Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Hezzu hidastelee  (Luettu 13007 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zoukka

Hezzu hidastelee
« : 07.07.09 - klo 21:20 »
26.6 maksoin pienen läjän kortteja ja miehestä ei ole sen jälkeen yhteydenotoistani huolimatta kuulunut mitään. On ollut esimerkiksi tänään sivustolla.

Mikään hengen hätä tässä ei ole ja laput olivat jörssiä, mutta hidasta myyntiähän tämä selkeästi on. Liekkö osa lapuista puuttunut ja mies niitä yrittänyt tässä keräillä?

Poissa Hezzu

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #1 : 07.07.09 - klo 22:45 »
Joo, kyllä olen aivan kokonaan unohtanut sinun asiasi (enkä huomannut viimeisintä yväriäsi), mutta eipä hätää, minulla on ollut hirveästi muuta häslinkiä niin kyllä ne kortit tulee sieltä kunhan jaksat odottaa, ja kuten tapanani on näissä pitkään kestäneissä postituksissa, hyvät throww innit pelastaa aina :D Ja olen pahoillani, oma mokani. Postiin pääsen seuraavan kerran torstaina joten jos perjantaina pitäisi laput kolahtaa postista... Jatketaan yksäreillä

Poissa Hezzu

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #2 : 07.07.09 - klo 22:49 »
Joo, kyllä olen aivan kokonaan unohtanut sinun asiasi (enkä huomannut viimeisintä yväriäsi), mutta eipä hätää, minulla on ollut hirveästi muuta häslinkiä niin kyllä ne kortit tulee sieltä kunhan jaksat odottaa, ja kuten tapanani on näissä pitkään kestäneissä postituksissa, hyvät throww innit pelastaa aina :D Ja olen pahoillani, oma mokani. Postiin pääsen seuraavan kerran torstaina joten perjantaina pitäisi laput kolahtaa postista... Jatketaan yksäreillä

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #3 : 13.07.09 - klo 18:14 »
Eipä näkynyt lappuja... tosin tämän jälkeen niillä ei enää kiire olekaan, kun eivät ehtineet viikonlopun peleihin  :-'

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #4 : 16.07.09 - klo 14:14 »
Voisiko ylläpito herätellä miestä? Joko paperia tai pahvia kiitos.

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #5 : 17.07.09 - klo 13:27 »
Lainaus käyttäjältä: Hezzu
Minä olen tällähetkellä Helsingissä, ja kisoihin olen menossa joten lappujen lähettäminen myöhästyy vielä lisää, pakko sanoa vielä tämä, tänään koetan pistää laput (jos siis on aikaa, kisoihinkin pitäisi prepata) ja mukana mycket throww-inn.

Kisoihin meneminen tuskin on sitä edeltävinä viikkoina lappujen lähettämistä estänyt, eli eiköhän se kauppa ollut enemmänkin rahojen nostoa SM:iin. No toivottavasti oli apua.

Saattaisin olla vihainen jos olisin itse kisoihin kerennyt.

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #6 : 21.07.09 - klo 21:16 »
Nyt meni se SM verukekin.

Poissa jatoen

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #7 : 21.07.09 - klo 21:19 »
Viimeksi paikalla:  17.07.09 - klo:15:38

Ehkä sillä on jotain muuta... ::)

Koita hankkia Hezzun numero ja soita sille kaipa se sillä voisi hoitua.

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #8 : 21.07.09 - klo 21:20 »
Viimeksi paikalla:  17.07.09 - klo:15:38

Ehkä sillä on jotain muuta... ::)

Koita hankkia Hezzun numero ja soita sille kaipa se sillä voisi hoitua.

Minä mitään soittele, kun kävelen suoraan poliisille kunhan kerkiän.

Poissa Arcane

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #9 : 21.07.09 - klo 21:33 »
Tuli mieleen tässä vaiheessa ilmoittaa, kun itsekin joskus kärvistelin kyseisen käyttäjän hitauden kanssa, että pistinpä nimen finderiin, otin numeron ja pistin tekstiviestiä, että lupaan ottaa hänen vanhempiinsa yhteyttä, jos ei kortit ala pikkuhiljaa näkymään. Tähän asti oli kuullut kaikenlaista selitystä tyyliin ei ole ehtinyt, kortit ovat kyllä pakatut, mutta unohtuneet repun pohjalle ym ym.

