Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166157 kertaa)

0 jäsentä ja 9 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2610 : 15.06.12 - klo 10:16 »
Diablo 3 maksoi itsensä takaisin korkojen kanssa.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2611 : 15.06.12 - klo 11:24 »
Diablo 3 maksoi itsensä takaisin korkojen kanssa.
Myit siis tavaraa RMAH:ssa?
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa alek

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2612 : 15.06.12 - klo 11:57 »
Entäpä jos SINÄ laittaisit ''tietokoneet'' topicin pystyyn ja siirtäisit viestit sinne?

Ehkäpä SINÄ ennen sitä kerrot, miten joku muu kuin moderaattori tai ylläpitäjä pystyisi tuollaisen tekemään?

Lisäksi, ei quotehirviöitä.

Wut, teet aiheen ja copy pastaat kaikki siihen liittyvät viestit aloitusviestiin. Kuka tahansa voi tehdä tämän.
Niin ja sehän on selvää, että jälleenmyydyt tietokoneet ovat kusetusta, kootkaa itse mieluummin.

Diablo 3 maksoi itsensä takaisin korkojen kanssa.
No voihan sitä leikkiä, että siitä jotain tienaisi.
« Viimeksi muokattu: 15.06.12 - klo 12:00 kirjoittanut alek »

Poissa Padishar

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2613 : 15.06.12 - klo 12:22 »
Niin ja sehän on selvää, että jälleenmyydyt tietokoneet ovat kusetusta, kootkaa itse mieluummin.

Paitsi jos ei ole aikaa, kiinnostusta eikä osaamista moiseen, jolloin valmis paketti on varsin mukava ratkaisu. Ei ehkä saanut sitä optimaalista buildia, jonka samalla rahalla olisi saanut, mutta saipa koneen heti toimivana settinä, johon täytyy vain kytkeä virta päälle.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2614 : 15.06.12 - klo 12:25 »
No voihan sitä leikkiä, että siitä jotain tienaisi.

No en tiedä mikä määritellään leikkimiseksi, mutta tällä hetkellä on tullut tienattua 3x se summa mitä peli maksoi. Ja tämä siis lopputulos siitä pelaamisesta. En tee noilla tavaroilla oikein mitään sen jälkeen kun peliä olen sen verran hangannut kun kiinnosti. Mitään elantoa nyt ei ollut tarkoituskaan hankkia peliä pelaamalla.

Poissa Puska

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2615 : 15.06.12 - klo 13:34 »
Niin ja sehän on selvää, että jälleenmyydyt tietokoneet ovat kusetusta, kootkaa itse mieluummin.

Eiköhän tässäkin ole selvä ero, puhutaanko gigantin pakettikoneista vai oikeasti alan liikkeiden kasaamista koneista. Nykyään tulee komponenttien valmistajilta uutta mallia niin tiuhaan tahtiin pihalle, että alan kehitystä mukailevat liikkeet pystyy myymään tehokkaita pakettikoneita lähes pelkällä osien yhteenlasketulla hinnalla.

Poissa paavo3

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2616 : 15.06.12 - klo 14:08 »
Niin ja sehän on selvää, että jälleenmyydyt tietokoneet ovat kusetusta, kootkaa itse mieluummin.

Eiköhän tässäkin ole selvä ero, puhutaanko gigantin pakettikoneista vai oikeasti alan liikkeiden kasaamista koneista. Nykyään tulee komponenttien valmistajilta uutta mallia niin tiuhaan tahtiin pihalle, että alan kehitystä mukailevat liikkeet pystyy myymään tehokkaita pakettikoneita lähes pelkällä osien yhteenlasketulla hinnalla.

No, I have an enormous penis.

Poissa Thalian

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2617 : 15.06.12 - klo 14:28 »
Niin ja sehän on selvää, että jälleenmyydyt tietokoneet ovat kusetusta, kootkaa itse mieluummin.

Koneen kasaaminen oli hauskaa vielä lukioikäisenä. Sen jälkeen olen mielelläni maksanut vähän extraa siitä, että saan valmiiksi kootun koneen.

Poissa Warma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2618 : 15.06.12 - klo 14:39 »
Koneen kasaaminen oli hauskaa vielä lukioikäisenä. Sen jälkeen olen mielelläni maksanut vähän extraa siitä, että saan valmiiksi kootun koneen.

Aina parempi jos naapurin setä kasaa sen sinulle valmiiksi.

Gameboosterin ystäville voisin muuten suositella sivustoa www.downloadmoreram.com/

Poissa sax

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2619 : 15.06.12 - klo 14:57 »
Pakettikoneen parhaita puolia on se että kun koneeseen tulee vika ekan kahden vuoden sisällä voit viedä koko vehkeen takuuhuoltoon : D
"He wished for a deck, but not for the skill to play it."

Poissa Peikko

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2620 : 15.06.12 - klo 15:04 »
El Niño y La Roja

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2621 : 15.06.12 - klo 16:49 »

Poissa Wintersmith

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The Guilds of Ravnica Will Destroy Each Other
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2622 : 15.06.12 - klo 17:39 »
Mänty on kuitenkin niin paljon helpompi työstää, kuin esim. tammi.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2623 : 15.06.12 - klo 21:55 »
Hyvä putki päällä legacyn suhteen  8) Kolme viime turnausta D&T:llä tullut pelattua ja tuloksena 4-1, 4-1 ja viimeisimpänä tänään menty 4-0.

