Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2166439 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Otus

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6810 : 03.03.16 - klo 00:52 »
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa jace00

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6811 : 03.03.16 - klo 08:02 »
Muista huolehtiminen ilahduttaa. Bongasin kadulta vanhan äijän ilman vaatteita, otin kyytiin ja soitin poliisit ja kiittivät. Vei mies mukanaan hupparini minkä annoin lämmikkeeksi mutta se on pieni hinta siitä ettei äijä paleltunut ulos pakkaseen.  :)

Poissa Argon

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6812 : 03.03.16 - klo 08:28 »
Muista huolehtiminen ilahduttaa. Bongasin kadulta vanhan äijän ilman vaatteita, otin kyytiin ja soitin poliisit ja kiittivät. Vei mies mukanaan hupparini minkä annoin lämmikkeeksi mutta se on pieni hinta siitä ettei äijä paleltunut ulos pakkaseen.  :)

Ilahduttaa, että ihmiset huolehtivat ventovieraistakin tarvittaessa, erinomaista työtä sinulta!

Poissa Creepsy

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6813 : 03.03.16 - klo 12:27 »
 Poppamies ja Vampyree soosi, pitkästä aikaa taas jääkaapin hyllyllä <3 http://www.poppamies.fi/poppamies-salsat-ja-dipit/vampyree/

Tämä sai myös kovasti ilahtumaan :)
Muista huolehtiminen ilahduttaa. Bongasin kadulta vanhan äijän ilman vaatteita, otin kyytiin ja soitin poliisit ja kiittivät. Vei mies mukanaan hupparini minkä annoin lämmikkeeksi mutta se on pieni hinta siitä ettei äijä paleltunut ulos pakkaseen.  :)


Todella hienoa kuulla tämmöisistä tapauksista.

Jos saan lisätä, niin itselläni oli jossain vaiheessa kovasti tapana vieroksua ja kävellä kaukaa kaikki viinalta haisevat pultsarit vielä Helsingissä asuessani, mutta yksi keväinen päivä Kannelmäessä kotiin kävellessäni oli mies lässähtynyt istumaan kerrostalon viereen ja ostospussi levinnyt mandariineineen päivineen siihen lähistöön. Kävelin aluksi ohi ihan vain mielessäni ihmetellen tapausta. 20m eteenpäin käveltyäni yhtäkkiä mieleeni juolahti, että mieshän saattaa olla avun tarpeessa ja syyllisyyden tunne iski. Käännyin ja kyselin, mikä tilanne oli ja mieheltä oli tosiaan (vahvan humalan) takia jalat pettänyt alta, ei päässyt ylös ja ostoksetkin olivat nyt pitkin asfalttia. Hetken joutui työstämään jotta herran sai jaloille ja se kusen ja viinan haju oli kyllä aika hallitseva, mutta lopuksi sain ostokset kerättyä , miehen kainalotalutuksella tämän kerrostalon toiseen kerrokseen ja saatettua sankarin sisälle. Kiitteli ja pyyteli kahville, mutta jouduin passaamaan :) Näin jälkeenpäin ajateltuna, oli mielekäs ja opettava tapaus. Ei mies ollut mitenkään väkivaltainen ( jota pelkäsin) vaan raasu nyt vaan oli semmoiseen jamaan elämässä joutunut/itsensä ajanut.
The distance between insanity and genius is measured only by success.

Poissa Vicard

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6814 : 04.03.16 - klo 18:42 »
Wakfu ;D

Poissa H4stur


Poissa Zwine

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6816 : 04.03.16 - klo 22:37 »
Teekkarien laulantaa telkkarissa.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6817 : 04.03.16 - klo 22:58 »
hieno elämä muuten mut tekis mieli harrastaa seksiä

kanssa ♥

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6818 : 05.03.16 - klo 23:42 »
DAAAAAMIEEEEEEEEEEEEENNNNNNNN ♥♥♥♥

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6819 : 06.03.16 - klo 10:26 »
Eli naisillakin on waifuja, eikä se ole pelkästään kaulapartojen juttu?

Poissa Jukkis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6820 : 06.03.16 - klo 13:37 »
Eli naisillakin on waifuja, eikä se ole pelkästään kaulapartojen juttu?