Vihaisen viestin sain takaisin, mutta kesti 2 päivää ja kortit olivat minulla. Että onnistuu se ilman poliisisotkuja, kun eivät poliisit todennäköisesti asialle mitään tee, alaikäinen ja sen verran vähäpätöinen juttu kuitenkin kyseessä.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Akspee

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #10 : 21.07.09 - klo 21:42 »
Voitais unohtaa hidas vaihtaja-tagit ja potkia menemään toistuvat perseilijät, yes?
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #11 : 21.07.09 - klo 21:48 »
Voitais unohtaa hidas vaihtaja-tagit ja potkia menemään toistuvat perseilijät, yes?

Väliaikaiset banaanit olisi kyllä ihan hyvä ratkaisu.

Poissa Arcane

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #12 : 21.07.09 - klo 22:00 »
Tällä alueella ei (ilmeisesti?) pysty muokkaamaan omia viestejään, niin piti tuohon edelliseen viestiini vaan tarkentaa, että kyseisestähän on siis jo itselläni vuosi aikaa, että ei mikään ihan tuore juttu ole.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #13 : 23.07.09 - klo 15:44 »
Enpä löytänyt searchilla enää miehen triidiä saati osoitetta. Mikko Karilahti on miehen nimi, mutta siihenpä jäin. Jos joku hänet tuntee tai haluaa muuten vain jelppiä niin ysäriä mulle ja/tai Hezzulle. Tattis.

Poissa Akspee

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #14 : 23.07.09 - klo 15:48 »
Enpä löytänyt searchilla enää miehen triidiä saati osoitetta. Mikko Karilahti on miehen nimi, mutta siihenpä jäin. Jos joku hänet tuntee tai haluaa muuten vain jelppiä niin ysäriä mulle ja/tai Hezzulle. Tattis.

Jos puhelinnumeroa etsit niin Find Mikko Karilahti Sonkajärvi saattaisi toimia.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa luma

Re: Hezzu hidastelee
« Vastaus #15 : 23.07.09 - klo 15:50 »
Laitoin YV:llä Eniron antamat tiedot Hezzusta ja hänen (ilmeisesti?) äidistään. Toivottavasti saatte asian ratkaistua.

Poissa äxy

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #16 : 23.07.09 - klo 17:25 »
minullakin oli hänen kanssaan  myös vaihto. samaa sanoi että tulee sm-kisoihin antamaan maelstrom pulseni mutta eipä vaan näkynyt. itse lähetin hänelle 3x gilt leaf palace
3x primal command + jtn.

yli kuukauden olen jo odottanut, kun hän on väittänyt että on postissa kortit ja posti on hävittänyt, plus muita tekosyitä. en ole ehkä itse paras valittamaan asiasta kun olen itsekin unohdellut ja viivyttänyt vaihtoa mutta jossain se raja kumminkin kulkee...

Poissa FIN hessu

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #17 : 23.07.09 - klo 17:40 »
minullakin oli hänen kanssaan  myös vaihto. samaa sanoi että tulee sm-kisoihin antamaan maelstrom pulseni

Hezzun kanssa SM kisoissa olin, ja kisapaikalle oli pulsen tuonut, sitte se sepitti jtn että pitäis löytää joku jolle se antaa. Näköjään ei sitten tarpeeksi hyvin yrittänyt. (Ainaskin yritti(kai))

Poissa äxy

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #18 : 23.07.09 - klo 17:48 »
no eipä näkynyt. yv:llä pistin että pistäisi sen postiin mutta ei ole kuulunut siitäkään suunnasta mitään.

Poissa zoukka

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #19 : 23.07.09 - klo 20:53 »
Pistin textarii ja vannoi laittavansa lappua tulemaan. Jos ei maanantaina näy niin soitan pojan äitille ja jos nainen hankaa vastaan senttiäkään kävelen poliisille. Ei silleen himottas näin pienen oston takia nostaa syytteitä, mutta ei tällaisia veikkoja voi päästää pälkähästä. Huonoa karmaa.

