Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)  (Luettu 6216 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

Vuosia sitten Kajaanin wanhalla vesilaitoksella oli pienoinen MTG-skene pystyssä ja olin jopa itse valvomassa menoa yhteen väliin. Eli pelaako Kajaanissa kukaan enää ja onko vastaavia kokoontumisia missään ? Itse olen ollut skenestä poissa jo pitemmän aikaa joten Kajaanilaiset nostaa kättä pystyyn.

Tarpeeksi jos pelaajia löytyy niin mikäs estää tilojen hommaamista uudelleen!

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #1 : 29.03.07 - klo 11:43 »
Pienellä piirillä pelattiin Sealed Deck turnaus ja kivaa oli. Kaikki pelaajat olivat entisiä pelaajia (no yhdellä on lappuja vieläkin) ja päätettiin heti, että tämä uusiksi kun kaikille passaa. Viimeistään Future Sightin kohdalla pitää pelailla. Ajattelimme seuraavaksi kokeilla draftiä.

Mutta jos Kajaanissa on porukkaa haluamassa mukaan tuohon dräftiin niin tänne vaan ilmoitusta. Mitään ei olla vielä lyöty lukkoon, mutta joukossa kait se hupikin tiivistyy ;)

Poissa Sodom

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #2 : 02.06.07 - klo 18:00 »
Nostanpa tässä hieman vanhaa aihetta ylöspäin.

Eli mitä kuuluu Kajaanin skeneen? Kesän kun aika pitkälti vietän täällä kotipaikkakunnalla, olisi mukava verestää muistoja ja pelata muutama erä korttia. Vanhalla vesilaitoksella tuli tosiaan aikanaan vietettyä ilta jos toinenkin mtg:n merkeissä; muistanetkin zoukka varmaan minut, Joonas Heikkisen, noilta ajoilta.

Huutelenkin tässä vastaavanlaisen kokoontumisen perään josko moisia vielä järjestetään. Onko homma lähtenyt luistamaan, Tuomas?

- JH

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #3 : 02.06.07 - klo 19:48 »
No jumaleissön pitkästä aikaa Joonas! Joo pari kaveria olen saanut keräämään vaikkakaan kukaan ei ole vielä hirveästi rahaa upottanut harrastukseen. Mulla on kaksi jeesbox T2 dekkiä ja kaksi uutta tuloillaan. Vinny Pazilla (Olli) on vieläkin omia tykkipakkoja jäljellä joten kyllä pelit pystyyn saadaan. Mulle käy mikä tahansa aika kesäkuussa ja sen jälkeen aina töiden jälkeen. Eli jos paikka löytyy niin ilmoita heti. Voin vaikka lähetellä puhelinnumeroani ja osoitettani YV:nä jos kiinnostaa.

Skene henkiin sano.

Poissa Sodom

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #4 : 03.06.07 - klo 23:43 »
No niin, hyvä pojat. Itse varmaan jumitan Oulussa vielä ainakin 20. päivään asti, mutta sen jälkeen Kajaani kutsuu, voisi tosiaan käydä pelailemassa jossakin. Olen valitettavasti suurimman osan korteistani jo realisoinut (lue: ostin kaljaa ja levyjä), mutta ainakin T-1 Mono Red on arvokortit poisluettuna pelikunnossa, ja saattaahan sitä innostua pelaamaan limited formaattejakin.

Mutta palaillaanpa asiaan kesän mittaan vaikka yksityisviesteillä tms. Mailiakin saa laittaa, osoite näkyy muistaakseni profiilissa.

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #5 : 14.10.07 - klo 18:06 »
Päivitystä tilanteeseen kaivataan. Onko boardeilla lisää Kainuulaisia ?

Vinny Pazin kanssa ainakin ollaan draftattu jo monta kertaa ja mukaan mahtuu varmasti halukkaita lisää.

Poissa tutka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #6 : 14.10.07 - klo 18:18 »
No ei tästä kyllä ole kuin sata kilsaa Kajaaniin, mut kyl sitä tammikuusta eteenpäin siellä tulee aikaa vietettyä.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #7 : 14.10.07 - klo 21:42 »
Vinny Pazin kanssa ainakin ollaan draftattu jo monta kertaa ja mukaan mahtuu varmasti halukkaita lisää.

