Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2289995 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Kavu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3210 : 24.01.12 - klo 12:43 »
Ultra Bra

Oikeastaan sama lähinnä siksi ettei ole mitään ajankäytöllisiä eikä taloudellisia mahdollisuuksia olla ensi maanantaina Helsingissä.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3211 : 24.01.12 - klo 14:19 »
Miekin oisin halunnu Ultra Bra`n keikalle.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Anrix

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3212 : 24.01.12 - klo 15:35 »
Ihan vitun saatanan kivaa, ku joku Irakilainen jätkä (pitää yhtä kurssia ja koko kurssin ajan on sanonut, että puolet tehtävistä täytyy tehdä kurssin läpäisemiseen + tentti) muuttaa tässä vaiheessa kurssin läpäisykriteerejä! Onhan se kivaa, kun on itse pari kk ollu "vapaalla" kurssilta, kun olen jo edelliset vaatimukset suorittanut ja "pass" pitäisi kurssista saada (vaihtoehdot pass/fail). Nyt pitäisi parissa viikossa tehdä muutamat helvetin isot harkkatyöt vielä päälle, joita ei alunperin olisi tarvinnut tehdä kurssin läpäisemiseksi. Ei tuu vittu onnistuu. Ois nyt edes ennen joulua tämmösiä ilmotellut, niin olisi voinut jotenkin ehtiä, mutta ei niin ei. Ja kun kurssin aihe ja sisältö kiinnostaa kuin kilo paskaa (ohjelmointia, jota ei itselle edes pääaineen mukaan kuuluisi, mutta erittäin mukava elin pääaineen laitokselta on kyseisen kurssin "pakolliseksi" lykännyt). Onhan se kans ihan vitun kivaa, jos jonku ulkomaalaisen takia (kyllä tämä vielä lisää vitutusta, sillä yleensä suomalaisilla luennoitsijoilla on meidän laitoksella edes vähänkään järkeä päässä tämmöisten suhteen) nyt kurssista jää suoritukset saamatta ja sen vuoksi valmistuminen lykkääntyy.. Ei enää jaksais vittu alkaa tämmösistä vääntää, kun on alle kymmenen kurssia + dippatyö jäljellä!

Poissa Hopo

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3213 : 25.01.12 - klo 09:37 »
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Roinisto

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3214 : 25.01.12 - klo 14:41 »

Poissa minics4

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3215 : 25.01.12 - klo 15:16 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:31 kirjoittanut minics4 »

Poissa Samulai

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3216 : 25.01.12 - klo 15:39 »

Poissa Assariah

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3217 : 27.01.12 - klo 17:59 »
Pekka Jalava meni kuolemaan
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Farseer

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3218 : 27.01.12 - klo 19:10 »
Posti-Itella. Kaksi kuorta ovat onnistuneet paskomaan lajittelussa ja sisältö jo tämän vuoden aikana (sellainen 10% hävikki). Olivat vielä eri päivinä postitetut, ja toki saatekirjeessä jossa on kolme virkettä on pienet pahoittelut eikä mitään mainintaa korvauksista. Monopoli toimii.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa vindictus

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3219 : 27.01.12 - klo 22:42 »
KAIKKI!!

Poissa absurdimuukalainen

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3220 : 28.01.12 - klo 04:04 »
Posti-Itella. Kaksi kuorta ovat onnistuneet paskomaan lajittelussa ja sisältö jo tämän vuoden aikana (sellainen 10% hävikki). Olivat vielä eri päivinä postitetut, ja toki saatekirjeessä jossa on kolme virkettä on pienet pahoittelut eikä mitään mainintaa korvauksista. Monopoli toimii.

Kai laitoit palautetta posti.fi sivuilla? Itse sain kiitettävän määrän korvauksia kun mokailivat.

Poissa Unski

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3221 : 28.01.12 - klo 22:15 »
Just kun pääsee entisestä eroon, uusi Skaab Ruinator nousee boosterista. Kaksi edellistä vaihdettu pois, koska vihaan zombeja... Mutta ei, sieltä se vaan palaa aina takaisin.

