Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Reanimatorviritys  (Luettu 4316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SuperKessu

Reanimatorviritys
« : 02.03.05 - klo 02:18 »
Eli aattelin vääntää T1-laillista casualreanimatoria...

Mitä siinä kannattais pelata?
Pientä hahmotelmaa:

Manavehkeet:
?xSwamp
1xMana Crypt
1xMox Diamond
1xChrome Mox
1xSol Ring
4xDark Ritual
1xLotus Petal????
??Lake of  the Dead??
??Fetchit??
??Grim Monolith??
??Mana Vault??

Grave/Animate:
1xEntomb
4xBuried Alive
mitä animointeja?

Ukot:
1xMasticore
1xReya
1xAkroma
1xVisara
1xAvatar of Woe
?????


Vaihtoehtokombo:
1xSutured Ghoul
2xShallow Grave
1xKrosan Cloudscraper
1xDevouring Strossus

Pikkukivaa:
1xDemonic Tutor
1xVampiric Tutor
1xYawgmothŽs Will???
??Cranial Extraction??
??Yawg Bargain??

Ja sideboard on täys kysymysmerkki...

Mitä lisää? Mitä pois? Monta swamppia? Ja mites Tendrilssit (sillo tietty LED
ja Yawg Will mukaan...)

Ja Ei oo dualeja tai powereita. Eikä tuu ainakaa vähään aikaan...
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Reanimatorviritys
« Vastaus #1 : 04.03.05 - klo 17:15 »
animate dead, zombify, beacon of unrest, stitch together ja doomed necromancer, näillä monsut gravelta pöytään, ja jos me monsut sattuu tulee käteen niin sitten last rites, sickening dreams tai jopa insidious dreams.
Itse olen kyllä phantom nishobaa pitänyt parhaimpana animoitavana melkeimpä.
Sitten scion of darkness on myös kiva ukko, koska sen vio cyclaa sinne gravelle tai pelata ihan manalla.
...ja pari night's whisperiä että saa korttia.

siinä jotain sekavaa sepostusta :)

Poissa vodel

Reanimatorviritys
« Vastaus #2 : 04.03.05 - klo 17:51 »
Exhume, reanimate, animate dead = animointia. Putrid Imp, sickening dreams = ukkojen discaus. Rorix, akroma, avatar of woe/visara, Symbiotic Wurm, nishoba = ukkoja. duress, cabal therapy = muita hyviä lappuja.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa SuperKessu

Reanimatorviritys
« Vastaus #3 : 04.03.05 - klo 17:56 »
jep. kiitoksia... mites tuo manapuoli????
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Reanimatorviritys
« Vastaus #4 : 04.03.05 - klo 21:29 »
ite pelaan
4 barren moor
4 polluted mire
14 swamp
ja 2 dark rituaalia

...nii... ja unohin mainita creatureista ton Ancestor's Chosen, sillä o hyvä healata itteää, varsinki ko se o tarpeeks pieniki ni se kuolee helposti blokatessa ja taas voi animoida sen ja healata itteään lisää.....

Poissa instiqma

Reanimatorviritys
« Vastaus #5 : 05.03.05 - klo 01:55 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
ite pelaan
4 barren moor
4 polluted mire
14 swamp
ja 2 dark rituaalia

...nii... ja unohin mainita creatureista ton Ancestor's Chosen, sillä o hyvä healata itteää, varsinki ko se o tarpeeks pieniki ni se kuolee helposti blokatessa ja taas voi animoida sen ja healata itteään lisää.....


Miksi pelata cycle-landeja, nehän vaan hidastaa? Miksi pelata vain kahta rituaalia? Miksi pelata Ancestor's Chosenia kun voi pelata jotain jolla voittaa pelin? Joku fiksu on joskus kuulemma sanonut että "winning is better than not losing".

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Reanimatorviritys
« Vastaus #6 : 05.03.05 - klo 12:48 »
Minun mielestä reanimatorissa on kyse siitä , että sulla on siellä creture joka tilanteeseen. ja JOSKUS tilanne vaatii healia, mutta yleensä phantom nishoba ja visara riittää... mulla ainaki monia erilaisia isoja mörköjä pakassa.....
Ja cyclet hidastaa? päin vastoin, nehä nopeuttaa, koska tuo pakka ei tarvi ko about 4 manaa pöytää, ja ei haitta mitää jos joutuu ekal rundil pelaa cycle landin, sen jälkee ko saanu sen 4 tiskii voi muut cyclaa helvettii saadakseen parempia lappuja tilalle. Ja miks vain 2 rituaalia? Ko en oo enempää tarvinnu :) Pelasin pitkään 0 rituaalilla ja pärjäs silti.

