Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290673 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7260 : 30.01.16 - klo 15:00 »
aina kun käyn alkos tai lottolapun myyjä ihastelee minua nuoreksi ja kauniiksi vilautan passista mun mona liisankin kanssa kilpailevaa kuvaa ja sen vierestä descriptiönii

topic: kaveri ja hammastohtori of failure

topic 2: tietynlainen pikkuvittuilu, josta on vaikea ottaa selvää, onko se vittuilua vai ei. ja juuri tässä paikassa. tämä ei ole kovin kaukana yhdestä tietystä ongelmasta.
« Viimeksi muokattu: 31.01.16 - klo 23:24 kirjoittanut yeou »

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7261 : 01.02.16 - klo 02:00 »
Mitä muuta sitä ihminen tekisikään kahden aikaan yöllä kuin purkaisi sohvaryhmää, että saa siivottua kissan oksennuksen uudelta matolta...

Tuo tuholainen saa kyllä todella paljon anteeksi vain olemalla söpö.
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7262 : 01.02.16 - klo 02:02 »
Uran isoin nettipokeriturnaus -> 5 tuntia myöhemmin uran isoin tappiopäivä netissä. Tuurilla ne paistitkin seilaa.

Eipä sellaista asiaa ole mitä ei viina paranna.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Dashenroz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7263 : 01.02.16 - klo 17:27 »
Jätin väsyneenä Modernin Jund-pakkani 1,5-vuotiaan poikani ulottuville. Onneksi ei ehtinyt repiä/syödä kuin pari korttia, eikä mitään hirmu kallista.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7264 : 01.02.16 - klo 17:31 »
Jätin väsyneenä Modernin Jund-pakkani 1,5-vuotiaan poikani ulottuville. Onneksi ei ehtinyt repiä/syödä kuin pari korttia, eikä mitään hirmu kallista.
En haluaisi vaikuttaa hävyttömältä raadolla kärkkyjältä, joka hyötyy muiden epäonnesta, mutta olen hävytön raadolla kärkkyjä, joka hyötyy muiden epäonnesta ja kysyn, että tuliko Practically Minttiä jälkeä?
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Dashenroz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7265 : 01.02.16 - klo 17:34 »
Jätin väsyneenä Modernin Jund-pakkani 1,5-vuotiaan poikani ulottuville. Onneksi ei ehtinyt repiä/syödä kuin pari korttia, eikä mitään hirmu kallista.
En haluaisi vaikuttaa hävyttömältä raadolla kärkkyjältä, joka hyötyy muiden epäonnesta, mutta olen hävytön raadolla kärkkyjä, joka hyötyy muiden epäonnesta ja kysyn, että tuliko Practically Minttiä jälkeä?

Valitettavasti ehdin heittää jo roskikseen. Olisi kyllä ollut juuri sopivaa settiä sun projektiin.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7266 : 01.02.16 - klo 18:19 »
Roskishan vain lisää niiden pelikelpoisuutta Gagiksen silmissä! Dyykkaamaan mars
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jace00

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7267 : 01.02.16 - klo 20:57 »
Roskishan vain lisää niiden pelikelpoisuutta Gagiksen silmissä! Dyykkaamaan mars

*katsoo omaan roskikseen ja muistaa tapaus koiran.*
Taitaa gagis löytää tarinan postilootastaan :D

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7268 : 03.02.16 - klo 00:26 »
Palohälytys keskiyöllä. En olis halunnukaan nukkua.

Onneks asumisoikeus loppuu kohta niin on hyvä syy muuttaa jonnekin missä ei tartte kestää urpoja jotka vähän väliä polttaa ruuat pohjaan. (Täällä on siis ollu ~turha hälytys n. joka toinen kuukausi sinä aikana kun oon asunu täällä, ja todennäkösesti useemminkin sillä en oo ollu kovin suurta osaa ajasta paikalla.)

Poissa Mal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7269 : 03.02.16 - klo 00:34 »
Päätin katsella GP coveragen replaytä ja silmään nappaa hämärän oloinen toiminta. No jos minä nään sen niin kyl se huomataan ja gamestate korjataan... ai siitä ei mainita mitään coveragessa ja gamestatea ei korjata? Kyllähän jonkun muunkin on pitänyt tämä huomata joten tarkistetaan somet ja sun muut. Huh, ei mitään mainintaa. Voi huokaus, ei muuta kuin report suspicious activityä täyttämään...

Ja koska kaikkia tietenkin kiinnostaa niin pelaaja untappasi ländin samalla kun järjesteli manojansa, mutta ei tehnyt extra manalla mitään. En ainakaan toistaiseksi halua mainita kuka pelaaja jotta en aloita turhaa talikoita nostattavaa noitavainoa. Varsinkin kun ilmoitin siitä jo oikeille tahoilla.
Legacy is like an onion. There are multiple layers and crying is involved.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7270 : 03.02.16 - klo 17:17 »
7700 hengen facebook-ryhmä. Olen yksi kuudesta ylläpitäjästä ja jälleen menossa maahanmuutto- tai rotukeskustelu. Alkaa riepoa, kun keskustelu periaatteessa on ihan asiallista ja faktoissa pysyvää mutta ne leimahtaa niin helvetin nopeasti yleensä.