Olen kyllä hieman huolissani, että joku on rakastunut Omenin pikkupoikaan.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6821 : 06.03.16 - klo 14:08 »
Eli naisillakin on waifuja, eikä se ole pelkästään kaulapartojen juttu?
Yleissivistyksen vuoksi haluan valistaa, että naispuoliset neckbeardit tunnetaan legbeardeina.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6822 : 06.03.16 - klo 21:21 »
Iltasanomissa pitkästä aikaa kelvollinen kolumni.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6823 : 06.03.16 - klo 22:28 »
Oon jonkun verran Heroes of the Stormia pelannut ja nyt on ekaa kertaa quick matcien puolella tullut voittoja ja kukaan ei ole haukkunut ketään retardiksi.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6824 : 06.03.16 - klo 22:40 »
Oon jonkun verran Heroes of the Stormia pelannut ja nyt on ekaa kertaa quick matcien puolella tullut voittoja ja kukaan ei ole haukkunut ketään retardiksi.

Tässä pitää tietää se, ettei pelissä ole chattia. Mikä tekee pelistä hyvin epäinteraktiivista, kun skillit & perkit eikä aa:t tee mitään. Aina kun eksyn tähän lobotomian riemuvoittoon, niin jaan DotAsta ja LoLista omaksutut opit tietämättömille. Ei näitä pelejä hyvän mielen takia ole tarkoitus pelata, vaikka monella on tällainen harhaluulo.

Vilaisin yhden propelin Hotsia eilen ja täytyy todeta, että 20min hieromista ilman teamfighteja ja yhdellä tapolla on kaikkea muuta kuin mielenkiintoista näin katsojan näkökulmasta. Pelaajan näkökulmastakin intensiteetti vastaa bingoa.
Harmi, sillä pelissä on pari hyvää ideaa.

---------------------------

Eldrazien modernmylläys maailmalla ilahduttaa.

Poissa Salevanen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6825 : 07.03.16 - klo 00:25 »
Aaron Forsythen GP Detroitin streamissa käytännössä varmistamat modern eldrazeihin tulevat bännit.

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6826 : 07.03.16 - klo 00:37 »
Oon jonkun verran Heroes of the Stormia pelannut ja nyt on ekaa kertaa quick matcien puolella tullut voittoja ja kukaan ei ole haukkunut ketään retardiksi.

Tässä pitää tietää se, ettei pelissä ole chattia. Mikä tekee pelistä hyvin epäinteraktiivista, kun skillit & perkit eikä aa:t tee mitään. Aina kun eksyn tähän lobotomian riemuvoittoon, niin jaan DotAsta ja LoLista omaksutut opit tietämättömille. Ei näitä pelejä hyvän mielen takia ole tarkoitus pelata, vaikka monella on tällainen harhaluulo.

Vilaisin yhden propelin Hotsia eilen ja täytyy todeta, että 20min hieromista ilman teamfighteja ja yhdellä tapolla on kaikkea muuta kuin mielenkiintoista näin katsojan näkökulmasta. Pelaajan näkökulmastakin intensiteetti vastaa bingoa.
Harmi, sillä pelissä on pari hyvää ideaa.
Tää matsi oli pientä hierontaa :D

(click to show/hide)

Poissa Klameros

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6827 : 07.03.16 - klo 01:34 »
Tässä pitää tietää se, ettei pelissä ole chattia. Mikä tekee pelistä hyvin epäinteraktiivista, kun skillit & perkit eikä aa:t tee mitään
Pelataankohan me samaa peliä? Kyllä minun versiossani chatti toimii oman tiimin suuntaan, custom peleissä jopa vastustajan puolelle. Perkkejä ei ole. Skillit tekee siinä mainitun asian ja auto attackillakin saa vahinkoa aikaan. Voisitko avata kirjoitustasi hieman lisää? Anteeksi että olen typerä.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6828 : 07.03.16 - klo 03:19 »
Tässä pitää tietää se, ettei pelissä ole chattia. Mikä tekee pelistä hyvin epäinteraktiivista, kun skillit & perkit eikä aa:t tee mitään
Pelataankohan me samaa peliä? Kyllä minun versiossani chatti toimii oman tiimin suuntaan, custom peleissä jopa vastustajan puolelle. Perkkejä ei ole. Skillit tekee siinä mainitun asian ja auto attackillakin saa vahinkoa aikaan. Voisitko avata kirjoitustasi hieman lisää? Anteeksi että olen typerä.

