Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290697 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4560 : 15.03.13 - klo 17:37 »
200 pwp pistettä jää hitusen vajaaksi ja huominen stöön keikka on k18 ja olen muksu.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4561 : 16.03.13 - klo 15:58 »
Monikansallisuuksien etuja solukämpässä. Pablo suksinut vittuun paistinpannun kanssa. En halunnutkaan tehdä ruokaa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4562 : 17.03.13 - klo 11:10 »
voisi tuo aurinko painua vittuun

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4563 : 17.03.13 - klo 14:44 »
Verhot.

Karjanvarastaja on hankkinut verhot ikkunaan. ;____;
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4564 : 17.03.13 - klo 23:45 »
Corporate shill.

Lainaus käyttäjältä: Nate Price
In February, Modern received its first bans in a year: Bloodbraid Elf and Seething Song. According to Erik Lauer, the effect Jund’s dominance had on diversity within Modern and the consistent speed of Storm were the major motivating factors behind banning the duo. Based on what I’ve seen so far this weekend, it appears that they succeeded on both fronts. There is no omnipresent deck like Jund here in San Diego. There is no deck that is consistently killing on turn three, lending some more play to the format. In all, it appears that things were a resounding success.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Zwine

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4565 : 18.03.13 - klo 01:00 »
Eggs.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4566 : 18.03.13 - klo 01:04 »
Eggs.

No, eiköhän asia korjaudu seuraavalla bännikierroksella. (en siis oo erityisesti sitä mieltä että dekki edes olis liian vahva, oletan vaan että päämajassa ei tykänä combodekistä joka pyörii aika tasaisesti + on äärimmäisen turhattava pelata vastaan.)
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Dewil

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4567 : 18.03.13 - klo 01:49 »
Verhot.

Karjanvarastaja on hankkinut verhot ikkunaan. ;____;

Loppu se kyttääminen  :o

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4568 : 18.03.13 - klo 23:33 »
avannu nyt yhteinsä 207gtc boosteria live/modo ja jostain syystä 0 frontline medic xD

219pussia nyt ja 0 frontline ..

234..

246...
Alkaa olemaan aika huvittavaa :D
toivottavasti menee 300asti

ja perkele ei menny -.-
gtc pussi numero #264 aukes eka frontline..

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4569 : 19.03.13 - klo 14:24 »
Vituttaa puolen auton levyiset välit Otaniemen parkkipaikoilla. Sinänsä ymmärrettävää kun viivat ovat lumen peitossa, mutta tarjoan sylillisen haistavittua Saab-kuskille joka muuten siistissä rivissä parkkeerasi puoli metriä muista sivuun, minkä seurauksena tuusasin ihan hyvän aikaa ruudussa johon MELKEIN sai parkkeerattua.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4570 : 19.03.13 - klo 23:13 »
Olisin kirjoittanut minun vitutusten aiheista, mutta ensin painelin nappuloita ja se kaikki katosi, sitten painelin lisää nappuloita ja palasin pelkkään ketjun katseluun. Ok, kuka oletkin, minä saan tahtoni läpi ja minä kirjoitan tähän ketjuun piru vieköön niin että sinua harmittaa.
Ihan kuin aurinkoa harmittaa silloin kun sitä vihaava tyyppi makaa onnellisena nurmikolla paistatellen.
Saanpahan pidettyä ajatukseni omanani.
Mutta haluan ärsyttää sinua nyt hirveän paljon. Aika mielipuolista.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4571 : 20.03.13 - klo 06:44 »
Olisin kirjoittanut minun vitutusten aiheista, mutta ensin painelin nappuloita ja se kaikki katosi, sitten painelin lisää nappuloita ja palasin pelkkään ketjun katseluun. Ok, kuka oletkin, minä saan tahtoni läpi ja minä kirjoitan tähän ketjuun piru vieköön niin että sinua harmittaa.
Ihan kuin aurinkoa harmittaa silloin kun sitä vihaava tyyppi makaa onnellisena nurmikolla paistatellen.
Saanpahan pidettyä ajatukseni omanani.
Mutta haluan ärsyttää sinua nyt hirveän paljon. Aika mielipuolista.

Mitä vittua minä juuri luin..?  :o
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4572 : 20.03.13 - klo 08:24 »
Vituttaa puolen auton levyiset välit Otaniemen parkkipaikoilla. Sinänsä ymmärrettävää kun viivat ovat lumen peitossa, mutta tarjoan sylillisen haistavittua Saab-kuskille joka muuten siistissä rivissä parkkeerasi puoli metriä muista sivuun, minkä seurauksena tuusasin ihan hyvän aikaa ruudussa johon MELKEIN sai parkkeerattua.

