Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290609 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7770 : 08.10.16 - klo 12:58 »
Persuilla oli typerä ulostulo tuulivoimalan vaaroista terveyteen ja räjähtäviin lepakoihin. Arvatkaas mikä on vielä typerämpää? Vasemmistoliiton poliitikko, joka blokkasi meikäläisen facessa
Kukapa jaksaisi huvikseen lukea täysin yhdentekevää ja pointin missaavaa apologiaa viime aikojen typerimmän poliittisen ulostulon tiimoilta. Papukaijamerkki kyseiselle poliitikolle pragmaattisuudesta.
Mun utopiassa poliitikot yrittäisivät olla mahdollisimman hyvin kartalla faktoista, ja ainoastaan se, mitä jatkossa tehdään ja miksi, olisi ideologian värittämää.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7771 : 08.10.16 - klo 14:26 »
Kukapa jaksaisi huvikseen lukea täysin yhdentekevää ja pointin missaavaa apologiaa viime aikojen typerimmän poliittisen ulostulon tiimoilta. Papukaijamerkki kyseiselle poliitikolle pragmaattisuudesta.
Ehdottomasti oikein on antaa papukaijamerkki pragmaattisuudesta ja banni mulle, kun olin vain 95% samaa mieltä hänen kanssaan :D Mitäpä niillä faktoilla niin väliä, kunhan päästään porukalla rinkirunkkaamaan samanmielisten kanssa.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7772 : 08.10.16 - klo 16:03 »
Persuilla oli typerä ulostulo tuulivoimalan vaaroista terveyteen ja räjähtäviin lepakoihin. Arvatkaas mikä on vielä typerämpää? Vasemmistoliiton poliitikko, joka blokkasi meikäläisen facessa
Kukapa jaksaisi huvikseen lukea täysin yhdentekevää ja pointin missaavaa apologiaa viime aikojen typerimmän poliittisen ulostulon tiimoilta. Papukaijamerkki kyseiselle poliitikolle pragmaattisuudesta.
Mun utopiassa poliitikot yrittäisivät olla mahdollisimman hyvin kartalla faktoista, ja ainoastaan se, mitä jatkossa tehdään ja miksi, olisi ideologian värittämää.

Se, että näin pölhöstä aiheesta edes keskustellaan on puolestaan mun kirjoissa aika kaukana ideaalista.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7773 : 08.10.16 - klo 19:27 »
Persuilla oli typerä ulostulo tuulivoimalan vaaroista terveyteen ja räjähtäviin lepakoihin. Arvatkaas mikä on vielä typerämpää? Vasemmistoliiton poliitikko, joka blokkasi meikäläisen facessa
Kukapa jaksaisi huvikseen lukea täysin yhdentekevää ja pointin missaavaa apologiaa viime aikojen typerimmän poliittisen ulostulon tiimoilta. Papukaijamerkki kyseiselle poliitikolle pragmaattisuudesta.
Mun utopiassa poliitikot yrittäisivät olla mahdollisimman hyvin kartalla faktoista, ja ainoastaan se, mitä jatkossa tehdään ja miksi, olisi ideologian värittämää.

Se, että näin pölhöstä aiheesta edes keskustellaan on puolestaan mun kirjoissa aika kaukana ideaalista.
Toisaalta sinänsä ideaalista, että asioiden perusteleminen pseudotieteellä on omiaan kertomaan äänestäjille minkälaisia dillejä tuolla häärii

Poissa Me_From_Finland

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7774 : 08.10.16 - klo 21:31 »
Joutua lukemaan politiikasta mtgfoorumeilla.
Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa Dashenroz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7775 : 09.10.16 - klo 11:05 »
Välillä kanssapelaajien juttuja kuunnellessa tuntuu siltä, että Suomi on täynnä maailman parhaita Magic-pelaajia, jotka häviävät aina vain omaan huonoon tuuriin tai vastustajan hirveään munkkiin.

Poissa scor

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7776 : 09.10.16 - klo 13:27 »
Soneran netti jo toista päivää alhaalla, eikä tiedotus toimi.

Poissa FailSafe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7777 : 09.10.16 - klo 19:16 »
Soneran netti jo toista päivää alhaalla, eikä tiedotus toimi.

Puhelinpalvelussa varmaan kerrotaan, että voit asioida myös internetissä? Sieltä löytyy myös ajantasainen tiedotus...

