Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hearthstone  (Luettu 24840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jaycool

Vs: Hearthstone
« Vastaus #30 : 18.02.14 - klo 12:37 »
Itselläni Beta Clientti kaatuilee parinkymmenen minuutin välein ja on siten käyttökelvoton. Kaiken lisäksi noista on vaikea tehdä bugi ilmoituksia, kun mitään virheilmoituksia ei tule eikä kaatumiset varsinaisesti seuraa mitään selkeää kaavaa.

Mullaki se kaatuilee kerran iltaan, mutta mun kone onkin paska. Mutta joka kerta, kun se kaatuu niin kyllä tulee virheilmoitus jossa kerrotaan mikä on ollu vikana. Siinä pystyy painaa reporttia. Kavereilla, kellä on paremmat koneet niin tätä kaatumis ongelmaa ei ole.

Mutta joo, kuullostaa siltä että MtG on niin eri tyylinen peli kuin HS, vaikka paljon samaa onkin. F2 on tuttua ja F4 myös. Itse kaipaisin enemmän ns. korttien vaihtelua pelaajien kesken. Nyt botit spämmää trade osion täyteen. Tosin niiden ansiosta korttien saanti on helppoa. Ei tarvitse juosta pitkin kyliä etsimässä puuttuvaa korttia.

Poissa Thalian

Vs: Hearthstone
« Vastaus #31 : 18.02.14 - klo 15:06 »
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä?  Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.

Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.

Poissa jaycool

Vs: Hearthstone
« Vastaus #32 : 18.02.14 - klo 22:22 »
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä?  Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.

Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.

Perusteluja?

Poissa Thalian

Vs: Hearthstone
« Vastaus #33 : 19.02.14 - klo 08:14 »
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä?  Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.

Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.

Perusteluja?

Teoriassa se pakan tekeminen siinä draftauksen aikana on hyvä idea, mutta käytännössä se oli tosi vaivalloista. Esimerkiksi sorttaus ei toiminut enää automaattisesti. Samoin kuin automaattipiilotuksia ei ollut, vaan piti viedä kortteja manuaalisesti sinne sidelle. Lisäksi asettelu on paljon heikompi kuin aiemmin ja koska ruudulla on paljon enemmän asioita kuin ennen, niin oleelliset elementit, eli kortit, ovat pienempiä.

Bonuksena sitten vielä toki se, että uudessa clientissä ei voi enää pitää chattia esillä, koska se on erillinen ikkuna eli koko ajan jonkun toisen elementin päällä. Aiempi systeemi, jossa sille oli fiksattu paikka, oli huomattavasti parempi.

Poissa jaycool

Vs: Hearthstone
« Vastaus #34 : 19.02.14 - klo 09:48 »
Ihan mielenkiinnosta, kun Modon käyttöliittymää haukutaan, niin onko nämä kokemukset siitä vanhasta clientistä?  Se uusi beta versio on ainaki meikäläisesti tosi hyvä.

Draftaamiseen se uus clientti on ainakin noin satakertaa heikompi kuin vanha.

Perusteluja?

Teoriassa se pakan tekeminen siinä draftauksen aikana on hyvä idea, mutta käytännössä se oli tosi vaivalloista. Esimerkiksi sorttaus ei toiminut enää automaattisesti. Samoin kuin automaattipiilotuksia ei ollut, vaan piti viedä kortteja manuaalisesti sinne sidelle. Lisäksi asettelu on paljon heikompi kuin aiemmin ja koska ruudulla on paljon enemmän asioita kuin ennen, niin oleelliset elementit, eli kortit, ovat pienempiä.

Bonuksena sitten vielä toki se, että uudessa clientissä ei voi enää pitää chattia esillä, koska se on erillinen ikkuna eli koko ajan jonkun toisen elementin päällä. Aiempi systeemi, jossa sille oli fiksattu paikka, oli huomattavasti parempi.

