Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290669 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6450 : 20.07.15 - klo 15:49 »
haluatko että ilmoittelen tänne kun saan koulupaikan?

edit: minun on turha selittää itseäni koska ymmärrän ettei kaikilla täällä ole luottamusta tai uskomusta siihen mitä sanon. silti taidan pistää jotain.
se mitä kasasit yhteen on totta ja yhtä lainausta omasta tekstistäni. (plussaa en silti anna :))
miten selvitän ongelman jos en tee asialle mitään. psyykkisille ongelmille ei paljon muuta voikaan tehdä kuin miettiä asiaa ja muokata omaa suhtautumistaan jotta se toimii mahdollisimman lyhyellä linkillä tämän maailman kanssa.
ehkä ymmärrät minua paremmin jos kerron, tai sitten minua vain pidetään entistä kahjompana.
kun ensimmäisen kerran koetin kertoa pienestä murheestani kaverille ala-asteella, hän sanoi takaisin että itsekäs. selitin että se oli ensimmäinen kerta kun oikeastaan kerroin surustani, no hän pyysi anteeksi. ylä-asteella kävin kerran jonkun niinsanotun ammattilaisen luona - hän ei ymmärtänyt. tiesin jo silloin että turha yrittääkkään selittää.

nyt minulla on ystävä jolle voin kertoa jos minulla on paha mieli.
mutta ystäväni aina kasaa faktat yhteen ja perustelee minulle mikä meni mönkään jos kerron hänelle - hän on oikeassa. tosin kykenen itsekin tällaiseen. tiedän nyt että jos kertoisin hänelle ongelmistani, hänen vastauksensa ei hänen asenteensa mukaan olisi mitenkään erilainen.
uskon edelleen pärjääväni surujeni kanssa yksin, luonteeni on niin erilainen ettei sitä voi tuosta vain ymmärtää - ei ystävänikään ymmärrä kaikkea mutta silti hän pitää minuun yhteyttä. hänellä on asiat sinänsä huonosti muttei hän tupakoi juo tai käytä huumeita.

tällä hetkellä olen OK. olen saanut takaisin eloisuuttani ja kiukkuani jonka voimalla kirjoitin vuodet sitten internetiin. hetkonen, ketä kiinnostaa?
olen kuitenkin päätynyt siihen tulokseen että omat sisäiset ongelmat minun on ratkaistava itse. saatat luulla että on mahdotonta, että olisi tällainen. minusta kyllä tuntuu siltä että olisin henkisesti kolmen tien risteyksessä. se mikä on takana on kiinni. olen varttunut yksinäisesti ja toisten ihmisten suhtautuminen... on välillä mitä on. jotkut pitävät kiinnostavana.
tiedän itse että minun ongelma on minun suhtautuminen toisiin ihmisiin. en aina pidä kaikkea kasassa. en huomioi toisia tarpeeksi sosiaalisesti.
tiedän myös mitä asialle voi tehdä. tässä ei ole mitään arvoituksia.

kellekään en halua kertoa ongelmistani osittain siksi että minua pidetään hulluna - ajatteluni on vain vapaata, eikä periaatteisiin ja perinteisiin juuttunutta asiaa mikä ei ikinä kehity eikä pääse eteenpäin.
siksi en edes halua kertoa kellekään.
kunnes samaan tyyliin ajatteleva ihminen tulee vastaan joka on mielestäni järkevä jota voi myös kunnioittaa, tuskin minulla on mitään syytä kertoa omista ajatuksistani kellekään.

edellinen pari senttiä on sekavaa. sori. muokkasin sitä kyllä.

minulla ei ole haluja satuttaa ketään.
siitä on vain molemmin puolin haittaa.
ymmärrän sen, joten miksi edes tekisin sellaista? jos pärjään yksin ajatusteni kanssa, en tarvitse ulkopuolista apua. kiitos vain.
jos en tule toisten ihmisten kanssa toimeen se ei tarkoita että tahtoisin satuttaa niitä. pysähdyn kuuntelemaan jos minulle selitetään miten jokin asia on ja niin kuin asia seisoo punnitsen mikä siitä on tosi. olen huono valehtelemaan, vaikka minut voikin ymmärtää väärin.
edelleen? ei kiinnosta toisen ihmisen satuttaminen. ainoastaan sellaisten tyyppien pitää parantua.

mitä minun pitää vielä selittää?
« Viimeksi muokattu: 20.07.15 - klo 16:33 kirjoittanut yeou »

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6451 : 20.07.15 - klo 21:52 »
mitä minun pitää vielä selittää?

Jos kerran kaikki on hyvin etkä halua kertoa mitään kenellekään, niin minkä takia sun pitää kirjoittaa näitä sekavia ja häiriintyneen oloisia vuodatuksia tänne?
Puhuisit edes joskus MTGstä tai vaikka pokemonista tai jotain...