Poissa Amidi Vidro

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3222 : 28.01.12 - klo 22:22 »
Just kun pääsee entisestä eroon, uusi Skaab Ruinator nousee boosterista. Kaksi edellistä vaihdettu pois, koska vihaan zombeja... Mutta ei, sieltä se vaan palaa aina takaisin.
Jos seuraavalla kerralla boosteria avatessa ei exilatakaan niitä kahta miestä?  ;)
Mut siis joo, vaikka sen takia että omassakin viestissä on jotain mistä valittaa, niin itsellä on kanssa yksi mistä mielellään haluisin eroon.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3223 : 29.01.12 - klo 06:20 »
Just kun pääsee entisestä eroon, uusi Skaab Ruinator nousee boosterista. Kaksi edellistä vaihdettu pois, koska vihaan zombeja... Mutta ei, sieltä se vaan palaa aina takaisin.
Joka ikinen kerta, kun pelaan sealedia, avaan Elite Inquisitorin. Nyt niitä on 7 tai 8 varastossa. Tänäänkin prellussa nousi. Ei sillä tosin, aina niillä on tehnyt asioita.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa iMush

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3224 : 29.01.12 - klo 15:03 »
Tragic Slip...

Poissa minics4

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3225 : 29.01.12 - klo 16:56 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:07 kirjoittanut minics4 »

Poissa Eik

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3226 : 30.01.12 - klo 18:19 »
Dark Ascension = Sorin + Läjä paskaa, josta törröttää pari pelattavaa unccia/commonia

Poissa mairou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3227 : 30.01.12 - klo 20:18 »
Patterien toimimattomuus ja KOASin laiskuus miljoonanasteen pakkasilla. Kämpässä on pikkaisen viileä! :E

Poissa Enterorrhexis

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3228 : 30.01.12 - klo 21:15 »
Magiccardmarket on tänään jotain niin raivostuttavan tahmaista, ettei mitään rajaa. Tottakai silloin, kun on jäätävä kasa wanttia lisättävänä.. Toivottavasti sivuston 2.0-versioon tulee mahdollisuus bulkkilistaukseen myös wantin osalta.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Re: Vitutusketju
« Vastaus #3229 : 30.01.12 - klo 21:16 »
Patterien toimimattomuus ja KOASin laiskuus miljoonanasteen pakkasilla. Kämpässä on pikkaisen viileä! :E
Niinpä. Onneksi tilanne ei täällä ole aivan toivoton, vaikka kyllä sen huomaa. Veikkaan, että eristeet ovat vain huonot tosin omassa asunnossani.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Oferon

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3230 : 30.01.12 - klo 21:45 »
Patterien toimimattomuus ja KOASin laiskuus miljoonanasteen pakkasilla. Kämpässä on pikkaisen viileä! :E
Niinpä. Onneksi tilanne ei täällä ole aivan toivoton, vaikka kyllä sen huomaa. Veikkaan, että eristeet ovat vain huonot tosin omassa asunnossani.

Kannattaa tarkastaa ovatko patterit puoleksi tyhjät ja kysyä isännöitsijältä saako ne ilmata itse. Googleta "patterin ilmaus" jos et tiedä mistä puhun.

Poissa Farseer

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3231 : 31.01.12 - klo 14:41 »
Toisen kierroksen ehdokkaat ja se fakta, että jouduin äänestämään suuresti inhoamani Vihreän puolueen asettamaa ehdokasta. Toivottavasti jää viimeiseksi kerraksi (siis Vihreiden osalta).
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa jupu_

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3232 : 01.02.12 - klo 14:27 »
Siistiä saada äidinkielen kokeesta 5+ kun sekottaa konditionaalin ja imperatiivin ja sitten unohtaa tehdä viimesen sivun tehtävät. Kevyttä vitutusta ilmassa. vikalla sivulla oli tarjolla 10 pistettä 50:stä joita ei tahtonut ottaa ja noitten kahden sekotuksella kämmäilin itteltäni 15 pistettä. Jeejee.

