Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290621 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa opadei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6360 : 31.05.15 - klo 15:22 »
Lähde yeou vaihteeks pelaamaan määtsikkiä niin saat iloisempia tarinoita kerrottavaksi.

Harvemmin määtsikin pelaamisesta saa iloisia tarinoita, surkuhupaisia ehkä :)

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6361 : 31.05.15 - klo 17:38 »
Lähde yeou vaihteeks pelaamaan määtsikkiä niin saat iloisempia tarinoita kerrottavaksi.

ei oo rahaa, kortit aitassa ja
rovaniemeen muuttaisin
explanation
ukkeli sahas lattiaa, löys vettä, vedenkäyttö rajattu --> minä en kestä, haluan muuttaa pois

mut tosiaan ei oo rahaa. ja kortit on aitassa... *snip*
eihän se ole mikään hakea ne sieltä niinku mukaan muuttoon, mutta onko rovaniemessä sitten ketään


tällä hetkellähän asun maaseudulla eikä ole ajokorttia tms
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo 17:46 kirjoittanut yeou »

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6362 : 31.05.15 - klo 21:06 »
Täähän vois olla ilahdutusketjussakin, mutta Dota 2 TI-qualifiereiden 4ASC vs. NaVi. Aina kun sitä erehtyy kannustamaan suomalaisia lajissa kuin lajissa niin pettyä saa kalkkiviivoilla. Toivottavasti pääsis edes wild cardiin silti.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa aivaperus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6363 : 01.06.15 - klo 15:31 »
ei oo rahaa, kortit aitassa ja
rovaniemeen muuttaisin
explanation
ukkeli sahas lattiaa, löys vettä, vedenkäyttö rajattu --> minä en kestä, haluan muuttaa pois

mut tosiaan ei oo rahaa. ja kortit on aitassa... *snip*
eihän se ole mikään hakea ne sieltä niinku mukaan muuttoon, mutta onko rovaniemessä sitten ketään


tällä hetkellähän asun maaseudulla eikä ole ajokorttia tms

Suosittelen tutustumaan MTGO:n. Ei ole täydellinen myönnetään mutta kyllä se on parempi kuin ei mitään jos ei pääse pelaileen tarpeeksi usein.
Terveisin tupukylässä asuva :)

Poissa Rhianne

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6364 : 01.06.15 - klo 15:39 »
ei oo rahaa

Suosittelen tutustumaan MTGO:n.

Nämä eivät oikein kohtaa.

Ketjun aiheeseen voisi todeta, että vituttaa kun MTGO on niin kallis harrastus jos ei pärjää...

Poissa firezion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6365 : 01.06.15 - klo 15:46 »
Se kun ihmiset ei voi välillä tehdä yhteistyötä kuten esim. hakea kirjattua kirjettä, vaikka ollut perillä kohta sen 2vk ja lähtee takaisinpäin postissa ja itse jään maksamaan joku rapeat 11e postituksesta. Privaviestejäkään ei viitsi kolmea enempää samasta aiheesta lähettää, varsinkin toinen sanoo että "joo joo heti kun oon kotona". *Insert pieni suolainen kyynel*

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6366 : 01.06.15 - klo 15:59 »
Joku vähäosaisempi ilmeisesti tarvitsi pyörääni enemmän kuin minä. Kaverilta vietiin saman merkin mankeli pari viikkoa aikaisemmin samasta pihasta. Voi myös olla, että joku lähiöiden sankari keräilee scotteja.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa aivaperus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6367 : 01.06.15 - klo 16:01 »
Nämä eivät oikein kohtaa.
Ketjun aiheeseen voisi todeta, että vituttaa kun MTGO on niin kallis harrastus jos ei pärjää...

Riippuu täysin siitä mitä siltä haluaa. Jos haluaa ostaa tier 1 modern pakan ja pelata pelkästään turnauksissa niin joo kallistahan se on mutta jos haluaa tehdä 20 tixillä casuaalin pakan ja pelailla lobbyissä ja joskus turnaukseen osallistua niin joo onhan se paljo halvempaa ja varsinkin jos ei ole muuta mahdollisuutta.
« Viimeksi muokattu: 01.06.15 - klo 17:06 kirjoittanut aivaperus »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6368 : 01.06.15 - klo 17:38 »
Olin 4 päivää töissä Utrechtin GP:llä, 14+ tunnin työvuoroja joka päivä. Yhtään Magic-peliä en ehtinyt tosin nähdä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6369 : 05.06.15 - klo 13:14 »
Ensin jäi yhdet pääsykokeet ranteen vuoks käymättä ja nyt taisin ryssiä toiset ihan muuten vaan. Eipä siinä, onpahan ens vuonna aikaa järkkäillä turnauksia  ::)
« Viimeksi muokattu: 05.06.15 - klo 13:16 kirjoittanut 326 »
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa JosephCross

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6370 : 06.06.15 - klo 20:28 »
Sivistän itseäni Dark Souls II:lla. Muuten pistäisin ilahdutusketjuun, mutta joka viides minuutti tulee tehtyä jotain tyhmää.
Kauhavan Kandalffi,
Vaasan Väinämöinen,
Tampereen Tuntematon sotilas,
Rauman Juuso.