Muista toki, että saabmies voi olla syytön asiaan. Sen vieressä on yhtä hyvin voinut olla jantteri, joka on jättänyt auton toiselle puolelle puolikkaan auton mentävän reiän. Sitten kun se tuuttari on lähtenyt, niin tilalle tullut on parkkeerannut sen aiemman tyhjän aukon kohdalle.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Random Turtti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4573 : 20.03.13 - klo 08:59 »
Olisin kirjoittanut minun vitutusten aiheista, mutta ensin painelin nappuloita ja se kaikki katosi, sitten painelin lisää nappuloita ja palasin pelkkään ketjun katseluun. Ok, kuka oletkin, minä saan tahtoni läpi ja minä kirjoitan tähän ketjuun piru vieköön niin että sinua harmittaa.
Ihan kuin aurinkoa harmittaa silloin kun sitä vihaava tyyppi makaa onnellisena nurmikolla paistatellen.
Saanpahan pidettyä ajatukseni omanani.
Mutta haluan ärsyttää sinua nyt hirveän paljon. Aika mielipuolista.

Mitä vittua minä juuri luin..?  :o
Mun eka veikkaus oli et tää oli joku ote Himasen Sinisestä kirjasta...

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4574 : 20.03.13 - klo 10:18 »
Olen rutannut myynnissä olevan korttini ja tajusin asian vasta pakatessani kortin kirjekuoreen. Nyt pitäisi selvittää asia ostajan kanssa, mutta en ole saanut vielä miguelia kiinni.

Edit: Pro-tip älä aivasta täysi mukillinen kuumaa kahvia kädessäsi.
« Viimeksi muokattu: 20.03.13 - klo 10:30 kirjoittanut Wintersmith »

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4575 : 20.03.13 - klo 14:44 »
Toisella foorumilla mainittiin Kaizo Mario ja piti sitten testata onko se oikeasti niin vaikea kuin olen kuvitellut. No onhan se. Projekti ei tasan ole etenemässä mihinkään, mutta silti tämä hirviö aiheuttaa pakottavaa tarvetta suorittaa vielä yksi yritys. Ensimmäisen tason checkpointtia ei siis olla käyty vielä lähelläkään.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Darkblade

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4576 : 20.03.13 - klo 15:53 »
Kaveri paljastui yheksi vitun mulkuksi.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4577 : 20.03.13 - klo 17:20 »
Mitä vittua minä juuri luin..?  :o
Mun eka veikkaus oli et tää oli joku ote Himasen Sinisestä kirjasta...

Aijaa. Yritän vetää juttuni omasta päästä niin paljon kuin mahdollista. Kyllä minä otan minkä tahansa tuomion vastaan, ei minulla mitään nillittämistä kun pelkkä olemassaolokin on rikos. Mutta ei ole minun vika että synnyin. Ja minulla on nyt oikeastaan muita suunnitelmia eikä ole yhtään aikaa istua vankilassa. Varautukaa vastusteluun.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4578 : 21.03.13 - klo 17:37 »
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Tervonaattori

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4579 : 21.03.13 - klo 17:43 »
Tämä.

Oivallinen sukunimi... Käärme opiskelijoiden joukossa!

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4580 : 21.03.13 - klo 17:48 »
Äidinkielen opettajan ois aika ottaa Aino puhutteluun ennen ylppäreitä. Noin huonosti perustellulla ja jäsennellyllä tekstillä ei nimittäin juuri A:ta parempaa ole niistä kekkereistä luvassa.

Muuten olen sitä mieltä, että hesarin toimituksen olis pitänyt jättää näin ansioton kirjoitus julkaisematta. Tästä ei ihan tasan varmasti seuraa kellekään mitään muuta kuin pahaa mieltä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4581 : 21.03.13 - klo 18:43 »
Muuten olen sitä mieltä, että hesarin toimituksen olis pitänyt jättää näin ansioton kirjoitus julkaisematta. Tästä ei ihan tasan varmasti seuraa kellekään mitään muuta kuin pahaa mieltä.

pl. Hesari, joka saa ilmaista näkyvyyttä ympäri nettiä...

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4582 : 21.03.13 - klo 20:56 »
Koprahan vain ilmentää kotiolojaan: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288336066531.html
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4583 : 21.03.13 - klo 22:32 »
Äidinkielen opettajan ois aika ottaa Aino puhutteluun ennen ylppäreitä. Noin huonosti perustellulla ja jäsennellyllä tekstillä ei nimittäin juuri A:ta parempaa ole niistä kekkereistä luvassa.

Muuten olen sitä mieltä, että hesarin toimituksen olis pitänyt jättää näin ansioton kirjoitus julkaisematta. Tästä ei ihan tasan varmasti seuraa kellekään mitään muuta kuin pahaa mieltä.

