Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Alara Reborn Launch Party Jyväskylässä / Ravintola Rentukassa  (Luettu 2198 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa deFreak

Jyväskylässä järjestetään tällä kertaa kahdet Launch Partyt. Lauantaiseen Fantsun turnaukseen voi ilmoittautua Fantsun kautta, sunnuntain turnauksen järjestän minä. Tämä ketju käsittelee ainoastaan jälkimmäistä.

Tapahtumapaikka on Ravintola Rentukka, joka sijaitsee osoitteessa Taitoniekantie 9. Tästä ketjusta löytyy kartta: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=59655.0

YKSITYISKOHDAT

Aika: sunnuntai 3.5. kello 11:00, sisään pääsee n. 10:30 alkaen.
Osallistumismaksu: 25 EUR, sisältää pelivälineet (3 Shards of Alara -boosteria ja 3 Alara Reborn -boosteria). Pankkikortilla ei voi maksaa, tasarahaa suositellaan.
Palkinnot: Alara Reborn boostereita, palkintopotissa 1 boosteri / pelaaja. Kaikki osallistujat saavat promofoilin.
« Viimeksi muokattu: 02.05.09 - klo 17:41 kirjoittanut deFreak »

Poissa deFreak

Vs: Alara Reborn -prereleaset ja -releaset Jyväskylässä
« Vastaus #1 : 24.04.09 - klo 14:49 »
Rentukan preriliisissä ei pelkää Ahonen
Rentukan preriliisissä ei pelkää Tikkanen
Kahdellekymmenelle paikkoja riittää, yksitoista vapaana on
Jyväskylän preriliisissä ei kukaan ole manakusuton

Turnauksen täyttyminen on henkimaailman juttu, joten ilmoittaudu jo tänään, niin sunnuntaina ei harmita!

Poissa Kavu

Vs: Alara Reborn -prereleaset ja -releaset Jyväskylässä
« Vastaus #2 : 25.04.09 - klo 18:30 »
Minäkin hieman lauleskelen lauantain prelikan kunniaksi. Sävelen voi ottaa kaikkien lapsukaisten tunteman animaatiosarjan tunnarista.

Mä tunnen sen jo kasvavan / suolan maun suussain
Specimenin jokaisen / kerää vastustajain
Gather Specimens!
Flameblast Dragonin valtaan saa / Näin rohkeus palkitaan
Gather Specimens!
Et oo mun ystäväin / Pelaan aina sua päin

Huomenna uudestaan.

Poissa deFreak

Vs: Alara Reborn -prereleaset ja -releaset Jyväskylässä
« Vastaus #3 : 26.04.09 - klo 09:34 »
Turnauspaikalta voi vielä kalastella osallistumisoikeutta prelluun, riliisiin ilmoittautuminen jatkuu normaalisti.

Poissa deFreak

Ennakkoilmoittautuneita on tarpeeksi turnauksen pitämiseksi. Kaikki paikalle tulevat mahtuvat mukaan!

Poissa Kavu

Erittäin kova lupaus. Eiköhän ihmiset yhdessä laiteta Erkka rikkomaan se.