Aivan. Itse teen draftauksen aikana pakan. Ja sorttaushan toimii, jos sulla on esim. mana costilla sortattu ja sulta löytyy jo siitä maksusta kortti niin sehän menee samaan nippuun. Jos sellaista maksua ei löydy niin se menee jonon perälle. Korttien kokoa voi itse muuttaa. Pitää tänään kokeilla, että onko hiiren oikean napin alla vaihtoehtoa, että siirtää sen kortin suoraan sideen.

Itsellä oli ongelmia lähinnä 19" (ei-wide) näytön kanssa. Mutta hankin viime viikolla 23" widen niin homma on parantunut.

Tosta chätistä, niin eikös sen voi ankkuroida haluamaan paikkaan? Muistelisin, että se tarjoaa sitä vaihtoehtoa kun sitä ikkunaa liikuttelee yms. Tosin itse pidän sen piilossa, koska se vie tilaa.

Itse en ole vanhaa softaa käyttänyt kuin kerran parin normipelin pelaamiseen. Sekin tapahtu pakon edestä, koska vanha läppäri ei pystynyt pyörittää uudempaa. Eipä kyllä tee mielikään palata.

Parannettavaa kyllä tuosta uudesta löytyy. Muistinkäyttö on yksi sellainen. Mutta käytettävyydeltä minusta se on hyvä. Kaipaisin oman kokoelmaan sellaista vaihtoehto missä voisit heittää kortteja "roskiin", tai piilottaa ne jonnekkin. Pelaan vain stantardia niin siellä aina pomppaa turhia kortteja esille.

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Hearthstone
« Vastaus #35 : 19.02.14 - klo 09:57 »
Kaipaisin oman kokoelmaan sellaista vaihtoehto missä voisit heittää kortteja "roskiin", tai piilottaa ne jonnekkin. Pelaan vain stantardia niin siellä aina pomppaa turhia kortteja esille.
Pistät vaan kaiken ei halutun tradettavaksi ja meet botille jossa sanotaan että se ostaa kaiken ja kirjoitat chattiin sell. Sillä niistä pääsee, tosin eipä niistä juuri mitään kostu mutta pääsee eroon. Toki kantsii hiukan kattella ettei mee mitään promodualeja 1 tixulla siinä samalla ne kun ottaa kaiken hyvänkin törkeään alihintaan.

Poissa jaycool

Vs: Hearthstone
« Vastaus #36 : 19.02.14 - klo 19:53 »
Kaipaisin oman kokoelmaan sellaista vaihtoehto missä voisit heittää kortteja "roskiin", tai piilottaa ne jonnekkin. Pelaan vain stantardia niin siellä aina pomppaa turhia kortteja esille.
Pistät vaan kaiken ei halutun tradettavaksi ja meet botille jossa sanotaan että se ostaa kaiken ja kirjoitat chattiin sell. Sillä niistä pääsee, tosin eipä niistä juuri mitään kostu mutta pääsee eroon. Toki kantsii hiukan kattella ettei mee mitään promodualeja 1 tixulla siinä samalla ne kun ottaa kaiken hyvänkin törkeään alihintaan.


Jooh, on käyny mielessä. Ja varmaan paras vaihtoehtokin.. lähinnä miettiny että jos joskus tulee tehtyä jotain hassuttelupakkoja niin on kortteja, mutta onhan tuolla noita botteja mitkä antaa tyyliin 100 korttia per tiketti.