Niin ja osuin eilen kirjastolle juuri kun kärräsivät poistoja myynti hyllyyn. Mukaan lähti pikku pikosta asterixin ja pielisen kautta valeriaaniin 38 albumia sarjakuvia 0,2€/kpl
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Enterorrhexis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2624 : 17.06.12 - klo 22:51 »
Pitkäaikainen projekti viimeisiä toimituksia vaille valmis. 8)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa Ziilot

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2625 : 18.06.12 - klo 02:48 »
No voihan sitä leikkiä, että siitä jotain tienaisi.

No en tiedä mikä määritellään leikkimiseksi, mutta tällä hetkellä on tullut tienattua 3x se summa mitä peli maksoi. Ja tämä siis lopputulos siitä pelaamisesta. En tee noilla tavaroilla oikein mitään sen jälkeen kun peliä olen sen verran hangannut kun kiinnosti. Mitään elantoa nyt ei ollut tarkoituskaan hankkia peliä pelaamalla.

Sama homma. Tyhmiltä rahat pois nyt alussa ja peli hyllyyn. Droppien buffaaminen tulee varmasti vaikuttamaan tavaroiden hintoihin, joten jatketaan vaikka sitten parin patchin jälkeen.. Kyllähän se ilahduttaa että Diabloa pelaamalla tienaa muutama sata euroa, vaikka ei siitä tuntipalkaksi tule edes euroa.

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2626 : 18.06.12 - klo 07:02 »
gobot voitti scg openin :D
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Rhaderis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2627 : 20.06.12 - klo 00:41 »

Poissa rayenni

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2628 : 20.06.12 - klo 09:42 »
Logiiga ja aamupuuro.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2629 : 20.06.12 - klo 11:10 »
Sundering Titanin EDH-bänni.

Edit: Sekalaiset tunteet Land Taxin unbannista... Minulta löytyy niitä kasa EDH-pakoissa, ja niiden arvo juuri moninkertaistui. Keskimäärin olen maksnaut niistä 4€/kpl... Nyt lähtöhinta MCM:ssä on 24€. Jos tarvitsen vielä lisää, tämä tulee sattumaan. Toisaalta olen jo muutenkin harkinnut muutaman cuttaamista.
« Viimeksi muokattu: 20.06.12 - klo 11:22 kirjoittanut VariSami »
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Nod

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2630 : 20.06.12 - klo 12:10 »
Land Taxin unbannaus.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2631 : 20.06.12 - klo 15:15 »
Sound of Noise

Poissa jotudin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2632 : 20.06.12 - klo 16:40 »
Sundering Titanin EDH-bänni.

Mikään ei ole niin rasittavaa EDH:ssa kuin läänien paskominen. Paitsi ehkä MUC hitsaaminen. Suntion paikka ei silti ole EDH :)

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2633 : 20.06.12 - klo 21:11 »
Ihan sika hyva loyto roodoksen turistiputiikista. 8 e tykkifigu warhammeriin, kaaoskaapioarmeijani tarvitsi juuri flamecannonin, kaikista parasta oli etta tuo figu oli sytkari :D. Ihan mahtavaa.

Poissa Armus79

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2634 : 20.06.12 - klo 23:20 »
Ilmaista tavaraa modossa! Ei kai näillä premium dekeillä mitään arvoa ole.
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2635 : 21.06.12 - klo 04:02 »
Modon IN, PS, AP draftit <3

Poissa Bu_fu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Suomen YGO foorumi luotettavin vaihtaja Bu_fu.
    • My YGO Profile
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2636 : 21.06.12 - klo 16:45 »
Minua ilahdutti todella paljon tässä muutama vuosi sitten kun harrastin vielä vähän aikaa sitten YGO korttipeliä ja tapasin siinä harrastuksen alkumetreillä erään henkilön joka myös harrasti. Sitten vaiheltiin, vaiheltii jne. kunnes alettiin enemmän keskustelemaan asioista ja sitä pitkin sitten meistä tuli todella hyvät ystävät ja ollaan välillä käyty toistemme luona vierailullakin vaikka välimatkaa on Tampere - Heinola/Lahti. Se on oikeestaan paras muisto, kokemus, elämys jne. mikä on jäänny mieleen ja minun elämääni tuosta korttipeli harrastuksesta.
The Tyhjäntoimittaja.

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2637 : 22.06.12 - klo 20:41 »
Alotin juhannusdraftin, modo sanoo ittensä irti kolmen ekan pickin jälkeen.. Pääsin takasin modoon kun toista pussia oli jäljellä 6 korttia. On se ihme kortti se Bonfire, voittaa kuulemma pelejä.. Myös drafteja :3

Poissa Polari

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #2638 : 23.06.12 - klo 17:46 »
Rockman 4 Minus Infinity

NIIN HYVÄÄ
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Sigu7