosti siltä kuin hän koettaisi puhua hiukan mielenvikaiselle ihmiselle. Ei, olen vain häiriintynyt kaikesta mitä toiset tekevät jos se minua haittaa.
Tietysti vika on minussa, ja kaikki muut ovat viattomia? Ei? No ei tietenkän..
Sitten me tehdän syränkorut näin harjoitukseks. SYRÄNKORUT. <3 (ja mutten se täti ei puhunu murret enkä pilkaa murret paitsi kun en osaa sitä yht mut alko vituttan ni piiirusti että pakotun kirjottaman näi)
otettan pyöree kappale luut ja pirretän syrän ja toine syrän sen sisäl. Si me poratan reijäst kaks ja sahatan ni vammasest.
Mut ei, pahin koht viel on tulos.
Jes myö sahast 2 syränt, ny on 3 kappalet luut yhes iso reikä, yhes pienemp reikä, viimeses ei reikä ollenka!
Si me otetan paska hiomapapru ja leikitään sil ja luul. Ai ni viila kans. Täti ko ei käytänä paska hiomapapru kosk se ol pask. Jote me saaha kunnia. Voi persuksen ko vihan syrämiä.
<3 = tissit tai naisen iso kiihottava pylly. Mut mulle se on pelkkä läsk ko en nää mitän kaunist siin. Miks vitus me tehrän ni perkelest syrämi. No ju..
huomen tehrän sormuksen. Sen jälken..
SEN... jatkan iloisessa ketjussa ^^


lisää: no ei, ensin piti sairastu
vielä kun ei meinaa loppua:

Itse en paljoo FNM pelejä muista tai tiedä ees kuka oot, mutta eipä se kyllä oikeastaan kiinnostakkaan. Hienoo jos oot saanu tollasesta möläytyksestä kiksejä.
Itse en paljoo FNM pelejä muista tai tiedä ees kuka oot, mutta eipä se kyllä oikeastaan kiinnostakkaan.
tai tiedä ees kuka oot, mutta eipä se kyllä oikeastaan kiinnostakkaan.
(asia ei koske minua mutta vaikka kyse on toisten asioista josta minulle on niin maan pippuristi saarnattu niin minä puutun koska minun mielestäni tämmöistä käytöstä pitäisi ainakin yrittää ojentaa)
Niin no mitä vitun väliä yhellä ihmisparalla on? On. On.
On.

Yeou tekee Wild Ricochet-tempun, target roussih-kommentti-of-today ja Wild Ricochet resolvaa.
Tiedä ees kuka oot, mutta ei sun olemassaolollas oo oikeastaan väliä koska musta tuntuu että sä oot epäkunnioittavampi toisia kohtaan ku mä. Mua tuuppaa toisten persoonat kiinnostamaan mutta sua ei kiinnosta vittu. No ju, istu taimen päälle istu siin sata vee niin sua sitte pelottaa siel puunlatvas.
« Viimeksi muokattu: 13.11.12 - klo 19:31 kirjoittanut yeou »

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4160 : 12.11.12 - klo 22:16 »
vr
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Fal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4161 : 14.11.12 - klo 00:39 »
Legend of Zelda: Ocarina of Time über challenge.. Näemmä aloitin sen jo.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4162 : 16.11.12 - klo 00:05 »
Tietokone. Puhdistan ensin koneen, koska näyttiksen tuuletin alkaa kuulostaa kovaääniseltä ja paskaa lentääkin hyvin. Toimii viikon ja alkaa säksättämään vähän väliä, totean tähän, että ehkä pitää putsata tarkemmin. Nyt säksättää jatkuvasti vitun äänekkäästi ja tällä nimenomaisella hetkellä taitaa lopettaa kokonaan. Vittumaista. Nyt tässä sitten arvuuttelen, että uusi kone vaiko uusia osia. Koppa ja emo kumminkin ovat kesällä ostetut, kovot & muistit ikivanhat mutta toimivat ja prossu vanhahko, mutta kohtuullinen.

Vitun paskalaitteet.

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4163 : 16.11.12 - klo 03:24 »
Rillit katosivat yön aikana, ei oo koko päivänä löytyny. Nyt jotkut vanhat päässä ja silmiin sattuu.

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4164 : 16.11.12 - klo 08:53 »
Tietokone. Puhdistan ensin koneen, koska näyttiksen tuuletin alkaa kuulostaa kovaääniseltä ja paskaa lentääkin hyvin. Toimii viikon ja alkaa säksättämään vähän väliä, totean tähän, että ehkä pitää putsata tarkemmin. Nyt säksättää jatkuvasti vitun äänekkäästi ja tällä nimenomaisella hetkellä taitaa lopettaa kokonaan. Vittumaista. Nyt tässä sitten arvuuttelen, että uusi kone vaiko uusia osia. Koppa ja emo kumminkin ovat kesällä ostetut, kovot & muistit ikivanhat mutta toimivat ja prossu vanhahko, mutta kohtuullinen.

Vitun paskalaitteet.


