Kärsii vähän samasta oireesta, kuin Street Fighter IV: liikaa hahmoja ja kykyjä. Aloituskynnys nousee mielestäni turhan korkeaksi.
Tämä on minusta ehdottomasti juuri MOBA-pelien ongelma - todella paljon omaksuttavaa informaatiota, vaikka pelimekaniikka on lopulta yksinkertainen, minkä seurauksena aloituskynnys on aivan muuta kuin olettaisi. Ei silti että niitä jaksaisi pelata muutenkaan, koska ovat vähän kuin köyhän miehen RTS:iä ihmisille, jotka eivät pysty kontrolloimaan yli yhtä ukkoa kerrallaan.
Vähän OT: Overwatchia viikonloppuna kokeilleena (kaverit painosti) jäi se fiilis, että se oli aidosti hauskaa ja paljon viihdyttävämpää kuin Team Fortressit. Ihmiset tässäkin ketjussa valittavat neljänkympin hinnasta, mutta onko se nyt kamalaa maksaa laadukkaan ja balansoidun näköisestä pelistä, jossa kaikki aukeaa heti ilman vitunmoista F2P-syöpää ja grindiä?