Poissa Dashenroz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7271 : 04.02.16 - klo 08:52 »
Vituttaa, kun vaimo liukastui hakiessa muksuja päiväkodista ja mursi ranteensa.

Poissa LoneFox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7272 : 04.02.16 - klo 11:43 »
Sonera. Aina. Vittu aina on jotain vikaa netissä
TeleFinland, joka on mainutun skandaaligeneraattorin tytäryhtiö/halpismerkki, oli minulta kysymättä lisännyt kännykkäliittymääni nettiyhteyden ja samalla nostanut hinnan kolminkertaiseksi. Kuulemma liittymiä ilman tuota nettiyhteyttä ei ole enää. Tämän seurauksena meni liittymä vaihtoon kolmannen kerran n. viiden vuoden tapaisena aikana.

Nyt sitten odotetaan, osaisiko Globetel homman paremmin. Jos ei, sitten lienee edessä puhelimesta luopuminen kokonaan.
 
God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7273 : 04.02.16 - klo 16:02 »
24Rent.fi:n vuokraama pakettiauto, jossa ei toiminut ohjaustehostin. Vaarallinen vehje liikenteessä, ei menisi katsastuksesta läpi ja reklamaatiovaatimukseen tuli "haista paska me mitään korvausta makseta" tyylinen vastaus. Nooooh... seuraavaksi sitten kuluttajariitalautakuntaan ja poliisille ilmoitus vaarallisesta autosta.

Poissa Jukkis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7274 : 05.02.16 - klo 07:39 »
24Rent.fi:n vuokraama pakettiauto, jossa ei toiminut ohjaustehostin. Vaarallinen vehje liikenteessä, ei menisi katsastuksesta läpi ja reklamaatiovaatimukseen tuli "haista paska me mitään korvausta makseta" tyylinen vastaus. Nooooh... seuraavaksi sitten kuluttajariitalautakuntaan ja poliisille ilmoitus vaarallisesta autosta.

Eroaako rikkinäisellä ohjaustehostimella varustettu auto jotenkin ohjaustehostimella varustamattomasta autosta? Jälkimmäisiä on kuitenkin tiet täynnä, turvallisesti ja leimojen kera.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7275 : 05.02.16 - klo 09:08 »
Tajusin juuri, että XCOM2 on PC only.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7276 : 05.02.16 - klo 09:32 »
Tajusin juuri, että XCOM2 on PC only.

(click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Salevanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7277 : 05.02.16 - klo 09:49 »
VR:n lähiliikenne, jumissa nyt 20 min samassa kohdassa asemien välissä.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7278 : 05.02.16 - klo 11:26 »
Modern: 18 ilmoittautunutta.
Legacy: peruttu.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7279 : 05.02.16 - klo 12:02 »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7280 : 05.02.16 - klo 12:21 »
Tajusin juuri, että XCOM2 on PC only.

(click to show/hide)

Innostuin, että XCOM2 tulee, joten ostin sen viime yönä. Koneeni muistutti jälleen, että se vihaa minua ja jäätyi aina pari min sen jälkeen kun aloitin lataamaan peliä. Tai selasin imguria.

Ihanaa, kun rahallakaan ei saa toimivaa konetta. Kohta juhlistan neljättä vuotta koneongelmien kanssa ja laskurikin taitaa värähtää kohta kolmen tuhannen euron nurkille. PC-vittu-mitä-paskaa.

Poissa Puska

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7281 : 05.02.16 - klo 12:27 »
Tajusin juuri, että XCOM2 on PC only.

(click to show/hide)

Innostuin, että XCOM2 tulee, joten ostin sen viime yönä. Koneeni muistutti jälleen, että se vihaa minua ja jäätyi aina pari min sen jälkeen kun aloitin lataamaan peliä. Tai selasin imguria.

Ihanaa, kun rahallakaan ei saa toimivaa konetta. Kohta juhlistan neljättä vuotta koneongelmien kanssa ja laskurikin taitaa värähtää kohta kolmen tuhannen euron nurkille. PC-vittu-mitä-paskaa.

Tehdasvikainen näyttis? Mulla joskus teki samaa tietyillä peleillä/ohjelmilla kunnes sain takuussa vaihdettua.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7282 : 05.02.16 - klo 12:47 »
Tajusin juuri, että XCOM2 on PC only.

(click to show/hide)

Innostuin, että XCOM2 tulee, joten ostin sen viime yönä. Koneeni muistutti jälleen, että se vihaa minua ja jäätyi aina pari min sen jälkeen kun aloitin lataamaan peliä. Tai selasin imguria.