Poissa Sigu7

Vs: Hearthstone
« Vastaus #37 : 24.02.14 - klo 22:38 »
Mitäs, kuinka paljon porukka on ihan rankedia pelannut? Itseäni ei Arena ainakaan vielä ole hirveämmin innostanut (pari kertaa sen paisteillut), joten tänään sitten päätin rankedia kokeilla ja tein Beast Aggron:

Lihat
1 Leper Gnome
1 Worgen Infiltrator (Olen molempia saanut pussista yhden enkä viitsinyt craftaillä toista Gnomea, kun tämäkin ihan pelattava on)
2 Timber Wolf
2 Dire Wolf Alpha
2 Ironbeak Owl
2 Scavenging Hyena
2 Unleash the Hounds
2 Starving Buzzard
2 Animal Companion
2 Ironfur Grizzle
2 Houndmaster
2 Stranglethorn Tiger
2 Tundra Rhino

2 Arcane Shot
2 Deadly Shot
2 Kill Command

Mietteitä dekistä? Eihän tuolla mitään ison budjetin dekkejä varmaankaan piestä, mutta päätin tehdä nyt aluksi tämmöisen tosi halvan dekin (taisi alle 400 dustia maksaa, kun omistin jo joitakin kortteja) jolla sitten pärjää johonkin asti.

Tähän asti dekki toiminut todella hyvin, olen tainnut 3 peliä hävitä yhteensä ja pelannut olen n.15. Explosive Trappejä varmaankin kannattaa laittaa sisään, kun alkaa Murloc Aggroja tulla vastaan, mutta niitä ei vielä ainakaan ole näkynyt, kun Rankkini on 16.  Minkälaisia dekkejä itse olette kasailleet? Varsinkin budjetti läjät kiinnostavat.
« Viimeksi muokattu: 24.02.14 - klo 22:55 kirjoittanut Sigu7 »

Poissa höpömies

Vs: Hearthstone
« Vastaus #38 : 25.02.14 - klo 06:07 »
Tommosta oon itekki kokeillu pari kertaa, mutta sanosin että semmmonen allin aggro versio vois tulla hyvin "budjetilla" niinku määzikissäkin. Ja se on hunterilla ehkä jopa paras kun classi abilityllä voi aina ampua shokkia päähän.

Eli perus commonit siihen

2x Leper gnome
2z Abusive Sergeant
2x Bluegll Warrior
2x Wolfrider
2x Timber Wolf
2x Animal Companion (tää on hyvä)
2x Unleash the Hounds (v**** mikä nimi ja ihan sairas lappu)
2x starving buzzard
2x Scavenging Hyena

Isot lihat on liian hitaita tähän, houndmasterit ja muut
haste beast ei tee mitään kun kaikella pitää muutenkin olla haste eli charge.
 Unleash on iso combo kortti, mjutta muuten vaan käytetään hero abilityä ja mennään kaikella aina päähän.
Kill Command ja Arcane shot, usein Arcane Golem auttaa finishaamisessa.

Toine mitä oon ite pelannu on sitten rogue combo , mutta siihen tarvii jonu verran rareja, on silti käytännössä ilmanen.

Eli siinä pelataan kaikkia mitkä nostaa lappuja battlecryllä tai deathrattlella, sitten niitä buffaafia asioita kuten shattered sun cleric ja defender of argus ja sitten kaikkia hyviä roguen combo lappuja: SI:7 agent, eviscerate, cold blood, etc. Näillä grindataan korttietua, finishataan sitten miekalla.

Itse pelaan kuitenkin oikeastaan vain areenaa, koska haluaisin niin pelata noilla muutamilla kivoilla legendoilla :D
yhden craftatyn legendan olen nyt saanut areenasta grindattua, ja kai kolme heikohkoa legendaa tullut boostereista.


EDIT:typo
Do not condemn the judgement of another because it differs from your own. You may both be wrong.

Poissa Sigu7

Vs: Hearthstone
« Vastaus #39 : 25.02.14 - klo 09:09 »
Tommosta oon itekki kokeillu pari kertaa, mutta sanosin että semmmonen allin aggro versio vois tulla hyvin "budjetilla" niinku määzikissäkin. Ja se on hunterilla ehkä jopa paras kun classi abilityllä voi aina ampua shokkia päähän.