Eli ei ole chattia. Olen pelannut alphasta lähtien satunnaisesti ja en ole hiljaisempaa tsättiä nähnyt missään. Sama kuin pelaisi bottien kanssa, mikä tekee pelaamisesta vitun ankeaa. Mielenpahoittajien takia mobien paras aspekti on tylysti hyllytetty. Ei siinä, on ne kaikki muutkin turhuudet kuten farmaus, shoppaus, buildaus ja mikään etäisesti taitoa vaativa elementti poistettu. Perkit/talentit, samaa tarkoittavat. Kiva ideantynkä, mutta olisivat saaneet keksiä useamman kuin pari hassua erilaista. Ei nobonkaan tarvitse miettiä mitä ottaa.

En nimittäisi vahingoksi sitä, että aa läpsii carrylla paria sataa maksimilevuilla ja assassinin skilli hädin tuskin sitä, kun healthpool hahmoilla rullaa 4k-6k väliä. Tankit ovat MVP, sillä ne kestävät kaiken ja spämmivät permacctä, jolloin joku saattaa jopa joskus pudota. Muun muassa tämä tekee teamfighteista onnetonta nännipainia, missä voittaja on se, joka luovuttaa ensimmäisenä ja lähtee hakemaan kämppejä. Mapista riippumatta pelit etenevät samaan malliin, jokusen minuuttia penistä näppikseen tai afkaamista, nänninvääntöä objektiivista ja sen jälkeen odottelua uuteen kähinään, kunnes peli on ohi. Yksilölliset taidot ovat irrelevantteja, kunhan vain rämpytät kun tiimi on vieressä. 

APM lähentelee flatlineä, aivokäyrä seuraa perässä. Ne, jotka pelistä pitävät, mainitsevat kuinka parasta on juuri se, ettei tarvitse tehdä mitään. Olisipa Blizzard mieluummin aloittanut Overwatchilla.

Poissa Klameros

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6829 : 07.03.16 - klo 04:00 »
Tässä pitää tietää se, ettei pelissä ole chattia. Mikä tekee pelistä hyvin epäinteraktiivista, kun skillit & perkit eikä aa:t tee mitään
Pelataankohan me samaa peliä? Kyllä minun versiossani chatti toimii oman tiimin suuntaan, custom peleissä jopa vastustajan puolelle. Perkkejä ei ole. Skillit tekee siinä mainitun asian ja auto attackillakin saa vahinkoa aikaan. Voisitko avata kirjoitustasi hieman lisää? Anteeksi että olen typerä.

Eli ei ole chattia. Olen pelannut alphasta lähtien satunnaisesti ja en ole hiljaisempaa tsättiä nähnyt missään. Sama kuin pelaisi bottien kanssa, mikä tekee pelaamisesta vitun ankeaa. Mielenpahoittajien takia mobien paras aspekti on tylysti hyllytetty. Ei siinä, on ne kaikki muutkin turhuudet kuten farmaus, shoppaus, buildaus ja mikään etäisesti taitoa vaativa elementti poistettu. Perkit/talentit, samaa tarkoittavat. Kiva ideantynkä, mutta olisivat saaneet keksiä useamman kuin pari hassua erilaista. Ei nobonkaan tarvitse miettiä mitä ottaa.

En nimittäisi vahingoksi sitä, että aa läpsii carrylla paria sataa maksimilevuilla ja assassinin skilli hädin tuskin sitä, kun healthpool hahmoilla rullaa 4k-6k väliä. Tankit ovat MVP, sillä ne kestävät kaiken ja spämmivät permacctä, jolloin joku saattaa jopa joskus pudota. Muun muassa tämä tekee teamfighteista onnetonta nännipainia, missä voittaja on se, joka luovuttaa ensimmäisenä ja lähtee hakemaan kämppejä. Mapista riippumatta pelit etenevät samaan malliin, jokusen minuuttia penistä näppikseen tai afkaamista, nänninvääntöä objektiivista ja sen jälkeen odottelua uuteen kähinään, kunnes peli on ohi. Yksilölliset taidot ovat irrelevantteja, kunhan vain rämpytät kun tiimi on vieressä. 