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6452 : 20.07.15 - klo 21:57 »
Jahas, mitäköhän tästä nyt seuraa sen lisäks että modosta saatiin taas poistettua yksi break-even formaatti (tai siis olis break-even formaatti jos boosterit olis 4 tixua).

http://magic.wizards.com/en/MTGO/articles/archive/magic-online/august-2015-constructed-event-changes-2015-07-20
« Viimeksi muokattu: 20.07.15 - klo 22:07 kirjoittanut Anssi »
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6453 : 20.07.15 - klo 22:09 »
Jahas, mitäköhän tästä nyt seuraa sen lisäks että modosta saatiin taas poistettua yksi break-even formaatti (tai siis olis break-even formaatti jos boosterit olis 4 tixua).

http://magic.wizards.com/en/MTGO/articles/archive/magic-online/august-2015-constructed-event-changes-2015-07-20

Uudella systeemillä pääsee break-eveniin 60 % winratella. Samalla winratella pitäisi buusterista saada 3.33 tiksua että vanhanmallinen 2-man olisi break-even. Mitenkähän usein on viime aikoina ollut näin?

Edit: vituttaa myös ihmiset jotka levittelevät huhuja tarkistamatta niiden taustoja. Tälle foorumille vastikään sellaisen postannut taisi tosin huomata virheensä melko nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 20.07.15 - klo 22:15 kirjoittanut luma »

Poissa naminami

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6454 : 20.07.15 - klo 22:14 »
Petteri Orpo

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6455 : 20.07.15 - klo 22:20 »
Jahas, mitäköhän tästä nyt seuraa sen lisäks että modosta saatiin taas poistettua yksi break-even formaatti (tai siis olis break-even formaatti jos boosterit olis 4 tixua).

http://magic.wizards.com/en/MTGO/articles/archive/magic-online/august-2015-constructed-event-changes-2015-07-20

Uudella systeemillä pääsee break-eveniin 60 % winratella. Samalla winratella pitäisi buusterista saada 3.33 tiksua että vanhanmallinen 2-man olisi break-even. Mitenkähän usein on viime aikoina ollut näin?

Edit: vituttaa myös ihmiset jotka levittelevät huhuja tarkistamatta niiden taustoja. Tälle foorumille vastikään sellaisen postannut taisi tosin huomata virheensä melko nopeasti.

Ei kovin usein, mutta aikaisemmin Wotc on ainakin teoriassa hinnoitellut palkinnot reilusti storehintojen mukaan (48 tiksua ineen, 12 4$ boosteria ulos). Dailyissahan jopa on/oli pelaajille edullinen palkintorakenne kun boostereita tuli enemmän kuin tolla 4 tiksua/boosteri-suhteella. Nyt niiden hinta tuplaantui ja palkinnot nous 40%.

 Play Pointien cash outtaus on myös huomattavasti vaikeampaa koska niitä ei voi treidata.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6456 : 21.07.15 - klo 00:24 »
Jahas, mitäköhän tästä nyt seuraa sen lisäks että modosta saatiin taas poistettua yksi break-even formaatti (tai siis olis break-even formaatti jos boosterit olis 4 tixua).

http://magic.wizards.com/en/MTGO/articles/archive/magic-online/august-2015-constructed-event-changes-2015-07-20

Uudella systeemillä pääsee break-eveniin 60 % winratella. Samalla winratella pitäisi buusterista saada 3.33 tiksua että vanhanmallinen 2-man olisi break-even. Mitenkähän usein on viime aikoina ollut näin?

Edit: vituttaa myös ihmiset jotka levittelevät huhuja tarkistamatta niiden taustoja. Tälle foorumille vastikään sellaisen postannut taisi tosin huomata virheensä melko nopeasti.

Ei kovin usein, mutta aikaisemmin Wotc on ainakin teoriassa hinnoitellut palkinnot reilusti storehintojen mukaan (48 tiksua ineen, 12 4$ boosteria ulos). Dailyissahan jopa on/oli pelaajille edullinen palkintorakenne kun boostereita tuli enemmän kuin tolla 4 tiksua/boosteri-suhteella. Nyt niiden hinta tuplaantui ja palkinnot nous 40%.

 Play Pointien cash outtaus on myös huomattavasti vaikeampaa koska niitä ei voi treidata.
Ainakin alkutuntuma on että tää on loppujenlopuksi hyvä muutos koska se stabilisoi palkinnot. Oli erittäin typerää että eventtien EV oli riippuvainen boostereiden hinnoista joka tarkoitti että joinakin aikoina ei vaan kannattanut pelata mitään. Ainakin 2-man eventit ja 8-manit vaikuttaisi tällä systeemillä olevan todella paljon järkevämpiä ja nyt niitä voi pelata aina eikä tarvitse tarkistella jääkö tappiolle vaikka voittaisi 2-maninsa. Daily Eventtien kohdalla olet varmasti oikeassa että niistä lähti hieman valuea, mutta nyt nekin ovat samassa EV:ssä muiden eventtien kanssa. 60 % win rate break eveniin kuullostaa ihan kohtuulliselta.