Eli perus commonit siihen

2x Leper gnome
2z Abusive Sergeant
2x Bluegll Warrior
2x Wolfrider
2x Timber Wolf
2x Animal Companion (tää on hyvä)
2x Unleash the Hounds (v**** mikä nimi ja ihan sairas lappu)
2x starving buzzard
2x Scavenging Hyena

Isot lihat on liian hitaita tähän, houndmasterit ja muut
haste beast ei tee mitään kun kaikella pitää muutenkin olla haste eli charge.
 Unleash on iso combo kortti, mjutta muuten vaan käytetään hero abilityä ja mennään kaikella aina päähän.
Kill Command ja Arcane shot, usein Arcane Golem auttaa finishaamisessa.

Tuommoistakin voisi kyllä kokeilla. En kyllä itse lähtisi tekemään ilman Ironbeak Owleja ja ehkä vielä Deadly Shotteja. Tulee muuten jostain isosta Tauntterista liian vaikea pala. Toisekseen pelkään kyllä myös, että healaus voi koitua tän haste listan kohtaloksi. Mutta joo, pitää testata ennenkun liikaa haukkuu :D

Miten itsellä pelit mennyt tuolla omalla läjälläni, niin olen aika usein saanut controlloitua boardia tosi hyvin ja sitten päässyt finishoimaan noilla isoilla beasteilla, kun vastus on massapoistanut pienet lihani. Ja Houndmaster ollut tosi hyvä kanssa just vastuksen sweeppauksen jälkeen.

Poissa rayenni

Vs: Hearthstone
« Vastaus #40 : 25.02.14 - klo 10:02 »
Omalta osaltani budjettidekit taisivat loppua jo marraskuussa, mutta ihan yleisen tietoisuuden kasvattamisen nimissä mainittakoon kahden tunnetun streamaajan "F2P"-legendarypakat. Molemmat on kasattu "ilmaiseksi", eli nollasta aloittaen ja vain constructedista voitettua kultaa ja dustia käyttäen. Lisähuomiona mainittakoon, että Trumpin pakan Faceless Manipulator on aika kurja jonnekin rank 5 asti, kunnes vastaan alkaa tulla enemmän Giants-pakkoja ja muita controlleja. Sen tilalle voinee lätkäistä minkä vaan suosikkilegendarynsa tai vaikka Earthen Ring Farseerin tai Mad Bomberin.

Reynad budget warrior
Trump free mage

Näistä erityisesti Reynadin warrioria tulee rankeilla 3-10 tosi paljon vastaan, joten pakkaa vastaan on myös hyvä miettiä omat juonet valmiiksi. Ja onpa tuo magekin Trumpin ansiosta yleistynyt, mutta buildit eroavat enemmän toisistaan.

Poissa yeou

Vs: Hearthstone
« Vastaus #41 : 31.05.14 - klo 22:36 »
hearthstone karsii kaikki työttömät ja opiskelijat mtg:stä nopsaan, kaikki sellaiset paitsi hullut, jotka tunteella takertuvat aitoihin kortteihinsa.

minulle sopii hearthstone paremmin koska minä olen huono pelaamaan näitä kaikkia, koska olen laiska, koska ostan mieluiten
(click to show/hide)
tuollaisen kuin mtg korttiläjän.
ihan tosi, mielen räjäyttävä hattu.

Poissa de-layer

Vs: Hearthstone
« Vastaus #42 : 01.06.14 - klo 05:03 »
Onha tää nyt ihan järkyttävää paskaa <piste>
Uninstall viuhu kohtuu nopiaa kaikkien tutoriaalien ja muutaman dailyn jälkeen. Aivan liian simppeli ja säälittävä korttipooli, hyi.

-Terveisin MTG since 1995.