APM lähentelee flatlineä, aivokäyrä seuraa perässä. Ne, jotka pelistä pitävät, mainitsevat kuinka parasta on juuri se, ettei tarvitse tehdä mitään. Olisipa Blizzard mieluummin aloittanut Overwatchilla.
Pakko tunnustaa etten vieläkään ymmärrä miten kehtaat väittää ettei pelissä ole chat ominaisuutta kun se siinä selvästi on. Vai riepooko se ettet voi keskustella vastustajien kanssa?

Talentit = buildaus, jokaiselle talentille on paikkansa (okei, ei ehkä Possessionille) ja pelejä on hävitty sen takia että hessut buildaavat hahmonsa väärin tilanteeseen nähden. Minun mielestä skilliä ei ole pelissä se että kuka saa napattua viimeisen osuman minioniin, turhanpäiväistä gimmickiä joka aiheuttaa vain riitaa omassa leirissä kun jää se tappo saamatta. Kyllähän hotsissakin expaa soakataan ja se on äärimmäisen tärkeää. Tankit ei todellakaan räpsi mitään CC:tä jatkuvasti eivätkä olet tuhoutumattomia tankkereita.

Tiimitappelut voitetaan yleensä ajoituksella. Onko oma joukkue ryhmittynyt paremmin kuin vihollisen, onko tulevassa taistelussa miesetu, voidaanko napata joku vihollinen pois pelistä jo ennen taistelua, kumpi johtaa leveleissä, onko talent etua yms. Kaikkia noita asioita täytyy (tai täytyisi) ainakin miettiä ennenkuin päättää mennä täysillä sisään. Nappeja rämpyttämällä et todellakaan saa mitään aikaan ja skillien ajoitus, etenkin CC täytyy osata ajoittaa oikein. Yksilölliset taidot eivät näyttele niin suurta roolia koska kyseessä on tiimipeli sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikkien jäsenten kontribuutiota yleensä tarvitaan voittoon, ja joukkue on yhtä heikko kuin huonoin pelaaja. Heroes of the Storm on hyvin erilainen peli kilpailijoistaan, ja samat lainalaisuudet eivät päde siinä kuin ehkä pätee muissa genren peleissä. Mainittakoon etten ole Dotaa tai Lolia pelannut.

Itse en ole juurikaan viihtynyt pelin parissa viimeaikoina lisääntyneen syöpäisyyden vuoksi. Kanssapelaajia haukutaan armotta syyttä ja kaikki on paskoja paitsi ite, vaikka olisi juurikin se huonoin pelaaja joka käytännössä estää oman joukkueen voittamisen. Onneksi tässä on mute painike niin kaikenlaista roskaa ei tarvitse kuunnella.

Odotan innolla mihin suuntaan peli kehittyy, jatkuva päivitys ja tasainen sisällön tuominen peliin enteilee hyvää. Isoilla markkinoilla on vaikea kilpailla mutta mielestäni Blizzard on tehnyt sangen hyvää työtä brawlerinsa parissa.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6830 : 07.03.16 - klo 07:44 »
eli karjanvarastajalla on joku auto-mute

Poissa Samsson

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6831 : 07.03.16 - klo 10:33 »
Vlopun kelpoistuminen edelleen virnistää naamaa. ;)

Poissa Kaitsu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6832 : 07.03.16 - klo 15:20 »
Bolognassa sunnuntai-iltana:
Simo: Noni ei murehdita vaikka kaaosdraftit sold out. Tuus Aleksi ny pelaan mun kanssa samaan podiin draftia.
Mä: ääh... no kai sit on pakko

Suomidominanssi todistettiin jälleen.



Edit: pienempi kuva
-- luma
« Viimeksi muokattu: 07.03.16 - klo 15:23 kirjoittanut luma »

Poissa Kylooppi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6833 : 07.03.16 - klo 18:28 »
Niin paljon kuin modoa on tullutkin parjattua niin välillä täytyy antaa kiitosta. En ole törmännyt teknisiin ongelmiin tai lagiin pitkiin aikoihin ja Sealed league on hiton hauska ja toimiva formaatti. Palkintopoolikin on mielestäni ihan ok. Hyvää harjoitusta dekinrakennukseen kun saa käyttää aikaa erilaisten yhdistelmien hiomiseen ja kokeilemiseen. Itse rakensin ensimmäisestä poolista kolme täysin erilaista dekkiä joskaan kahdelle muulle ei ole vielä pelitilaa löytynyt kun pääasiallinen pakka on tällä hetkellä pelirecordilla 6-0 ansainnut olemassaolonsa.
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa pyxmie

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6834 : 07.03.16 - klo 19:08 »
Nate Motherf***ing Diaz!

