Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Attack (X) or more?  (Luettu 1556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Attack (X) or more?
« : 18.09.05 - klo 01:46 »
Mietin vain tätä kun esim. O-Naginata-kortissa on sellainen vaatimus, että sen saa laittaa vain tyypille, jolla on voima 3 tai enemmän.

Kelpaako se, jos sen laittaa vaikka Akki Avalanchersille, jolla on No-Dachi, Kodama's Might tai jotain vastaavaa?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Attack (X) or more?
« Vastaus #1 : 18.09.05 - klo 10:58 »
Kyllä kelpaa. Sillä ei O-Naginatalle ole merkitystä miten se power on vähintään kolme.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa CK

Attack (X) or more?
« Vastaus #2 : 19.09.05 - klo 15:50 »
On se kyllä outoa että kun laittaa heikolle tyypille miekan käteen niin se jaksaa kantaa myös suurempaa ja painavempaa miekkaa...

Kuinka monta artefaktia yhdelle olennolle voi tunkea?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa deFreak

Attack (X) or more?
« Vastaus #3 : 19.09.05 - klo 16:23 »
Niin monta kuin sielu sietää. Pikkulinnutkin voivat kantaa haarniskaa, kolmea miekkaa ja kirvestä eikä tee edes tiukkaa.

Eli mikään sääntö ei rajoita equipmenttien määrää creaturella. Tämä koskee myös enchantmentteja.

Poissa duracel

Attack (X) or more?
« Vastaus #4 : 19.09.05 - klo 16:24 »
Semmoista se on noiden maagisten esineiden kanssa.

Creaturessa voi olla kiinni niin monta equipmentia kuin vain ikinä haluat sille laittaa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!