Poissa Yabo

Vs: Hearthstone
« Vastaus #43 : 01.06.14 - klo 10:34 »
Seasoni loppui ja uusi alkoi. Naputtelin itseni rankille 14 seuraavanlaisella listalla (pidemmällekkin olisi varmasti menty jos olisi aikaa pelata  :)):

1x Soulfire
2x Abusive Sergeant
2x Blood Imp
2x Flame Imp
2x Grimscale Oracle
2x Leper Gnome
2x Murloc Raider
2x Murloc Tidecaller
2x Voidwalker
1x Young Proestess
1x Acidic Swamp Ooze
2x Bluegill Warrior
2x Knife Juggler
2x Murloc Tidehunter
2x Coldlight Seer
2x Murloc Warleader
1x Old Murk-Eye

Murloc.dec siis kyseessä. Budjetilla mennään ja yhtään ainutta euroa en ole peliin laittanut. Areenaa grindannut aina, kun goldit olen saanut kasaan.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Hearthstone
« Vastaus #44 : 01.06.14 - klo 10:43 »
Parhaillaan kävin rank 2 tällä seasonilla. Ensi seasonilla sitten jos enemmän keskittyisi ja pääsisi sinne legendarylle.

Tokeni druidilla ja kahdella eri warrior buildilla tuli kirittyä rank 12 -> rank 2.

Poissa syfilisx

Vs: Hearthstone
« Vastaus #45 : 01.06.14 - klo 10:46 »
Seasoni loppui ja uusi alkoi. Naputtelin itseni rankille 14 seuraavanlaisella listalla (pidemmällekkin olisi varmasti menty jos olisi aikaa pelata  :)):

Murloc.dec siis kyseessä. Budjetilla mennään ja yhtään ainutta euroa en ole peliin laittanut. Areenaa grindannut aina, kun goldit olen saanut kasaan.

Mä pelasin tolla aikalailla samalla listalla rankille 11 tossa joku aika sitten, epäilen hieman, että se on paikka jossa alkaa tulla kova raja vastaan. Metagame ja dekit siellä tasolla alkaa olla jo niin hemmetin hostile tolle läjälle, että ei ole enää ees hauskaa :)

Poissa Yms

Vs: Hearthstone
« Vastaus #46 : 01.06.14 - klo 13:01 »
Seasoni loppui ja uusi alkoi. Naputtelin itseni rankille 14 seuraavanlaisella listalla (pidemmällekkin olisi varmasti menty jos olisi aikaa pelata  :)):

Murloc.dec siis kyseessä. Budjetilla mennään ja yhtään ainutta euroa en ole peliin laittanut. Areenaa grindannut aina, kun goldit olen saanut kasaan.

Mä pelasin tolla aikalailla samalla listalla rankille 11 tossa joku aika sitten, epäilen hieman, että se on paikka jossa alkaa tulla kova raja vastaan. Metagame ja dekit siellä tasolla alkaa olla jo niin hemmetin hostile tolle läjälle, että ei ole enää ees hauskaa :)

Aika moni tutuistani on puhunut kanssa jämähtäneensä noille tasoille, joten kai siinä on sitten joku pullonkaula.

Itse olen jatkanut Hearthstonen pelaamista muutaman kuukauden jälkeen ja Handlock on tuottanut erittäin hyviä tuloksia vaikken kaikkia kortteja siihen olekkaan saanut.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Anssi

Vs: Hearthstone
« Vastaus #47 : 01.06.14 - klo 13:24 »
Yllattaen siina on pullonkaula kun ei voi enaa saada bonustreakeja noilla tasoilla, niin sun winraten pitaa oikeesti olla selvasti yli 50% etta paasee 25 pelin lapi.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Padishar

Vs: Hearthstone
« Vastaus #48 : 02.06.14 - klo 11:45 »
Rank vitoselle kyllä tuntuu pääsevän helposti homebreweillä, mutta siitä eteenpäin sitten onkin haastetta, kun vastustajien taso tuntuu tuossa olevan selvästi parempaa eikä tietty saa enää voittoputkitähtiä.