Poissa DogMeat

Reanimatorviritys
« Vastaus #7 : 05.03.05 - klo 13:10 »
Hum, siis Anchestorin valittu on hieman turha kun se ei muuta tee, kuin antaa lifeä. Phantom Nishoba sentää lyö kovaa, omaa tramplen ja antaa lifeä.

Barren Moorit hidastaa siinä mielessä, että ne tulee täpissä peliin, joten se vain häiritsee. Ehkäpä niitä yhtä tai kahta kappaletta voi pelata mielestäni, itse en tosin pelaa niitä ollenkaan. Rituaalei tosiaan kannattaa olla 4 mielestän myös. Verdant Force on myös ihan hyvä, jos ei halua kärsiä Diabolic Edicteistä (tai moninpelissä, kun saa joka kerta tokenia kun vuorovaihtuu)

Krosan Cloudscraper kannattaisi korvata mielestäni jollain muulla, sillä siihen pitää aina maksaa manaa joka vuoron alussa..

Pelasin itse omassa reanimaattorissani 2x Lake of the dead, ne oli ihan ok, jos manaa oli vähän, tai täytyi saada yhtäkkiä lisää manaa.. Parempiakin kuitenkin on kuin nuo. Duressit ovat mielestäni myös pelikelpoisia. Itse rikoin oman reanimaattorini joku aikaa sitten, joten voit löytää listastani mielenkiintoisia kortteja jopa  ;)

Poissa SuperKessu

Reanimatorviritys
« Vastaus #8 : 05.03.05 - klo 13:23 »
jep. chosen on mielestäni turha. nishobaa voisin harkita jos saan sen hommattua.

rituaalit on mukana tottakai...

Krosan Cloudscraperia ei ole tarkoituskaan pelata vaan se on osa kivaa ekan vuoron voittocomboa, joka tulee kerran miljoonassa? pelissä
Liiterin takana on vielä halkoja.
http://mtgsuomi.fi/listat/SuperKessu/hw/

Poissa instiqma

Reanimatorviritys
« Vastaus #9 : 05.03.05 - klo 13:32 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Minun mielestä reanimatorissa on kyse siitä , että sulla on siellä creture joka tilanteeseen. ja JOSKUS tilanne vaatii healia, mutta yleensä phantom nishoba ja visara riittää... mulla ainaki monia erilaisia isoja mörköjä pakassa.....
Ja cyclet hidastaa? päin vastoin, nehä nopeuttaa, koska tuo pakka ei tarvi ko about 4 manaa pöytää, ja ei haitta mitää jos joutuu ekal rundil pelaa cycle landin, sen jälkee ko saanu sen 4 tiskii voi muut cyclaa #€%& saadakseen parempia lappuja tilalle. Ja miks vain 2 rituaalia? Ko en oo enempää tarvinnu :) Pelasin pitkään 0 rituaalilla ja pärjäs silti.


Reanimaatorissa on varmaankin kyse siitä että voittaa pelin. Pelin voittaa isoilla ukoilla, ei sillä että saat maksimissaan jonku 10 lifeä ja 4/4 peliin.

Kumpi on mielestäsi parempi aloitus:
Swamp, ritual, buried alive
VAI
Barren Moor?
Tokalla vuorolla voi saada hyvällä säkällä jo kaksi olentoa peliin ekalla alotuksella, tokalla voi saada ehkä ne olennot gravelle. Ja mielestäni olisi ihan jees, jos animaattorilla voittaisi jo neljännellä vuorolla. Eli sen jälkeen ei pahemmin tarvi landeja cyclailla.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Reanimatorviritys
« Vastaus #10 : 05.03.05 - klo 18:44 »
tottakai swampritualburied on parempi, mutta ei pelkkä barren moor:kaan = häviö :), ja  itselläni taas ei ole tarve voittaa neljännellä kierroksella, toki sitäkin tapahtunut kiitos lightning greavesien.
ja.... kuka tykkää mistäkin ja pelkää mitäkin, mutta mulla on lähes joka yksväri pakassa sen värin onslaught cycle landeja 4, ne on minusta helvetin hyviä, koska tykkään pelata 22-24 landilla 60 kortista, ni ei tarvi sitte kiroilla niin paljon jos tulee pelkkää ländiä, kun ne voi cyclaa. Tuo mun animator on ainoa jossa on 8 cycle landia.

Mutta, kuka tykkää mistäkin, ja onneksi sarjoja tulee kokoajan lisää ja kortti valikoima kasvaa kokoajan jotta jokainen voi pelata haluamallaan tavalla :)

T: Casual T1 Cyclaaja :P

p.s. olen about kerran pelannut tuon chosenin, ja silloin sain sillä 18 lifee kiitos buried alivien ja cyclattujen landien ja voitin sen ansiosta.... muilla kerroilla sitä ei ole tarvinnut..... yleensä phantom riittää voittoon :)