Poissa psyno

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6371 : 06.06.15 - klo 21:26 »
ei oo rahaa

Suosittelen tutustumaan MTGO:n.

Nämä eivät oikein kohtaa.

Ketjun aiheeseen voisi todeta, että vituttaa kun MTGO on niin kallis harrastus jos ei pärjää...
Pauper on edullinen ja mielestäni ihan hauska modo formaatti :)

Poissa Warma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6372 : 09.06.15 - klo 11:22 »
Sivistän itseäni Dark Souls II:lla. Muuten pistäisin ilahdutusketjuun, mutta joka viides minuutti tulee tehtyä jotain tyhmää.

Ostitko PC:lle sen Scholar -editionin? Toivottavasti, koska se on ehdottomasti parasta vastinetta rahalle suurimman pelaajakannan kautta.

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6373 : 10.06.15 - klo 14:34 »
Turhien kilkuttimien lisääminen jo valmiiksi hyvin toimiviin asioihin. Perkeleen kommentointi MCM:ssä... Ennen oli parempi jne. jne.
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6374 : 10.06.15 - klo 14:48 »
Turhien kilkuttimien lisääminen jo valmiiksi hyvin toimiviin asioihin. Perkeleen kommentointi MCM:ssä... Ennen oli parempi jne. jne.

Jep. Kommentointi nyt ihan sama, mutta kahden toiminnon (listaus ja info) splittaaminen eri välilehdille oli ärsyttävää.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6375 : 13.06.15 - klo 00:22 »
Voisko niitä myyntilistoja päivitellä samaan tahtiin kun vaihtolistoja pliis! >:(

Poissa The Abyss

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6376 : 13.06.15 - klo 01:54 »
Voisko niitä myyntilistoja päivitellä samaan tahtiin kun vaihtolistoja pliis! >:(

Jos tämä nyt oli minulle osoitettu, niin nostin oman O/M-listani, koska olen ostamassa kortteja. Topicin otsikossahan en mainitse myymisestä mitään vaan ainoastaan ostamisesta. Korttien myyminen on tällä hetkellä minulle toissijainen asia, mutta en viitsi myyntilistaa poistaakaan, koska uuden tekemiseen minulla ei ole ylimääräistä aikaa. Lisäksi tämänkin kuukauden aikana muutama henkilö on minulta kyseisen topicin kautta kortteja ostanut, vaikka olin edellisen kerran uppinut topicin joskus kaksi vuotta sitten. Toki pyrin päivittämään myyntilistaanikin sen minkä ehdin, mutta tämähän ei ole minun keksintö, että osto- ja myyntilista pitää molemmat tunkea samaan viestiin. Vaihtolistaa minulla ei ole täällä ollutkaan varmaan viimeiseen kahdeksaan vuoteen.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6377 : 13.06.15 - klo 10:12 »
Ei itse asiassa ollu ollenkaan suhun liittyvä kommentti. :P
Ihan näin yleisesti vaan sanoin, kun useamman käyttäjän vaihtolista päivitetty eilen ja myynti joskus kaks vuotta sitten...

Poissa Salevanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6378 : 15.06.15 - klo 18:05 »
Kelan ja työkkärin tiiviillä yhteispelillä päin v*ttua hoidetut tukihommat.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6379 : 15.06.15 - klo 22:42 »
Metsään eksyminen vituttaa. Voisi opetella esim. valitsemaan reitin paremmin niin löytäisi rastit vaikka kartta olisikin paska.

Poissa opadei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6380 : 15.06.15 - klo 23:03 »
Metsään eksyminen vituttaa. Voisi opetella esim. valitsemaan reitin paremmin niin löytäisi rastit vaikka kartta olisikin paska.

Teräsbetonia lainaten: "Älä mene metsään"
...Ei vaiskaan, itsekkin viikon metsässä olleena voin todeta, että tekis jokaiselle hyvää. (kunhan ei eksy)

Palatakseni topikkiin, vituttaa paperityöt ja hukassa olevat tärkeät paperit...

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6381 : 16.06.15 - klo 13:15 »
Runsas kuukausi kesälomaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Samsson

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6382 : 16.06.15 - klo 17:12 »
Runsas kuukausi kesälomaan.
Tasan kaksi kuukautta kesälomaan...

Poissa Caes

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6383 : 16.06.15 - klo 18:38 »
Runsas kuukausi kesälomaan.
Tasan kaksi kuukautta kesälomaan...