Itse pelaan enimmäkseen areenaa, niin ei kauheasti tuota rankedia tule pelattua. Ehkä sen legendaarisen card backin voisi koittaa hommata, mutta se vaatii melkoisia pelitunteja päästä vitoselta legendaksi. Kun ottaa huomioon, että areenasta saa paremmin palkintoja (jos pärjää), niin ei vaan kauheasti houkuta tuo 10 kultaa per kolme voittoa. Jos rankedista saisi seasonin lopussa jotain muutakin kuin card backeja sen mukaan, kuinka korkealle sijoittuu, niin voisi innostaa enemmän sen hankaaminen.

Edit:
Onko kukaan teistä aikomassa qualifoitua worlds-qualifieriin? Joko yksittäisistä turnauksista (lista täältä) tai koittamalla sijoittua top16 legendaksi jollain ranked-seasonilla? Helppoahan ei ole ainakaan tuolla legend-ladderilla suoriutua tuosta, mutta 100k päävoitto plus 5k takuusumma myös viimeisille worlds-turnauksen sijoille ainakin antavat vähän motivaatiota. Toki päästäkseen worldseihin pitää myös sijoittua top4:een tuossa 130 pelaajan qualifierissä, mutta se lienee helpompaa kuin tuohon itse qualifieriin pääsy.
« Viimeksi muokattu: 02.06.14 - klo 11:59 kirjoittanut Padishar »

Poissa monkoosi

Vs: Hearthstone
« Vastaus #49 : 02.06.14 - klo 12:02 »
 Itsehän pelaisin mieluummin modoa, mutta kun ei jaksa häslätä korttien pyörittelyn kaa ni se on aika kallista touhua.
Toisekseen siihen draftiin menee kuitenki aina jokunen tunti.

 HSssä ois tosiaan ihan kiva jos siitä constructedista sais jotain muutakin kuin sen cardbackin. Pelannu vaan dailyt siitä(päätyny R3 ja R4). En ole varsinaisesti huomannu minkään classin olleen juuri sen parempi/huonompi pitemmän päälle.
  roarDurid,drawShammy ny on kivoja ku niil saa voittaa jo valmiiks hävittyjä pelejä ihan puskista. Priesti ois kiva jos löytäs jonku balancen. Tuntuu nimittäin, että pakko valita häviääkö joko handLokille vai agroille. Eli ei mulla varsinaisesti muuta asiaa ollu kuin jos löytys jotain insightiä tohon pappiongelmaan.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Hearthstone
« Vastaus #50 : 02.06.14 - klo 12:51 »
Melko yksinkertaista lätkyttelyähän tämä tarjoaa. Parhaat valuet olen ainakin itse saanut Arenaa pelaamalla, kaikilla muilla classeilla 12 voittoa onkin tullut napattua paitsi Priestillä millä on parhaimmillaankin päässyt vain yhdeksään voittoon. Muutoinkin priesti tuntuu alitehoiselta muutamaa comboa lukuunottamatta. Constructedissa sillä on monkoosin mainitsema ongelma että jos päättää voittaa aggron niin handlock muuttuu ihan karmeaksi matchupiksi ja päinvastoin. Muutoinkin conssi maistuu puulta vaikka sinne R5 tienoille olen jaksanut itseni raivata parilla kaudella.

Parasta pelissä on että siihen ei ole tarvinnut kaataa rahaa latin latia.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa rayenni

Vs: Hearthstone
« Vastaus #51 : 02.06.14 - klo 13:15 »
Kuten ylläolevatkin ovat sanoneet, Rankille 5 asti tosiaan pääsee tosiaan käytännössä vähän millä vain aika vähäisillä pelitunneilla. Tästä eteenpäin edistyminen hidastuu huomattavasti ja lopulta legendaryyn asti pääsemiseen tarvitsisi vähintäänkin satakunta peliä, realistisemmin vielä paljon enemmän.