Puhumattakaan siitä, että kyseinen kirjoitus on tasan ainoa asia, mitä eilisestä 5000-6000 hengen opintotukimielenosoituksesta paperilehdessä mainitaan.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4584 : 22.03.13 - klo 09:13 »
Minua vituttaa mahdollisuus hyväksikäyttää opiskelijaetuuksia. Mielestäni nämä etuudet pitäisi olla jollain asteella riippuvaisia opintojen suorittamisesta samalla tavalla kuin opintotuki. Tällä hetkellä pystyt olemaan kirjoilla jossain koulussa ja saada kaikki opiskelijaedut suorittamatta mitään opintoja sekä tekemällä täysipäiväisesti töitä. Tosin osa etuuksista on ikäsidonnaisia, mutta tämä luo epätasa-arvoa vanhempien ja nuorempien opiskelijoiden välille.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4585 : 22.03.13 - klo 09:22 »
Minua vituttaa mahdollisuus hyväksikäyttää opiskelijaetuuksia. Mielestäni nämä etuudet pitäisi olla jollain asteella riippuvaisia opintojen suorittamisesta samalla tavalla kuin opintotuki. Tällä hetkellä pystyt olemaan kirjoilla jossain koulussa ja saada kaikki opiskelijaedut suorittamatta mitään opintoja sekä tekemällä täysipäiväisesti töitä. Tosin osa etuuksista on ikäsidonnaisia, mutta tämä luo epätasa-arvoa vanhempien ja nuorempien opiskelijoiden välille.

Korkeakouluissa on opintorajoitukset sekä ainakin yliopistoissa vielä passiivirekisteri, joka tulee päälle vielä tuota rajoitusta nopeammin, jos ei tee yhtään kurssia. Käytännössä siis opiskelijaetuuksia voi hyötykättää helposti vain pari vuotta, jos ei erikseen tee töitä sen eteen, että on koko ajan etujen piirissä. Toki, jos tietää mitä tekee, niin etuuksia kyllä voi käyttää väärin vaikka lopun elämäänsä, mutta väittäisin, että tämä porukka on suhteessa hyvin pieni verrattuna siihen ryhmään, joka on oikeasti oikeutettu etuuksiin.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4586 : 22.03.13 - klo 11:42 »
Tämä ei varsinaisesti liity hesarin artikkeliin mitenkään. Minua vituttaa lähinnä pohjoismaalaisen hyvinvointiyhteiskunnan paapomat mussukat. Heillä ei tunnu olevan mitään suhteellisuudentajua tai käsitystä siitä että tämäntyyppinen yhteiskuntamalli on valitettavasti sen hyväksikäytön erittäin suuresta lisääntymisestä johtuen tullut tiensä päähän. Joka kerta kun jostain ilmaisesta rahasta ollaan hiemankin leikkaamassa niin on kauhea itku ja parku. Tästä johtuen sitten leikkauksia siirretään aina seuraavalle hallitukselle ottaen samalla järjettömiä määriä lainoja jotka joudutaan kuitenkin jossain vaiheessa maksamaan ja tästä johtuen leikkaamaan entistä kovemmalla kädellä. Myöskään sellainen asia että ne "ilmaiset" rahat on aina joltain muulta pois ei mahdu heidän kalloonsa.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4587 : 22.03.13 - klo 11:52 »
Tämä ei varsinaisesti liity hesarin artikkeliin mitenkään. Minua vituttaa lähinnä pohjoismaalaisen hyvinvointiyhteiskunnan paapomat mussukat. Heillä ei tunnu olevan mitään suhteellisuudentajua tai käsitystä siitä että tämäntyyppinen yhteiskuntamalli on valitettavasti sen hyväksikäytön erittäin suuresta lisääntymisestä johtuen tullut tiensä päähän. Joka kerta kun jostain ilmaisesta rahasta ollaan hiemankin leikkaamassa niin on kauhea itku ja parku. Tästä johtuen sitten leikkauksia siirretään aina seuraavalle hallitukselle ottaen samalla järjettömiä määriä lainoja jotka joudutaan kuitenkin jossain vaiheessa maksamaan ja tästä johtuen leikkaamaan entistä kovemmalla kädellä. Myöskään sellainen asia että ne "ilmaiset" rahat on aina joltain muulta pois ei mahdu heidän kalloonsa.

Kermaperseet on tietty erikseen, mutta en nyt näkis hirveesti pahaa siinä että meillä on esim. työaikalainsäädäntö, terveydenhuolto ja sataprosenttinen lukutaito. Siis pohjoismaisen sosiaalidemokratian peruspilareita. En näkis vielä ajan vetäneen noista ohi. Se jengi joka kitisee, kitisisi missä tahansa muussa järjestelmässä ihan samalla tavalla. Eri aiheesta vaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4588 : 22.03.13 - klo 12:08 »
Tutkimusten mukaan sosiaalietuuksien väärinkäyttäjiä on vähemmän kuin sellaisia ihmisiä, jotka eivät hae sosiaalietuuksia, vaikka olisivat niihin oikeutettuja.

Yleensä ei puhuta mistään pohjoismaisesta sosiaalidemokratiasta, vaan nimenomaan pohjoismaisesta hyvinvointivaltiosta. Sosiaalidemokratia on vain yksi sitä tukeva aate.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4589 : 22.03.13 - klo 12:22 »
Tutkimusten mukaan sosiaalietuuksien väärinkäyttäjiä on vähemmän kuin sellaisia ihmisiä, jotka eivät hae sosiaalietuuksia, vaikka olisivat niihin oikeutettuja.
Ei että mulla mitään faktatietoa olisi, mutta jotenkin tuntuu siltä että ihmiset ei vastaa tutkimuksiin että "kyllä joo mä sosiaalietuuksia hyväksikäytän niin paljon kun kerkiän".