Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290586 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4830 : 28.05.13 - klo 18:38 »
Olen skanneri, minusta puuttuu väri, jota et tarvitse ikinä, mutta minä päätän olla toimimatta. Hyvää päivänjatkoa ja haista paska!

Poissa Dewil

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4831 : 28.05.13 - klo 19:24 »
Olen skanneri, minusta puuttuu väri, jota et tarvitse ikinä, mutta minä päätän olla toimimatta. Hyvää päivänjatkoa ja haista paska!

Tämä kusetus vituttaa myös täällä.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4832 : 28.05.13 - klo 19:26 »
Olen skanneri, minusta puuttuu väri, jota et tarvitse ikinä, mutta minä päätän olla toimimatta. Hyvää päivänjatkoa ja haista paska!

Tämä kusetus vituttaa myös täällä.

Useimmissa laitteissa tuon muste lopussa -varoituksen pystyy ohittamaan esim. painamalla jotain nappia 5 sekuntia. Google on ystävä.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4833 : 28.05.13 - klo 19:29 »
Olen skanneri, minusta puuttuu väri, jota et tarvitse ikinä, mutta minä päätän olla toimimatta. Hyvää päivänjatkoa ja haista paska!

Tämä kusetus vituttaa myös täällä.

Useimmissa laitteissa tuon muste lopussa -varoituksen pystyy ohittamaan esim. painamalla jotain nappia 5 sekuntia. Google on ystävä.

Onnellisena Canonin, tuon suuren Saatanan, omistajana totean, ettei tämä toiminut. Ehdin hieman jo innostua :(

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4834 : 28.05.13 - klo 20:29 »
Vituttaa Adrian Sullivan + Osyp Lebedowicz selostajina.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa ElfRiderX

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4835 : 29.05.13 - klo 08:43 »
Väsymys + työ

Poissa Samulai

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4836 : 29.05.13 - klo 20:08 »
en.v9.com pesiytyi koneeseen, eikä lähde pois vaikka mitä tekis. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että koneen ampuminen haulikolla kuulostaa varteenotettavalta ratkaisulta.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4837 : 29.05.13 - klo 21:52 »
Nuoriso

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4838 : 30.05.13 - klo 11:47 »
en.v9.com pesiytyi koneeseen, eikä lähde pois vaikka mitä tekis. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että koneen ampuminen haulikolla kuulostaa varteenotettavalta ratkaisulta.

(click to show/hide)

Problem solved.

-Aulis

EDIT: tai jos et jaksa, niin lähetä kone mulle maksan postimaksut
« Viimeksi muokattu: 30.05.13 - klo 11:52 kirjoittanut Alesi »

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4839 : 30.05.13 - klo 17:00 »
Oli eilen hemmetin hieno ilma ja tänään vapaata niin lähdettiin poikien kanssa terassille "yksille" . toivottavasti tää rapula alkaa huomiseen mennessä helpottamaan  :(
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Viikumi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4840 : 01.06.13 - klo 19:02 »
Turun GPT Rimini ei olekaan Modern Masters sealed :(
« Viimeksi muokattu: 01.06.13 - klo 19:05 kirjoittanut Viikumi »
Osaaminen on taitolaji.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4841 : 01.06.13 - klo 19:19 »
Vituttaa mystinen leukakipu joka on jatkunut noin viikon...
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Etheraven

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4842 : 02.06.13 - klo 11:33 »
VR.

Poissa Fal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4843 : 02.06.13 - klo 15:22 »
Kesä.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4844 : 02.06.13 - klo 23:12 »
Pöysti mainostamassa kebab-purilaisia ja Neponen kertomassa alentuvalla äänellä PlusTV:stä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Pyltsi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4845 : 03.06.13 - klo 02:45 »
Se että M14 legendary muutos spoilattiin liian aikaisin. Oli suunnitelmissa ostaa ainakin 2x gaea's cradle, kun työt alkoja palkkaa sai, mutta hinta tuplaantui.

Poissa Samulai

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4846 : 03.06.13 - klo 14:40 »
en.v9.com pesiytyi koneeseen, eikä lähde pois vaikka mitä tekis. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että koneen ampuminen haulikolla kuulostaa varteenotettavalta ratkaisulta.

Pääsihän siitä sentään. Toivottavasti.

Vituttaa silti. Ensimmäinen kerta kun netistä ei löytynytkään toimivaa ratkaisua.

Poissa Zwine

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4847 : 03.06.13 - klo 15:18 »
Ensimmäiset spämmit MCM:n viestipalvelun kautta: "Good day, am miss Hazina Samuel,and am looking for friendship with you."