Oletteko dräftänneet kahdestaan, vai mikä on ollut homman nimi?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #8 : 15.10.07 - klo 00:19 »
Kyllähän tuo Solomon Draft onnistuu kahdella...
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #9 : 15.10.07 - klo 13:58 »
Kyllähän tuo Solomon Draft onnistuu kahdella...

Minua kiinnostikin, miten ovat dräftänneet, jos ovat dräftänneet kahdestaan. Olen utelias mies. En väittänyt, että se olisi mahdotonta.

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #10 : 15.10.07 - klo 15:20 »
Ihan neljästään yleensä parin muun pelaajan kanssa (en nyt muista oliko heillä täällä tunnuksia). Ja pari kertaa isommallakin porukalla... kahdestaan ei ole tullut vielä draftattua :o

Mutta jees siis jos tulee himoja Kajaanissa draftailla tai muuten vain vaikka casuaalia pelailla niin ilmoitusta mulle.

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #11 : 02.01.08 - klo 14:53 »
Elikkäs ilmoittautukaapa nyt kaikki Kajaanissa asuvat tahi Kajaanissa usein käyvät, tahi tänne matkustamaan valmiit henkilöt. Tässä taannoin oli tuo wanha vesilaitos MTG-pelipaikkana torstaisin ja ajattelin, että tässä sivarin ohessa voisi yrittää pyöräyttää scenen tulille ihan tilojenkin voimin.

Puskaradio soimaan sano.

Poissa tutka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #12 : 02.01.08 - klo 15:10 »
I/08 kutsuu, kajjjaaniin siis.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Dark Knight

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #13 : 29.08.08 - klo 23:50 »
Kaverini muutti äsken opiskelun perässä Kajaanin ja aattelin tehdä hänelle palveluksen kyselemällä hieman paikallisesta "MTG-scenestä". Eli onko Kajaanissa vielä pelaajia? Jos on, niin onko MTG vielä aktiivista siellä päin? Jos on, niin onko teillä säännöllistä kokoontumispaikkaa tai ylipäätänsä paikkaa, jossa pelailette? Onko pelailu lähinnä turnaus- vai kasuaalipelailua vai molempia? Kaveriani kiinnostaa enemmän hupipelailu, joten olen kiinnostunut siitä enemmän.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Dark Knight

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #14 : 30.08.08 - klo 00:06 »
Pari kysymystä unohtui. Kuinka monta tyyppiä siellä Kajaanissa keskimäärin pelailee? Ja entäpä huijariksi leimattu ongelmakäyttäjä "zeroone"? Onko hän edelleen maisemissa?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #15 : 11.09.08 - klo 12:58 »
Minä muutin Kajaaniin ja ainoa tuntemani pelaaja siellä on Vinny Paz joka on intissä, eli paska mäihä tällä hetkellä. Kokoonnuttiin mun kämpille tai jonkun muun jos siltä tuntui.

zeroone ei sano mitään? Ellet puhu jostain Magic-castlen ajoilta...

Poissa Dark Knight

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #16 : 11.09.08 - klo 13:24 »
Käy kattomassa täältä, niin näet, kenestä zeroonesta puhun.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #17 : 11.09.08 - klo 19:11 »
Joo tiedän tyypin. Täys sekopää  ;)

Poissa Daigal

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #18 : 19.09.08 - klo 19:25 »
Voinpahan tässä sen verran kertoa, että intissä olen sillä suunnalla vielä 7kk ja ensi syksynä muutan Kajaaniin opiskelemaan. Silloin viimeistään voin liittyä rinkiin pelailemaan.

Poissa Saurok

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #19 : 24.09.08 - klo 10:08 »
Itse tulen ens vuonna muuttamaan Kajaaniin opiskeluiden perässä...


Eikö sielläpäin järjestetä mitään pelitoimintaa kuten Gatewaytä tms?

Poissa zoukka

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #20 : 24.09.08 - klo 15:52 »
Kaikki Kajaanissa tapahtuva pelaaminen on täysin casuaalia. En tiedä onko siellä ikinä muuta ollutkaan?

Poissa fimp

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #21 : 15.03.09 - klo 17:50 »
Ajattelin päivittää tätäkin topiccia.

