Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pekka Kopra ehdolla Poro Tour invitationaliin!  (Luettu 1249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pepe

Pekka Kopra ehdolla Poro Tour invitationaliin!
« : 18.12.19 - klo 20:54 »
Tervehdys!

Olen Pekka Kopra ja parhaiten minut tuntee keskiviikkomodernin pöydistä. Poromagian Pekan innoittamana heitän sleevini kehään ja osallistun loppuvuoden huipputapahtuman Poro Tour 2019 invitationalin viimeisen slotin äänestykseen! Pekka ei luvannut äänestää minua, joten kerään ainakin yhden Pekan äänen(omani), ihan vaan Pekan kiusaksi.

Miksi valitsisit minut? Minä lähden realistisista tavoitteista, joten en ala vinkumaan kun jään viimeiseksi mtg-eliittien jaloissa! Tavoitteenani on sijoittua top16 pelaajan joukkoon! Lähden dräftäämään 4c herkkua ja päädyn mono-greenille. En tiedä mitkä pakat siellä constructed formaateissa edes on hyviä, joten lähden liikkeelle omalla varmalla valinnallani jokaisessa formaatissa: affiksella. Osaan pelata kohtalaisesti Death's Shadowta, joten osaamiseni uskon riittävän tavoitteideni saavuttamiseen. Missään tiimissä en ole, joten edustaisin jokaisen tavallisen tajkurin mainetta turnauksessa.

Muista äänestää!

Rauhaisaa joulua!

Pekka Kopra

Ps. Mulla on Jumanji-toksuja

Edit. Kaunis kuva
« Viimeksi muokattu: 18.12.19 - klo 21:03 kirjoittanut Pepe »