Ihanaa, kun rahallakaan ei saa toimivaa konetta. Kohta juhlistan neljättä vuotta koneongelmien kanssa ja laskurikin taitaa värähtää kohta kolmen tuhannen euron nurkille. PC-vittu-mitä-paskaa.

Tehdasvikainen näyttis? Mulla joskus teki samaa tietyillä peleillä/ohjelmilla kunnes sain takuussa vaihdettua.

Todennäköisin syypää on liian heikko emo, joka on/oli valmistajan sivulla listattu yhteensopivaksi prossun kanssa, mutta mitä enemmän on tullut jälkeenpäin tutkittua asiaa, niin tämä on paljastunut paskapuheeksi. Kyseessä pitäisi olla msi 990fxa Gaming eli joku paranneltu versio 990fxa-gd65:sta, joka myös pitäisi olla yhteensopiva. Asiaa ei auta prossu, jota kehutaan saatesanoin "tykki, mutta kusipäisin mulkku maan päällä".

Suositelkaapas amd fx9590:lle emoa, joka oikeasti kestäisi.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7283 : 05.02.16 - klo 13:13 »
Suositelkaapas amd fx9590:lle emoa, joka oikeasti kestäisi.

Vitutuksen aiheuttaja boldattu.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7284 : 05.02.16 - klo 15:02 »
Modern: 18 ilmoittautunutta.
Legacy: peruttu.

Minua kyllä oikeasti yllätti, että Jyväskylästä ei saada edes tuota kuutta legacyn pelaajaa kasaan ??? Odotin jo, että olisi päässyt pitkästä aikaa dekkiä ulkoiluttamaan.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7285 : 05.02.16 - klo 15:04 »
Modern: 18 ilmoittautunutta.
Legacy: peruttu.

Minua kyllä oikeasti yllätti, että Jyväskylästä ei saada edes tuota kuutta legacyn pelaajaa kasaan ??? Odotin jo, että olisi päässyt pitkästä aikaa dekkiä ulkoiluttamaan.
Useampi vanha lekaturso ilmoitti olevansa esteellisiä, että kyllä tuon seuraavalla kerralla varmaan toteutumaan saa.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7286 : 05.02.16 - klo 15:07 »
Modern: 18 ilmoittautunutta.
Legacy: peruttu.

Minua kyllä oikeasti yllätti, että Jyväskylästä ei saada edes tuota kuutta legacyn pelaajaa kasaan ??? Odotin jo, että olisi päässyt pitkästä aikaa dekkiä ulkoiluttamaan.
Useampi vanha lekaturso ilmoitti olevansa esteellisiä, että kyllä tuon seuraavalla kerralla varmaan toteutumaan saa.

Näin ajattelinkin, että nyt täytyy olla pelaajilla jotain muita menoja. Itse olen asunut Jyväskylässä jo jonkin aikaa, mutta ei ole toistaiseksi tullut käytyä turhan paljon pelaamassa.

Noh, on se modernikin ihan hauskaa :)

Poissa Morian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7287 : 05.02.16 - klo 19:00 »
Ajattelin että kokeilen perjantain kunniaksi pitkästä aikaa vähän modoa. Edellisestä kerrasta on edes muista milloin. Tunnaritkin sain vielä muistettua ja olihan siellä tikettejä yhteen draftiin. Olen onnistunut kahden ensimmäisen pelin aikana mm. vahingossa posauttamaan bone splinterillä oman miehen ja missaamaan letaalit kliksutteluvirheiden takia :D Aaaaaa tää käli on niin paske, että en kyllä tule taas vähään aikaan takaisin.

Poissa Tingle

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7288 : 05.02.16 - klo 20:41 »
Pro Tour Stream: Modern on hieno ja monipuolinen formaatti. Voit pelata aggroa, midrangea, kontrollia tai komboa.
Kontrollipakkoina esitellään Jund, Abzan ja Tron.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7289 : 06.02.16 - klo 02:39 »
24Rent.fi:n vuokraama pakettiauto, jossa ei toiminut ohjaustehostin. Vaarallinen vehje liikenteessä, ei menisi katsastuksesta läpi ja reklamaatiovaatimukseen tuli "haista paska me mitään korvausta makseta" tyylinen vastaus. Nooooh... seuraavaksi sitten kuluttajariitalautakuntaan ja poliisille ilmoitus vaarallisesta autosta.

Eroaako rikkinäisellä ohjaustehostimella varustettu auto jotenkin ohjaustehostimella varustamattomasta autosta? Jälkimmäisiä on kuitenkin tiet täynnä, turvallisesti ja leimojen kera.
Jos auto on rekisteröity tehostimen kanssa niin sen pitää olla kunnossa. Jos tehostin toimii n. 50% ajasta, niin onhan se selkeästi vaarallinen ajettava, kun ohjaustuntuma muuttuu satunnaisesti - vielä liukkaalla tiellä tammikuussa ajoin moisella pelillä.