Tämä on uskomattoman pohjaton vitutuksen aihe. Yleensä itsellä ensin alkaa kuulumaan vittumainen tuulettimen rahina, säksätys tai mikä lie. Seuraavaksi purat kaikkea paskaa yksitellen irti ja kokeilet vieläkö se vittumaisuuden ilmentymä päättää esiintyä. Yleensä kaikista vaikeiten vaihdettava tai kallein osa on paskana. Tästä saa täydet sympatiat, koska on jotain todella raivostuttavaa. Ala sitten purkamaan näyttiksen kotelointia ja vaihtamaan siilejä yms. paskaa. Helpommalla pääsee ostamalla uusi, mutta uusi samanlainen on tietysti vanhaa mallia.


Pahoittelen paska-sanan liiallista käyttöä.


Poissa Ancrawier

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4165 : 16.11.12 - klo 09:33 »

Tietokone. Puhdistan ensin koneen, koska näyttiksen tuuletin alkaa kuulostaa kovaääniseltä ja paskaa lentääkin hyvin. Toimii viikon ja alkaa säksättämään vähän väliä, totean tähän, että ehkä pitää putsata tarkemmin. Nyt säksättää jatkuvasti vitun äänekkäästi ja tällä nimenomaisella hetkellä taitaa lopettaa kokonaan. Vittumaista. Nyt tässä sitten arvuuttelen, että uusi kone vaiko uusia osia. Koppa ja emo kumminkin ovat kesällä ostetut, kovot & muistit ikivanhat mutta toimivat ja prossu vanhahko, mutta kohtuullinen.

Vitun paskalaitteet.



Koen myös suuren myötätunnon tässä. Pysy vahvana!
Ja kyllä, maita on vain 30 koska yleensä nostan landia kuin eläin tai en ollenkaan, tiedä häntä miksi.

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4166 : 17.11.12 - klo 04:40 »
Se, että hyvin harvoin nukuttaa. Harmillisesti lähes aina väsyttää niin maan vitusti, mutta ei juuri koskaan nukuta.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4167 : 17.11.12 - klo 13:48 »
VOIMAKAS MASENNUS EDESSÄPÄIN
Sain markkinoinnin tehtävät vihdoin tehtyä. Pitäisi olla iloinen mutta tosi-asia on se että...
Ne ei varmaan kelpaa opelle koska tein ne yksin, en tajunnu puolia yhtään mitään ja ne on myöhässä. Ehkä 2 viikkoa myöhässä.
Epäonnistun. En pääse 2. vuodesta ammattikoulussa läpi. Käännyn lukion puoleen mutta en pääse sinne koska fäilin peruskoulun numerot. Sitten kurkkaan sinne minne oikeastaan haluan. Ei, pitää varmaan olla lukio ja amis käyty eikä nyt auta mikään vittu enää.
Kysyn jos on mahdollista hankkia jollekin halukkaalle ihmiselle tappolupaa itseä koskien. Todennäköisesti kieltävä vastaus.

Ei pitäisi tietää mitä sitten tapahtuu, varmaan juoksen päin seiniä kunnes lähtee taju tai henki.
Ehkä laitan itseni myyntiin kotitontuksi... onkohan kotitonttuna hauskaa
huono juttu on se että en sovi kotitontuksi. Ei, minun pitää löytää rosvoporukka ja tarjota avittavaa nyrkkiä. Sitten joudun vankilaan niiden puolesta, juoksen vankilasta, kuolen vääräluotiin vartijalta........
« Viimeksi muokattu: 17.11.12 - klo 13:50 kirjoittanut yeou »

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4168 : 18.11.12 - klo 14:52 »
Saan aivan järisyttäviä ärsytyksenpuuskia siitä, jos korttien nimet, peliformaattien nimitykset ynnä muut tähän peliin liittyvät.. suomennetaan.. ??? Asioista on paljon mukavampi lukea/keskustella niiden oikeilla nimillä.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4169 : 18.11.12 - klo 16:00 »
Saan aivan järisyttäviä ärsytyksenpuuskia siitä, jos korttien nimet, peliformaattien nimitykset ynnä muut tähän peliin liittyvät.. suomennetaan.. ??? Asioista on paljon mukavampi lukea/keskustella niiden oikeilla nimillä.

Seuraavalla kerralla puhun turnauksessa englanniksi. Yritän muistaa.
Koska on tyhmää kun sanon että pelaan islandin enkä saarta tai pelaan Jace, Memöry Adeptin ja käytän sen ensimmäistä äbilityä ja nostan kortin ja milurin sun liparin päältä korti pojesragh
menin riki nt
Oli huono esimerkki mutta minua taas ärsyttää toisinpäin ^^
Jos puhutaan jotakin kieltä niin se tehdään sillä kielellä eikä puutteessa kerrota mikä se on englanniksi koska ei osaa suomentaa sitä koska ME PUHUTAAN SUOMEA. Mutta minäpä...!
« Viimeksi muokattu: 18.11.12 - klo 16:02 kirjoittanut yeou »