Poissa TehJozma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3233 : 01.02.12 - klo 14:36 »
Ruotsin kuuntelun preliminääri. Tulos 41 pojoa

Poissa Corpseriuz

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3234 : 01.02.12 - klo 17:27 »
Flunssa!

Poissa yeou

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3235 : 01.02.12 - klo 18:59 »
Satunnaiset hajut asuntolan käytävillä + radionsa.

Nämä hajut siis mitä ilmeisemmin lähtevät ruuasta, joka haisee jo puoliksi sulaneelle sellaiselle. En käsitä miten jotkut voivat keitellä tällaista **skaa. Kun kuljen läpi käytävän, oksettaa ja on pakko juosta jotta välttyisin enemmältä. Edes tämä kevyt huivi nenän ja suun edessä ei auta tarpeeksi. Siivoustarkastuksen ohessa näitä hajuja lejaili muutama minun huoneeseeni. PHT.

Radiosta (paikallinen asuntolan asema) taas tulee joskus kuulutuksia tyyliin ''SIIVOTKAA'' tai muuta ja vielä niin kovalla äänellä että joskus mietin, saanko koskaan kosketettua kissankorvia. Sekin että siellä valitellaan kuinka on ihmiset ollu siivoamatta niin kettuisesti. (minua nämä ei ole koskenu, katsovat huoneeni olevan siisti)



Voisi ketutella vähän lisää.
Jotkut miehet säikähtävät joskus ilmikäyvää viatonta käytöstäni ja katoavat näkyvistä varsin pian sen jälkeen. Onko stereotypian vastakohtaa noin vaikeaa katsoa silmiin? Ärh. Onneksi eivät ole aiheuttaneet minulle kummempaa surua.

Ja minä laitoin liikaa hiivaa kuusenneulasveteen. Joutuin kaatamaan sen pois, näytti ihan toivottamalta kolmen päivän jälkeen.
tuo viimeisin kyllä itkettää eniten... mutta tämä kökköruuan haju tuntuu voimakkaammin!


Lisää:

Ketuttaa jo valmiiksi jos joku keksii kommentoida että nainen valittaa aina. Kun minä valitan tänne enkä koskaan kenellekään päin naamaa tai selkää. Enkä minä ole nainen tai mies, vaan olento. Sanokaa mieluiten hulluksi kuin naaraaksi!
!"#€%

« Viimeksi muokattu: 01.02.12 - klo 19:02 kirjoittanut yeou »

Poissa luma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3236 : 01.02.12 - klo 19:28 »
Menipä taas vaihteeksi pari tuntia siihen että sai Apachen, MySQL:n ja kaikki muut herkut toimimaan nätisti erään projektin testailuja varten...

Poissa syfilisx

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3237 : 02.02.12 - klo 00:18 »
Ja minä laitoin liikaa hiivaa kuusenneulasveteen. Joutuin kaatamaan sen pois, näytti ihan toivottamalta kolmen päivän jälkeen.

Paljonko kuusenneulasveteen tarvitsee laittaa hiivaa? Miksi sinne laitetaan hiivaa? Mitä sillä kuusenneulasvedellä tehdään? Tämä kiinnostaa minua aivan rehellisesti.

Poissa ToyaKisei

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3238 : 02.02.12 - klo 08:33 »
Opparin etenemättömyys, kaikki vähänki rauhallisemmat hetket kun tulee tehtyä jotain ihan muuta ja motivaatio on kadonnut tyystin näillä pakkasilla. Ulkona kun mielummin tykkää olla, mutta ei viitti lähtee nappaan flunssaa itselle.

Poissa Samulai

Re: Vitutusketju
« Vastaus #3239 : 02.02.12 - klo 13:10 »
Sauno - hyppää lumihankeen - löydä kivi - ? - PROFIT!