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7778 : 14.10.16 - klo 16:00 »
Module-energy-triggerihelvetti -deckin draftaaminen tai erityisesti sen pelaaminen modossa. Jatkuva pelin hallinta mutta ajalle häviö kun en osaa vielä käyttää kunnolla modoa ja olen hidas  :'( Sonera-laajakaista kaikenlisäksi vielä temppuilee.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7779 : 14.10.16 - klo 23:39 »
Module-energy-triggerihelvetti -deckin draftaaminen tai erityisesti sen pelaaminen modossa. Jatkuva pelin hallinta mutta ajalle häviö kun en osaa vielä käyttää kunnolla modoa ja olen hidas  :'( Sonera-laajakaista kaikenlisäksi vielä temppuilee.

Legendary cubessa tuli muinoin draftattua pino, jonka voittokeinona oli ottaa inffimanat Basalt Monolithista ja Rings of Brighthearthista-> nostetaan pakka Staff of Dominationilla -> Bonfire of the Damned päähän, X=20. Klikkauksia meni jokunen.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa LoneFox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7780 : 15.10.16 - klo 09:37 »
...ja näyttää siltä että Chandra ei näe edelleenkään peliä...
Hei kaikki, voitaisiinko ihan oikeasti yhdessä sopia, että tämän todella ärsyttävän finglishmin sijasta käytettäisiin sen suomenkielistä vastinetta "saada peliaikaa"?
God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7781 : 15.10.16 - klo 11:03 »
...ja näyttää siltä että Chandra ei näe edelleenkään peliä...
Hei kaikki, voitaisiinko ihan oikeasti yhdessä sopia, että tämän todella ärsyttävän finglishmin sijasta käytettäisiin sen suomenkielistä vastinetta "saada peliaikaa"?
Ei

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7782 : 16.10.16 - klo 01:10 »
...ja näyttää siltä että Chandra ei näe edelleenkään peliä...
Hei kaikki, voitaisiinko ihan oikeasti yhdessä sopia, että tämän todella ärsyttävän finglishmin sijasta käytettäisiin sen suomenkielistä vastinetta "saada peliaikaa"?

Älä leiki perkele jeesusta, iso mies.

-Risu-ukko

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7783 : 17.10.16 - klo 14:45 »
Luottokorttien automaattiset e-laskut on kyllä sellainen scam että oksat pois.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7784 : 17.10.16 - klo 14:49 »
Luottokorttien automaattiset e-laskut on kyllä sellainen scam että oksat pois.

Paperillako sen laskun sitten pitäisi tulla näin herran vuonna 2016?

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7785 : 17.10.16 - klo 14:57 »
Luottokorttien automaattiset e-laskut on kyllä sellainen scam että oksat pois.

Paperillako sen laskun sitten pitäisi tulla näin herran vuonna 2016?

Kyl mulle saa tulla laskut sähköisenä, luottokorttilaskuissa vaan defaultiksi laitetaan aina se 30€ kortin varsinaisen käytön sijaan (koska se on "piilotettu" tekstikenttään) mikä saa ihmiset helposti maksamaan vain minimimaksun ja sit pääseekin nauttimaan 20% korosta.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7786 : 17.10.16 - klo 15:26 »
S-pankki osaa velottaa automaattisesti kuukausittain koko luottosaldon, muut voisivat ottaa oppia.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7787 : 17.10.16 - klo 15:53 »
S-pankki osaa velottaa automaattisesti kuukausittain koko luottosaldon, muut voisivat ottaa oppia.

S-pankki taas kusettaa siinä, että mainostavat luottokorttiaan maksuttomana. Eihän siinä kuukausimaksua olekaan, mutta jos kortilla tekee yhdenkin ostoksen niin joutuu maksamaan siltä kuulta parin euron tilinhoitomaksun, jota taas muut pankit eivät veloita.

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7788 : 17.10.16 - klo 16:32 »
Käyttäkää pankkikorttia.

Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7789 : 17.10.16 - klo 17:24 »
Tykkään ihan sikana tästä suomalaisesta keskustelukulttuurista, että kun asiassa X on joku vika ja siitä sanoo jotain, vastalauseiksi tulee lähes poikkeuksetta:

a) teet varmaan jotain väärin sen kanssa
b) mikset käytä asiaa Y (joka ei kuitenkaan korvaa asiaa X 1:1)
c) ei sun pitäis valittaa kun oot [ryhmän se-ja-se edustaja]
d) miksi valitat tuollaisista pikkuasioista kun Afrikan lapset näkee nälkää
e) all of the above

Asiaan mitenkään liittymättä, suomalaiset todettiin jossain tutkimuksessa maailman empatiakyvyttömimmäksi kansaksi.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7790 : 17.10.16 - klo 19:33 »
Asiaan mitenkään liittymättä, suomalaiset todettiin jossain tutkimuksessa maailman empatiakyvyttömimmäksi kansaksi.
Sama tutkimus totesi myös Saudi-Arabian olevan huippupisteillä empatiassa...