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4848 : 03.06.13 - klo 15:39 »
Ensimmäiset spämmit MCM:n viestipalvelun kautta: "Good day, am miss Hazina Samuel,and am looking for friendship with you."

Wanha :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4849 : 03.06.13 - klo 22:51 »
Vituttaa kun kaikki uudet konsolipelit ovat täyttä paskaa...
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4850 : 04.06.13 - klo 14:14 »
Vituttaa kun kaikki uudet konsolipelit ovat täyttä paskaa...
Voin hyvällä omallatunnolla allekirjoittaa tän väitteen. Aika mones vuosi menossa kuivaa kautta.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4851 : 04.06.13 - klo 15:53 »
Mä tykkäsin noista uusista Final Fantasy peleistä.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4852 : 04.06.13 - klo 15:58 »
Mä tykkäsin noista uusista Final Fantasy peleistä.
Are you kiddings me? Oletko pelannut PS1 aikaisia, lähinnä FF7 ja FF9?

Poissa Viikumi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4853 : 04.06.13 - klo 17:39 »
Siinä on taas lisää syitä siihen miksi MIELESTÄNI tietokonepelaaminen > konsolipelaaminen.

Edit: Lisäksi pommiin nukkuminen vituttaa.
Osaaminen on taitolaji.

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4854 : 04.06.13 - klo 17:41 »
Siinä on taas lisää syitä siihen miksi MIELESTÄNI tietokonepelaaminen > konsolipelaaminen.

Edit: Lisäksi pommiin nukkuminen vituttaa.

Tarkoitin viestissäni videopelejä ylipäätään. Yhtä kamalaa paskaa ne nykyiset PC-pelitkin on...
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4855 : 04.06.13 - klo 20:14 »
Mä tykkäsin noista uusista Final Fantasy peleistä.
Are you kiddings me? Oletko pelannut PS1 aikaisia, lähinnä FF7 ja FF9?

PS1 Final Fantasyt hakattu kaikki läpi, ja onhan ne munkin mielestä parempia, lähes täydellisiä pelejä. Varsinkin seiskaan on käytetty aika reilusti aikaa, kesti suhteellisen kauan piestä ruby ja emerald weapon ilman internetin ihmeelisen maailman ohjeita. Tästä lähes täydellisyydestä luultavasti myös johtuu että noista uusista Final Fantasyistä ei tykätä, rima nimittäin jäi aika korkeelle noissa vanhemmissa. Ne grafiikat ja cutscenet vaan on niin hienoa katseltavaa että pelikokemus on tosi hyvä. + Light on todella hyvin tehty hahmo, meni omalla rankingsilla reilusti Cloudin ja Squallin edelle. Army of one ja Odin <3

Poissa Yuisuke

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Resistance is Futile!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4856 : 05.06.13 - klo 23:06 »
Vituttaa La Liga:n TOTS:n lykkääntyminen FUT:issa koska Ligue 1. Perskeles.
There is no place like that's no moon!

Poissa JuGe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4857 : 05.06.13 - klo 23:43 »
MCM:n porukat vois todellakin ilmottaa jos ne jostain epämääräsestä syystä (luultavasti paypal kusi jotaki) päättää peruuttaa tilin credutuksen.

Niin siis kaks päivää sitten ajattelin tilauksen maksaa ja maksoinkin (rahat lähti tililtä, vaikkakin vasta eilen), MCM:ltä tulee viestiä et niiden pitää manuaalisesti creduttaa ilmeisesti turvallisuussyistä ja nyt kun tiliä katsoin nii olivat peruuttaneet sen. Tämä tai sit paypal kusee mut katotaan.


Laitoin saman tilauksen menemään nii kattoo mitä tapahtuu, sama viesti tuli ainakin uudelleen.


Edit: Ilmeisesti MCM ei voi ottaa vastaan maksuja jotka on lähetetty paypal käyttäjästä jolle on annettu eri kotiosoite. Mielenkiintoiseksi asia tulee siinä vaiheessa, kun edelliset tilaukset on menneet ongelmitta samoilla informaatioilla (plus että MCM:n osote/nykynen osote on toissijaisena osoitteena paypalissa). Noh, ainakin nyt tietää mitä tapahtu.
« Viimeksi muokattu: 06.06.13 - klo 00:19 kirjoittanut JuGe »

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4858 : 06.06.13 - klo 11:29 »
(click to show/hide)

Lähetä maksut tilisiirrolla, niin et tarvii kusista PayPalia ja eikä tarvii maksaa mitään ylimääräistä.

-Aulis

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4859 : 06.06.13 - klo 14:45 »
Vaihda verkkopankin salasana uuteen. Uusi salasana ei toimi. On kyllä kiva rampata pankissa edestakaisin.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/