Kajaanista ja ainakin omasta kaveripiiristäni löytyy tällä hetkellä moniakin pelaajia. Tottakai osa pelaa hieman pienemmällä panoksella ja pelaaminen on lähinnä sosiaalinen tapahtuma.  Itse tulin foorumeille vasta tuossa pari kuukautta sitten intistä päästyäni. Pelannut olen kyllä jo useita vuosia.

Mutta jos täällä edelleen on pelaajia jotka asuvat/ ovat muuttaneet/ ovat käymässä tai jostain käsittämättömästä syystä haluavat tulla tänne päin suomea palaamaan niin ottakaa yhteyttä niin eiköhän jotain saada aikaan. Parhaiten täällä on porukkaa pelaamassa viikonloppuisin (ovat lomilla intistä, tai muuten käymässä kajaanissa)

Pelaajia siis on edelleen ja uusiakin on kovaa vauhtia tulossa.

Zoukka ehkä muistaa minut ( Tuomas Luukkonen ) pääasiassa Vinny Pazin järkkäämistä keittiödrafteistä ;)


Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #22 : 15.03.09 - klo 18:20 »
Jos joku sieltä Kajaanin porukasta haluaa ruveta järjestämään virallisia Casual-tapahtumia (ei minimipelaajamäärää, järjestäjä saa pelata, foileja kaikille), ottakaa yhteyttä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa fimp

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #23 : 15.03.09 - klo 18:43 »
Voipahan olla, että liiallinen virallisuus pelottaa täälläpäin uudet vasta-alkaneet nuoret pelaajat pois.
Pelit kun ovat olleet lähinnä näitä keittiönpöytä pelejä.

 Mutta kiitos kuitenkin vinkistä pidetään mielessä jos täällä nyt jotain räjähdymäistä intoa alkaa näkymään :)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #24 : 15.03.09 - klo 19:00 »
Nämä casual-tapahtumat ovat kaikkea muuta kuin liian virallisia. Niiden ei ole edes pakko olla turnauksia.

Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa pyyhttu

Re: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #25 : 15.03.09 - klo 22:06 »
Niin, se on harmi. Jos liiallinen virallisuus pelottaa niin nämä menevät kajaanilaisilta sitten ohi: http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=149632

Poissa Puhis

Vs: Kajaanin pelaajat huomio (vai onko extinctio iskenyt)
« Vastaus #26 : 13.05.09 - klo 18:48 »
Tulevaa kesää ajattelin tässä hieman pohjustaa. Itse olen palaamassa kesäksi kotipaikkakunnalleni Kajaaniin ja aivan varmasti tulee pelattua näitä "keittiödraftejä" kavereiden kesken kesällä. Veikkaisin, että jo omasta kaveriporukasta saadaan raavittua 4-8 tyyppiä kasaan draftiä varten. Lisäksi casual-pelejä tulee pelattua harva se päivä. Kiinnostaisikin tietää, että miten käytännössä tapahtuu esimerkiksi tuollaisen jkk:n mainitseman casual-tapahtuman järjestäminen, mitä tarvitaan järkkäämiseen ja mitä siitä voi saada. Jkk:lle laitoinkin aikaisemmin sähköpostia, mutta se taisi hukkua jonnekin spämmien sekaan, kun ei vastausta kuulunut.

Toisaalta myös draftejä/sealed-turnauksia voisi järjestää isommallekin porukalle ja entuudestaan tuntemattomille tyypeille, joten siitäkin haluaisin infoa. Minun lisäkseni olisi ainakin yksi-kaksi muutakin kiinnostunutta järjestämään näitä tapahtumia, joten apuja varmasti järkkäämiseen saisi.

Lisäksi kaikki Kajaanissa kesällä peleihin osallistumaan pääsevät voisivat vaikka kertoa kiinnostuksestaan osallistua draftiin/sealediin tai ihan basic casual-peleihin tähän topiikkiin. Sähköpostiinkin voi minulle laittaa viestiä. Tiedänkin jo ennakkoon, että tältä foorumilta ainakin fimp ja vinny paz, ehkä zoukkakin ovat geimeissä kesällä mukana :).

Tuota infoa tapahtumien järjestämisestä ja kyselyjä meidän kaveripiirin peleihin ja tapahtumiin voi laittaa sähköpostiini Dark_realm_lord [at] hotmail [piste] com, taikka sitten tähän topiikkiin. Pidetäänhän magic-pelailut Kajaanissa hengissä ihan porukalla 8)!