18 olen. Siis tässä tapauksessa kyse on vaan siitä että kun yritän logata sisään tonne verkkopankkiin niin "Käyttäjätunnus ja salasana eivät täsmää" Sitten soitin sinne automaattiseen "Seuraava tunnuslukusi" palveluun jossa sanottiin että "Käyttäjätunnus ja salasana eivät täsmää" Sitten soitin ihan normi Nordean asiakaspalveluun eikä jumalauta vartin jälkeenkään vielä vastattu.
Soneraan piti aikoinaan kaapelinetin takia olla todella paljon yhteydessä.
Keskiverto jonotusaika langattomalla langalla oli n.45min ennen kuin sai
ihmisäänen kanssa jutella asiastaan.
Tämä on nyt onneksi korjattu niin, ettei ihmisäänen kanssa pääse oikein
enää ollenkaan puhumaan, ei siis ainakaan asiakkaan omasta aloitteesta,
mutta näin onneksi vältetään asiakkaalle kiusallinen jonottaminen.
Pankit ja tietoliikenne-jätit. Paras bisnes -> huonoin asiakaspalvelu?
Kaikki osuuspankin palvelunumerot ovat nykyään omistaja-asiakkaillekin maksullisia.
Olisi kyllä viisasta alkaa äänestämään jaloillaan, kun tällaista kohtaa.
Taitaa vaan tämän maan rajojen sisällä olla aniharva ko. alojen yrittäjä,
jonka palvelut olisivat hinta/laatu-suhteeltaan kokonaisvaltaisesti ainakaan
yhtään sen parempia.