Poissa Kylooppi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6835 : 07.03.16 - klo 21:30 »
Niin paljon kuin modoa on tullutkin parjattua niin välillä täytyy antaa kiitosta. En ole törmännyt teknisiin ongelmiin tai lagiin pitkiin aikoihin ja Sealed league on hiton hauska ja toimiva formaatti. Palkintopoolikin on mielestäni ihan ok. Hyvää harjoitusta dekinrakennukseen kun saa käyttää aikaa erilaisten yhdistelmien hiomiseen ja kokeilemiseen. Itse rakensin ensimmäisestä poolista kolme täysin erilaista dekkiä joskaan kahdelle muulle ei ole vielä pelitilaa löytynyt kun pääasiallinen pakka on tällä hetkellä pelirecordilla 6-0 ansainnut olemassaolonsa.

Ja kirsikkana kakun päälle Dragonhammer Wildporn -lista kiisi ansaittuun 5-0 tulokseen. Ja nimi koska Slab Hammer + Akoum Hellkite + Mina and Denn, Wildborn
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Vartijainen

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6836 : 08.03.16 - klo 10:20 »
Päivän Fingerpori.
(click to show/hide)

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6837 : 08.03.16 - klo 12:43 »
Lainaus
Pakko tunnustaa etten vieläkään ymmärrä miten kehtaat väittää ettei pelissä ole chat ominaisuutta kun se siinä selvästi on. Vai riepooko se ettet voi keskustella vastustajien kanssa?

Nimenomaan. Dotassa & LoLissa näen erittäin tärkeänä "Asserting Dominance" - työkaluna juuri tuon global chatin. Tai edes mahdollisuuden siihen, edellämainituissa sentään pystyy suorittamaan tämän psykologisen alipelin ilman chattiakin ja siitä on eniten hyötyä pubipeleissä. Viihdytysaste nousee myös, kun plebien mielikuvitus karkaa käsistä. Chat-ominaisuus vain omien kanssa downgradeentuu lähinnä muodollisuudeksi. Smitessäkin tämä näkyi siten, että kommentointi rajoittui gl hf ja gg huuteluihin, mikä lopulta väheni hiljaisuudeksi. Paskaa, sillä sama asia on Hotsissa. Eli ei ole olemassa chattia.

Lainaus
Talentit = buildaus, jokaiselle talentille on paikkansa (okei, ei ehkä Possessionille) ja pelejä on hävitty sen takia että hessut buildaavat hahmonsa väärin tilanteeseen nähden. Minun mielestä skilliä ei ole pelissä se että kuka saa napattua viimeisen osuman minioniin, turhanpäiväistä gimmickiä joka aiheuttaa vain riitaa omassa leirissä kun jää se tappo saamatta. Kyllähän hotsissakin expaa soakataan ja se on äärimmäisen tärkeää. Tankit ei todellakaan räpsi mitään CC:tä jatkuvasti eivätkä olet tuhoutumattomia tankkereita.

E.T.C & Diablo sanovat moi. En ole seurannut aktiivisesti muutoksia näihin, mutta alphassa olivat kuolemattomia, betassa kuolemattomia ja tuossa julkaisun nurkilla touhu tuntui aivan identtiseltä.

Dotassa & lolissa ensimmäisestä levelistä lähtien voit päätellä minkälainen pelaaja on vastassa, kun kiinnität huomiota miten tämä liikkuu, miten farmaa ja kuinka aggressiivisesti tämä pyrkii denyämään vastustajan farmin/expan. Samaan aikaan kun pyrit vastaamaan vastustajan liikkeiisiin ja härnäämiseen, pyrit pitämään huolta siitä että pysyt vähintään samassa tahdissa sekä pitämään silmällä muita laneja. Hotsissa näillä ei ole merkitystä, sillä kukaan ei tee yhtään mitään ennen lvl10. Merkittävin toiminto on pyöriä ympyrää ja satunnaisesti hakea pikaheal, joskus ehkä jopa kämppi. Junglen rooli on läpipaska vitsi, sillä gankkimista pelissä ei ole.