Priestillä on tosiaan vähän sellainen metagame-vastauksen asema. Noin kuukausi sitten se oli loistava valinta, koska sille sai erinomaiset matchupit sekä hunteria että sen voittavaa warrioria vastaan. Juuri nyt paljetti on niin levällään, ettei tosiaan ole juuri pelkoa priestillä pärjäämisestä.

Väitän, että pelin constructedin yksinkertaisuus on täysi pelin yksinkertaiseen mekaniikan aiheuttama myytti. Constructed-peleissä on mielestä selvästikin enemmän ja vaikeampia valintoja kuin vaikkapa Standardissa. Olen itsekin joskus pelannut Standard-pakkoja, joilla oikean playn tekeminen on ollut niin itsestäänselvää, että voitin koko FNM:n, vaikka dekkilistanikin oli ihan mitä sattuu. Oikeastaan päin vastoin, parhaat pelaajat tuntuvat pärjäävän Hearthstonessa konsistentimmin kuin Magicissa! Tämän voi todeta vaikkapa tarkastelemalla kolmen viime kauden EU:n top satasta, missä samat jätkät on onnistuneet pitämään pintansa huolimatta pelin räjähdysmäisestä kasvusta. Jännä nähdä, haastaako kukaan realistisesti kesään mennessä noita tämänhetkisiä tähtiä.

Constructed-palkinnoista; en ihan ymmärrä miksi palkinnoilla on väliä. Itse pelihän ei muutu miksikään. Todennäköisemmin tuossa kävisi niin, että jonkun pienenkin buy-innin palkinnollisessa pelimuodossa vastaan tulisi enemmän samoja pakkoja, mikä vähentäisi pelaamisen mielekkyyttä - ainakin itselleni. Tietty kovimmat highrollerit voivat haluta pelata panoksesta, mutta itse peliin tämä ei toisi Hearthstonen - kuten ei modonkaan - tapauksessa juurikaan lisäarvoa.

Viimeiseksi lykkään vielä jänskää statistiikkaa, josta toivottavasti tulee piakkoin viime kuunkin versio: http://hearthstats.net/apr

Poissa Yms

Vs: Hearthstone
« Vastaus #52 : 02.06.14 - klo 13:28 »
Lähinnä rankedin pelaaminen on siitä nihkeää kun siitä ei palkita mitenkään. Antaisivat vaikka x-määrän kultaa aina kun pääset seasonilla ensimmäisen kerran rankille x, y ja z.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Hearthstone
« Vastaus #53 : 02.06.14 - klo 13:32 »
Olen vasta aloittanut mutta halusiin oppia peliä paremmaksi. Mitä tarkoittaa handlock deckki.
Voiko joku antaa esimerkki deckkilistan priestilllä mikä pärjää agrolle ja mikä taas pärjää tälle handlockille.

Ite oon yrittänyt areenaa mättää mutta oon sika huono ja pelit päättvät yleensä 1 tai 2 häviöön.
Oon joku 6-10 draftia ostanut rahallakin ns. nopeuttaakseni oppimis prosessia mutta pah. olen susi huono! XD
Käytän reddit draft guidea pickkien valitsemiseen ja mieluiten pelaan rogueta tai warrioria arenassa vaikka mage on varmaan vahvin mutta tällä en osaa tätäkään vertaa pelata.
Druidia ja shamaania en vaan tykkää pelata. Aika harvoin tulee valittua priestiäkään.

Kunnon pakan olen jaksanut rakentaa warriorille ja uskaltaisin kyllä melkein väittää, että se on paras mahdollinen deckki mitä warriorille voi nyky card poolista rakentaa!;) vahva väite?! noh ei ole minun kehittämäni pakka vaan ns. reynad warrior deckki jolla on joku hakannut itsensä legendaryksikin.
Voin postata listan jos kiinnostaa. Äärimmäisen halpa se on kasata.

