Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Test of Faith  (Luettu 1717 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pepe

Test of Faith
« : 27.08.05 - klo 10:14 »
Jos minulla on vaikka pelissä joku 1/1 liha ja vastustajani hyökkää 4/4 lihalla ja heitän tuohon omaan möttööni test of faithin ja blockin, niin kuoleeko möttöni vai tulevatko countterit sillä tavalla, että ne pelastavat oman möttöni?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Test of Faith
« Vastaus #1 : 27.08.05 - klo 18:49 »
"möttösi" on damagen jaon (ja preventoimisen) jälkeen 4/4 äijä jolla on 1 piste lämää päällään. +1/+1 countterit laitetaan äijän päälle samaan aikaan kun damagea preventoidaan. State-Based efektejä (kuten äijien kuoleminen) ei tarkisteta kesken efektien resolvaamisen.

Test of Faith | 1W | Instant
Prevent the next 3 damage that would be dealt to target creature this turn, and put a +1/+1 counter on that creature for each 1 damage prevented this way.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa ADraw-

Test of Faith
« Vastaus #2 : 28.08.05 - klo 15:57 »
Tulevatkos ne counterit niin, että oma kröttö myös tekee sen 4 lämää vai vaan niin että se selviää siitä vastustajan 4/4:sta?

Poissa duracel

Test of Faith
« Vastaus #3 : 28.08.05 - klo 17:16 »
Oma ukko tekee kuitenkin vain yhden vahingon. Counterit tulevat kun damaget resolvaavat.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!