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7791 : 17.10.16 - klo 19:45 »
Luottokorttien automaattiset e-laskut on kyllä sellainen scam että oksat pois.

Kyl mulle saa tulla laskut sähköisenä, luottokorttilaskuissa vaan defaultiksi laitetaan aina se 30€ kortin varsinaisen käytön sijaan (koska se on "piilotettu" tekstikenttään) mikä saa ihmiset helposti maksamaan vain minimimaksun ja sit pääseekin nauttimaan 20% korosta.

Mä laitoin pääasiallisessa käytössäni olleeseen luottokorttiin lyhennysprosentiksi 100% ja laskutustavaksi e-laskun, joka on automaattisessa maksatuksessa koko summaltaan. Näin koko käytössä oleva summa tulee aina automaattisesti maksettua kerralla ja kannaltani kortti on aidosti maksuton (korttini on kokonaisasiakkuuden perusteella vuosimaksuton, 100% lyhennyksen vuoksi ei tule korollista saldoa eikä täten myöskään tilinhoitomaksua)

Mutta jos tätä ei tehnyt jo korttia haettaessa.... niin lyhennysprosentin muuttaminen (eli myös sen kasvattaminen -> 100%) maksaa tyypillisesti n. 17 euroa, mutta tässä lienee eroja pankeittain ja korttityypeittäin.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Warma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7792 : 18.10.16 - klo 01:00 »
S-pankki osaa velottaa automaattisesti kuukausittain koko luottosaldon, muut voisivat ottaa oppia.

Niin myös Nordea, vaikken pankkia muuten voikkaan suositella.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7793 : 18.10.16 - klo 12:51 »
sama jätkä blokkaa puhelinnumeron kolmatta kertaa
tarvin tauon tästä paskasta nyt.

niille jotka on olleet huolissaan (varsin olematon lukumäärä) minä yhtenä aamuna päätin että elän enkä ajattele itsemurhaa. asia onkin ollut näin sen jälkeen ja minua vituttaa silti 24/7. ihan oikeasti. mulla on loputon kestovitutus.
mutta se katkoilee sellaisilla asioilla kuin pikaruoka, kebabranskikset, rng voitot pelis, wildstar.
kokeilkaa muuten wildstaria.
ei oo tabtarget systeemi niin kuin WoWis.
« Viimeksi muokattu: 18.10.16 - klo 13:02 kirjoittanut yeou »

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7794 : 18.10.16 - klo 22:13 »
niille jotka on olleet huolissaan (varsin olematon lukumäärä) minä yhtenä aamuna päätin että elän enkä ajattele itsemurhaa.
mutta se katkoilee sellaisilla asioilla kuin pikaruoka, kebabranskikset, rng voitot pelis, wildstar.
Oikeasti kiva kuulla, mietinkin tässä yksi päivä, ettet ole juuri kirjoitellut ja hitto rupes tekemään mieli kebabranskalaisiakin, ääh.

Poissa kasta

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7795 : 19.10.16 - klo 10:37 »
Tiketti ja trokarit.

Poissa Roinisto

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7796 : 19.10.16 - klo 12:18 »
Tiketti ja trokarit.
Suosittujen tapahtumien liput ovat joskus erittäin hankalia saada ns. tavalliselle kuolevaiselle.
Yhdessä vaiheessa meillä oli työpaikan puolesta eräänkin TapahtumaKlubin - en mainosta mitään tiettyä firmaa ;) - jäsenyys. Sitä kautta sai aina ennakko-ostettua liput muiden jäidessä ilman.

Mutta onhan se ihan hanurista, että pitäisi maksaa jollekin firmalle vuosimaksua saadakseen edes mahdollisuuden ostaa pilettejä.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7797 : 19.10.16 - klo 13:33 »
Tiketti ja trokarit.

Sinänsähän tähän on tosi helppo ratkaisu, liput nimellisiksi ja henkkarien tarkastus ovella eikä vaihto-oikeutta, saa halutessa palauttaa lipun 90% refundiin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7798 : 19.10.16 - klo 16:23 »
"Hei kaverit, ehdottakaa mitä voisin tehdä kaupungissa A. Minua ei kuitenkaan kiinnosta ilmeiset vaihtoehdot X ja Y, syystä Z."

"no moi kannattaa ehdottomasti tehdä X! :DDDDDDD"


Joka ikinen kerta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa weaselface

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7799 : 19.10.16 - klo 21:49 »
Vituttaa että Partis alkoi jokin aika sitten bugaamaan Tapatalkissa. YV:t pystyy lukemaan, mutta topicit ei näy. Kaikki muut foorumit toimii normaalisti.