Olisi kyllä siitiä jos opisi sen verta hyväksi pelaajaksi että voisi hakata vaan arenaa eikä tarvitsisi noita questeja pakottaa läpi kun rahat loppuu. Mutta noh. :D ihan kyllä kiva peli. En oikein vaan osaa.:P joka harmittaa kun peli jotenkin tuntuu vaan helpotetulta magicilta mutta ehkä tämä helpontuntuisuus on vaan harhaa tosiaan:P
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa tutka

Vs: Hearthstone
« Vastaus #54 : 02.06.14 - klo 16:57 »
Pääasiassa conssia tulee hakattua joko Trump Zoolla tai miracle roguella, joista ainakin ensin mainittu on levelaamiseen toimiva ja huomattavasti helpompi pelata. Miraclella kun joutuu miettimään useamman vuoron etukäteen ja taskulaskinta ei aina ehdi kaivaa vuoromatematiikan laskemiseen. Kutosella kävin viime seasonilla korkeimmillaan, ja jos tällä kaudella pääsisi siitä ylemmäs.

Toki muista classeista löytyy semikilpailukykyisiä pakkoja valmiina, jotta questit saa tehtyä.

Ainiin: pelin paras puolihan on se, että jos "pelaa vähän Hearthstonea", niin se pitää paikkansa (vrt. "vähän Diabloa" tai "vähän Modoa".)
« Viimeksi muokattu: 02.06.14 - klo 17:07 kirjoittanut tutka »
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa monkoosi

Vs: Hearthstone
« Vastaus #55 : 02.06.14 - klo 18:17 »
 Niin lähinnä conspalkinnoks kaipais esim just, että sais vaikka pari pussia ku sais legen tms.

Atm toi mun pappilista on CCjärjestyksessä seuraava:2 CoH,2 smite,2 PW:S,2 Ancient Watcher,2 Crazed Alchemist,2 Sunfury Protector,2 Injured Blademaster,Shadow Madness,Soulpriest,2 Argus,2 Holy Nova,2 Holy Fire,2 Cabal Priest,Ragna ja 2 MC. Tota vastaan ei paljo aggrot soittele ellei ny satu mulligoimaan kädellistä CC5+ vehkeitä ja vihulta tulee curvessa pieksut.
 Jos taas haluaa pärjätä lihadurideille(joita ei ny oo näkyny ikuisuuksiin) ja handlokeille ni SW:Deathit,Clonet ja esim Deathwingi on aika poikaa, mutta sitte tosiaan alkaa tulla liikaa liian heikkoja alkuja agrojen kaa.

Poissa tutka

Vs: Hearthstone
« Vastaus #56 : 04.06.14 - klo 14:06 »
Siitä töihin! Vaatimuksetkin ovat helpot ja keskenään täysin verrattavissa:

Lainaus
The ideal candidate has experience in either attaining Legendary status in Hearthstone or has attained top 8 in a pro tour for Magic the Gathering.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa JuGe

Vs: Hearthstone
« Vastaus #57 : 04.06.14 - klo 14:09 »
Siitä töihin! Vaatimuksetkin ovat helpot ja keskenään täysin verrattavissa:

Lainaus
The ideal candidate has experience in either attaining Legendary status in Hearthstone or has attained top 8 in a pro tour for Magic the Gathering.
Päivän ensimmäiset naurut tuli kyllä.

Kiitos siitä.

Poissa Anssi

Vs: Hearthstone
« Vastaus #58 : 04.06.14 - klo 14:18 »
Aijai, molemmat löytyis. Työpaikka vaan vähän kaukana :/
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Hearthstone
« Vastaus #59 : 04.06.14 - klo 14:31 »
Aijai, molemmat löytyis. Työpaikka vaan vähän kaukana :/

Paremmat kelit siellä on. Hakemaan vaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.