18.10. Modern
Ja taas myöhässä
mutta muistin sopivasti tässä et jotain on jäänyt tekemättä! Eli viime viikon modernin tuloksia olisi tässä - ja melkoiset tasuri juhlat olikin
Player Points OMP GWP OGP
1: Jund 10 54.17 77.78 55.56
2: Bant spirits 9 41.67 66.67 45.83
3: Grixis ds 8 52.08 66.67 54.51
4: Mardu pyro 7 50 62.5 51.39
5: Dredge 6 62.5 55.56 60.07
6: Vizier combo 6 62.5 50 60.07
7: Boggles 6 50 50 48.15
8: Vizier combo 4 52.08 44.44 50
9: MonoR prison 4 50 33.33 52.78
10: Boggles 3 61.11 0 59.72
11: ROCK 0 41.67 0 50
ja sitten ihan yleistä asiaa prize/credit spliteistä. Kirjoitan tämän koska tällä viikolla tuli erikoinen tilanne kun kaikki ”voittaja” tasuroi jossain vaiheessa. Mutta siis päälinjoina on ollut:
* puhtaalla pelillä X00 saa 2x mitä toiseksi tullut (eli ns. top-heavy)
- poikkeuksina voi olla jos esim tulee todella iso turnaus ja palkinnot nousisi esim yli 30 niin yleensä tämä gäppää siihen 24-28 maastoon
- yleisesti top-heavy ihan sen takia että koska osallistuja ei ole satamäärin niin voittajallekkin jotain jää
* 211 tuloksista rokotetaan niin että siitä saa fiksatusti ns. ”omat takaisin” tämä on käytännössä tarkoittanut 6-7 credittiä
- syy tähän on historiassa, eli pyritään siihen että viimeisen kierroksen ID ei tuota suurta voittoa (kannustetaan pelaamaan)
Loput sitten jaetaan positiivisellä rekordilla olevien kesken. Toki jos selkeää voittajaa ei saada niin ei oöe top heavy vaan jakaantuu tasaisemmin
Ja toki jos on toiveita/ehdotuksia parempaan jakosysteemiin niin ehdotuksia otetaan vastaan ja pyritään demokraattisesti parantamaan käytäntöjä (eli jos selkeästi useampi kannattaa muutosta niin muutetaan vain - tarkoitus ei ole diktatuurimaisesti päättää tätä
)
Ja muuten pelit jatkuu samalla tavalla:
25.10. Legacy (tänään!)
1.11. Modern