Lainaus

Tiimitappelut voitetaan yleensä ajoituksella. Onko oma joukkue ryhmittynyt paremmin kuin vihollisen, onko tulevassa taistelussa miesetu, voidaanko napata joku vihollinen pois pelistä jo ennen taistelua, kumpi johtaa leveleissä, onko talent etua yms. Kaikkia noita asioita täytyy (tai täytyisi) ainakin miettiä ennenkuin päättää mennä täysillä sisään. Nappeja rämpyttämällä et todellakaan saa mitään aikaan ja skillien ajoitus, etenkin CC täytyy osata ajoittaa oikein. Yksilölliset taidot eivät näyttele niin suurta roolia koska kyseessä on tiimipeli sanan varsinaisessa merkityksessä. Kaikkien jäsenten kontribuutiota yleensä tarvitaan voittoon, ja joukkue on yhtä heikko kuin huonoin pelaaja. Heroes of the Storm on hyvin erilainen peli kilpailijoistaan, ja samat lainalaisuudet eivät päde siinä kuin ehkä pätee muissa genren peleissä. Mainittakoon etten ole Dotaa tai Lolia pelannut.

Tämä on MOBien peruspilari. Se, että Hotsiin se on pelkistetty askeettisiin mittoihin vähentämällä mekaniikkojen vaikutuksia, on kaikkea muuta kuin hyve.

Visio ei näyttele minkäänlaista roolia, yksittäisten hahmojen levu-erot eivät ole läsnä ja tietyllä tavalla positionti tietyllä roolilla on minimaalista. Itemisaatio & hahmo ei vaikuta, jolloin targettien priorisaatio on lähinnä "koetetaan tappaa tää lähin". Tappelun sijainti on lähestulkoon irrelevantti. Pressuren applyttaminen tietylle lanelle tee mitään kummallekaan tiimille. Junglerin presenssi on poistettu, mikä tekee lanettamisesta kädet taskussa pyörimistä. Onhan näitä tyhmennyksiä vaikka kuinka.

Sillä mitä teet oikein ei ole merkityksellistä, sillä neljä muuta jäbää pitäisi tehdä myös näin. Käytännössä tämä tarkoittaa, että ellet pelaa vähintään kahden kaverin kanssa, niin jokaikinen peli tulee olemaan lähes automaaginen tappio. Hyvänä puolena, jos omat ragequittaa, niin tilalle tulee paremmat botit. Onneksi yliherkät pelaajat katoavat peleistä ilman erillistä kannustustakin.

Lainaus
Itse en ole juurikaan viihtynyt pelin parissa viimeaikoina lisääntyneen syöpäisyyden vuoksi. Kanssapelaajia haukutaan armotta syyttä ja kaikki on paskoja paitsi ite, vaikka olisi juurikin se huonoin pelaaja joka käytännössä estää oman joukkueen voittamisen. Onneksi tässä on mute painike niin kaikenlaista roskaa ei tarvitse kuunnella.

Odotan innolla mihin suuntaan peli kehittyy, jatkuva päivitys ja tasainen sisällön tuominen peliin enteilee hyvää. Isoilla markkinoilla on vaikea kilpailla mutta mielestäni Blizzard on tehnyt sangen hyvää työtä brawlerinsa parissa.

Online-pelaamisen feature. Deal with it.

Jos jotain pitää kehua, niin Blizzun pätsäystahtia. Näin muuten jos genren sisäistä hierarkiaa pitäisi määritellä, niin DotA on isä, LoL on äiti, HoN on äpärälapsi, josta kukaan ei pidä, Smite on keskimmäinen, johon kukaan ei kiinnitä huomiota ja HotS on juuri se valitettava tapaus, jonka parhaat ominaisuudet valui äidin reisiä pitkin maahan.
« Viimeksi muokattu: 08.03.16 - klo 12:47 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6838 : 08.03.16 - klo 13:00 »

H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #6839 : 08.03.16 - klo 15:32 »
Glorian Kodin 4.2. ilmestyneessä numerossa on juttu TORKKUPEITOISTA. Tiesittekö, että kotiin kannattaa hankkia torkkupeittojen säilyttämistä varten naulakko? Torkkupeittojen esteettiseksi seuralaiseksi sopii myös hulavanne ja 299 euroa maksava Afternoon-tuoli jossa on kuitenkin täysin mahdotonta vetää torkkuja.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?