Play Poinsit pitäisi saada entry optioksi kaikkiin turneisiin toki, mutta toivotaan että tämä tapahtuu myöhemmin vielä.

Poissa l33twash0r

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6457 : 21.07.15 - klo 00:42 »


Jos tuo laskelma pitää paikkaansa niin en kyllä tiedä mitä mieltä pitäisi olla. En ole vielä modoon jaksanut panostaa, mutta ei tuo muutos välttämättä kauheasti motivoi sitä tekemäänkään.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6458 : 21.07.15 - klo 00:51 »
Jos tuo laskelma pitää paikkaansa niin en kyllä tiedä mitä mieltä pitäisi olla. En ole vielä modoon jaksanut panostaa, mutta ei tuo muutos välttämättä kauheasti motivoi sitä tekemäänkään.
Joo jos sun win rate on alle 50 % niin boosterit kannattaa ostaa kaupasta ennenkuin gamblata minkäänlaisessa systeemissä (johon ei lisätä jostain maagisesti valuea). Online boosterien hintojen romahdus on johtunut juurikin siitä että niitä saa Daily Eventeistä halvemmalla kuin ne on ostaa kaupasta. Tämä tulee siis stabilisoimaan boostereiden hinnan 3,5-4 tixuun joka on varmasti perimmäinen idea.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6459 : 21.07.15 - klo 01:03 »
Jos kerran kaikki on hyvin etkä halua kertoa mitään kenellekään, niin minkä takia sun pitää kirjoittaa näitä sekavia ja häiriintyneen oloisia vuodatuksia tänne?
Puhuisit edes joskus MTGstä tai vaikka pokemonista tai jotain...

jos mua vituttaa, kirjoitan vitutusketjuun? :o
wtf
äänekkyys on minun tapa olla sosiaalinen vaikka se ei paras tapa olekaan. tarvitaan toinen "tapaus peltsu" jos haluat(te) saada minut hiljaiseksi pidemmäksi aikaa.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6460 : 21.07.15 - klo 15:52 »
Itsehillintä.

Ostin boxin Originsia draftattavaksi. Vartin ehdin hekumoida mielenlujuutta ja nytten minulla on tyhjiä kääreitä ympäri ämpäri ja lappuja sikin sokin lattialla.

Hyvin tein.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6461 : 21.07.15 - klo 18:00 »
Kai sieltä tuli jotain kivaa?

Ketjuun liittyen vituttaa kun Spicy Ebit loppuu aina liian nopeasti... :'(

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6462 : 21.07.15 - klo 18:12 »
Kai sieltä tuli jotain kivaa?

Ketjuun liittyen vituttaa kun Spicy Ebit loppuu aina liian nopeasti... :'(

Lurautan lopputuloksesta laulun. Kertsi varsinkin kuvaa tunnelmia aika pilkulleen.

Miksi boosterien aukominen on niin kivaa vaikka se on niin väärin :'(
« Viimeksi muokattu: 21.07.15 - klo 18:14 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6463 : 22.07.15 - klo 12:29 »
Kai sieltä tuli jotain kivaa?

Ketjuun liittyen vituttaa kun Spicy Ebit loppuu aina liian nopeasti... :'(

Lurautan lopputuloksesta laulun. Kertsi varsinkin kuvaa tunnelmia aika pilkulleen.

Miksi boosterien aukominen on niin kivaa vaikka se on niin väärin :'(

Juuri tämä. Olen pari kertaa ostanut buustereita säilöön mutta eivät säily. Uusien korttien haju :o
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.  -Douglas Adams

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6464 : 22.07.15 - klo 12:36 »
Olen pari kertaa ostanut buustereita säilöön mutta eivät säily. Uusien korttien haju :o

Taitaa olla väärä ketju mutta alkuperäisen MMA:n aikoihin tuli useampi boksi tilattua. Tamperelaisten kännistä modottelua seurattuani heräsin aamulla tyhjän viskilekan ja boosterikääreiden sekamelskan keskeltä. Pöydällä pinon päällä oli kiiltävä lähikauppias. Jumala suojelee hulluja ja juoppoja.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6465 : 23.07.15 - klo 00:42 »
Mtg. Onneksi tämän jälkeen ei ole pariin viikkoon aikaa pelata niin ehtii unohtaa miten vittumaista tämä välillä on. Ei yhtään ihmetytä ihmisten suolaisuus kun pidän itseäni poikkeuksellisen rauhallisena henkilönä ja hyvänä häviäjänä, mutta modon sufleri saa minutkin välillä raivon partaalle.
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6466 : 23.07.15 - klo 00:59 »
Mtg. Onneksi tämän jälkeen ei ole pariin viikkoon aikaa pelata niin ehtii unohtaa miten vittumaista tämä välillä on. Ei yhtään ihmetytä ihmisten suolaisuus kun pidän itseäni poikkeuksellisen rauhallisena henkilönä ja hyvänä häviäjänä, mutta modon sufleri saa minutkin välillä raivon partaalle.