3/4 lomasta käytettynä jo toukokuussa ja loppuun vielä 2½ kuukautta...

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6384 : 20.06.15 - klo 00:00 »
lotto sunnuntaina eikä lauantaina

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6385 : 20.06.15 - klo 12:48 »
Jos tekee osto tarjouksen tämän sivuston kautta. Niin voisiko oikeasti miettiä haluaako kortit oikeasti.
Ja jos saa vastauksen kuitenkin kohtuullisessa ajassa eli 2-24h sisällä oman tarjouksen jättämisestä.
Niin mieluusti ei ole hussannut niitä viimeisiä rahojaan vielä muiden huumeisiin! ;)
Tapahtuu jatkuvasti. Sitten vielä sen sijaan että myönnettäisiin tämä avoimesti (osa kyllä myöntää ja se on ok) niin ruvetaan vänkyröimään/tinkaamaan tai selittelemään, että miksi nyt just ei pystytäkkään ostamaan.
Miettikää mitä ostatte ja tehkää tarjous silloin kun sitoudutte siihen!  Eri asia jos viestissänne tinkaatte tai kysytte esim scanneja tms. Mutta jos viesti myjälle on ostaisin kortin x pyytämälläsi hinnalla laitatko maksutiedot tulemaan. Niin se jättää aika vähän arvailujen varaan ja aiheuttaa vaan säätämistä ja vaivaa myyjän päässä kun sitten joudutkin perumaan ostotarjouksesi!
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Jamiaro

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Noobi MtG:n maailmassa, antakaa armoa!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6386 : 20.06.15 - klo 13:00 »
Iltavuoro v.loppuna hatuttaa.   >:(

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6387 : 22.06.15 - klo 14:01 »
kirjotan tänne kun toi herttafoorumi googletuksella on kuollu eikä prinsessa yeou saa sieltä niin paljon huomioita vaikka rekisteröityisikin sinne.

priest.
jos pelaan priesti-mammanpoikaa voitan huomattavasti useammin kuin muilla tyypeillä. jos pelaan muilla tyypeillä priestia vastaan häviän useammin kuin toisia classeja vastaan. kerran casualissa jopa eräs preisti erehtyi leikittelemään minulla... niin, teidän kaikkien pitäisi tehdä niin jotta pystyisin voittamaan.

mikä minua preistissä vituttaa?
pelaan preistiä jotta saan 60g kustin läpi. ranked 20... vastassa paladini. heti antoi periksi. vittu.
ehkä toisten klassien parhaat kortit on niitä legendaryepiccejä tai priest on oikeasti vammainen homma

edit: nyt oli hauska ottelu toista samanlaista vastaan
« Viimeksi muokattu: 22.06.15 - klo 14:52 kirjoittanut yeou »

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6388 : 23.06.15 - klo 00:03 »
Universumi on päättänyt etten voi saada viittätoista QPta kasaan. Jo toinen drafti tänään kun dekki on aivan huippu ja ensimmäisessä matsissa antaa joko pelkkää lääniä tai ei yhtään. Ensimmäinen nyt vielä oli jotenkin siedettävä tappio mutta tässä viimeisimmässä olisin voittanut molemmat matsit vuorolla kuusi jos olisin löytänyt neljännen manan ja ikkuna sulkeutui ehkä ysivuoron paikkeilla. Nyt kun vaihdoin takaisin swissiin ajatuksella, että saisi helpommat voitot niin menee vielä aikaa kun ei raaski jättää pelaamattakaan. Tietysti vielä suolaa haavoihin kun toisessa matsissa dekki toimi kuin ajatus eikä vastustajalla ollut mitään saumaa.

Lisäksi alkaa ihmetyttää, etten ole avannut vielä yhtään yli viiden tiketin korttia reilusti yli viidessäkymmenessä DTK-FRF draftissa, luulisi, että yli sataan boosteriin mahtuisi edes yksi Ojutai, Raptori tai edes joku foili mytikki.

Alan ymmärtää miksi niin monet pelaajat ovat niin suolaista sakkia. :)

Edit: Tulihan se sieltä kun tarpeeksi pitkään hakkasi päätään seinään. :) Finaali oli vieläpä yksi parhaista matseista pitkään aikaan ja erittäin tyydyttävää saada voitot kun molemmat nostivat huippucurvet ja vastustajalla oli Dragonlord Dromoka.
« Viimeksi muokattu: 23.06.15 - klo 03:23 kirjoittanut Kylooppi »
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6389 : 25.06.15 - klo 19:43 »
Jaoin keskustelun seksuaalirikosten rangaistuskäytännöistä omaksi aiheekseen. Keskustelu on vielä toistaiseksi ollut verrattaen fiksua (ainakin verrattuna keskivertosomeiluun), joten pidetään se sellaisena.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM