Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290687 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa chillygel

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6660 : 26.09.15 - klo 12:23 »
2 viikkoa odoteltu saksasta korttitilausta. Päätin pyytää seurantakoodin myyjältä ja sen mukaan kortit eivät olisi vielä edes liikkunut luovutuspisteeltä eteenpäin. Hohhoijaa.. >:(

Poissa Suntelli

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6661 : 26.09.15 - klo 12:27 »
^ Mulla on täysin sama tilanne. Reilun viikon ollut Frankfurt fluhagenissa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6662 : 26.09.15 - klo 13:01 »
...
Jos homma on noin välttämätöntä, niin jaan asiantuntijaneuvon:

Kaikki pitkät ja komeat miehet on varattuja ja ainoa ratkaisu on iskeä solakka ja nätti poika ja tehdä siitä mies. Käytä tätä tietoa varoen, ettei solakkoja ja nättejä poikia mene tarpeettomasti rikki.

mikä on solakka ja nätti poika? ennemin vanhan miehen syliin (mikä on toteutunut jo monta kertaa) kuin itse alkaisin pedoksi (ei tule ikinä tapahtumaan)

Poissa aivaperus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6663 : 26.09.15 - klo 13:23 »
...
Jos homma on noin välttämätöntä, niin jaan asiantuntijaneuvon:

Kaikki pitkät ja komeat miehet on varattuja ja ainoa ratkaisu on iskeä solakka ja nätti poika ja tehdä siitä mies. Käytä tätä tietoa varoen, ettei solakkoja ja nättejä poikia mene tarpeettomasti rikki.

mikä on solakka ja nätti poika? ennemin vanhan miehen syliin (mikä on toteutunut jo monta kertaa) kuin itse alkaisin pedoksi (ei tule ikinä tapahtumaan)

Veikkaisin että Gagis ei ihan tarkoittanut että hakisit sulhas ehdokkaan lähimmältä ala-asteelta.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6664 : 26.09.15 - klo 15:22 »
mikä on solakka ja nätti poika? ennemin vanhan miehen syliin (mikä on toteutunut jo monta kertaa) kuin itse alkaisin pedoksi (ei tule ikinä tapahtumaan)
Aika monelle nuorelle miehelle, joka näyttää 18+-kesäisenä hieman epäsuhtaiselta kynäniskalta tapahtuu Matthew Lewis efekti vanhetessaan. Siinä vaiheessa, kun tyhmempikin sen näkee, on vain jo myöhäistä saalistaa.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6665 : 26.09.15 - klo 15:38 »
kiitos vaan kun minun viesti poistettiin.
edelleen minua kiinnostavat miehet eivätkä pennut. luonteessani ei ole kärsivällisyyttä.
edit: ah ei ole ensimmäinen kerta kun adminilla/moderaattorilla menee hermo minun kanssa

on meillä kyllä ryhmässä ... joo antaa olla ei mitään. nvm pls. aloin suunnittelemaan. gagiissss!!!!!
« Viimeksi muokattu: 26.09.15 - klo 15:43 kirjoittanut yeou »

Poissa Corpseriuz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6666 : 26.09.15 - klo 15:46 »
kiitos vaan kun minun viesti poistettiin.
edelleen minua kiinnostavat miehet eivätkä pennut. luonteessani ei ole kärsivällisyyttä.
edit: ah ei ole ensimmäinen kerta kun adminilla/moderaattorilla menee hermo minun kanssa

Itseäni nämä jutut eivät sinänsä haittaa. Pitää kuitenkin muistaa, että foorumia käyttää myös alaikäiset. Joten tämä foorumi ei ehkä ole se parhain paikka valittaa oman seksielämänsä kurjuudesta!
« Viimeksi muokattu: 26.09.15 - klo 15:49 kirjoittanut Corpseriuz »

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6667 : 26.09.15 - klo 16:41 »
Eipä se seksi ole sellaista, ettei alaikäisten (alle 18v.) seurassa voisi asiasta puhua. Aivan turhaa kainostelua mun mielestä, ellei nyt toooodella pitkiä detaljoitua kuvauksia ollut jostain s/m seksin jne. alalta jota alaikäinen ei vielä ymmärrä.

Seksi on kuitenkin normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä ja mielestäni huomattavasti suositeltavampi keskustelunaihekin kuin väkivalta, huumeet ja viina.

Poissa Suppis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6668 : 26.09.15 - klo 18:03 »
0-5 prelluissa, mites meni nyt omasta mielestäs? Enpä taida enään yrittää neliväristä Eldrazi dekkiä ikinä.

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6669 : 27.09.15 - klo 12:18 »
Voi olla, että muisti tekee tepposet, mutta minusta Deadwoodin lopetus oli parempi kuin The Wiren. Siinähän se vika kausi käytännössä oli seisoskelua ja loppui käytännössä alkuun eikä mitään tyydyttävää tapahtunut.

Oh no you didn't. Wiren vika kausi, lopetusta myöten, oli sitä samaa timangia kuin muukin sarja. Jos et pitänyt lopetuksesta, missasit varmaan sarjan pointin.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6670 : 27.09.15 - klo 13:58 »
Voi olla, että muisti tekee tepposet, mutta minusta Deadwoodin lopetus oli parempi kuin The Wiren. Siinähän se vika kausi käytännössä oli seisoskelua ja loppui käytännössä alkuun eikä mitään tyydyttävää tapahtunut.

Oh no you didn't. Wiren vika kausi, lopetusta myöten, oli sitä samaa timangia kuin muukin sarja. Jos et pitänyt lopetuksesta, missasit varmaan sarjan pointin.

Niin no, tällä kertaa äänestän perseelläni. Sinällään en huomannut mitään laadusta poikkeavaa viimeisellä kaudella, mutta nukahtelin sen aikana. Jotenkin tuntui, että sarjalle ominainen verkkainen tahti kulminoitui siinä niin, että aloin tylsistyä. Verrokkina voisin pitää Ozia, joka alkoi väsähtää loppupuolella aika pahasti, mutta sen pystyin sentään katsomaan loppuun pilkkimättä. Kahdesti.

Lueskelin mitä David Simon kirjoitteli viimeisestä kaudesta enkä nyt sanoisi, että olisin täysin kärryiltä pudonnut pilkkimisestä huolimatta. Nyt ei vain loppu kolahtanut samaan tapaan kuin muu osuus.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6671 : 27.09.15 - klo 17:50 »
"On perseestä, että MtG maksaa niin vitusti ja että raha vaikuttaa siihen, kuka pärjää missäkin turnauksessa kuinka hyvin."
"Non lol pelaa jotain muuta  ;D ;D ;D"
...
":D"
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Tingle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6672 : 27.09.15 - klo 18:45 »
Draftaa cubea.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6673 : 27.09.15 - klo 19:00 »
Draftaa cubea.
...mutta älä modossa. Modon kuutio on jotenkin tosi nihkeä, kun on tosi helppo avata p1p1 josta ei halua ottaa yhtäkään korttia.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6674 : 27.09.15 - klo 19:02 »
Draftaa cubea.

Cube best format. Ei ratkaise edellämainittua ongelmaa mitenkään mutta onhan se hauskaa.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6675 : 27.09.15 - klo 19:37 »
Tuo cube on jättänyt itseni ainakin vielä toistaiseksi vähän kylmäksi, mutta pitänee yrittää vielä uudemman kerran, että voi kirjoittaa tänne.

Itse pidin kovasti siitä 1v1 modern sealedista. Dekkien rakentaminen oli haastavaa ja todella hauskaa, kuten pelitkin. Ja kerrankin sai mitä upeimpia 4cc dekkejä aikaiseksi. Eikä aikaa mennyt odotteluun.

Edit: Ja piti sitten haaveilijana mennä taas vahingossa single elimination jonoon... Olipahan kovat eldrazi väännöt vihreillä pakoilla. Ekan matsin vain hävis. Emrakul tupsahti kehiin tokassa ja voitti. Kolmannessa vihu pelasi Ulamogin, omalla vuorollani pelasin Kozilekin, sitten vihu heitti loitsuja ja voitti 2 vuoron päästä. Nyyh  :'(
« Viimeksi muokattu: 28.09.15 - klo 00:01 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa aaruli96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6676 : 27.09.15 - klo 19:54 »
"On perseestä, että MtG maksaa niin vitusti ja että raha vaikuttaa siihen, kuka pärjää missäkin turnauksessa kuinka hyvin."
"Non lol pelaa jotain muuta  ;D ;D ;D"
...
":D"

5/5 ottaa yksi lause koko keskustelusta, sillä juuri noinhan koko keskustelu meni. Varsinkin kun itse yritit niin kovasti ottaa meidän pointit huomioon. No ei siinä, jokanen tyylillään ja omasta mielestäni siinä keskustelussa taisi molemmillaosapuolilla olla vähän liian innokas väittelyfiilis.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6677 : 27.09.15 - klo 23:53 »
5/5 ottaa yksi lause koko keskustelusta, sillä juuri noinhan koko keskustelu meni. Varsinkin kun itse yritit niin kovasti ottaa meidän pointit huomioon. No ei siinä, jokanen tyylillään ja omasta mielestäni siinä keskustelussa taisi molemmillaosapuolilla olla vähän liian innokas väittelyfiilis.

Vitutuksen vähentämiseksi vastaus spoilerissa - keskusteluun liittymättömiä ei ihan oikeasti kiinnosta, älkää tuhlatko aikaanne.
(click to show/hide)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Demppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6678 : 28.09.15 - klo 05:16 »
Tää ketju.

Poissa aaruli96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6679 : 28.09.15 - klo 07:21 »
5/5 ottaa yksi lause koko keskustelusta, sillä juuri noinhan koko keskustelu meni. Varsinkin kun itse yritit niin kovasti ottaa meidän pointit huomioon. No ei siinä, jokanen tyylillään ja omasta mielestäni siinä keskustelussa taisi molemmillaosapuolilla olla vähän liian innokas väittelyfiilis.

Vitutuksen vähentämiseksi vastaus spoilerissa - keskusteluun liittymättömiä ei ihan oikeasti kiinnosta, älkää tuhlatko aikaanne.
(click to show/hide)

Jatkoa edelliseen
(click to show/hide)

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6680 : 28.09.15 - klo 10:41 »
Mää voin perustaa pojat teille dekkivuokraamon.. pientä (kröhöm) kertaluontoista korvausta vastaan pääsette pelaamaan haluamaanne dekkiä. =D Voin kehitellä myös kk-maksun, jolloin yhdellä summalla pääsette koko kuukauden ajan pelaamaan niin monella eri dekillä kuin ehditte.. Ja vaikka vielä opiskelijakortilla alennusta. Oisko mitään?

ja lankaan liittyen: kiva talo meni ohi, kun pankkivirkailijalle ie ole mahdollista soittaa suoraan.. pitää alkaa katteleen uutta vaihtoehtoa ja pankkiakin varmaan..

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6681 : 28.09.15 - klo 22:47 »
JUMAL AVITA!

Meniköhän pikkuisen leuka lukkoon viisaudenhampaiden poiston jälkeen. Juuri ruoan saa suuhun, mutta kun sitä ei voi purra. Ison miehen ei pitäisi itkeä, mutta on tämä vähän liian metkaa hommaa tähän aikaan illasta.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6682 : 28.09.15 - klo 22:52 »
Meniköhän pikkuisen leuka lukkoon viisaudenhampaiden poiston jälkeen. Juuri ruoan saa suuhun, mutta kun sitä ei voi purra. Ison miehen ei pitäisi itkeä, mutta on tämä vähän liian metkaa hommaa tähän aikaan illasta.
Eikö annettu hoitoohjeeksi viileä ja pehmeä ruoka? Itse vetelin keittoja, viilejä, jogurtteja ja jätskii. Ei paljon tarvinnu pureskella.

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6683 : 28.09.15 - klo 22:57 »
Meniköhän pikkuisen leuka lukkoon viisaudenhampaiden poiston jälkeen. Juuri ruoan saa suuhun, mutta kun sitä ei voi purra. Ison miehen ei pitäisi itkeä, mutta on tämä vähän liian metkaa hommaa tähän aikaan illasta.
Eikö annettu hoitoohjeeksi viileä ja pehmeä ruoka? Itse vetelin keittoja, viilejä, jogurtteja ja jätskii. Ei paljon tarvinnu pureskella.

Joo, mutta ajattelin et kestää jo syödä vähän kiinteämpää. Totuus: ei kestä.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa morricone

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6684 : 29.09.15 - klo 13:06 »
Prellupoolin menetys. En tiedä unohdinko sen liikkeen pöydälle vai katosiko laukusta, mutta jonkun toisen mukaan se lähti  :'(
- nature is ancient but surprises us all -

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6685 : 29.09.15 - klo 13:26 »
Menikö arvostakin?

Poissa morricone

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6686 : 29.09.15 - klo 13:59 »
Menikö arvostakin?

Alle 10€, mutta ärsyttää silti
- nature is ancient but surprises us all -

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6687 : 29.09.15 - klo 14:53 »
valitusta siitä kun tietynlaisista kommenteista fb tykätään

(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 29.09.15 - klo 14:55 kirjoittanut yeou »

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6688 : 29.09.15 - klo 15:10 »
Varmaan, koska vittuilulle on yleensä joku hyvä syy ja sekös siitä tekee hauskaa.
Voisin vetää tästä nyt kilometriherneen nenään, mutta jätänpä sikseen. Ajatelkaas silti vähän ennen kuin kirjotatte.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6689 : 29.09.15 - klo 15:13 »
Menikö arvostakin?

Alle 10€, mutta ärsyttää silti
Kieltämättä itseä kaivertais kanssa. Yhtiömme ottaa osaa :-'