Veikkaan, että äitille wineeminen tuottaa parhaat ja Hezzulle noloimmat tilanteet, joten toivottavasti mies nyt sanansa pitää (haha)

Poissa äxy

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #20 : 24.07.09 - klo 17:01 »
agree :) muistuta ettet oo ainoo kenelle niitä kortteja pitäisi pistää :))

Poissa miinin

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #21 : 24.07.09 - klo 17:25 »
Jahas, nyt aloitetaan tiukempi linjaus näihin ripperipelleilyihin. Jos ei viikon sisällä tule tyhjentävää selitystä Hezzulta tähän ketjuun, niin hänet asetetaan porttikieltoon ennaltamääräämättömäksi ajaksi.

Poissa Hezzu

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #22 : 25.07.09 - klo 17:10 »
Tarvitseeko enempää selitellä: Olin reissussa, en päässyt korteilleni tarkoittaa = ei pysty lähettämään kortteja. Enkä halua myöskään väittää vastaan siitä etteikö oma tuuttailu olisi ollut yksi osasyy jo aiemmin. Ei mahda enää mitään. Kortit on kummallekkin jampalle lähetetty perjantaina, joten joko maanantaina tai tiistaina niiden pitäisi olla zoukalla ja äxyllä.

Poissa Mad-Hatter

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #23 : 25.07.09 - klo 17:53 »
Asiahan ei minulle kuulu, mutta olisko ehkä kannattanu ilmottaa reissusta. Äläkä vaan väitä ettet ollut tietoinen reissusta, ei kukaan hetken mielijohteesta mihkään reissuun lähe..

Poissa veijari

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #24 : 26.07.09 - klo 17:19 »
Asiahan ei minulle kuulu, mutta olisko ehkä kannattanu ilmottaa reissusta. Äläkä vaan väitä ettet ollut tietoinen reissusta, ei kukaan hetken mielijohteesta mihkään reissuun lähe..

Offtopic, mutta silti.
Niihhän sitä hölmömpi luulisi.

Poissa Mad-Hatter

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #25 : 26.07.09 - klo 17:33 »
Asiahan ei minulle kuulu, mutta olisko ehkä kannattanu ilmottaa reissusta. Äläkä vaan väitä ettet ollut tietoinen reissusta, ei kukaan hetken mielijohteesta mihkään reissuun lähe..

Offtopic, mutta silti.
Niihhän sitä hölmömpi luulisi.

Mjooh, mut sitä nyt hain takaa että eiköhän sillä kuitenkin ois ollu aikaa ilmottaa että ei voi vaihtaa ku menee reissuun.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #26 : 26.07.09 - klo 17:42 »
Aika heikkoa laittaa reissun syyksi tätä jos vaihto on pitänyt tehdä jo kesäkuun lopussa, 7.7 poika ilmoittaa että on unohtanut asian ja korvaa homman mitä ei kuitenkaan tee seuraavan kahden viikon aikana. Joten joko reissu on kestänyt 8-24.7. ja sisältänyt piipahtamisen SM-kisoihin kuten FIN Hessu kertoo ja siltikin on reissun päältä sitellä käyty ihmettelemässä tai sitten puhutaan paskaa. Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Mozzam

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #27 : 26.07.09 - klo 17:48 »
Asiahan ei minulle kuulu, mutta olisko ehkä kannattanu ilmottaa reissusta. Äläkä vaan väitä ettet ollut tietoinen reissusta, ei kukaan hetken mielijohteesta mihkään reissuun lähe..

Offtopic, mutta silti.
Niihhän sitä hölmömpi luulisi.

Mjooh, mut sitä nyt hain takaa että eiköhän sillä kuitenkin ois ollu aikaa ilmottaa että ei voi vaihtaa ku menee reissuun.

 :)
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa äxy

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #28 : 26.07.09 - klo 18:33 »
niin ja hezzu on ollut paikalla lähes joka päivä tuon reissuilunsa aikana..

Poissa Akspee

Vs: Hezzu hidastelee
« Vastaus #29 : 26.07.09 - klo 19:00 »
Yhteenvetona: Kaikki banaanin ainekset?
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."