Onneksi voit lohduttautua sillä, että se on oikeasti satunnainen (toisin kuin käsin shufflaus).

Poissa deviant

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6467 : 23.07.15 - klo 01:23 »
Tuosta tulikin mieleeni: vituttaa valitus modon sufflerista - ikään kuin se ei olisi kaikille sama?
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6468 : 23.07.15 - klo 02:06 »
Seuraavanlaiset puolulaiset Heroes of the Stormissa:
(click to show/hide)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6469 : 23.07.15 - klo 07:57 »
Tuosta tulikin mieleeni: vituttaa valitus modon sufflerista - ikään kuin se ei olisi kaikille sama?

#whitelist

Poissa Avatar

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6470 : 23.07.15 - klo 11:30 »
Seuraavanlaiset puolulaiset Heroes of the Stormissa:
(click to show/hide)

Amor fati is strong with this one  :D

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6471 : 23.07.15 - klo 11:49 »
Tuosta tulikin mieleeni: vituttaa valitus modon sufflerista - ikään kuin se ei olisi kaikille sama?

Olisitko tyytyväinen, jos modo tarjoaisi koko ajan yhtä tai kuutta lääniä? Sekin olisi kaikille sama.

Oikea ongelma valittamisessa on se, että shuffleri on todettu tsiljoonaan kertaan toimivaksi. Jos paperiturnauksessa nousee läänit paremmin, niin olet huijari.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa AlmsBeast

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6472 : 23.07.15 - klo 14:37 »
Tuosta tulikin mieleeni: vituttaa valitus modon sufflerista - ikään kuin se ei olisi kaikille sama?

Paskoja käsiä ei ole pakko pitää. On sitä silti tullu voitettua mulligan 5-4 käsillä joissa on vaan enemmän kaasua
"Jos et sä Kiki-Jikii tajuu, se meinaa et sulla ei oo tyylitajuu"

Poissa deviant

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6473 : 23.07.15 - klo 15:09 »
Tuosta tulikin mieleeni: vituttaa valitus modon sufflerista - ikään kuin se ei olisi kaikille sama?

Paskoja käsiä ei ole pakko pitää. On sitä silti tullu voitettua mulligan 5-4 käsillä joissa on vaan enemmän kaasua

Multa meni nyt varmaan jotain ohi? Olemme eri mieltä koska..?
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa AlmsBeast

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6474 : 23.07.15 - klo 15:35 »
Ei sen ollut tarkoitus olla vasta argumentti teikäläiselle. Ärsyttää itseäkin tuo suflerista kitiseminen. On sitä itsekkin modossa joskus nostanut (true story) 11 vuoroa ländiä putkeen. Mutta on tullut myös vastustajiakin joita arpaonni ei ole suosinut.
"Jos et sä Kiki-Jikii tajuu, se meinaa et sulla ei oo tyylitajuu"

Poissa Samulai

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6475 : 23.07.15 - klo 18:51 »
Kun sijoitat Darkest Dungeonissa ison summan rahaa tärkeän guestin varusteisiin, sitten ensimmäisessä tappelussa kaikki vihut päättävät yhteistuumin tappaa healerin ja guestin voikin hylätä siihen.

Näin käy useammin kuin random A.I.:lta odottaisi, etenkin kun käytän healaamiseen papi(ttare)n sijaan velhoa.

Eikä pelistä ole edes pahviversiota, jota voisin sitten osata paremmin.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6476 : 24.07.15 - klo 10:43 »
Alterit.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jace00

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6477 : 24.07.15 - klo 12:57 »
Herääminen.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6478 : 24.07.15 - klo 13:30 »
Suunnilleen koko muu firma on kesälomalla. Seurauksena minkään kehityskeissin speksistä ei voi esittää olennaisia lisäkysymyksiä, joten tänään ei oikein oo mitään relevanttia tekemistä. No, palkkaahan voi toki silti juoksuttaa...
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Lunic

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6479 : 24.07.15 - klo 15:26 »
Suunnilleen koko muu firma on kesälomalla. Seurauksena minkään kehityskeissin speksistä ei voi esittää olennaisia lisäkysymyksiä, joten tänään ei oikein oo mitään relevanttia tekemistä. No, palkkaahan voi toki silti juoksuttaa...

Eiks tää kuuluis Asia, joka ilahdutti -ketjuun?